performer Νοέμβριος 29, 2012 #10901 Νοέμβριος 29, 2012 Για το τσακωναμαξο που λεει 340 αλογα με σκετο προγραμμα δεν τα υποσχεται κανεις αλλος..θελουν φιλτρο εξατμιση και προτεινουν ιντερκουλερ. Οποτε η εχει καμμια εξωγηινη τεχνολογια η λεει μουφες η εχει ρυθμισεις ανατιναξης...για τον 1.2 126 ή 133 αλογα απο 105 ειναι normal?της revo μου φαινεται παει 140.παντως τσακο οντως υπερβολικο στη δικη σου περιπτωση..
Tsakonas Νοέμβριος 29, 2012 #10902 Νοέμβριος 29, 2012 για τον 1.2 126 ή 133 αλογα απο 105 ειναι normal?της revo μου φαινεται παει 140.παντως τσακο οντως υπερβολικο στη δικη σου περιπτωση..Ναι καπου 140 παιζει το σκετο ρεμαπ της ρεβο για τον 1.2, αλλα ψαξου τρελλα πως το πετυχαινει αυτος ο γερμανος. Δηλαδη ειναι λιγο ασυνηθιστο να λεει " ξερεις στο δινω με τα μισα λεφτα απτο ρεβο και κανει και για αλλα αμαξια"... Τι διαλο χαζοι ειναι ολοι οι αλλοι και δεν εχουν βρει κατι αναλογο ( η ρεβο ακουγεται πως εχει ινσαιντερς στο vag γιατι συνηθως παρακαμπτει πρωτη τα κλειδωματα των εγκεφαλων)... Και φυσικα, ας λεει οτι θελει αυτος, βελτιωση= αυξημενη καταπονηση ειδικα σε τουρμπο ( τουρμπινα-θερμοκρασιες καυσαεριων κλπ)... Αν σε καιει τοσο για βελτιωση βαλε κατι τυπου εισαγωγη, σε αλογα θα παρεις ελαχιστα ( μονοψηφιο αριθμο) σε σχεση με το προγραμμα αλλα νιωθεις την διαφορα στην αποκριση... Με το προγραμμα μπαινεις σε πολλα ρισκα ( μπορει να σου δουλευει μις χαρα κανα μηνα και μια μερα να σου πεταξει λαμπακι απλα ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ)... Εμενα μου το κανε δωρο( οχι ρεβο, αλλο) πελατης οποτε δεχτηκα ξεροντας οτι αν γινει μλκια εχω δικο μου ανθρωπο να επεμβει...
Nickzzz Νοέμβριος 29, 2012 #10903 Νοέμβριος 29, 2012 140 πρέπει να είναι το πάνω όριο της τουρμπίνας και του ic.
Tsakonas Νοέμβριος 30, 2012 #10905 Νοέμβριος 30, 2012 Τώρα το θυμήθηκα.Λατρεία: θυμαμαι την Ε21, πολυ διαφορετικη αισθηση τιμονιου σε σχεση με το τσακωναμαξο... Σαν να λεμε μια αμεση ευελικτη γριουλα ~1050 κιλων και ενα ευσταθες θυμωμενο τουβλο 1450 κιλων...
racer Νοέμβριος 30, 2012 #10906 Νοέμβριος 30, 2012 To-GaMaTo: Το γκαράζ που ονειρεύεται κάθε άνδρας (pics)
Tsakonas Νοέμβριος 30, 2012 #10908 Νοέμβριος 30, 2012 για τον 1.2 126 ή 133 αλογα απο 105 ειναι normal?της revo μου φαινεται παει 140.παντως τσακο οντως υπερβολικο στη δικη σου περιπτωση..αν εχεις τοσο κ@υλα να βελτιωσεις παντως , χωρις να σκασεις τα τρελλα λεφτα και γουσταρεις τις στροφες, παρε το παρεμβυσμα πολυουρεθανης που βγαζουν powerflex-superpro και μαγκωνει εκει που συνδεονται μηχανη κιβωτιο (απο κατω)... για ~40 ευρω μεγαλη διαφορα στην αισθηση και στις αλλαγες ταχυτητων...
PetrosD Νοέμβριος 30, 2012 #10909 Νοέμβριος 30, 2012 Αυτό το μερσεντικό που είδα σήμερα πώς σας φαίνεται;
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 1, 2012 #10913 Δεκέμβριος 1, 2012 Τσιμπήσαμε το χρωματάκι μας. Και μια γενική του μηχανοστασίου. Έχει λίγη δουλίτσα ακόμα και κάποια μικρομαζεματάκια.
PetrosD Δεκέμβριος 1, 2012 #10916 Δεκέμβριος 1, 2012 Η εξαγωγή είναι από τη μεριά του σασί;Ναι όντως το μερσεντικό είναι μοντελάκι 1:18
nickstamat Δεκέμβριος 1, 2012 #10917 Δεκέμβριος 1, 2012 Η εξαγωγή είναι από τη μεριά του σασί; Ναι, και στο Fiesta ενός φίλου μου έτσι είναι. Και μου φαίνεται αρκετά λογικό βασικά. Γνωρίζει κανείς το λόγο που στα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα η εξαγωγή είναι μπροστά, ενώ πρέπει να φύγει προς τα πίσω?
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 1, 2012 #10918 Δεκέμβριος 1, 2012 Πολλά αμάξια έχουν πίσω την εξαγωγή. Ο βασικότερος λόγος είναι χαμηλωτερες θερμοκρασίες στο μηχανοστάσιο.
PetrosD Δεκέμβριος 1, 2012 #10919 Δεκέμβριος 1, 2012 Σωστά. Δεν ξέρω όμως γιατί πολλοί την βάζουν μπροστά.
spresv Δεκέμβριος 1, 2012 #10920 Δεκέμβριος 1, 2012 Δεν νομιζω οτι εχει να κανει αυτο που θα πω στην επιλογη των κατασκευαστων, αλλα με την εξαγωγη πισω ειναι εξαιρετικα πιο δυσκολο να φτιαξεις σωστο ατμοσφαιρικο χταποδι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.