spresv Νοέμβριος 9, 2012 #10701 Κοινοποίηση Νοέμβριος 9, 2012 για τα 2500 ακουσα(ειδσ δλδ...νετ) οτι αποδιδουν το ιδιο κρυα ζεστα.feedback επι των παραπανω?No chance, βγαλτο απο το μυαλο σου. Το μονο τακακι που θα εχει ιδια αποδοση απο το πρωτο πατημα μεχρι να το βρασεις ειναι το μαμα. Ολα τα αλλα ειναι απο λιγο χειροτερα εως πολυ χειροτερα, αλλα προφανως εχουν αλλα πλεονεκτηματα. Με αυτο σαν δεδομενο, το ds2500 ειναι πολυ ωραιο τακακι.Υ.Γ ξεχνατε οτι υπαρχει και ενας δισκος στο κολπο, οποτε οτι συγκριση πατε να κανετε σε διαφορετικα αυτοκινητα ειναι ακυρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Νοέμβριος 9, 2012 #10702 Κοινοποίηση Νοέμβριος 9, 2012 δε κανουμε και συγκρισεις ..αποψεις λεμε. Γενικα παντως ειδα να λενε απο οσους τα βαλανε..οτι τα ds2500 πιανουν απο το πρωτο πατημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 10, 2012 #10703 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=vwl40XFvpLE]Simon McKinley The White Escort Irish Hillclimb & Sprint Championship 2007 Remastered - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkan Νοέμβριος 11, 2012 #10704 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 [MENTION=51]jax7480[/MENTION] Να σε ρωτήσω μια και είχαμε( ; ) πάνω κάτω το ίδιο αυτοκίνητο. Είμαι με τις 16άρες ζάντες μου και το μαμά σύστημα φρένων. Ακόμη και με καινούρια Potenza και καινούρια τακάκια, νιώθω πως το αμάξι δεν ανταποκρίνεται όπως θα έπρεπε. Πολύ αργό στο φρενάρισμα. Μπορεί να υπερβάλλω και λίγο, αλλά σίγουρα έχει διαφορά. Φτάνει η ώρα να αλλάξω τακάκια και ίσως δίσκους. Έχεις να προτείνεις κάτι για καλό φρενάρισμα είτε μόνο για τακάκια είτε και τακάκια-δίσκους-κλπ; Η χρήση είναι καθημερινά ταξίδια στην εθνική για την δουλειά και φυσικά και μέσα στην πόλη. P.S. Μπροστά έχω τρυπητούς και πίσω κανονικούς δίσκους αυτή τη στιγμή. Το να πάω σε ολόκληρο σετ με δίσκους, τακάκια, 10πίστονες brembo κλπ θα ήταν το βέλτιστο υποθέτω, αλλά μετά θα κοστίζουν αυτά όσο το αυτοκίνητο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 11, 2012 #10705 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 [MENTION=51]jax7480[/MENTION] Να σε ρωτήσω μια και είχαμε( ; ) πάνω κάτω το ίδιο αυτοκίνητο. Είμαι με τις 16άρες ζάντες μου και το μαμά σύστημα φρένων. Ακόμη και με καινούρια Potenza και καινούρια τακάκια, νιώθω πως το αμάξι δεν ανταποκρίνεται όπως θα έπρεπε. Πολύ αργό στο φρενάρισμα. Μπορεί να υπερβάλλω και λίγο, αλλά σίγουρα έχει διαφορά.Φτάνει η ώρα να αλλάξω τακάκια και ίσως δίσκους. Έχεις να προτείνεις κάτι για καλό φρενάρισμα είτε μόνο για τακάκια είτε και τακάκια-δίσκους-κλπ; Η χρήση είναι καθημερινά ταξίδια στην εθνική για την δουλειά και φυσικά και μέσα στην πόλη. P.S. Μπροστά έχω τρυπητούς και πίσω κανονικούς δίσκους αυτή τη στιγμή. Το να πάω σε ολόκληρο σετ με δίσκους, τακάκια, 10πίστονες brembo κλπ θα ήταν το βέλτιστο υποθέτω, αλλά μετά θα κοστίζουν αυτά όσο το αυτοκίνητο... Έχεις το 1600αρι το Leon ή το 1.8Τ; Μιλάμε πάντα για το μοντέλο 2001 και μετά και όχι το νέο Leon που βγήκε τέλη του 2006 και μετά, σωστά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkan Νοέμβριος 11, 2012 #10706 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 Έχεις το 1600αρι το Leon ή το 1.8Τ;Μιλάμε πάντα για το μοντέλο 2001 και μετά και όχι το νέο Leon που βγήκε τέλη του 2006 και μετά, σωστά;Ευτυχώς για την τσέπη μου, αλλά δυστυχώς για τα άλλα, έχω το 1600άρι, μοντέλο του 2001. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 11, 2012 #10707 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 (edited) Ευτυχώς για την τσέπη μου, αλλά δυστυχώς για τα άλλα, έχω το 1600άρι, μοντέλο του 2001.Επειδή κι εγώ, όπως κι εσύ δοκίμασα ΠΟΛΛΕΣ λύσεις (με τρύπητους-χαρακτούς δίσκους, aftermarket τακάκια, σωληνάκια υψηλής κτλ) η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΛΥΣΗ είναι να αλλάξεις όλο το άκρο, μαζί με δαγκάνες, δίσκους, τακάκια με τα άκρα-δαγκάνες-φρένα που φοράει το 1.8Τ. Το κακό είναι πως δεν μπορείς να αλλάξεις μόνο τις δαγκάνες, γιατί οι δαγκάνες του 1.6 Leon, είναι μονοκόμματες μαζί με το ΑΚΡΟ.Όταν έκανα την αλλαγή, το κόστος μου βγήκε 400€ περίπου - το 2004 - (έδωσα τα δικά μου άκρα-δαγκάνες-δίσκους-τακάκια) και πήρα από Leon 1.8T. Άλλα 150€ έδωσα στον μάστορα για τα περαστικά και για να βάλω σωληνάκια υψηλής πίεσης.Η ΔΙΑΦΟΡΑ στο φρενάρισμα είναι απλά ΧΑΟΤΙΚΗ. Σε δοκιμή που έκανα με φίλο που φορούσε τα μαμά φρένα του 1.6, αυτός ήταν σαν να μην φρέναρε.