Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Πές μου πως θα κινηθείς νομικά στον φίλο σου που σε κράζει. Το έχεις δέι πως έχει γίνει χαμός σε όλα τα forum ε? Πιστέυω πως άνετα βρίσκεις άλλους 5-6 που θα έρθουν όλοι μαζί σου στα δικαστήρια (εάν προλάβει να γίνει γιατί μάλλον μέχρι να γίνει κάποιος θα τον έχει σκοτώσει στο ξύλο τον τύπο)

Τι χαμος γινεται, δωσε λινκς, μονο το brokenmotors.eu εχω δει. Ηδη τον πονεσε πολυ παντως τοτε που πηρα την εξατμιση φτηνοτερα απτον αγγλο, σκεφτομαι τωρα κατι αλλα δεν μπορω να πω δημοσια.

Υγ [MENTION=634]GoriLLakoS[/MENTION] επειδη ειδα πως επιασε και σενα, λετ μι νοου αν υπαρχει η συμμετοχη σου ...

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Αν καποιος φιλος ξερει κανενα καλο συνεργειο(Θεσ/νικη παντα)για lpg θα μας βοηθουσε ιδιαιτερα γιατι ενας φιλος εχει προβλημα..του κανει διακοπες με το αεριο, κλπ

thanks

Link to comment
Share on other sites

Ignition Coil "D" Primary/Secondary Circuit :getlost:

ήταν η εξήγηση που έδωσε το Torque για το check engine, με το οποίο ξεκίνησε η μέρα μου :getlost: :getlost:

1) Ισχύει ότι θα πρέπει να αλλαχτεί όλη η τετράδα?

2) Θα πάει 2-3 km μέχρι την αντιπροσωπεία ή μπορεί να γίνει ζημιά?

Thanks :)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι θέμα πολλαπλασιαστή σίγουρα, τότε αλλάζεις μόνο αυτόν. Nothing more nothing less.

Το αμάξι δουλεύει τρικύλινδρο?

Αν ναι, μην σβήσεις το τσεκ ώστε να έχει απενεργοποιημένο το μπεκ κ να είναι σε safe mode.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν το σβήνω το error.

Παίρνει μπρος κανονικά, αλλά φαίνεται να δουλεύει παράλογα ομαλά για να είναι με 3 κυλίνδρους μόνο. :hmm:

Βέβαια, δεν το κυκλοφόρησα για να δω αν παίζει με μειωμένη ισχύ...

Link to comment
Share on other sites

Εχει αλλοιώς αυτο εδω που το χρησιμοποιούν??

Δεν ταιριάζει τελικά γιατί μου είπε ο μηχανικός πως αυτό είναι για να μπαίνουν σωληνάκια ενώ το bravo βγάζει πλαστικά! Έχει λέει μία σίτα αντί για φίλτρο το αμάξι. Εμένα όμως ένα συγκεκριμένο πρατήριο μου έβαλε νοθευμένη βενζίνη και το αμάξι βαράει πυράκια για την πλάκα του χώρια που το ρελαντί έχει πέσει στις 500 στροφές....Την είχα ξαναπατήσει από το συγκεκριμένο αλλά και τις δύο φορές ήτανε νύχτα και χρειαζόμουν βενζίνη από τον αυτόματο πωλητή.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ομως και τα πλαστικα σωληνακια εχουν ταχυσυνδεσμους οπως αυτον που καταληγει

απο το ρεζερβουαρ στην μπεκιερα σου ;)

Επειδη δεν περασε απο τα χερια μου το εν λογω μοντελο ισως παιζει καποιο τετοιο μακρινο

σεναριο αλλα το κοβω κομματακι δυσκολο.Αυριο θα ρωτησω.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.