Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το καλύτερο σύστημα είναι αυτό που χρησιμοποιούν στην Αγγλία(και σε άλλες χώρες φαντάζομαι). Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων(σε περιπολικά και αυτοκινητοδρόμους) το οποίο σκανάρει τις πινακίδες των αυτοκινήτων στους δρόμους/αυτοκινητόδρομους, τις τσεκάρει με την βάση του υπουργείου και εάν δεν έχεις ασφάλεια σου παίρνουν το αυτοκίνητο(πέρα από τους πόντους/πρόστιμο). Για να το πάρεις πίσω πρέπει να το ασφαλίσεις και να πληρώσεις και την μάντρα για το διάστημα που στο κράταγε.

και στην γερμανία παίζει αυτό, και συνοδεύεται και με καταστροφή πινακίδων

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Μαντεψε :p

ΤΟ ΒΗΜΑ - Το νέο «μυστικό όπλο» της ΕΛ.ΑΣ. - κοινωνία

Ολιγον πανακριβο αλλα κανει δουλεια. Απλα κατι τετοια δε δημοσιοποιουνται. Και πολλα αλλα στο ελλαδισταν :whistling

Συμφωνω με Dant3 φυσικα

Πριν περίπου 3 χρόνια έτσι του βρήκαν του κουμπάρου μ το αυτοκίνητο.

Του το πήραν και με αυτό με την αναγνώρηση πινακίδων, έξω από ένα συνεργείο, σκάναραν, το είδαν ότι ήταν κλεμένο και τον μπουζουριάσανε...

Κάτσε, για να καταλάβω. Το δικό μου (Nissan primera) που αγοράστηκε το 2001 και δεν εχει ΑBS δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί από την ημερομηνία που λέει το άρθρο και μετά ;

Κάτσε, για να καταλάβω. Το δικό μου (Nissan primera) που αγοράστηκε το 2001 και δεν εχει ΑBS δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί από την ημερομηνία που λέει το άρθρο και μετά ;

''των εισαγομένων μεταχειρισμένων μετά τις 11.9.2003 από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης''

Ο τιτλος σε σχεση με το περιεχομενο του αρθρου δεν εχει απολυτως καμια σχεση. Τι γκασμαδες ειναι αυτοι, τρομος και πανικος χωρις λογο, ημαρτον.

όπως είναι λεωφορείων, φορτηγών και ρυμουλκούμενων οχημάτων τα οποία δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής στα φρένα (ABS).

οχι ολα τα οχηματα.μονο φορτηγα κτλ.βλακειες λεει ο τιτλος...κλασσικα

Όλα καλά, τους ιμάντες τι τους θέλουν;

Για να τα σκας στο group Vag κάθε 60.000, σε αντίθεση με μερικά Ιαπωνικά που έχουν καδένα.

Βέβαια το απόλυτο το φορούσε το 90' η Honda στα 400/250άρια μηχανάκια της που στρόφαραν 18.000 - 20.000σαλ. ,

και οδηγούσε τους εκκεντροφόρους με γρανάζια. cbr 400 gull arm - Σελίδα 3

και το v10 και κάποια άλλα μεγάλα έχουν gear driven περιφερειακά και έκκεντρα στο vag.

Τα κανούργια tsi 1.2+1.4+1.8+2.0 είναι με καδένα

Test fit :D

dsc00507g.jpg

dsc00508ep.jpg

dsc00510gr.jpg

dsc00512sk.jpg

μαλλον ψιλοχαζη η ερωτηση μου λογω πληρους αγνοιας ..

η διαδρομη καυσαεριων ανα κυλινδρο δεν θα επρεπε να ειναι ιδια(σαν αποσταση/χρονο)..ή δεν παιζει ρολο?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.