Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Συνεργασία με suba είναι..

Η Subaru το ονομάζει το μοντέλο BRZ νομίζω.

Υποτίθεται ότι θα το βγάλει η suba με turbo & 300hp...

εκεί αν η τιμή είναι κάτω από τα 45.000, θα πέσει πολύ ΤΟΚΥΟ drift..

Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω αν έχει μπει ξανά, αλλά καλό είναι να το δείτε.

Αποτελέσματα

IIHS-HLDI

και ανάλυση

IIHS news release

Frontal offset test information

Και youtube links

Volvo S60

2012 Volvo S60 small overlap test - YouTube

Audi A4

2012 Audi A4 small overlap test - YouTube

Mercedes C Class

2012 Mercedes C class small overlap test - YouTube

BMW 3

2012 BMW 3 series small overlap test - YouTube

CC Passat

2012 Volkswagen CC small overlap test - YouTube

Link to comment
Share on other sites

Thanks! Τριψιμο μονο στα ports για να μην εχει καποιο αμεσο εμποδιο βγαινοντας απο την κεφαλη, που και παλι θα ηταν ελαχιστο. Οι κολλησεις απο μεσα επιδιωξα να εχουν ολες ικανο penetration, και ας κανει μικρα εξογκωματα, διοτι ειναι μακραν πιο σημαντικη η μακροζωϊα και η αξιοπιστια του, απο το σχεδον εργαστηριακης σημασιας κερδος που θα ειχα αν το εκανα ολο λειο, ειδικα στην δικη μου εφαρμογη που θα παιξω μικρη πιεση και λιγα αλογα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=2661]spresv[/MENTION] Πολύ μ αρέσει :D

Είναι εγχείρημα της μιας φόρας για εσένα? Έχεις σκοπό να το ξαναπροσπαθήσεις με ελαφρώς διαφοροποιημένη σχεδίαση - διάμετρο - μήκος αυλών? Θα είχε ενδιαφέρον αν σε βάθος χρόνου μπορούσες να κάνεις ένα συγκριτικό μεταξύ των δικών σου χταποδιών.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω! Ετσι οπως το λες αρχισε, αλλα επειδη "κυκλοφορησε" γενικα, και αυτο και κατι αλλα μικροπραγματα που εχω φτιαξει, εχουν αρχισει και μου ζητανε, οποτε εχω στα σχεδια και κατι αλλες δουλιτσες. Μου ζητησαν και χταποδι, αλλα αρνηθηκα. Αν σας αρεσουν παντως, μπορω να ποσταρω οτι φτιαχνω κατα καιρους!

Οσο για το συγκριτικο, θα ειχε μεν ενδιαφερον, αλλα το γενικο παιδεμα να φτιαξω δευτερο και να το φορεσω κιολας (αρα να βγαζει και την τουρμπινα κλπ στα ιδια σημεια) ειναι τοσο μεγαλο που πραγματικα ουτε που το σκεφτομαι. Ασε που για το μισο bar που θελω να παιξω για αρχη, οι διαφορες με οποιοδηποτε αλλο σχεδιο δε νομιζω οτι θα δικαιολογουσαν τον κοπο. Εγκυκλοπαιδικα παντως, αν το ξαναφτιαχνα, αυτο που θα προσπαθουσα να πετυχω ειναι ισομηκεις αυλους και γενικως κοντους. Η διατομη δεν νομιζω οτι εχει ιδιαιτερα περιθωρια, μεγαλυτερη σιγουρα δε θα βοηθουσε πουθενα, μικροτερη θεωρητικα θα ανεβαζε την ταχυτητα των καυσαεριων αρα θα φουσκωνε και νωριτερα, αλλα δεν ξερω αν και σε ποιο σημειο θα γινοταν περιοριστικη. Σε αυτο χρησιμοποιησα 48mm, happy middle that you can't go wrong with. Γενικως παντως, επειδη ειναι η πρωτη μου κατασκευη τετοιας εκτασης και σοβαροτητας, επιτηδες επελεξα να μην το κανω ακομη πιο περιπλοκο απ' οτι ειναι, και ας γνωριζω οτι σχεδιαστικα θα μπορουσε να ειναι καλυτερο, πχ ισομηκες.

Link to comment
Share on other sites

1. Το καημένο το φόρντ, του έδωσε και κατάλαβε. Ωραία έμπαινε, ήθελε όμως περισσότερη δύναμη για να το κρατάει και να βγαίνει και ωραία.

2. Ο τύπος με τη λότους πρωτάρης;

3. 2 φορές του έφυγε η λότους, 2 φορές ερχόταν κομμάτια το φορντ από πίσω. Επικίνδυνο αυτό.

4. Ξέρει κανείς καμιά πληροφορία, αν μπορεί να πάει ο καθένας καθημερινή και να μπει στα Μέγαρα με το αυτοκίνητό του; Τα δικά μου τελευταία νέα λένε ότι δε γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.