Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

κατι αλλο που να πρεπει να προσεξω?αποψεις?

Ναι, ΠΑΡΕ ΚΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ! :fist:

ΥΓ δεν ξερω αλλα προσωπικα θα ετρεχα μακρια απ'οτιδηποτε ιταλικο :whip:

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Ναι, ΠΑΡΕ ΚΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ! :fist:

ΥΓ δεν ξερω αλλα προσωπικα θα ετρεχα μακρια απ'οτιδηποτε ιταλικο :whip:

Το κρανος μια χαρα ειναι μην αγχωνεσαι!

κοιτα και εγω ειχα καποιες αμφιβολιες αλλα της suzuki ειναι το μοτερ...τι δηλαδη να χρειαστω, εκτος απο ηλεκτρολογικα και τα του μοτερ που τα βρισκω στην suzuki, και να μην το βρισκω?στην τελικη υπαρχει και το ebay για κανα περιεργο περιφερειακο...

Εκεινες ειναι απο 9χχ προσθιοκινητη? Η πισωκινητη?

Εχει κατι αιωνες που τα ειχαμε παρει (κομπλε αναρτησεις και δαγκανες με δισκους).

Δισκους τι θα βαλεις? Μαμα?

Μαρκουτσια? Μεταλλικα? Αν βαλεις μεταλλικα παρε απο εξωτερικο εκτος αν εχεις

κανενα καλο προμηθευτη.Στην μηχανη που ειχε μονο στο μπροστινο μεχρι που την εδωσα

ξεβιδωνανε με μιση στροφη και δεν σκουριασανε πουθενα.

edit: Προσθιομοτερη ηθελα να πω :slap:

Δισκοι μαμά, τακάκια επίσης μαμά (Brembo), μαρκούτσια ειναι μεταλλικά ηδη μπρος και πίσω (θελουν μια μικρή πατέντα αλλα οκ).

Θα φτιάξω αντάπτορες και θα κάτσουν κουκλα, θα γεμίσει και η 18αρα επιτέλους. :hehe:

Ωραία φρένα της Porsche, φρενάρες tbh. :p

Της 993 φοραγανε στους σκαραβαίους (ήταν τα μεγαλύτερα που έπαιρνε) αλλά οχι της τουρμπο (δεν χωραγανε με τιποτα εκτος αν αλλαζες και θολους λολ).

Και ναι φρενάρες.

Απλά είμαι λίγο σκεπτικός ποιος ποστάρει με το ακαουντ του Μήτσου, δηλαδή αν δω και νέα λάστιχα θα φύγω απο τον 16ο κάτω...

Απλά είμαι λίγο σκεπτικός ποιος ποστάρει με το ακαουντ του Μήτσου, δηλαδή αν δω και νέα λάστιχα θα φύγω απο τον 16ο κάτω...

Do it faggot, εβαλα καινουρια λάστιχα με τις 18αρες. :whip:

Aφροζζζ

Θα σε προτεινα παντως να κοιτουσες και για ασορτι δισκους αεριζομενους

φυσικα brembo.Το μονο που μπορω να σε βοηθησω να σε στειλω υγρα φρενων :p

εχω και DOT5 στο μαγαζι αν θες.

Ναι φρενουκλες οι Porsha.Ειχε ριξει πολυ χρημα ο κολλητος αλλα δυστηχως..:weep:

Αγορασε ζαντες απο εξωτερικο και επειδη δεν βρισκαμε λαστιχα πηγαμε και μας της εκοψε τοπικος γνωστος ζαντας.Ειχε βρει Αμερικα τυπους που τεντωνανε boxer μοτερ τετοιου στυλ,ειχανε ερθει πολυεστερικα φτερα και μασπιεδες σε περιπτωση που δεν καταφερνανε να κανουμε μεταλλικα, προσωπικη εργασια πανω στο αμαξωμα τρελλη (2κ με 2 στρωσεις βερνικι απο την κατω μερια του πατωματος).Ασε.. ασε πολυ πραγμα αλλα...

Ε, τωρα, καινουρια λαστιχα... Ας μην καταφευγουμε σε υπερβολες... Απλα πριν απο το αμαξι του μητσου ηταν φορεμενα σε αλλο αμαξι (για λιγοτερα απο 60k km) και οχι σε πλαι βαρκας :p

Do it faggot, εβαλα καινουρια λάστιχα με τις 18αρες. :whip:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=NefM2gVo9mw]Whaaat - Family Guy - YouTube[/ame]

Σκρινσοτ ορ ιτ ΝΕΒΕΡ χαπεντ!!

Και παρακαλώ, θέλω να δω ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ MADE.

Παίζω 50-50 να είναι πριν το millenium.... :spell:

Μετά από 3 χρόνια μου "επετράπη" να πάρω βόλτα το accord μόνος μου.

Πήδηξα μέσα με παντόφλες μποξεράκι και σώβρακο και έφυγα. Ω ναι. ΝΑΙ.

