Tsakonas Αύγουστος 31, 2012 #10061 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Στους diesel που υπάρχουν τόσες δεκαετίες με άμεσο ψεκασμό γιατί δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα στις βαλβίδες;:baby:Πως δεν υπαρχει?Απλα επειδη τα ντιζελ τα αγοραζουν ατομα που θελουν πιο πολυ οικονομια κλπ δεν εχει πολυερθει στην επιφανεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Αύγουστος 31, 2012 #10062 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Στους diesel που υπάρχουν τόσες δεκαετίες με άμεσο ψεκασμό γιατί δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα στις βαλβίδες;:baby: Πως δεν υπαρχει?Απλα επειδη τα ντιζελ τα αγοραζουν ατομα που θελουν πιο πολυ οικονομια κλπ δεν εχει πολυερθει στην επιφανεια. Μα δεν έχουν τα diesel λέμε EGR: EGR δε θινγκ: An Introduction to Diesels - CleanMPG Forums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Αύγουστος 31, 2012 #10063 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Μια χαρά για 1η πτώση Να κάνω ηλίθια ερώτηση? κράνος? Οχι ( αλλα συνηθως φοραω ) , μιλαμε για αποσταση 500μ απο το σπτι πηγαινα χαλαρα μια βολτα. Ηξερα θα παω 100μ πιο περα θα πιω μια μπυρα και παλι σπιτι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Αύγουστος 31, 2012 #10064 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Οχι ( αλλα συνηθως φοραω ) , μιλαμε για αποσταση 500μ απο το σπτι πηγαινα χαλαρα μια βολτα. Ηξερα θα παω 100μ πιο περα θα πιω μια μπυρα και παλι σπιτι .Sorry και ξέρω πως θα ακουστώ patronising ******* αλλά δεν έχω αυτή την πρόθεση.Στατιστικά να ξέρεις το ~80% των θανατηφόρων τροχαίων (και με αυτοκίνητο) γίνονται σε ακτίνα 2χμ απο το σπίτι μας...Γιατί είναι το κλασσικό, "Έλα μωρέ, πάω εδώ πιο κάτω, 2 λεπτά θα κάνω" και δεν βάζεις κράνος / ζώνη, και τότε θα σου βγεί η κωλογρια απο το στοπ και θα χτυπήσεις το κεφάλι σου με 12 χμ / πεζοδρόμιο.Βάζε το το ρημάδι όσο και να ζεσταίνεσαι μαν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 31, 2012 #10065 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Προσωπικα παντως μπορω να πω οτι ΔΕΝ το βγαζω. Εχω μπει με κρανος μεσα σε τραπεζα(οκ σε χωρο που εχει τα ΑΤΜ),αστυνομικο τμημα, εφοριες,στην βραδυνη εξοδο(αφου οι φιλοι με κραζουν συνεχεια "Βγαλε ρε μ$$^* το κ$#^&κρανος " ) και παει λεγοντας.Το δρομο περναω να παρω την μηχανη και ηδη το φοραω. Μπορω να πω οτι εχω συνηθισει και ιδιως με full face κρανος και κανα δυο φορες που φορεσα ενα ανοικτο γιατι επλυνα το arai και περιμενα να στεγνωσει δεν μπορουσα να το συνηθισω με τπτ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Αύγουστος 31, 2012 #10066 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 2cpu is the stig! Πάντως από όσο έχω διαβάζει στο άμεσο ψεκασμό, είτε diesel είτε βενζίνης, ενας γερός λόγος δημιουργίας επικαθήσεων στις βαλβίδες, είναι το να είναι ανοιχτές όταν γίνεται ο ψεκασμός του καυσίμου. Στην αρχή για αυτό γινόνταν χαμός με επικαθήσεις, μετά παίξανε και με τον χρονισμό των βαλβίδων ή/και της ανάφλεξης (στην βενζίνη αυτό). Οπότε θέλει καλή προσοχή στην βελτίωση με retuning σε μοτέρ με άμεσο ψεκασμό, πρέπει και αυτό να λαμβάνεται υπόψιν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Αύγουστος 31, 2012 Author #10067 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Κάπου εκεί το γλυτώνουν το παιχνίδι ομως τα diesel και δεν έχουν τοσο σοβαρό προβλημα, γιατι ο common rail ψεκασμός του diesel, απο οσο θυμάμαι ειναι κοντά στα 1000bar... Οχι επικαθήσεις... ουτε Jesus Christ δεν μενει με τετοια πίεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 31, 2012 #10068 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=JaS7n6qKQe4&feature=relmfu]World's Greatest Drag Race 2! - YouTube[/ame]Η απόλυτη κόντρα με αυτοκίνητα που στα 300 άλογα είναι απλά πολλή πολλή αργά. Απολαύστε τον Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Αύγουστος 31, 2012 #10069 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 (edited) Κάπου εκεί το γλυτώνουν το παιχνίδι ομως τα diesel και δεν έχουν τοσο σοβαρό προβλημα, γιατι ο common rail ψεκασμός του diesel, απο οσο θυμάμαι ειναι κοντά στα 