Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

χθες το βραδυ, βαζω μπρος να κανω μια βολτα, αμεσως χτυπουσε ενας μεταλλικος θορυβος..

το σβηνω, ξαναδοκιμαζω μετα απο λιγο, πηρε κανονικα, αλλα παλι ακουγοταν καπως...

λαμπακια τιποτα δεν αναψε παντως...

παω βαζω βενζινη απο καθαρο πρατηριο εταιρικο shell , αμεσως ακουγοταν φυσιολογικα...

ειχα βαλει βενζινη απο ΑΠ στην γιαννιτσων, πριν βγουμε στην μαναστηριου για τους θεσσαλονικεις..(είναι γνωστος και καλα οτι ειναι φθηνος) ενω ημουν με αναμμενο λαμπακι βενζινης.

ακουγοταν μονο σε χαμηλες στροφες... αλλα οταν εβαλα εκεινη την ωρα δεν καταλαβα κατι..

φανταζομαι πυρακια ηταν.

λεω να παρω να των δωσω στεγνα αυριο. ξερει κανεις αν γινεται ανωνυμη καταγγελια καπου?

για να μην εχω τρεχαματα αν χρειαστει δεν εχω και χρονο να τρεχω.. αν και απο ενα ψαξιμο ειδα οτι εχει φαει προστιματακια...

edit

[ame]

[/ame]

:hm:

Quotes μεγάλων αντρών:

σε βλέπουν με ανάποδα, και νομίζουν ότι έχεις χάσει τον

έλεγχο , που να ξέρουν ότι ΤΟΤΕ έχεις τον έλεγχο!

Έπεσα σε αυτό το άρθρο:

Rip off motor insurance firms who ramp up cost of policies with 'merry go round' of referral fees to face full investigation by competition watchdogs | Mail Online

Διαβάστε να δείτε τι γίνεται εδώ...

Μέσα σε 4 χρόνια (2008 -> 2012) τα ασφάλιστρα έχουν ανέβει 2 φορές πάνω. Τα μέσα ασφάλιστρα για αυτοκίνητο έφτασαν τις 1000 λίρες (και μην νομίζετε ότι ο μέσος βρετανός έχει φερράρι, το προσέχουν να έχουν σχετικά οικονομικά αυτοκίνητα) από 500 λίρες το 2008.

Τα χρήματα αυτά είναι εντελώς πεταμένα λεφτά διότι οι υπηρεσίες που παρέχουν οι ασφαλιστικές είναι ελεεινές, σύμφωνα με όσους τις έχουν χρειαστεί. Χρησιμοποιούνται για να πλουτίζει ένας φαύλος κύκλος ασφαλιστών και επωφελούμενων.

Αν αυτά τα λεφτά τα ζήταγε εταιρία στην Ελλάδα το 99% των Ελλήνων θα πήγαινε από τα γραφεία και θα πλάκωνε τον ιδιοκτήτη στο ξύλο.

Συμπέρασμα 1:

Το ξύλο μερικές φορές χρειάζεται.

Συμπέρασμα 2:

Έψαξα για το γρηγορότερο / insurance group και είναι το grande punto tjet 1.4 ή το grande punto 1.9 multijet. Μάλλον για το 1.4 με βλέπω.

Γιατι πανυβλακα ελληνα οδηγε με τις πρωτες ψιχαλες αναβεις τη μεγαλη σκαλα ή/και τα προβολια σου σε φωτισμενη κατοικημενη περιοχη και προκαλεις εγκαυματα αμφιβληστροειδους στα αντιθετως ερχομενα οχηματα?

Γιατι πανυβλακα ελληνα οδηγε δεν συνειδητοποιεις την αποσταση ακινητοποιησης του οχηματος σου στο lapαρισμενο ελληνικο οδοστρωμα ειδικα οταν πεφτει ψιλοβροχο κι εχεις να αλλαξεις λαστιχα απο το προηγουμενο σου αμαξι?

Ποτε πανυβλακα ελληνα οδηγε θα καταλαβεις οτι το να περνας κοκκινο φαναρι σε λεωφόρο με 50+ χλμ ειναι εγκλημα κι αν δε εισαι και δικυκλιστης, ειναι αυτοκτονια?

Γιατι πανυβλακα ελληνα οδηγε πριν αρχισεις τις κορνες και τα γαμοσταυριδια, δεν κοιτας προσεκτικοτερα το προπορευομενο οχημα που κινειται δεξια με αλαρμ και 10χλαω οτι πηγαινει με πιτα λαστιχο?

Ποτε πανυβλακα ελληνα οδηγε θα καταλαβεις οτι το διπλοπαρκαρισμα ειναι μεν αναγκαιο κακο

(δεν θα πω ψεμματα για μενα ειναι καθημερινοτητα) αλλα δεν μπορεις να βγαινεις απο πανω επειδη το κανονικα κινουμενο οχημα επι του δρομου δεν χωραει να περασει?

μερικες σκεψεις πανω στα 45 μολις λεπτα που οδηγησα συνολικα απο χθες μεχρι σημερα το βραδυ...

