Tsakonas Ιούλιος 19, 2012 #9641 Ιούλιος 19, 2012 έχει δοκιμάσει κανείς ξεθάμπωμα φαναριών με ..οδοντόκρεμα?στο micra της κοπέλας μου έχουν τα πλαστικά κρύσταλλα έχουν αλλάξει χρώμα..Αλλαξε της τα φωτα...
sofix Ιούλιος 19, 2012 #9642 Ιούλιος 19, 2012 Αλλαξε της τα φωτα... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=NK4PAnh0gco]Τασούλα ( & Κίτσος) - Έχεις ξεφύγει! - YouTube[/ame] με τα φώτα καλά τα πάω,τα κρύσταλλα με παιδεύουν...
ThorLite Ιούλιος 19, 2012 #9643 Ιούλιος 19, 2012 έχει δοκιμάσει κανείς ξεθάμπωμα φαναριών με ..οδοντόκρεμα?στο micra της κοπέλας μου τα πλαστικά κρύσταλλα έχουν αλλάξει χρώμα..[ame=http://www.amazon.com/3M-39008-Headlight-Restoration-System/dp/B001AIZ5HY]Αυτο[/ame] παντως δουλευει αψογα το εχω τεσταρει στις γυναικας μου το punto.
JaguarOne Ιούλιος 19, 2012 #9644 Ιούλιος 19, 2012 έχει δοκιμάσει κανείς ξεθάμπωμα φαναριών με ..οδοντόκρεμα?στο micra της κοπέλας μου τα πλαστικά κρύσταλλα έχουν αλλάξει χρώμα.. Αυτο παντως δουλευει αψογα το εχω τεσταρει στις γυναικας μου το punto. το μόνο σίγουρο είναι ότι τις δοκιμές τις κάνουμε στο αμάξι της γυναίκας
sofix Ιούλιος 19, 2012 #9645 Ιούλιος 19, 2012 θα πάρω μια Colgate Optic White και μια πετσέτα και θα επανέλθω αργότερα..myth No28175678 : polish car headlights with toothpaste busted or not...? to be continued..
dimitris_s Ιούλιος 19, 2012 #9646 Ιούλιος 19, 2012 Το γυάλισμα για αισθητικούς λόγους, καλό είναι να γίνεται πακέτο με άνοιγμα του φαναριού και καθάρισμα και από μέσα, αναλόγως τη βρώμα θα έχετε ένα καλό ποσοστό καλύτερου φωτισμού. edit: Εκτός αν το γυάλισμα με την οδοντόκρεμα εννοείτε από τη μέσα πλευρά...
digitaltiger Ιούλιος 19, 2012 #9647 Ιούλιος 19, 2012 :hehe: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qJyKVX5oPFw]XAVALE CAR ΤΟΥΟΤΑ ΗΙACE GREEK (BEAT FOR SPEED magazine) - YouTube[/ame] [ame] [/ame]
k_ardu Ιούλιος 19, 2012 #9648 Ιούλιος 19, 2012 Να κάνω μία ερώτηση εδώ στους ειδήμωνες...Αυτά τα bluetooth/wifi plugs που μπαίνουν στην obd και συνδέεονται με smartphone, δείχνουν μόνο διάφορες πληροροφορίες για κατανάλωση κλπ κλπ ή εμφανίζουν και κωδικούς σφάλματος;
AN7 OverClocker Ιούλιος 19, 2012 #9649 Ιούλιος 19, 2012 εστω οτι η μπαταρια ειναι στα 12,45 v.συνδεδεμενη και στο ρελαντι πεφτει στο 12,11 και με λιγο γκαζι(καπου 3000 στροφες) παει στο 12,5.με περισσοτερο θα ανεβαινει,δεν δοκιμασα γιατι κανει θορυβοαυτο που με ανησυχει ειναι οτι με τα 12,11 στο ρελαντι δεν θα την χαλασει τη μπαταρια η ξεφορτισει?η δεν υπαρχει προβλημα?ναι, με οτιδήποτε κάτω από 12.6 η μπαταρία ξεφορτίζει.
SirDiman Ιούλιος 19, 2012 #9650 Ιούλιος 19, 2012 Να κάνω μία ερώτηση εδώ στους ειδήμωνες...Αυτά τα bluetooth/wifi plugs που μπαίνουν στην obd και συνδέεονται με smartphone, δείχνουν μόνο διάφορες πληροροφορίες για κατανάλωση κλπ κλπ ή εμφανίζουν και κωδικούς σφάλματος;ta παντα
ThorLite Ιούλιος 19, 2012 #9651 Ιούλιος 19, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bKPiti6EFak&feature=related]SUZUKI GSX R 1000 K8 SKYDRA GREECE - YouTube[/ame]O Χρηστος και η Παναγια πρεπει ή δεν πρεπει να τον βρει η αστυνομια και να του παρει το διπλωμα για παντα?Τι φταιω να πηγαινω normal στο δρομο και να μου ερθει με 300 ο μ@λα@#%Ρ#Ρ%ς.
Billys Ιούλιος 19, 2012 #9652 Ιούλιος 19, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=tFKIWiPRuik&feature=g-all-u]Z06 Vette trying to keep up! - YouTube[/ame]
LevelOne Ιούλιος 20, 2012 Author #9653 Ιούλιος 20, 2012 Πως μόνος του ένας άνθρωπος, κόντρα σε εταιρίες κολοσσούς όπως η HKS, έφτιαξε ενα Time Attack Silvia S15 και κοντεύει να τους πάρει τα σώβρακα με χρόνο στην Tsukuba 0:54.xxx Part 1 [ame] [/ame]Part 2 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qKVvatdKPxw]Under Suzuki @ Evome Battle Tsukuba '12 - Part 2 0:54 second PB - YouTube[/ame] Scorch Racing Silvia S15 Specs Engine SR20DET Kai 2.2L Estimated Power700 hp @ 2.3 kg boost Approx. Weight1,010 kg Power To Weight RatioApprox. 0.70 hp/kg Engine Modifications Swap to VE engine head P12 Nissan PRIMERA Genuine Camshaft Special Valve Spring Special ValveGuide Special ValveSheet Specila Modified Combustion Chamber TOMEI Head Gasket TOMEI Head Bolt OneOff Aluminum Oil Block BLITZ 1000 cc Injector Hyper Tune Fule Delivery Pipe Hyper Tune Inlet Manifold N15 Nissan PULSAR ThrottleBody NGK Racing Plug #9 TOMEI 2.2L Crank Shaft TOMEI Coneecting Rod TOMEI Piston NISMO Metal P12 Nissan PRIMERA Genuine Crank Pulley Self Made Stainless front Pipe Self Made TitaniumExhaust Pipe BLITZ Inercooler BLITZOil cooler Special Aluminum Radiator Suspension & Brake Mods ENNEPETAL (BILSTEIN) Coilover HYPERCO Spring length:200 mm ID:60 F:12 kg R:10 kg Nissan Genuine Suspension Arms change to Pillowball Rigid Chassi Member Brake: F:Brembo Forged 4 pod Caliper ENDLESS 340 mm Rotor R:Nissan Skyline GT-R Genuine 2 pod Caliper & Rotor Brake Pads F&R:ENDLESS TYPE-R Driveline ModificationsORC Triple Plates HOLINGER 6 Speed Sequential H6S 4.08 Final Gear NISMO LSD GT Pro Exterior ModificationsCenter Mounted 1,820 mm Rear Wing Self Made Wet Carbon Roof Self Made Wet Carbon Hood Self Made Wet Carbon Doors Self Made Wet Carbon F&R Fenders Self Made Wet Carbon Front Bumper Self Made Wet Carbon Front Lip Spoiler
Tsakonas Ιούλιος 20, 2012 #9654 Ιούλιος 20, 2012 O Χρηστος και η Παναγια πρεπει ή δεν πρεπει να τον βρει η αστυνομια και να του παρει το διπλωμα για παντα? Τι φταιω να πηγαινω normal στο δρομο και να μου ερθει με 300 ο μ@λα@#%Ρ#Ρ%ς. Το γκαζι κανει τους ανδρες μ@λ@κες και η ομορφι@ κανει τις γυναικες π00τ@νες...
performer Ιούλιος 20, 2012 #9655 Ιούλιος 20, 2012 service στο audi σήμερα..κανονικά ήταν 140€ αλλά τα τακάκια είχαν τελειώσει.. τακάκια+εργασία 220€....................
performer Ιούλιος 20, 2012 #9657 Ιούλιος 20, 2012 ω ναι..να πω επίσης πως το αμάξι μεταμορφώθηκε προς το καλύτερο μετά το service.επίσης μου έκαναν ξανά update στο πρόγραμμα και ξανα-άλλαξαν τη ροδέλα που είχα αναφέρει και παλιά στο turbo.οπότε όποιος έχει 1.2 tfsi καλό είναι να περάσει μια βόλτα.
performer Ιούλιος 20, 2012 #9659 Ιούλιος 20, 2012 τα'θελες εγώ θα την έψαχνα τη δουλειά από e-shop, αλλά ξέρεις πως είναι οι πατεράδες οι οποίοι δε τα εμπιστεύονται. επίσης δεν ξέρω αν τα αλλάξεις μόνος/έξω τι παίζει με εγγύηση..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.