Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ντουμπλε ποστ, το προτζεκτακι προχωραει αργα μεν, αλλα σταθερα. Μονταρα το χταποδι, θελω να διορθωσω το πλοκαμι του πρωτου κυλινδρου διοτι αφ ενος με ενοχλει στο ματι που ειναι διαφορετικο, και αφ εταιρου βρισκει στο βεντιλατερ μπαινοντας. Μετα κολλημα και ετοιμο. Α, και θελει και μια τρουπα για το external (το οποιο δε χωραει, αλλα whatever) και το πυρομετρο :p

IMG_20120826_215325-1.jpg

Μονταρα και προχειρα το intercooler

IMG_20120827_201318-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν καθαρίζει το χάος. Συντηρεί το ήδη καθαρό ;)

στα ποσα χλμ αρχιζουν τα προβληματα? περιπου...

Ανάλογα τα λάδια σου και το πώς το πάς, ίσως και απο τις 20000.

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Να δω ανθρωπο να μονταρει ιντερκουλερ στο πεζοδρομιο και τιποτα αλλο!:haha:

Γιατι, που ειναι το προβλημα? :p

Στα εξωτερικα λενε πως δεν κανει τιποτα για τις επικαθησεις

αλλα προσφατα octavia 3076 εβγαλε... 612 αλογα με 36c...με wmi...

Θα μου εκανε μεγαλη εντυπωση αν δεν τις καθαριζε εστω και λιγο. Νταξ, αν εχουν γινει σα τον καζαμπουμπου δε θα κανει τιποτα, αλλα αν ειναι λιγο μαυρισμενες θα τις καθαρισει και θα τις κρατησει ετσι (το κυριοτερο)

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

Λίγο ασετόν στο ντεπόζιτο δεν καθαρίζει τη μάκα?????

Λοιπόν μετά από 400 km σε τρεις μέρες με nissan micra στην Νάξο (που όμως δεν έκανε τσικ - όχι από τριγμούς όπου μου πήρε το κεφάλι αλλά από άποψη στριψίματος κλπ.) και από άλλα 500 km με το 309 (που την τελευταία μέρα παραλίγο να το φορέσω όταν πάτησα κάτι νεράκια) οδήγησα πάλι την πουντάρα χθες.

Δεν υπάρχει αυτό το αυτοκίνητο.+-

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1085]sotiris[/MENTION] Όταν το μπεκ ψεκάζει κατ ευθείαν μέσα στο κύλινδρο και όχι στους άυλους εισαγωγής, δεν έχει καμία σημασία το τι βάζει κάνεις μέσα στο καύσιμο.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, ναι το ασετον βοηθάει.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] Όσο για την αποφυγή χαμηλών στροφών, φαντάζομαι την εννοείς για να αποφεύγεις την αύξηση πίεσης του turbo στις χαμηλές στροφές όταν θες να επιταχύνεις, ενώ με καμία μικρότερη σχέση και περισσότερες στροφές, μπορείς να έχεις την ιδία επιτάχυνση με λιγότερη πίεση.

Γιατί κατά τ αλλά το να πηγαίνεις WOT στις 4-5K rpm θα σε βρομίσει το ίδιο, αν όχι περισσότερο, απ το WOT στις 2.

Link to comment
Share on other sites

Υστερα απο 8 χρονια κατοχης της μοτο , αγκαλιαστηκα με την ασφαλτο προχθες για πρώτη φορα . Σε γνωστη στροφη λιγο μετα το σπιτι μου , ενω πηγαινα να μπω με νεκρα (απο 2ρα ) στην μεση της στροφης και ενω ειμαι χαλαρος με κανα 30-40κμ πεταγεται σαν βελος ενα γατι παει να περασει αναμεσα απο την μοτο και χτυπαει την μπροστα ροδα απο την πισω πλευρα ... μου διπλωνει το τιμονι κατευθειαν τσιμπαω λιγο το μπροστα φρενο μηπως ερθει και πεταξα πανω απο την σελα .

Η μηχανη αμελητεες ζημιες ( η αριστερη χουφτα γρατσουνιες και εγω αθικος !!!!! ( προσγειωθηκα με τον κωλο κατω στον δρομο .

:banging::banging::banging:

Link to comment
Share on other sites

Υστερα απο 8 χρονια κατοχης της μοτο , αγκαλιαστηκα με την ασφαλτο προχθες για πρώτη φορα . Σε γνωστη στροφη λιγο μετα το σπιτι μου , ενω πηγαινα να μπω με νεκρα (απο 2ρα ) στην μεση της στροφης και ενω ειμαι χαλαρος με κανα 30-40κμ πεταγεται σαν βελος ενα γατι παει να περασει αναμεσα απο την μοτο και χτυπαει την μπροστα ροδα απο την πισω πλευρα ... μου διπλωνει το τιμονι κατευθειαν τσιμπαω λιγο το μπροστα φρενο μηπως ερθει και πεταξα πανω απο την σελα .

Η μηχανη αμελητεες ζημιες ( η αριστερη χουφτα γρατσουνιες και εγω αθικος !!!!! ( προσγειωθηκα με τον κωλο κατω στον δρομο .

:banging::banging::banging:

Άγιο είχες!!

Link to comment
Share on other sites

Υστερα απο 8 χρονια κατοχης της μοτο , αγκαλιαστηκα με την ασφαλτο προχθες για πρώτη φορα . Σε γνωστη στροφη λιγο μετα το σπιτι μου , ενω πηγαινα να μπω με νεκρα (απο 2ρα ) στην μεση της στροφης και ενω ειμαι χαλαρος με κανα 30-40κμ πεταγεται σαν βελος ενα γατι παει να περασει αναμεσα απο την μοτο και χτυπαει την μπροστα ροδα απο την πισω πλευρα ... μου διπλωνει το τιμονι κατευθειαν τσιμπαω λιγο το μπροστα φρενο μηπως ερθει και πεταξα πανω απο την σελα .

Η μηχανη αμελητεες ζημιες ( η αριστερη χουφτα γρατσουνιες και εγω αθικος !!!!! ( προσγειωθηκα με τον κωλο κατω στον δρομο .

:banging::banging::banging:

Μια χαρά για 1η πτώση :)

Να κάνω ηλίθια ερώτηση? κράνος?

Link to comment
Share on other sites

περιεργη μερα και μενα η χθεσινη..

ειδα απο κοντα μπαριερες...ευτυχως οχι πολυ κοντα.

Το αμαξι βαρεθηκε να στριψει.

Οn a sidenote.

Eχει ενας σερβος εδω περα ενα opel signum.

Δεν το ηξερα σαν αμαξι..κριμα που δεν προχωρησε.

Με ενα συγχρονο dieseloκινητηρα ανετα το επαιρνα

Link to comment
Share on other sites

Μπα εχω στριψει με κινητηρα αυτοκινητου πισω του :hehe:

Απλα οταν επεσα με επιασε αδιαβαστο.Βασικα εχει προβλημα το μπροστινο του

και τραβαει αριστερα.Κατεβαινα φορτσατος να παραδωσω και με την ακρη του ματιου νομιζω οτι η κουτα πισω φευγει.Γυριζω να την πιασω(φυσικα δεν ειχε κουνηθει καθολου)και αρχιζει και με τραβαει αριστερα πανω στην νησιδα.Παω να το πιασω ,με γλυστρισε δεν θυμαμαι ακριβως τι εγινε και ξαφνικα τρωω τουμπες στην ασφαλτο και το gyro να με προσπερναει (ειχε κολλημενο το αυτοματο τσοκ και στο ρελαντι προχωρουσε μονο του).Σηκωνομαι και τρεχω να το φτασω ,καθοτι οπως ειπα προχωρουσε μονο του

το φτανω ανεβαινω πανω και συνεχιζω.

Η κοπελια στην νησιδα πρεπει να τα ειχε δει ροζ παντως :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.