Να ξέρεις πως τα άκρα δεν χρειάζεται να είναι αποκλειστικά από Leon 1.8T. Ταιριάζουν και άκρα από Audi S3, το προηγούμενο μοντέλο, από Golf IV 1.8T 180 άλογα, από Skoda Octavia I 1.8T RS.Μεγάλη προσοχή στην επιλογή.Υπάρχουν άκρα που φοράνε μικρότερους δίσκους.Το Leon 1.6 φοράει δίσκους 256x22 μπροστά.Το Leon 1.8T, Audi S3, Golf IV 1.8T 180 και το Skoda Octavia I 1.8T RS φοράνε δίσκους 312x25.Υπάρχουν και μοντέλα όπως το Audi A3 1.8T, Golf IV 1.8T 150 άλογα και Skoda Octavia I 1.8T GT τα οποία φοράνε δίσκους 288x22. Μην επιλέξεις τα συγκεκριμένα. Καλύτερα πάνε για τα μεγαλύτερα.Αν σκεφτείς να κάνεις την αλλαγή, να ελέγξεις οπωσδήποτε, πως τα νέα σου φρένα χωράνε στις 16αρες ζάντες σου.Έγω τότε είχα 18αρες και δεν ασχολήθηκα με το θέμα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 11, 2012 από jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkan Νοέμβριος 11, 2012 #10708 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 Τέτοιες απαντήσεις μου αρέσουν Θα πάω να ρωτήσω τον μηχανικό μου, κάνει πολλές μετατροπές και τρέχει και σε αγώνες, drag κλπ. Όλο και κάτι θα έχει από Leon ή S3 κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Νοέμβριος 11, 2012 #10709 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=nw6txErSqFk]NUOVA MV AGUSTA F4 MY13 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 11, 2012 #10710 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 250cc. μονοκύλινδρο τετράχρονο, 52(!!!) άλογα, 82 στεγνά κιλά, 54000$.......κουκλί!:man_in_love:KTM RC 250 R PRODUCTION RACER « Kiska Design « derestricted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 11, 2012 #10711 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2012 Επιτελους ησυχασα, δεν θα με ξαναχλευασει ο αρκουδεας σπρεσβ. Μεση καταναλωση 17λτ/100 χμ με προγραμμα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 12, 2012 #10712 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 (edited) Τελικα ο συνδυασμος ΑΤΕ δισκοπλακες με τα Dex-Tech τακακια φαινεται να ειναι πολυ καλος. Χτες πηγα Γλυφαδα -->Λαγονησι και επιτηδες οδηγησα πιο aggresive για να δω τι γινεται. α) Δεν ακουγεται τιποτις, ουτε οταν ειναι κρυα, ουτε οταν ειναι ζεστα, β) Η πεδηση φενεται αν "ακουει" πιο γρηγορα. Ισως να ειναι κ ιδεα μου βεβαια... γ) Δουλευουν ακομα και οταν ειναι ζεστα ! Θεωρητικα θελουν 100 χλμ για να στρωσουν σωστα, αλλα δεν νομιζω να αλλαξει συμπεριφορα Alfa Romeo Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 12, 2012 από YDinopoulos Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Νοέμβριος 12, 2012 #10713 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 Ένα like -και- για το decepticon.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Νοέμβριος 12, 2012 #10714 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 250cc. μονοκύλινδρο τετράχρονο, 52(!!!) άλογα, 82 στεγνά κιλά, 54000$.......κουκλί!:man_in_love:KTM RC 250 R PRODUCTION RACER « Kiska Design « derestricted Πάντα μου άρεσαν και εμένα αυτά τα minimal , Κάτι παρόμοιο στα μισά χρήματα ( 27.000$ νομίζω ) Honda Nsf 250 Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Νοέμβριος 12, 2012 #10715 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 NSr 250 ξηροκαμπανο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=lWyN3mC0QKo]NSR 250 DRY CLUTCH - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 12, 2012 #10716 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UFLvCsHBjBI&feature=colike]BMW M Performance Steering Wheel. - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Νοέμβριος 12, 2012 #10717 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 Μόνο σε εμένα μοιάζει τέρμα φτηνιάρικο..; Αυτό το πλαστικό με τις βίδες, και αυτή η οθόνη.. Σαν από φούρνο μικροκυμάτων είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 12, 2012 #10718 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 άσχημο Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Νοέμβριος 12, 2012 #10719 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 Βασικά...αν εξαιρέσεις το shiftlight, είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος για να σκοτωθείς κοιτώντας το μαραφέτι ....ας τα κάνανε display στο παρμπρίζ, όπως έκαναν τα corvette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Νοέμβριος 12, 2012 #10720 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2012 Βασικα και ειναι ασχημο και δεν ειναι και καμια καινοτομια.τι να πουν δηλαδη οσοι εχουν γεμισει τα αυτοκινητα με αυτα που δειχνουν volt,bar κτλ?ενα τετοιο αλλα ψηφιακο ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts