Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=romf-G6CZ7g&feature=g-wl]The Toyota FT-86, GT-86, Scion FRS - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]

''After going at 184 km / h at point on the line of boxes, where the radar is installed, Bueno realized the lack of brakes on his truck and tried to get him out of the lane, turning left. Unable to slow down in the grass, crossed the track in turn one, broke the wall and protecting tires. The truck went over trees before crashing. The pilot, who remained conscious throughout the rescue, not at risk of death, but suffered fractures in both legs and right arm, and a cut on his tongue. His truck, the Volvo number 11 of the DB Motorsport, was completely destroyed.''

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=pVKKfjYjktU&feature=colike]HORIBLE Formula Truck Accident in Brazil with Diumar Bueno 13/10/2012 HD - YouTube[/ame]

Οοοοο πως εφυγε ετσι...

ΥΓ: Σε τετοιες περιπτωσεις το χειροφρενο δεν πιανει ε? Αν εχει...

Οοοοο πως εφυγε ετσι...

ΥΓ: Σε τετοιες περιπτωσεις το χειροφρενο δεν πιανει ε? Αν εχει...

"After going at 184 km / h at point on the line of boxes, where the radar is installed, Bueno realized the lack of brakes on his truck"

Το διαβασα αυτο, απλα νομιζα πως το χειροφρενο δουλευει διαφορετικα και ακομα και αν χασεις τα φρενα με αυτο θα μπορεις να φρεναρεις (μονο τους πισω τροχους νομιζω).

στα συμβατικά αυτοκίνητα είναι ξεχωριστό και συνδέεται με ντίζα. αυτό αγωνιστικό γαρ δεν ξέρω καν αν έχει, πόσο μάλλον να το σταματίσει από τα 180+

αν εχει χειροφρενο (νομιζω οτι δεν υφισταται ).

Αλλιως και να ειχε με τοσα χλμ θα εχανε τον πωπο με χειροτερες συνεπειες η

αν το φρεναριζε σταδιακα με το χειροφρενο στα τοσα χλμ θα επαιρνε φωτια το

πισω συστημα και ισως εφτανε στις δεξαμενες του.

Το θετικο ειναι οτι δεν επαθε τιποτα .

[MENTION=2661]spresv[/MENTION]

[ame]

[/ame]
Σε αφύλλακτη διάβαση έχει απόλυτη προτεραιότητα ο πεζός βάσει Κ.Ο.Κ.

ποιος είναι το ΖΩΟ τώρα;

Κοίτα το βιντεάκι πρώτα, δες ότι το κάνουν επίτηδες για να πάρουν αποζημίωση από την ασφαλιστική, και μετά κάνε edit το ποστ σου, γιατί θα καταλάβεις ποιος είναι το ζώο νομίζω.

Η λεγόμενη "πεταλούδα" για τι ακριβώς είναι; Πρόβλημα στην πεταλούδα τι προβλήματα δημιουργεί στο αυτοκίνητο; Έχει σχέση με τη σταθερότητα των στροφών στο ρελαντί;

Κοίτα το βιντεάκι πρώτα, δες ότι το κάνουν επίτηδες για να πάρουν αποζημίωση από την ασφαλιστική, και μετά κάνε edit το ποστ σου, γιατί θα καταλάβεις ποιος είναι το ζώο νομίζω.

Δε μίλησα για το βιντεάκι αδελφέ.

Η λεγόμενη "πεταλούδα" για τι ακριβώς είναι; Πρόβλημα στην πεταλούδα τι προβλήματα δημιουργεί στο αυτοκίνητο; Έχει σχέση με τη σταθερότητα των στροφών στο ρελαντί;

Εδώ η "πεταλούδα" αφορά τη βαλβίδα που στη περίπτωση σου ρυθμίζει τον ρυθμό εισαγωγής αέρα στον κινητήρα. (ναι θα μπορούσε να προκαλεί το πρόβλημα που λες, χωρίς όμως να είναι απαραίτητα αυτή η μόνη αιτία για τετοιου είδους προβλήματα)

κάνε search το "butterfly valve" για να δεις τέτοιου τύπου βαλβίδες και μετά "throttle body" για να δεις αντίστοιχες εφαρμογές σε κινητήρες.

Ναι, ειναι το συστημα που οταν πατας το γκαζι τραβαει το συρματοσκινο

Το συντακτικό σου!

Μ' αρέσει που πετάει και πωπό η Alfa!!

Λόγια μεγάλων αντρών για υπερτροφοδοτούμενα:

Don't think of it as turbo lag... think of it as letting others think they have a chance.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2xwecTp91-o&feature=g-high-u]BMW M135i v Audi RS3: Road, Track, Drag-race. - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]

audi can kiss my ass :baby:

Εδώ η "πεταλούδα" αφορά τη βαλβίδα που στη περίπτωση σου ρυθμίζει τον ρυθμό εισαγωγής αέρα στον κινητήρα. (ναι θα μπορούσε να προκαλεί το πρόβλημα που λες, χωρίς όμως να είναι απαραίτητα αυτή η μόνη αιτία για τετοιου είδους προβλήματα)

κάνε search το "butterfly valve" για να δεις τέτοιου τύπου βαλβίδες και μετά "throttle body" για να δεις αντίστοιχες εφαρμογές σε κινητήρες.

Κατάλαβα σε γενικές γραμμές. Έχει να κάνει δλδ με την εισαγωγή αέρα στον θάλαμο καύσης.

2013 Fiat Panda 4x4 - OFFROAD TESTING

[ame]

[/ame]!

Καλούλι φαίνεται αλλά αν ανεβαίνει λοφάκι χωρίς φόρα με 3 ρόδες είναι πολύ καλό αρκεί να βγεί και σε φυσιολογική τιμή.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.