racer Αύγουστος 18, 2012 #9901 Αύγουστος 18, 2012 Προσωπικά το πάω πολύ σαν αμάξι. Τώρα για ποιους λόγους δεν έπιασε στην αγορά δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι αυτό ήταν λόγω "status" της VW. Έτυχε να μπω στο εσωτερικό αυτού, της 7αρας και της S (το 2007 έτσι) και αυτού μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα.Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
dimitris_s Αύγουστος 18, 2012 #9902 Αύγουστος 18, 2012 Προσωπικά το πάω πολύ σαν αμάξι. Τώρα για ποιους λόγους δεν έπιασε στην αγορά δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι αυτό ήταν λόγω "status" της VW. Έτυχε να μπω στο εσωτερικό αυτού, της 7αρας και της S (το 2007 έτσι) και αυτού μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα.Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Είναι αμάξι που το παίρνεις, και έχεις αυτομάτως κλείσει το θέμα "αυτοκίνητο" για σένα για τα επόμενα 10+ χρόνια. Στα 8k ευρώ δεν είναι τίποτα. Κατανάλωση με τον v8 4.2 335ps έχει average 11L/100km που είναι πολυ κομπλέ για τους 2.2 τόνους του. Από κατανάλωση είμαστε κομπλέ, τώρα διαβάζω consumer reviews να δω από αξιοπιστία τι παίζει. Βασικά είναι κάργα αξιόπιστα, αλλά ένα σασμάν πάει 5-6k ευρώ νομίζω...
PetrosD Αύγουστος 18, 2012 #9903 Αύγουστος 18, 2012 Thanks all πανεμορφο αμαξι....Petros fotos asap Το ειδα από κοντά πάνω. Θύμησέ μου για τις φωτό μετά τις 26 που θα ανέβω σπίτι.
hypnz Αύγουστος 19, 2012 #9904 Αύγουστος 19, 2012 Τι έγινε Δημήτρη πάνε τα Πόρσε; :-P Κοίτα 8K για αυτό το αμάξι δεν θα έπρεπε να το συζητάς καν. Καταρχήν είναι vw, που vw= αξιοπιστία! Παράδειγμα για αυτό που σου λέω ότι τα Πόρσε έχουν πάτωμα απ τα τουαρεγκ! Οπότε για το φαεθον προχωρά άφοβα!!
AN7 OverClocker Αύγουστος 19, 2012 #9905 Αύγουστος 19, 2012 Καταρχήν είναι vw, που vw= αξιοπιστία! sure!!
Tsakonas Αύγουστος 19, 2012 #9907 Αύγουστος 19, 2012 Είναι αμάξι που το παίρνεις, και έχεις αυτομάτως κλείσει το θέμα "αυτοκίνητο" για σένα για τα επόμενα 10+ χρόνια.Στα 8k ευρώ δεν είναι τίποτα. Κατανάλωση με τον v8 4.2 335ps έχει average 11L/100km που είναι πολυ κομπλέ για τους 2.2 τόνους του. Από κατανάλωση είμαστε κομπλέ, τώρα διαβάζω consumer reviews να δω από αξιοπιστία τι παίζει. Βασικά είναι κάργα αξιόπιστα, αλλά ένα σασμάν πάει 5-6k ευρώ νομίζω... Αυτο το average 11 ποιος το λεει;;; Με ποση "πολη" στα 11 αυτα; Μου φαινεται αστειο νουμερο, σε τετοιους κυβισμους παιζουν μεγαλυτερα νουμερα... Land cruiser v6 του bawss , με vvti κλπ,αυτοματο(=ηπιοτατες αλλαγες ) και ελαφρυτερο απο το φαεθων ( νομιζω παιζει γυρω 1.800 κιλα) κατω απο 15λιτρα/100 χλμ δεν εχει δει ποτε...και λεω για 15 σε συνθηκες εκδρομης,ουτε καν πολη (τραβαει αλυπητα βεβαια απο τις 1001 σ.α.λ.) Σημ: το land cruiser εχει βεβαια λαστιχα a/t και αεροδυναμικη μαμουθ, αν και δεν νομιζω να κανουν τοσο μεγαλη διαφορα στην καταναλωση...
astrolabos Αύγουστος 19, 2012 #9908 Αύγουστος 19, 2012 Samsung Galaxy Tab 2 7inch tablet in 2006 double din - G35Driverpokerface.png
dimitris_s Αύγουστος 19, 2012 #9909 Αύγουστος 19, 2012 Αυτο το average 11 ποιος το λεει;;; Με ποση "πολη" στα 11 αυτα; Μου φαινεται αστειο νουμερο, σε τετοιους κυβισμους παιζουν μεγαλυτερα νουμερα... Land cruiser v6 του bawss , με vvti κλπ,αυτοματο(=ηπιοτατες αλλαγες ) και ελαφρυτερο απο το φαεθων ( νομιζω παιζει γυρω 1.800 κιλα) κατω απο 15λιτρα/100 χλμ δεν εχει δει ποτε...και λεω για 15 σε συνθηκες εκδρομης,ουτε καν πολη (τραβαει αλυπητα βεβαια απο τις 1001 σ.α.λ.)Σημ: το land cruiser εχει βεβαια λαστιχα a/t και αεροδυναμικη μαμουθ, αν και δεν νομιζω να κανουν τοσο μεγαλη διαφορα στην καταναλωση... Δεν ξέρω, τόσο διάβασα σαν average σε διάφορα site για τον V8 DIESEL με τα 335ps. 2.2 τόνους είναι το phaeton, δεν είναι αλουμίνιο όπως το A8. Σε τέτοιο όχημα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εγγύησης από VW; Τι έγινε Δημήτρη πάνε τα Πόρσε; :-P Κοίτα 8K για αυτό το αμάξι δεν θα έπρεπε να το συζητάς καν. Καταρχήν είναι vw, που vw= αξιοπιστία! Παράδειγμα για αυτό που σου λέω ότι τα Πόρσε έχουν πάτωμα απ τα τουαρεγκ! Οπότε για το φαεθον προχωρά άφοβα!! To Cayenne το έψαξα καιρό, ρώτησα αρκετούς οι οποίοι μου είπανε για αρκετά προβλήματα. 8k και 10k για τo phaeton δεν είναι τίποτα το ξέρω. Τώρα αυτό το VW=αξιοπιστία, δεν ξέρω. Το MK3 Golf του 92 που είχα, ήταν σκυλί από τα λίγα, στημένο για στροφιλίκι με bilstein και h&r ελατήρια, 195/50/15 λάστιχο σε μοτέρ 60 άλογα 8v, φιλτροχοάνη ελεύθερη και dtm τελικό, ήχος οργασμός και στις στροφές έμπαινε με όσα Του έπινα το αίμα, και δεν είχε κάνει ούτε κιχ, τώρα το έχει ο bro και ακόμα κρατάει γερά. Για τα σύγχρονα VW αυτά που ακούω είναι τα ακριβώς αντίθετα.
magicman Αύγουστος 20, 2012 #9911 Αύγουστος 20, 2012 χτυπησα ενα τετοιοmichelin - programmble digital tyre pressure gauge(12279) | eBayειναι η χαμηλοτερη τιμη που βρηκα. αντε να δουμε.στα βενζιναδικα ολα δειχνουν οτι ναναι.
Thresh86 Αύγουστος 20, 2012 #9912 Αύγουστος 20, 2012 Είναι αμάξι που το παίρνεις, και έχεις αυτομάτως κλείσει το θέμα "αυτοκίνητο" για σένα για τα επόμενα 10+ χρόνια.Στα 8k ευρώ δεν είναι τίποτα. Κατανάλωση με τον v8 4.2 335ps έχει average 11L/100km που είναι πολυ κομπλέ για τους 2.2 τόνους του. Από κατανάλωση είμαστε κομπλέ, τώρα διαβάζω consumer reviews να δω από αξιοπιστία τι παίζει. Βασικά είναι κάργα αξιόπιστα, αλλά ένα σασμάν πάει 5-6k ευρώ νομίζω... Για το Phaeton , συμφωνώ με αυτή την άποψη , ακόμα και για τα λεφτά που προσφέρεται Για τον καθένα είναι διαφορετικό το αμάξι 10ετίας Ενδεικτικά Απο Audi 1.8 T Q , BMW 520d (E60) , Honda Accord Type S και Alfa Romeo 159 3.2 Ti μέχρι Audi S4 Station,Lexus LS, C 55 AMG ή Infinity FX50. Λεφτά+προτεραιότητες+ηλικία= καθορισμός αυτοκινήτου 10ετίας Το Φαέθων απλά μου κάνει ως πολύ old fashioned μέσα, με όχι καλό τρόπο, όπως μια Bentley για παράδειγμα , ενώ παράλληλα και το εξωτερικό του είναι τελείως αδιάφορο. Κι όλα αυτά για κάτι που χρησιμοποιεί parts απο όλο το Γκρούπο + καμία νύξη οδήγησης.
jax7480 Αύγουστος 20, 2012 #9914 Αύγουστος 20, 2012 Προσωπικά, αν ήταν να πάω προς Φαέθων, θα κοιτούσα καλύτερα το αντίστοιχο Α8.
dimitris_s Αύγουστος 20, 2012 #9915 Αύγουστος 20, 2012 Το Φαέθων είναι αμαξάρα ειδικά με τον 5λιτρο V10 TDI, με 75 κιλά ροπή και 12 λίτρα κατανάλωση. Μη μου λέτε πως φαίνεται στον καθένα εξωτερικά και εσωτερικά, αυτά είναι υποκειμενικά. Του αλλουνού μπορεί να του αρέσουν τα φωτάκια στις πιτσιλήθρες, γούστα είναι αυτά δε τα κρίνω... [MENTION=1148]THRESH[/MENTION]: H εικόνα που δείχνεις μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει, για να λες "ακόμα και στα λεφτά που προσφέρεται". Το Phaeton είχε τρελό depreciation, αμάξι που το 2004 είχε 80.000 ευρώ τώρα έχει 8-10k. Αυτό σημαίνει η εικόνα, και όχι ότι το αμάξι είναι μάπα. Θα πάω να κάνω κανα test drive αν το βρω από κανέναν ιδιώτη γιατί όλο από μάντρες βρίσκω.
dimitris_s Αύγουστος 20, 2012 #9917 Αύγουστος 20, 2012 Και πότε προβλέπεται να το χαρίζουν;Στα 8k χάρισμα είναι. Εκτός αν εσύ έχεις οδηγήσει καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά.
AN7 OverClocker Αύγουστος 20, 2012 #9919 Αύγουστος 20, 2012 Στα 8k χάρισμα είναι. Εκτός αν εσύ έχεις οδηγήσει καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά.Κόστος συντήρησης?
dimitris_s Αύγουστος 20, 2012 #9920 Αύγουστος 20, 2012 Και πώς "ορίζεται" το καλύτερο;Το καλύτερος είναι υπερθετικός του καλά. Άμα δεν γνωρίζεις σχετικά με το phaeton μη το κουράζεις με την ειρωνία, γιατί καταντάει εκνευριστικό. Κι εγώ δεν γνωρίζω γι' αυτό και ρωτάω. Κόστος συντήρησης?Με τον v10 tdi 5l 313ps έχει μεικτά 12λίτρα/100km. Service κτλ δεν έχω ιδέα, αλλά απ' ότι διαβάζω στο νετ δεν είναι τίποτα ιδιαίτερα. [MENTION=51]jax7480[/MENTION]: Kάτι τέτοιο ας πούμε;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.