sotiris Νοέμβριος 22, 2012 #10801 Νοέμβριος 22, 2012 26000 pounds το 211 αλόγατα, 30000 pounds με τα extra που έβαλα. Να μπορούσα και να το ασφαλίσω... Με χαλάει λίγο που δεν έχει embedded την μεσαία οθόνη και πετάει σαν κουμούτσα, αλλά πιστεύω αυτά είνια λεπτομέρειες
KostasNK Νοέμβριος 22, 2012 #10802 Νοέμβριος 22, 2012 Όντως η οθόνη δεν με χαλάει. Το μόνο πραγματικό μείον είναι η μετάδοση εμπρός...
spresv Νοέμβριος 22, 2012 #10803 Νοέμβριος 22, 2012 70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων.
PetrosD Νοέμβριος 22, 2012 #10804 Νοέμβριος 22, 2012 Θα είναι απότομο και επικίνδυνο, σαν το NISSAN JUKE-R με τον κινητήρα του GTR.
Alexgk Νοέμβριος 22, 2012 #10805 Νοέμβριος 22, 2012 Ρε παιδιά έχει κανείς εμπειρία από Grande Punto 1.2; Πάει αξιοπρεπώς ή σέρνεται; Πόσα άλογα βγάζει; Από τελική τι λέει;
Dolly Νοέμβριος 22, 2012 #10806 Νοέμβριος 22, 2012 Ενημερωτικά το ρινγ ναι ΜΠΟΡΕΙΣ να το κλείσεις σαν κλαμπ καιρό πριν και για πολλά λεφτά.
LevelOne Νοέμβριος 23, 2012 Author #10807 Νοέμβριος 23, 2012 70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων. Είσαι κακεντρεχής και αυτό το λές μονο και μόνο επειδή δεν έχει βγεί η MiTo με το μοτέρ της 8C.
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10808 Νοέμβριος 23, 2012 70-80 χιλιαρικα για κατι που στο κατω κατω εξακολουθει να ειναι και θα ειναι για παντα ενα a-class? Θα τρελαθουμε εντελως? Νομιζω το χουν χασει λιγο οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τον πολεμο δυναμης και εντυπωσεων.οταν θα κοψει στην VW και στην Skoda να βγαλουν κανα Golf GTI/Octavia RS με τον 2μισαλιτρο ( βγαινει κατι τετοιο στο αμερικα αλλα με την ατμοσφαιρικη εκδοση του μοτερ αυτου νομιζω) , που με 2-3 χιλιαρικα φτανει 400 αλογα (προγραμμα-εξατμιση) για την πολυ πλακα του, και απο συντηρηση 7/10 φορες ελαχιστες διαφορες εχουν απο το απλο μοντελο, κατι τετοια εχουν να ριξουν τρελλο κλαμα... Αλλο πραης ρεηντζ βεβαια, αλλα αμα εχεις 70-80 και θες γρηγορο και παραξενο αυτοκινητο , παιρνεις 911/lotus/ m3 εστω, γιατι να πας σε τουμπανιασμενο οικογενειακο...
spresv Νοέμβριος 23, 2012 #10809 Νοέμβριος 23, 2012 Γιατι να το κανουν αυτο? Υπαρχει ηδη το ttrs μ'αυτο το μοτερ.
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10810 Νοέμβριος 23, 2012 Γιατι να το κανουν αυτο? Υπαρχει ηδη το ttrs μ'αυτο το μοτερ.το ttrs παιζει στην κατηγορια ...75 γερμανια 97 εδω, το gti παιζει στην κατηγορια <35.... για τον ιδιο λογο που βγαινει golf r με 42 και tts με το ιδιο μοτερ με 77....
Dolly Νοέμβριος 23, 2012 #10811 Νοέμβριος 23, 2012 το ttrs παιζει στην κατηγορια ...75 γερμανια 97 εδω, το gti παιζει στην κατηγορια <35.... για τον ιδιο λογο που βγαινει golf r με 42 και tts με το ιδιο μοτερ με 77.... Πόσο παίζει? Όχι πως τα έδινα για κανένα λόγο, αλλά λέμε. Γιατί πχ τυχαία με αυτά τα λεφτά παίρνεις... αυτό.. ή για τους κλασσικούς, ΩΧ!! Δηλαδή και να μου ρίχνει σε ευθεία που δεν ξέρω και πόσο μου ρίχνει, άλλο η ασπίδα στο καπό και άλλο η ολυμπιακή της Λιάνη...
PetrosD Νοέμβριος 23, 2012 #10812 Νοέμβριος 23, 2012 ^Το Noble M12 είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα.οταν θα κοψει στην VW και στην Skoda να βγαλουν κανα Golf GTI/Octavia RSΣτο Octavia που έχει μακρύ μεταξόνιο ας τον βάλει. Στο Golf όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ δυνατό αλλά νευρικό στο όριο αυτοκίνητο, επικύνδυνο στο δρόμο.
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10813 Νοέμβριος 23, 2012 ^Το Noble M12 είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα.Στο Octavia που έχει μακρύ μεταξόνιο ας τον βάλει. Στο Golf όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ δυνατό αλλά νευρικό στο όριο αυτοκίνητο, επικύνδυνο στο δρόμο.ναι ναι ναι, και τα μπροστοκινητα δεν στριβουν και "υποστρεφουν", τα πισωκινητα στριβουν μονο με τις παντες, τα ιταλικα αυτοκινητα ανατιναζονται, οι θουρβο κινητηρες αναβεις τσιγαρο για να τουρμπισουν και οταν τουρμπισουν τιναζουν λαδια και σκοτωνουν περιστερια, τα σκληρα αμορτισερ προκαλουν εγκυμοσυνη αμα συνοδηγος ειναι μπιατς κλπ...
PetrosD Νοέμβριος 23, 2012 #10814 Νοέμβριος 23, 2012 Δεν είπα αυτό και το ξέρεις. Άλλωστε και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα Octavia και Golf, αν έχουν τούμπανο κινητήρα, μπορούν να είναι 4κίνητα. Σε αυτά αναφέρομαι. Τα 4κίνητα.
2cpu Νοέμβριος 23, 2012 #10815 Νοέμβριος 23, 2012 [ame=http://vimeo.com/54079531]Macau Motorcycle Grand Prix Highlights 2012 on Vimeo[/ame]
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #10816 Νοέμβριος 23, 2012 Δεν είπα αυτό και το ξέρεις. Άλλωστε και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα Octavia και Golf, αν έχουν τούμπανο κινητήρα, μπορούν να είναι 4κίνητα. Σε αυτά αναφέρομαι. Τα 4κίνητα.Αναγνωριζω το δικαιωμα ολων στις μπουρδολογιες και θεωριες απο περιοδικα...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 23, 2012 #10817 Νοέμβριος 23, 2012 To αμάξι πήγε για μέτρημα σμρ μετά από το πρόγραμμα που έφτιαξα για το 0,4bar. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω άλλο γιατί μείναμε από μπεκ και ο δίσκος πατινάρει στις αλλαγές. Έτσι μέχρι να πάρω μπεκ και να φτιάξω και δίσκο είπα να το μετρήσω σμρ μιας και το είδα να πηγαίνει αρκετά καλά στο δρόμο. Με μόλις 0,4bar έχουμε 160ps και 20,8kg ροπής
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.