Tsakonas Δεκέμβριος 6, 2012 #11001 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Το ψηνω να παω Καστορια για Χριστουγεννα με το τσακωναμαξο. Το αυτοκινητο τωρα φοραει 050Α, τα πιρελλια θα τα βαλω μετα τις γιορτες. Αλυσιδες η ολ γουεδερ λαστιχα ιζ νοτ εν οψιον, δεν εχει νοημα να αλλαζω λαστιχα μονο για μια εκδρομη, αλυσιδες για 19αρια δεν υπαρχουν, και νομιζω προκαλει φθορες να πηγαινεις με αλυσιδες πανω απο 80-90. Εαν πηγαινω σαν ανθρωπος (εως 110) θα ειμαι ΟΚ η στους 0-1 που θα πετυχω στην Εγνατια θαχω κανα θεμα? Παιζει να πετυχω παγο στην εθνικη (απο Αθηνα ως Καστορια)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Δεκέμβριος 6, 2012 #11002 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 το θέμα είναι να μην πετύχεις 30 πόντους πατημένο χιόνι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Δεκέμβριος 6, 2012 #11003 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=mXgWWNJVdYA&list=PL239B84BD346EEEFA&index=22]Rally Heaven - Shotgun in a Lancia Stratos and Delta S4 - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Δεκέμβριος 6, 2012 #11004 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Μενου για Φεβρουαριο 2013 για το μωρο.. - Εκκεντροφοροι - Γραναζι εκκεντροφορου - Ελατηρια με ριτεηνερζζζ - Φλατζα - Βιδες κεφαλης - Ροϊκη εξελιξη - Μεταλλα - Βιδες μπιελων. - καστομ προγραμμα Θεωρητικα παντα θα παμε 185-190 ατια (απο 140+ κατι ψιλα) . Ολα με πολυ πολυ καλα υλικα και στους καλυτερους του ειδους.. Σημ, χταποδι/καταλυτης/τελικο/φιλτρακια εχουν αλλαχτει με καλα εδω κ καιρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Δεκέμβριος 6, 2012 #11005 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Το ψηνω να παω Καστορια για Χριστουγεννα με το τσακωναμαξο. Το αυτοκινητο τωρα φοραει 050Α, τα πιρελλια θα τα βαλω μετα τις γιορτες. Αλυσιδες η ολ γουεδερ λαστιχα ιζ νοτ εν οψιον, δεν εχει νοημα να αλλαζω λαστιχα μονο για μια εκδρομη, αλυσιδες για 19αρια δεν υπαρχουν, και νομιζω προκαλει φθορες να πηγαινεις με αλυσιδες πανω απο 80-90. Εαν πηγαινω σαν ανθρωπος (εως 110) θα ειμαι ΟΚ η στους 0-1 που θα πετυχω στην Εγνατια θαχω κανα θεμα? Παιζει να πετυχω παγο στην εθνικη (απο Αθηνα ως Καστορια)? βασικα δες την προγνωση του καιρου για τις ημερες που θες να πας... απο εθνικη, μεχρι να μπεις εγνατια, δεν ξερω να σου πω.. αλλα εγνατια εχει μερικα κομματια που μαζευουν χιονι, ανεμοσουρια συγκεκριμενα.. και σε εκεινα τα σημεια, αν δεν καθαριστουν μαζευουν μεγαλη ποσοτητα χιονιου.. γνωμη μου, παρε ενα ζευγαρι χιονοκουβερτες, αφου δεν μπορεις να βαλεις αλυσιδες.. ουτε ζημια κανουν ουτε τιποτα. απλα πρεπει να πηγαινεις σιγα. στον παγο, δεν κανουν τιποτα ομως να το ξερεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 6, 2012 #11006 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Μενου για Φεβρουαριο 2013 για το μωρο..- Εκκεντροφοροι - Γραναζι εκκεντροφορου - Ελατηρια με ριτεηνερζζζ - Φλατζα - Βιδες κεφαλης - Ροϊκη εξελιξη - Μεταλλα - Βιδες μπιελων. - καστομ προγραμμα Θεωρητικα παντα θα παμε 185-190 ατια (απο 140+ κατι ψιλα) . Ολα με πολυ πολυ καλα υλικα και στους καλυτερους του ειδους.. Σημ, χταποδι/καταλυτης/τελικο/φιλτρακια εχουν αλλαχτει με καλα εδω κ καιρο Που εχεις σκοπο να στροφαρεις? Γιατι αν το κρατησεις σε γηινα επιπεδα (μεχρι 7500, 8 το πολυ μια φορα στο τοσο, που ουτως η αλλως μεχρι εκει θα πας θες δε θες, γιατι μετα θα χεις θεμα με στροφαλο κλπ), το εχεις overkilliασει λιγο. Ελατηρια απο μαμα φοραει διπλα ουτως ή αλλως, και μαλλον καλης ποιοτητας. Εχεις παρει τιμες για ολα αυτα απο τον κοινο μας γνωστο, ή το εχετε συζητησει σαν ιδεα? Διοτι για καποια απο τη λιστα σου ενδιαφερομαι και γω, αν εχει ψαξει να σου δωσει τιμες, να τον παρω και γω ενα τηλ να ρωτησω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Δεκέμβριος 6, 2012 #11007 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Το ψηνω να παω Καστορια για Χριστουγεννα με το τσακωναμαξο. Το αυτοκινητο τωρα φοραει 050Α, τα πιρελλια θα τα βαλω μετα τις γιορτες. Αλυσιδες η ολ γουεδερ λαστιχα ιζ νοτ εν οψιον, δεν εχει νοημα να αλλαζω λαστιχα μονο για μια εκδρομη, αλυσιδες για 19αρια δεν υπαρχουν, και νομιζω προκαλει φθορες να πηγαινεις με αλυσιδες πανω απο 80-90. Εαν πηγαινω σαν ανθρωπος (εως 110) θα ειμαι ΟΚ η στους 0-1 που θα πετυχω στην Εγνατια θαχω κανα θεμα? Παιζει να πετυχω παγο στην εθνικη (απο Αθηνα ως Καστορια)?Δεν θα πάρεις αλυσίδες, γιατί έτσι και αλλιώς με 2 χιλιοστά στον θόλο δεν παίρνει!Θα πάρεις πανιά / υφασμάτινες που μαμάνε, βγαίνουν και σε 22 ιντεσες, και θα είσαι μια χαρά.Με ένα 100άρικο (μορ ορ λες) και είσια κυρία.Στο μιτο είχα πάρει και ήταν μια χαρά. ΙΜΟ, αν ο καιρός έχει βαρύνει πάρτες και μην περιμένεις να σε πιάσει το χιόνι γιατί θα πάς σε βενζινάδικο να τις πάρεις μετά και θα έχει τυχαία ένα μικρό mark up στην τιμή λόγο "ανάγκης" 82432184124 % Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 6, 2012 #11008 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Κι εγώ θέλω να στροφάρω πολύ (over 8000), αλλά το ρημαδομοτέρ μου με τα υδραυλικά ωστήρια αντέχει μέχρι 7200.... και ποιος κάθεται να κάνει μετατροπή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Δεκέμβριος 6, 2012 #11009 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Που εχεις σκοπο να στροφαρεις? Γιατι αν το κρατησεις σε γηινα επιπεδα (μεχρι 7500, 8 το πολυ μια φορα στο τοσο, που ουτως η αλλως μεχρι εκει θα πας θες δε θες, γιατι μετα θα χεις θεμα με στροφαλο κλπ), το εχεις overkilliασει λιγο. Ελατηρια απο μαμα φοραει διπλα ουτως ή αλλως, και μαλλον καλης ποιοτητας.Εχεις παρει τιμες για ολα αυτα απο τον κοινο μας γνωστο, ή το εχετε συζητησει σαν ιδεα? Διοτι για καποια απο τη λιστα σου ενδιαφερομαι και γω, αν εχει ψαξει να σου δωσει τιμες, να τον παρω και γω ενα τηλ να ρωτησω. Θελω να μπορω να πηγαινω ανετα μεχρι 8-8.5, συχνα κ οχι με τον φοβο αν σε 10-15 χρονια (ναι θα την κρατησω μεχρι τοτε και μακαρι κ αλλο...) θα σπασει το μοτορι. Εξου και οι αλλαγες. Απο τον κοινο μας θα γινουν ολα, απλα εχω σουπερ ντουπερ σπεσιαλ πραης γιατι ειμαστε οικογενειακοι φιλοι (οι γυναικες μας κολλητες απο 8 χρονων, 2-3 φορες ανα βδομαδα βρισκομαστε κλπ) Απλα μου ειπε οτι ισως να τιθεται θεμα ποιοτητας υλικων και γιαυτο δεν θελει να κανει κατι κ μετα τον κυνηγαω. Μπαι δε γουεη, σε θυμαται καλα. Κ μου μιλησε με καλα λογια για σενα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Δεκέμβριος 6, 2012 #11010 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 εισαι σιγουρος οτι θα λειτουργει λιεκ με τον τροπο που λειτουργει και εργοστασιακα η θαχεις κανα περιεργο μοτερ που θα γ@μαει στις 6.435 ++ αλλα θα λειτουργει καπως παραξενα απο κει και κατω??? καρτα καυσαεριων θα βγαζεις? (αμα σου γινει υποστροφικο πες μου να του κανουμε μηνυση) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 6, 2012 #11011 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Θελω να μπορω να πηγαινω ανετα μεχρι 8-8.5, συχνα κ οχι με τον φοβο αν σε 10-15 χρονια (ναι θα την κρατησω μεχρι τοτε και μακαρι κ αλλο...) θα σπασει το μοτορι. Εξου και οι αλλαγες. Απο τον κοινο μας θα γινουν ολα, απλα εχω σουπερ ντουπερ σπεσιαλ πραης γιατι ειμαστε οικογενειακοι φιλοι (οι γυναικες μας κολλητες απο 8 χρονων, 2-3 φορες ανα βδομαδα βρισκομαστε κλπ) Απλα μου ειπε οτι ισως να τιθεται θεμα ποιοτητας υλικων και γιαυτο δεν θελει να κανει κατι κ μετα τον κυνηγαω. Μπαι δε γουεη, σε θυμαται καλα. Κ μου μιλησε με καλα λογια για σενα Ρε συ, ο Adie (AHM) για 8500 το κανει ΟΛΟ ατσαλι. Κοστος, κανα ταληρακι μονο για μπιελοπιστονα και στροφαλο... Νομιζω ειναι εξαιρετικα κοστοβορα απαιτηση το 8500rpm συχνα, και αυτα που λες θεωρω δεν επαρκουν. Και μηχανικα ωστηρια θελεις, και ο στροφαλος θα τα δει μπλε, και οι μπιελες το ιδιο, και το κιβωτιο κλπ κλπ. Και ξεφευγεις πολυ και απο το budget και απο το χαρακτηρα ενος μοτερ δρομου. 7500rpm καθε μερα, και ενιοτε 8 ειναι πολυ πιο εφικτο, οικονομικο, απλο και αξιοπιστο, ειδικα στο δικο μας μοτερακι που ειναι πρακτικα τετραγωνο (σε αντιθεση με το 2λιτρο). Ειδικα αν σου φτιαξουν τα παιδια ανοχες σωστες στα μεταλλα και στο ζυγοσταθμισουν, αντε και με μπιελοβιδες βαρια, θα ειναι λουκουμι. Μα γιατι να μη με θυμαται, αφου ειμαι αξιαγαπητος Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 6, 2012 Author #11012 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Frankenstein τελος. Σας παρουσιαζω το τερατούργημα με ονομασία R14 350SX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Δεκέμβριος 6, 2012 #11013 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΟΥΛΟΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 6, 2012 #11014 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Φίλε, έχω μια αλοιφή για το φτερό, θα γίνει τζάμι σου λέω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Δεκέμβριος 6, 2012 #11015 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Μπραβο Μητς...!Sent from my iPhone using Tapatalk 1.14.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Δεκέμβριος 6, 2012 #11016 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Πάει καθόλου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Δεκέμβριος 6, 2012 #11017 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 (edited) Frankenstein τελος. Σας παρουσιαζω το τερατούργημα με ονομασία R14 350SX έτσι από περιέργεια, για ΄δωσε ένα σύντομο worklog γιατί δεν το έχω παρακολουθήσει όλο. Μεγειές Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 6, 2012 από RootX Δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε quote και τις photos :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Δεκέμβριος 6, 2012 #11018 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Απο το πρωι στους δρομους για μια...ιταλιδα! Μεταχειρισμενη με 7680 χλμ. αφου αλλαξα υγρα φρενων,συμπληρωσα ψυγειου,γρασαρα τα παντα ολα,αλλαξα και μπαταρια ,φορεσα ενα ζευγαρακι bridgestone s20 και ετοιμη για χρηση. λαδια ειχε αλλαξει ο προηγουμενος πριν 500 χλμ. η μηχανη ειναι πολυ ωραια.ειναι ελαφρια και χαμηλη και στη κινηση ειναι αρκετα ανετη και ευκολοδηγητη. ο v της suzuki βγαζει αρκετα γραμμικα τη ροπη μεχρι κοφτη σχεδον. το μονο μου παραπονο ειναι οτι χτυπανε οι ταχυτητες αρκετα αλλα φανταζομαι με ενα καλο λαδακι θα βελτιωθει.θα το δρομολογησω συντομα. και το πατητηρι του δεν μου εμπνεει ιδιαιτερη εμπιστοσυνη αλλα κανει τη δουλεια. φρενα αγκυρες... κρατημα αλλη φαση.γερνεις και σου δινει σιγουρια. αυτες οι πρωτες εντυπωσεις.απο οτι φαινεται εκανα καλη επιλογη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 6, 2012 Author #11019 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 (edited) [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION]CA18DET (The baby RB)- Supertech forged pistons 84mm (1mm oversize)- ZRP forged H-Beam connecting rods - ARP Head & Main Studs- ACL RACE main and rod bearings- Cometic MLS gasket kit- NISTune engine management system- 3inch exhaust de-cat- 560cc Evo VIII injectors- Z32 AFM- Walbro 255lph fuel pump- Megan Racing engine & transmission mounts 40mm lower- Toyosport front mount intercooler- Garrett GT2860RS- APEXi Power Intake- APEXi AVCRΑπο ανάρτηση εχει άκρα απο Skyline R33 GTS-T. Φρένα και ζάντες απο 350Z Track Edition. Διαφορικό έχει ενα Nismo 1.5way.Σύντομα έρχονται και τα Daiyama (ή D2) και Prothane σινεμπλοκ πολυουρεθάνης όλο το σετ το σασί για να γίνει εντελώς καινούριο πανω κάτω και adjustable camber arms καθώς και ψαλιδόμπαρες & θολόμπαρες της White Line. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 6, 2012 από LevelOne Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 6, 2012 #11020 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2012 Μπράβο Μήτσο! Καλοτάξιδο, καλές πάντες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts