Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

διαφανη λεω ρε, να κοβει μονο UV οχι σκουρα...

απλα σκεφτομαι πως αν εχω μεσα μπιατς συναδελφο (αρκετα συχνο) και γινει η μλκια και δεν μπορει να απεγκλωβιστει θα μου παρει μετα σε αποζημιωση μεχρι και τους τσοντοσκληρους...

Δεν μιλάω για σκούρα βρε... απλά με τα φώτα από τα απέναντι αυτοκίνητα, αλλοιώνει το τι βλέπεις... σαν κυματισμούς πανω στο τζάμι...

Link to comment
Share on other sites

διαφανη λεω ρε, να κοβει μονο UV οχι σκουρα...

απλα σκεφτομαι πως αν εχω μεσα μπιατς συναδελφο (αρκετα συχνο) και γινει η μλκια και δεν μπορει να απεγκλωβιστει θα μου παρει μετα σε αποζημιωση μεχρι και τους τσοντοσκληρους...

Γιατι να μη μπορει να απεγκλωβιστει ρε? Απο γρανιτη ειναι η μεμβρανη?

Πώς μπορείτε και πάτε τόο αργά, δεν το καταλαβαίνω.

Πολυ ευκολα, αναλογα με το αυτοκινητο. Το punto επι παραδειγματι σε πορεια σε εθνικη ποτε δε με ενεπνευσε να το παω γρηγορα. Δεν μου αρεσει σε ταχυτητες πανω απο 140, ειναι σετικα κοντο με μικρο βημα και θελει καμποσες στροφες, και επειδη ειναι punto και οχι m5, περναει καμποση βαβουρα και απο το μοτερ και απο το δρομο, plus αεροδυναμικοι θορυβοι κλπ. Γενικως ενοχλητικο για μενα και για τη χρηση που θελω να κανω σε αυτο το αυτοκινητο. Συνηθως τσουλαω με 110-120, παω μια χαρα και δε καιει τιποτα, προχτες ερχομενος απο βαρη μεσω αττικης και εθνικης, μεση ταχυτητα 120, εφτασα σπιτι με 5.5lt/100km.

Εχω κανει και κατι ταξιδια με gta ομως, και cruise control κλειδωμενο στα 199...

Link to comment
Share on other sites

tl;ds. Λεπτό; :p

Είναι νέα μόδα αυτοί που προσπερνάνε ενώ τα αυτοκίνητα κινούνται σε σειρά, χωρίς κενά; Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω το νόημα.. :wall:

Σε σειρά χωρίς κενά; Δηλαδή το ένα είναι κολλημένο πίσω από το άλλο; :eek:

Link to comment
Share on other sites

Για να πάω στην δουλεια μου, έκανα παλιότερα ~60km, από τα οποία, τα μισά ήταν η ΠΕΟ Θεσσαλονίκης Κιλκίς. Τρελό γέλιο να βλέπω συνέχεια να γίνεται αυτό για να περάσουν 4-5 ή και περισσότερα αυτοκίνητα καμμία φορά, που περίμεναν μια ευθεία να περάσουν ένα φορτηγό. Ώρες ώρες, γινόμουν πολύ κακός και σκεφτόμουν διάφορα για αυτούς τους βλάκες...

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ναι.. το κενό που υπάρχει είναι η απόσταση ασφαλείας που αφήνουν τα αυτοκίνητα μεταξύ τους. Και έρχεται ο άλλος και περνάει..

Κατάλαβα....Δεν πάει καλά ο κόσμος.

Πριν λίγους μήνες είχα γράψει για το πρόβλημα που είχα με το Bravo (99 mont 82ps). Μου είχε κάψει 3 φλάντζες κεφαλής! Ο μάστορας μου είχε πει πως αν κάψει ακόμη μία θα φταίει ο κορμός. Το περασμένο Σάββατο εκεί που το οδηγούσα βλέπω τον δείκτη της θερμοκρασίας να είναι στα μισά ανάμεσα στη μέση και στα κόκκινα. Σβήνω το αμάξι, ανοίγω το καπό να δω για τα νερά. Κανονικά θα έπρεπε από την βαλβίδα που έχει η τάπα του δοχείου νερού να φεύγουν νερά αφού είχανε βράσει. Τίποτα!! Τα νερά κανονικά μέσα στο δοχείο ήτανε. Πάνω την άλλη μέρα στο μάστορα του λέω το και το μου λέει πάνε να αλλάξεις το καντράν γιατί είναι χαλασμένος ο δείκτης της θερμοκρασίας.

Βρήκαμε λοιπόν τον ύποπτο!!!

Πως όμως χάλασε ο δείκτης και πότε; Παίρνω το παλιό καντράν το πάω στον κουνιάδο μου που ασχολείται με τα ηλεκτρονικά και ανοίγουμε το καντράν. Το αμάξι ήτανε αγορασμένο από μάντρα. Πίσω το καντράν έχει τρεις ας πούμε θήκες μία για το δείκτη βενζίνης, μία για το κοντέρ και μία για τον δείκτη θερμοκρασίας. Οι δυο από τις τρεις ήτανε κλειστές με άσπρα καπάκια. Η τρίτη του δείκτη θερμοκρασίας δεν είχε άσπρο καπάκι και τα τρία καλωδιακια που βγαίνανε αντί να είναι ίσια ήταν στραβωμένα με αποτέλεσμα να κάνουν ένωση στα τραντάγματα και ο δείκτης θερμοκρασίας να μη δείχνει τη σωστή θερμοκρασία. Πως έγινε αυτό; Ο μάγκας της μάντρας θα πήγε το αμάξι σε ηλεκτρολόγο για να κατεβάσει τα χιλιόμετρα στο καντράν. Ο ηλεκτρολόγος θα έκανε τη ******* με τη θήκη στο δείκτη της θερμοκρασίας γιατί μάλλον δεν ήξερε την τύφλα του. Εκτός αυτού, από το καντράν στην πλακέτα που κοιτούσαμε με τον κουνιάδο μου, έλειπε από μία θήκη κάτι. Λάμπα μάλλον πρέπει να ήτανε....

Έτσι από τον μάγκα της μάντρας που πείραξε το καντράν εμένα αυτό μου κόστισε 900 ευρώ και το άγχος όταν έκανα ταξίδια μη μείνω ξανά από φλάντζα κεφαλής.

Το πιο πιθανό γιατί ελέγξαμε όλο το σύστημα ψύξης είναι και τις τρεις φορές που το αμάξι έκαψε φλάντζα να το έπαθε από τον θερμοστάτη στο ψυγείο ή κάτι άλλο που αυτή την φορά που δουλεύει ο δείκτης θα το καταλάβω. Επτά χρόνια που έχω το αμάξι το οδηγούσα με χαλασμένο δείκτη που πάντα έδειχνε τη θερμοκρασία στη μέση όπως θα έπρεπε να είναι....Αυτά από τη δική μου περιπέτεια. :hm:

Έγινε επεξεργασία από alexgk
Link to comment
Share on other sites

Είχα βάλει 10w 40 της ΕΚΟ στο αυτοκίνητο μου. (ΚΙΑ Rio RS 2004).

Όλα καλά, ευχαριστημένος 100%, είχα αλλάξει και φίλτρο μαζί, το αυτοκίνητο σφαίρα, όλα καλά.

Σε μια φάση παρατηρώ ότι χάνω λάδια. Έλεγχα 1 φορά την εβδομάδα, το κάρτερ ήταν σχεδόν ΜΑΞ, απλά χανόντουσαν σταγόνες και φαινόντουσαν κάτω γιατί το λάδι εξατμίζεται δύσκολα ως γνωστόν.

Είχα περάσει και από ένα μηχανικό να μου αλλάξει σινεμπλοκ και ψαλίδι, του λέω κοίτα εδώ, μου λέει κάπου πριν το σασμάν χάνει, αλλά δε συμφέρει να το κατεβάσουμε μόνο και μόνο για μια μικρή διαρροή, άστο για όταν θα πας για δίσκο πλατώ.

Εγώ βέβαια είχα μια ανησυχία όλον αυτόν τον καιρό, όπως είναι λογικό. Πριν 2-3 μέρες, βλέπω πως έχω συμπληρώσει 8000χλμ και πάω για αλλαγή λαδιών. Βγαίνει η τάπα, φεύγει το 10-40 σαν... ΝΕΡΑΚΙ. Μαυρισμένο και καλοτηγανισμένο :crazy_pilot:. Λέω του παιδιού, βάλε 20-40 τώρα, δε θα υπάρχει πρόβλημα ούτως ή άλλως, να γλυτώσω και κανα φράγκο.

Βάζει, αλλάζουμε φίλτρο πάλι, όλα καλά ΚΑΙ(!) σταμάτησε η διαρροή :flag:.

Πείτε μου απλά ότι έφταιξε το πιο χοντρό λάδι. Πόσο μεγαλύτερο ιξώδες μπορεί να είχε το νέο λάδι;;; :flag:

Link to comment
Share on other sites

Είχα βάλει 10w 40 της ΕΚΟ στο αυτοκίνητο μου. (ΚΙΑ Rio RS 2004).

Όλα καλά, ευχαριστημένος 100%, είχα αλλάξει και φίλτρο μαζί, το αυτοκίνητο σφαίρα, όλα καλά.

Σε μια φάση παρατηρώ ότι χάνω λάδια. Έλεγχα 1 φορά την εβδομάδα, το κάρτερ ήταν σχεδόν ΜΑΞ, απλά χανόντουσαν σταγόνες και φαινόντουσαν κάτω γιατί το λάδι εξατμίζεται δύσκολα ως γνωστόν.

Είχα περάσει και από ένα μηχανικό να μου αλλάξει σινεμπλοκ και ψαλίδι, του λέω κοίτα εδώ, μου λέει κάπου πριν το σασμάν χάνει, αλλά δε συμφέρει να το κατεβάσουμε μόνο και μόνο για μια μικρή διαρροή, άστο για όταν θα πας για δίσκο πλατώ.

Εγώ βέβαια είχα μια ανησυχία όλον αυτόν τον καιρό, όπως είναι λογικό. Πριν 2-3 μέρες, βλέπω πως έχω συμπληρώσει 8000χλμ και πάω για αλλαγή λαδιών. Βγαίνει η τάπα, φεύγει το 10-40 σαν... ΝΕΡΑΚΙ. Μαυρισμένο και καλοτηγανισμένο :crazy_pilot:. Λέω του παιδιού, βάλε 20-40 τώρα, δε θα υπάρχει πρόβλημα ούτως ή άλλως, να γλυτώσω και κανα φράγκο.

Βάζει, αλλάζουμε φίλτρο πάλι, όλα καλά ΚΑΙ(!) σταμάτησε η διαρροή :flag:.

Πείτε μου απλά ότι έφταιξε το πιο χοντρό λάδι. Πόσο μεγαλύτερο ιξώδες μπορεί να είχε το νέο λάδι;;; :flag:

Ειναι ολοφανερο οτι ο μηχανικος μπερδευτηκε και αντι για "σινεμπλοκ" ακουσε "βαλε μου μοτερ VAG tsi"

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα φχαριστήθηκα οδήγηση!

Πήγα για μπάνιο στον Ωρωπό. Ωραιότατα στροφιλίκια από Μαλακάσα μέχρι την παραλία.

Στην επιστροφή, επειδή δεν είχε κίνηση η εθνική ήμουν σχεδόν συνέχεια με πάνω από 190 και 4-5 φορές με τέρμα γκάζι.

Κάτι δε με ικανοποιεί μετά τις 5000 στρ/λ, είτε η ρύθμιση του βάνος που έκανε ο μηχανικός δεν είναι για απόδοση τόσο ψηλά, είτε οι σωλήνες που στέλνουν αέρα το cold air intake δεν είναι αρκετά μεγάλες σε διάμετρο.

Οι οδηγοί που κινούνται στην αριστερή λωρίδα θέλουν οποσδήποτε 2-3 φορές παίξιμο τα φώτα για να κάνουν στην άκρη μη περάσω από πάνω τους ή θα έπρεπε κανονικά μόλις με δουν στον καθρέφτη να κάνουν μόνοι τους στην άκρη;

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να τηρείς τα όρια ταχύτητος, έτσι μπορεί να μην χρειαζόταν να τους παίζεις τα φώτα :p

Στη Γερμανία, όταν πήγαινα πίσω από κάποιον, αμέσως, μόνος του και εγκαίρως έκανε δεξιά για να περάσω. Άλλη παιδεία οδηγών.

Link to comment
Share on other sites

Μη το λες, 120 είχαν όριο. Μέχρι 10 πάνω από αυτό πήγαιναν όλοι. Αλλά και σε κομμάτια που δεν είχαν όριο, πάλι όλοι οδηγούσαν στις δεξιές λωρίδες κυκλοφορίας. Στην αριστερή μόνο για να προσπεράσουν και πάλι δεξιά.

Link to comment
Share on other sites

Στη Γερμανία, όταν πήγαινα πίσω από κάποιον, αμέσως, μόνος του και εγκαίρως έκανε δεξιά για να περάσω. Άλλη παιδεία οδηγών.

Εχεις δικιο, ειναι γαιδαροι οι δικοι μας. Ακου να πηγαινεις εσυ με 80 πανω απτο οριο και να μην κανουν δεξια.

Link to comment
Share on other sites

νταξ, δεν ειναι μόνο αυτό. μη μου πεις ότι εσύ δεν έχει συναντήσει ποτέ σου κάποιο κάφρο που πάει σα κότα στην αριστερή γιατί οποιαδήποτε άλλη λωρίδα τη θεωρεί ντροπη για τα κιλα της μαγκιάς του...

Link to comment
Share on other sites

Hayabusa ας είναι ότι θέλει ο άλλος.

Εμείς δεν έχουμε το δικαίωμα ούτε να τον πιέσουμε, ούτε να κάνουμε καν υπόδειξη. Πόσο μάλλον να του παίζουμε κόρνες και φώτα taliban-style.

Γι αυτά υπάρχει η τροχαία που μέρα-νύχτα οργώνει τους δρόμους μας.

.

.

.

.

.

.

.

ΝΟΤ :wall:

Link to comment
Share on other sites

Οσο παρανομος ηταν ο Πετρος, αλλο τοσο παρανομος ηταν και ο εκαστοτε καμπερωμενος αριστερα. Ο ΚΟΚ αναφερει ρητα οτι στον αυτοκινητοδρομο η αριστερη λωριδα χρησιμοποιειται μονο για προσπεραση, και οχι για να τσουλας στα 120 επειδη ειναι το οριο του αυτοκινητοδρομου, οποτε και εσυ αποφασιζεις οτι κανεις δεν πρεπει να παει πιο γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.