1000bar... Οχι επικαθήσεις... ουτε Jesus Christ δεν μενει με τετοια πίεση 1000 bar για 1st gen common-rail... από 2013-2014 μιλάμε για up to 2500+bar (σε επιβατικά) αυτά για bosch common-rails τα fsi-tsi απ'όσο θυμάμαι είναι στο max 200-250 bars Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2012 από shattered Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 31, 2012 #10070 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 (edited) Όταν η VW έφτιαχνε μοτέρ που έγραφαν ιστορία (είχα το golf gti 16v 88μοντ)Παλιό scirocco κόντρα με το νέο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=SJtcTgBdLF8&feature=em-subs_digest]Old vs New Scirocco Shootout! Head 2 Head Episode 15 - YouTube[/ame]Δεν είναι καλά τα αγγλικά μου για να ξέρω με πόσα άλογα ήτανε το νέο scirocco. Είδα τον πίνακα είναι με τα 160 άτια. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2012 από alexgk Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2012 #10071 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Στον πίνακα λέει 175 άλογα για το παλιό, ενώ στο 4:40 λέει αυτός ότι είναι 123 άλογα. Αλλά μετά λέει ότι του άλλαξε κινητήρα και ο 2.0 αποδίδει 175 άλογα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 31, 2012 #10072 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Μάλλον ο διλιτρος δεν αποδίδει πια 175 άλογα.. γιατί με τέτοια διαφορά βάρους το παλιό scirocco έπρεπε να είναι πολύ μπροστά... τουλάχιστον στο πρώτο μισό της ευθείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2012 #10073 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Μη ξεχνάς τις πιο αραιές σχέσεις του 5-τάχυτου του παλιού.Οι πιο πυκνές του 6-τάχυτου του καινούριου δίνουν κάποιο αβαντάζ. Επίσης η φουσκωμένη καμπύλη ροπής του καινούριου λόγω forced induction κάτι κάνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 31, 2012 #10074 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Δε τα ξεχνώ. Αλλά η διάφορα βάρους (300+κιλα) άνετα τα υπερκαλύπτει αυτά. Μεγαλύτερη διαφορά θα μπορούσε να κάνει η κλιμάκωση. Σε επιταχύνσεις από στάση μικρό ρολό παίζει η γεμάτη καμπύλη στις χαμηλές στροφές, γιατί δύσκολα χρησιμοποιείς ένα εύρος πάνω από 1500-2000rpm γύρω απ τη μεγίστη ισχύ, αφού παίρνεις όλες τις σχέσεις στη σειρά. Αλλά θα σου δώσω ένα άλλο hint. Tα τότε press cars έκαναν 0-100 σε 8sec με τον 1,8 139hp, όσο ακριβώς δηλαδή θέλει και το νέο 1.4 scirocco με τα 160Τουλάχιστον στα 0-100 το παλιό scirocco με τον 2lt και τα 175hp θα έπρεπε να είναι εμφανώς ταχύτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2012 #10075 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Ε, είναι λίγο. Ξεκολάει πρώτο.Επίσης θα διαφωνήσω στο ότι οι στροφές είναι 1500-2000. Θα έλεγα 2000-2500. (Κρίνοντας από το δικό μου το BMW που πρέπει να απλώσει την 5η μέχρι 220 km/h στις 6000 rpm.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2012 #10076 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Δηλαδή έχω rpm drop:1->2 drop 2750 rpm2->3 drop 2350 rpm3->4 drop 1850 rpm4->5 drop 1230 rpm Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Αύγουστος 31, 2012 #10077 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Η απόλυτη κόντρα με αυτοκίνητα που στα 300 άλογα είναι απλά πολλή πολλή αργά. Απολαύστε τον αυτό το c63 ποποποποποποπο... έρωτας... και ας έρθω στο τελος Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2012 #10078 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2012 Έχει έναν ήχο το άτιμο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Σεπτέμβριος 1, 2012 #10079 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=DwiNkiBjfck&feature=g-all-u]Subaru Impreza WRX STI (GRB) 775Ps - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Σεπτέμβριος 1, 2012 #10080 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2012 1000 bar για 1st gen common-rail...από 2013-2014 μιλάμε για up to 2500+bar (σε επιβατικά) αυτά για bosch common-railsτα fsi-tsi απ'όσο θυμάμαι είναι στο max 200-250 barsΑυτές οι πιέσεις είναι για full load, γενικά παίζουν σε πιο χαμηλές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts