bezdim Αύγουστος 23, 2012 #9981 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2012 Mitsuba φωνάζει χαϊδευτικά ο πατέρας μου το L200 μας."Πάω στα αμπέλια, έλα να φορτώσουμε τη mitsuba." Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 23, 2012 #9982 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2012 απλά γύρισε και μου είπε πως δεν γουστάρει να κάτσει να σπάσει το κεφάλι του για να βρει τι φταίει.Φοβερή απάντηση σε πελάτη,ούτε τζάμπα να του ζητούσα να μου το φτιάξει.Μου φαίνεται πως έχει καλομάθει με το διαγνωστικό που του λέει τι έχει το αυτοκίνητο και έχει ξεμάθει να φτιάχνει βλάβες μόνος του.Εχτές η μαμά μπαταρία (Varta 60Ah.) με άφησε μετά από 9 χρόνια.Τυχερέ, εμένα με άφησε στα 2 χρόνια και 3 μήνες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_ardu Αύγουστος 23, 2012 #9983 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2012 Μου φαίνεται πως έχει καλομάθει με το διαγνωστικό που του λέει τι έχει το αυτοκίνητο και έχει ξεμάθει να φτιάχνει βλάβες μόνος του.Δεν μπήκε καν στο κόπο να κουμπώσει το διαγνωστικό μήπως και δείξει τίποτα.Απλά μου είπε δεν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 23, 2012 #9984 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2012 Η μπαταρία του bravo η εργοστασιακή μου άντεξε 10 χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 23, 2012 #9985 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2012 :wassat: τι θα γίνει τώρα θα βγάλουμε εξω τις.... μπαταριές μας να τις μετρήσουμε?αγκεν... :turn: περιέγραψε τη χρήση που της έκανες για να έχουμε μετρό σύγκρισης.Άλλο ένα αυτοκίνητο που κάνει συχνές μικρές βράδυνες διαδρομές ή βράζει καθημερινά στη κίνηση της πόλης, ενώ το παρκάρεις έξω για να το ψήνει ο ήλιος, και άλλο ένα αυτοκίνητο φυλασσόμενο σε γκαράζ που κινείται κυρίως ημέρα στην εθνική.Το πρώτο είναι λογικό να πετάξει τη μπαταρία του στα 3 χρόνια, και το δεύτερο είναι λογικό να τη κρατήσει 6... (υπάρχει και ο παράγοντας συστήματος έλεγχου φόρτισης του κάθε αυτοκινήτου, αλλά ας το αφήσουμε εκτός για την ώρα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Αύγουστος 24, 2012 #9986 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Την περασμενη κυριακη οταν εβαζα την μηχανη στην αυλη μου εφυγε απ'τα χερια και επεσε κατω. Το αποτελεσμα ηταν να τρυπησει τι καπακι της καμπανας και να φυγουν τα λαδια. Αφου την εστειλα συνεργειο αποφασισα να της κανω ολα τα μαζεμματα. Μεχρι στιγμης εχουν γινει - αλλαγη στο καπακι της καμπανας - αλλαγη στους δισκους (δεν ειχαν αλλαχτει ποτε) - λαδια, φιλτρα - αλλαγη ολα τα κολαρα νερου (ειχαν γινει κοκκαλα) - αλλαγη ρουλεμαν ροδας (μπρος - πισω) - αλλαγη αλυσιδας - αλλαγη ντεποζιτου (ειχε σαπισει το παλαιο) - επισκευη δεξι φερινγκ (+ βαψιμο) - αλλαγη θερμοστατη (προληπτικα) - αλλαγη ντιζες συμπλεκτη και γκαζιου (προληπτικα) - τακακια + υγρα φρενων Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 24, 2012 #9987 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Πλήρη αναπαλαίωση δηλαδή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 24, 2012 #9988 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Το bravo κάνει περίπου 10000 χλμ το χρόνο με καθημερινή χρήση. Τι άλλο να σου πω για να σε βοηθήσω για τη μπαταρία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Αύγουστος 24, 2012 #9989 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Μπορεις να το πεις και ετσι Ειχα στο προγραμμα να την παω τη δευτερα για σερβις και την κυριακη επεσε :whistling Μιας και βρεθηκε συστημενος και σωστος μαστορας με ορεξη και γνωση ειπα να τα κανω ολα τωρα που ειναι μεσα και να γινει κουκλα. Ειμαι σιγουρος οτι θα μας βγαλει και αλλα στην συνεχεια μεχρι να βγει εξω. Στα επομενα σχεδια ειναι αλλαγη μπροστινης ροδας, γνωστο θεμα με το κεντρο στα KLE να μην δουλευει το κοντερ. Επισης τελος σεπτεβριου θα βαλω πανω τα Dunlop TR91 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 24, 2012 #9990 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Τί μηχανή έχεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Αύγουστος 24, 2012 #9991 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Εχτές η μαμά μπαταρία (Varta 60Ah.) με άφησε μετά από 9 χρόνια.Βρήκα εδώ στο χωριό μία Mitsuba New Page 0 Την ξέρει κανείς η έβαλα μούφα πράγμα? Ινδονησίας . Μέτρια προς καλή Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Αύγουστος 24, 2012 #9992 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 η varta θεωρουνται καλες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Αύγουστος 24, 2012 #9993 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Κοιτούσα μερικές διαφημίσεις και πέτυχα αυτή. :rofl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Αύγουστος 24, 2012 #9994 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Τί μηχανή έχεις; Kawasaki Kle 400 '95 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 24, 2012 #9995 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Μπορεις να το πεις και ετσι Ειχα στο προγραμμα να την παω τη δευτερα για σερβις και την κυριακη επεσε :whistling Μιας και βρεθηκε συστημενος και σωστος μαστορας με ορεξη και γνωση ειπα να τα κανω ολα τωρα που ειναι μεσα και να γινει κουκλα. Ειμαι σιγουρος οτι θα μας βγαλει και αλλα στην συνεχεια μεχρι να βγει εξω. Στα επομενα σχεδια ειναι αλλαγη μπροστινης ροδας, γνωστο θεμα με το κεντρο στα KLE να μην δουλευει το κοντερ. Επισης τελος σεπτεβριου θα βαλω πανω τα Dunlop TR91 Δε σου κοσκινιζει το τιμονι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 24, 2012 #9996 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Κοιτούσα μερικές διαφημίσεις και πέτυχα αυτή. :rofl: Και προφανώς αυτό είναι μια Mercedes που μεταφέρει BMW!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Αύγουστος 24, 2012 #9997 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Δε σου κοσκινιζει το τιμονι;Υπο κανονικες συνθηκες οχι, ηταν μια χαρα. Μονο μια βδομαδα πριν φυγω για διακοπες ειχε περιεργη συμπεριφορα και ηταν θεμα ρουλεμαν ροδας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 24, 2012 #9998 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2012 Την περασμενη κυριακη οταν εβαζα την μηχανη στην αυλη μου εφυγε απ'τα χερια και επεσε κατω. Το αποτελεσμα ηταν να τρυπησει τι καπακι της καμπανας και να φυγουν τα λαδια. Αφου την εστειλα συνεργειο αποφασισα να της κανω ολα τα μαζεμματα. Μεχρι στιγμης εχουν γινει - αλλαγη στο καπακι της καμπανας - αλλαγη στους δισκους (δεν ειχαν αλλαχτει ποτε) - λαδια, φιλτρα - αλλαγη ολα τα κολαρα νερου (ειχαν γινει κοκκαλα) +αλλαγη καραφλου - αλλαγη ρουλεμαν ροδας (μπρος - πισω) - αλλαγη αλυσιδας +αλλαγη γραναζιων.Κανονικα επιβαλλεται να πηγαινουν πακετο εκτος αποβλεπτων συνθηκων(να εχει σπασει η αλυσιδα πχ) - αλλαγη ντεποζιτου (ειχε σαπισει το παλαιο) - επισκευη δεξι φερινγκ (+ βαψιμο) - αλλαγη θερμοστατη (προληπτικα) - αλλαγη ντιζες συμπλεκτη και γκαζιου (προληπτικα) +καθαρισμος εαν δεν εγινε η συχρονισμος - τακακια + υγρα φρενων Επισης τσεκαρε το τιμονι μηπως θελει μαζεμα τα ρουλεμαν του,αλλαγη υγρων μπροστινου συστηματος, αλλαγη φιλτρο αερος και ελεγχο πισω αναρτησης.Καποια θυμαμαι τα ειχες κανει ποιο παλια απλα δεν θυμαμαι ποια ηταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Αύγουστος 26, 2012 #9999 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2012 Πετάνε τα M3! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=MZVrnd9V7sk&feature=colike]Kid crashes BMW M3 into rocks (2012) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 26, 2012 #10000 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2012 ΚΟΥΛΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΔΙΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts