Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Στους diesel που υπάρχουν τόσες δεκαετίες με άμεσο ψεκασμό γιατί δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα στις βαλβίδες;:baby:

Πως δεν υπαρχει?

Απλα επειδη τα ντιζελ τα αγοραζουν ατομα που θελουν πιο πολυ οικονομια κλπ δεν εχει πολυερθει στην επιφανεια.

Link to comment
Share on other sites

Στους diesel που υπάρχουν τόσες δεκαετίες με άμεσο ψεκασμό γιατί δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα στις βαλβίδες;:baby:
Πως δεν υπαρχει?

Απλα επειδη τα ντιζελ τα αγοραζουν ατομα που θελουν πιο πολυ οικονομια κλπ δεν εχει πολυερθει στην επιφανεια.

Μα δεν έχουν τα diesel λέμε :haha:

EGR: EGR

δε θινγκ: An Introduction to Diesels - CleanMPG Forums

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά για 1η πτώση :)

Να κάνω ηλίθια ερώτηση? κράνος?

Οχι ( αλλα συνηθως φοραω ) , μιλαμε για αποσταση 500μ απο το σπτι πηγαινα χαλαρα μια βολτα. Ηξερα θα παω 100μ πιο περα θα πιω μια μπυρα και παλι σπιτι .

Link to comment
Share on other sites

Οχι ( αλλα συνηθως φοραω ) , μιλαμε για αποσταση 500μ απο το σπτι πηγαινα χαλαρα μια βολτα. Ηξερα θα παω 100μ πιο περα θα πιω μια μπυρα και παλι σπιτι .

Sorry και ξέρω πως θα ακουστώ patronising ******* αλλά δεν έχω αυτή την πρόθεση.

Στατιστικά να ξέρεις το ~80% των θανατηφόρων τροχαίων (και με αυτοκίνητο) γίνονται σε ακτίνα 2χμ απο το σπίτι μας...

Γιατί είναι το κλασσικό, "Έλα μωρέ, πάω εδώ πιο κάτω, 2 λεπτά θα κάνω" και δεν βάζεις κράνος / ζώνη, και τότε θα σου βγεί η κωλογρια απο το στοπ και θα χτυπήσεις το κεφάλι σου με 12 χμ / πεζοδρόμιο.

Βάζε το το ρημάδι όσο και να ζεσταίνεσαι μαν...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα παντως μπορω να πω οτι ΔΕΝ το βγαζω.

Εχω μπει με κρανος μεσα σε τραπεζα(οκ σε χωρο που εχει τα ΑΤΜ),αστυνομικο τμημα,

εφοριες,στην βραδυνη εξοδο(αφου οι φιλοι με κραζουν συνεχεια "Βγαλε ρε μ$$^* το κ$#^&κρανος " :hehe:) και παει λεγοντας.Το δρομο περναω να παρω την μηχανη και ηδη το φοραω.

Μπορω να πω οτι εχω συνηθισει και ιδιως με full face κρανος και κανα δυο φορες που

φορεσα ενα ανοικτο γιατι επλυνα το arai και περιμενα να στεγνωσει δεν μπορουσα να το συνηθισω με τπτ.

Link to comment
Share on other sites

2cpu is the stig! :p

Πάντως από όσο έχω διαβάζει στο άμεσο ψεκασμό, είτε diesel είτε βενζίνης, ενας γερός λόγος δημιουργίας επικαθήσεων στις βαλβίδες, είναι το να είναι ανοιχτές όταν γίνεται ο ψεκασμός του καυσίμου. Στην αρχή για αυτό γινόνταν χαμός με επικαθήσεις, μετά παίξανε και με τον χρονισμό των βαλβίδων ή/και της ανάφλεξης (στην βενζίνη αυτό). Οπότε θέλει καλή προσοχή στην βελτίωση με retuning σε μοτέρ με άμεσο ψεκασμό, πρέπει και αυτό να λαμβάνεται υπόψιν.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου εκεί το γλυτώνουν το παιχνίδι ομως τα diesel και δεν έχουν τοσο σοβαρό προβλημα, γιατι ο common rail ψεκασμός του diesel, απο οσο θυμάμαι ειναι κοντά στα 1000bar... Οχι επικαθήσεις... ουτε Jesus Christ δεν μενει με τετοια πίεση :p

Link to comment
Share on other sites

Κάπου εκεί το γλυτώνουν το παιχνίδι ομως τα diesel και δεν έχουν τοσο σοβαρό προβλημα, γιατι ο common rail ψεκασμός του diesel, απο οσο θυμάμαι ειναι κοντά στα 1000bar... Οχι επικαθήσεις... ουτε Jesus Christ δεν μενει με τετοια πίεση :p

1000 bar για 1st gen common-rail...

από 2013-2014 μιλάμε για up to 2500+bar (σε επιβατικά) αυτά για bosch common-rails

τα fsi-tsi απ'όσο θυμάμαι είναι στο max 200-250 bars

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

Όταν η VW έφτιαχνε μοτέρ που έγραφαν ιστορία (είχα το golf gti 16v 88μοντ)

Παλιό scirocco κόντρα με το νέο

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=SJtcTgBdLF8&feature=em-subs_digest]Old vs New Scirocco Shootout! Head 2 Head Episode 15 - YouTube[/ame]

Δεν είναι καλά τα αγγλικά μου για να ξέρω με πόσα άλογα ήτανε το νέο scirocco. Είδα τον πίνακα είναι με τα 160 άτια.

Έγινε επεξεργασία από alexgk
Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάς τις πιο αραιές σχέσεις του 5-τάχυτου του παλιού.

Οι πιο πυκνές του 6-τάχυτου του καινούριου δίνουν κάποιο αβαντάζ. Επίσης η φουσκωμένη καμπύλη ροπής του καινούριου λόγω forced induction κάτι κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Δε τα ξεχνώ. Αλλά η διάφορα βάρους (300+κιλα) άνετα τα υπερκαλύπτει αυτά. Μεγαλύτερη διαφορά θα μπορούσε να κάνει η κλιμάκωση. Σε επιταχύνσεις από στάση μικρό ρολό παίζει η γεμάτη καμπύλη στις χαμηλές στροφές, γιατί δύσκολα χρησιμοποιείς ένα εύρος πάνω από 1500-2000rpm γύρω απ τη μεγίστη ισχύ, αφού παίρνεις όλες τις σχέσεις στη σειρά.

Αλλά θα σου δώσω ένα άλλο hint. Tα τότε press cars έκαναν 0-100 σε 8sec με τον 1,8 139hp, όσο ακριβώς δηλαδή θέλει και το νέο 1.4 scirocco με τα 160

Τουλάχιστον στα 0-100 το παλιό scirocco με τον 2lt και τα 175hp θα έπρεπε να είναι εμφανώς ταχύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Ε, είναι λίγο. Ξεκολάει πρώτο.

Επίσης θα διαφωνήσω στο ότι οι στροφές είναι 1500-2000. Θα έλεγα 2000-2500. (Κρίνοντας από το δικό μου το BMW που πρέπει να απλώσει την 5η μέχρι 220 km/h στις 6000 rpm.)

Link to comment
Share on other sites

1000 bar για 1st gen common-rail...

από 2013-2014 μιλάμε για up to 2500+bar (σε επιβατικά) αυτά για bosch common-rails

τα fsi-tsi απ'όσο θυμάμαι είναι στο max 200-250 bars

Αυτές οι πιέσεις είναι για full load, γενικά παίζουν σε πιο χαμηλές.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.