Tο αυτοκίνητο στρίβει, φρενάρει, γκαζώνει, κουμπώνει όμορφα ταχύτητες. Ο R20A3 γρυλλίζει απειλητικά από τις 4k στροφές και άνω. Πιο κάτω είναι απλώς πιο πολιτισμένος. Απόκριση άμεση. Πατάς γκάζι και το χαίρεσαι, το νιώθεις, το αισθάνεσαι! Φοβερό στήσιμο για στροφές (με 225 λάστιχο τι άλλο περιμένεις βασικά). Πόρωση. Πραγματικό αυτοκίνητο.

Όλα αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει για πάνω από 25.000 χλμ το ΚΙΑ Rio 2ης γενιάς, έκδοση LS(χωρίς abs) και έχοντας το νιώσει τι εστί σκυλάμαξο. Σκυλί και σπαρτιάτικο μεν, άβολο και άχαρο δε.

Αλλά η μοίρα τα έφερε έτσι που αυτό το ιαπωνικό γλυπτό το καβαλάει μια γυναίκα 1,55μ που το πάει το πολύ 120km/h. Mε 6η. Παίζει να έχει μπουκώσει το σύμπαν μέσα στον κινητήρα. Κρίμα το αυτοκίνητο. Βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι κάπου εκει πάνω στον παράδεισο ο Soichiro Honda δακρύζει.

Do it faggot, εβαλα καινουρια λάστιχα με τις 18αρες. :whip:

'Ελα ρε, δάκαλε που δίδασκες! Τώρα που ακολουθώ τη συμβουλή σου και έχω πάρει σβάρνα τα λαστιχάδικα και ζητάω "Τίποτα 16άρια για πέταμα" τώρα μου το γύρισες στα καινούρια;

Ε, τωρα, καινουρια λαστιχα... Ας μην καταφευγουμε σε υπερβολες... Απλα πριν απο το αμαξι του μητσου ηταν φορεμενα σε αλλο αμαξι (για λιγοτερα απο 60k km) και οχι σε πλαι βαρκας :p

Α, πες το έτσι να καταλάβουμε!

Και παρακαλώ, θέλω να δω ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ MADE.

Παίζω 50-50 να είναι πριν το millenium.... :spell:

Και εγώ θέλω να δω, αν είναι πιο παλιά από το πίσω αριστερό το δικό μου!

Μετά από 3 χρόνια μου "επετράπη" να πάρω βόλτα το accord μόνος μου.

Πήδηξα μέσα με παντόφλες μποξεράκι και σώβρακο και έφυγα. Ω ναι. ΝΑΙ.

Tο αυτοκίνητο στρίβει, φρενάρει, γκαζώνει, κουμπώνει όμορφα ταχύτητες. Ο R20A3 γρυλλίζει απειλητικά από τις 4k στροφές και άνω. Πιο κάτω είναι απλώς πιο πολιτισμένος. Απόκριση άμεση. Πατάς γκάζι και το χαίρεσαι, το νιώθεις, το αισθάνεσαι! Φοβερό στήσιμο για στροφές (με 225 λάστιχο τι άλλο περιμένεις βασικά). Πόρωση. Πραγματικό αυτοκίνητο.

Όλα αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει για πάνω από 25.000 χλμ το ΚΙΑ Rio 2ης γενιάς, έκδοση LS(χωρίς abs) και έχοντας το νιώσει τι εστί σκυλάμαξο. Σκυλί και σπαρτιάτικο μεν, άβολο και άχαρο δε.

Αλλά η μοίρα τα έφερε έτσι που αυτό το ιαπωνικό γλυπτό το καβαλάει μια γυναίκα 1,55μ που το πάει το πολύ 120km/h. Mε 6η. Παίζει να έχει μπουκώσει το σύμπαν μέσα στον κινητήρα. Κρίμα το αυτοκίνητο. Βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι κάπου εκει πάνω στον παράδεισο ο Soichiro Honda δακρύζει.

Ωραίος! "παντόφλες" Και μετά σε χάλασα εγώ που έτρεχα στην εθνική. Αλλά με τέτοιο κουβά που οδηγούσες πριν...

Εγώ πήγα ένα χιλιόμετρο και γύρισα. Επίσης παντόφλες τις λέω αλλά έχουν κανονική σκληρή σόλα, είναι λίγο πιο ανοιχτές απο πέδιλο. Επίσης άλλο οι ευθείς παραβάσεις του ΚΟΚ όπως "παίζω φώτα και το σανιδώνω" και άλλο μια κατά συνθήκη παρατυπία του κώδικα υπόδυσης.

Εγώ γνώριζα την κατάσταση μου και δεν την πίεζα, σε αντίθεση με εσένα. Επίσης εγώ δε σου απάντησα με ύφος όπως κάνεις εσύ τώρα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.