δεν θελω απαντησεις,

το αθορυβο πολυβολο που μνημονευε ενιοτε ο Καββαθας (4Τ) εαν σας βρισκεται προχειρο θα το εκτιμουσα ιδιαιτερως παντως

1)rs3=<3

2)δε ρισκαρε πολυ στο προσπερασμα;δε θα μπορουσαν να ειχαν βρεθει αγκαλιτσα;

3)στο τελος προσεξα οτι δεν φοραγε ζωνη.................:o

Ωραιο το rs3...

Σε dsg δεν κυκλοφορει το συγκεκριμενο;;;Γτ σε καθε αλλαγη εχανε γυρω στι 1000(αν ειδα καλα) και το dsg δεν χανει τοσο...

Υγ. Ισα ισα τον εβγαλε η βενζινα :p:p

Sent from my Ramos W17 Pro using Tapatalk.

1)rs3=<3

2)δε ρισκαρε πολυ στο προσπερασμα;δε θα μπορουσαν να ειχαν βρεθει αγκαλιτσα;

3)στο τελος προσεξα οτι δεν φοραγε ζωνη.................:o

Παίζει να ήταν συνεννοημένοι εξ αρχής.

Είναι δύσκολο να το διακρίνεις από αυτή τη γωνιά, αλλά φορούσε ζώνη. Σε μερικα frames του video φαίνεται ελάχιστα. Επίσης στα υπόλοιπα του video φοράει ζώνη.

Αυτό που δε καταλαβαίνω ακριβώς είναι το πως μεταβάλλονται οι κανόνες στο nurburgring. Ξέρω ότι σε turist day δεν επιτρέπεται να κάνεις κόντρες με τον άλλο (επικίνδυνα προσπεράσματα κλπ). Άραγε υπάρχουν μέρες που κλείνουν ολόκληρο το ring για συγκεκριμένα clubs μόνο? :drool:

Παίζει να ήταν συνεννοημένοι εξ αρχής.

Είναι δύσκολο να το διακρίνεις από αυτή τη γωνιά, αλλά φορούσε ζώνη. Σε μερικα frames του video φαίνεται ελάχιστα. Επίσης στα υπόλοιπα του video φοράει ζώνη.

Αυτό που δε καταλαβαίνω ακριβώς είναι το πως μεταβάλλονται οι κανόνες στο nurburgring. Ξέρω ότι σε turist day δεν επιτρέπεται να κάνεις κόντρες με τον άλλο (επικίνδυνα προσπεράσματα κλπ). Άραγε υπάρχουν μέρες που κλείνουν ολόκληρο το ring για συγκεκριμένα clubs μόνο? :drool:

παρατηρησα οτι ειναι αναμενο το λαμπακι της ζωνης

Ωραιο το rs3...

Σε dsg δεν κυκλοφορει το συγκεκριμενο;;;Γτ σε καθε αλλαγη εχανε γυρω στι 1000(αν ειδα καλα) και το dsg δεν χανει τοσο...

Υγ. Ισα ισα τον εβγαλε η βενζινα :p:p

Sent from my Ramos W17 Pro using Tapatalk.

παιζει manual

Αν και δεν πολυεμπιστευομαι τετοια βιντεακια, ετσι πηγε το RS3 που ειναι και παμπαλαια πλατφορμα (golf 5-6), φαντασου τι θα κανε ενα ttrs. Αλλα στην πιστα δεν νομιζω πως μπορεις να παρεις ιδεα της καθημερινης συμβιωσης...πχ σε ταξιδακια εθνικη, η BMW χαλαρα θα στριβει κανοντας ταυτοχρονα 200-230 πολυ πιο ανετα απο το RS3 ...

Mercedes-Benz A45 AMG Revealed

Φάινεται ενδιαφέρον λόγω κυβικών, αν και λίγο ασχημούτσικο...

Λέει ότι είναι πιο πολύ υπερστροφικό στο όριο αν και τετρακίνητο...

Το πιό οικονομικό στα hot hatch με start stop και kers.

Επίσης λένε ότι θα έχει τις μεγαλύτερες ταχύτητες στις στροφές σε σχέση με 135i και rs3.

Τέλος τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βγαίνουν όποτε θέλει ο οδηγός τελείως off...

Κοίτα αυτά είναι λίγο υποκειμενικά, αλλά εμένα δεν μου αρέσει πάρα πολύ το μπροστινό τμήμα με τα φανάρια...

Είναι πολύ μακρυμούρικο και μοιάζει σαν αλοίθωρο με αυτά τα φανάρια που έχει... :p

Όχι ότι με χαλάει βέβαια... Για το Α45 AMG θα έκανα εξαίρεση μιας και έχει πολύ βελτιωμένη εμφάνιση με πολύ carbon και όταν θα είμαι μέσα και θα οδηγώ, πιστεύω δεν θα με ενδαφέρει καν πως είναι η εξωτερική του εμφάνιση...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.