Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

απο παλιοτερα που κοιτουσα οτιδηποτε energy saver ψιλοπατωνε σε βρεγμενο.

Μηπως απλα υπερτερει εναντι αυτων?

Μηπως να κοιτουσες αλλο λαστιχο.

Θα προτεινω goodyear assymetric 2.

Ειχα τα goodyear f1 eagle σε βρεγμενο ηταν παρα πολυ καλο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=27]RootX[/MENTION], αν βλεπεις reviews χρειαζεται να κοιτας κ τα χιλιομετρα που εχουν διανυσει ωστε να ειναι ενδεικτικο το review, προφανως δεν λεω κατι για τα energy saver, τα οποια μαλιστα καποιο αυτοκινητο μας τα φοραγε και ηταν ΟΚ (μην με παρεις ομως ως κριτηριο διοτι δεν θυμαμαι πολλα). Τα GoοdyearF1 ειναι τα ιδανικα, αποτι λενε, για S2000, performance λαστιχο, μην ξεχνας, παντα να εισαι κοντα στον δεικτη ταχυτητας.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=699]ΝTG[/MENTION]: Τα michelin energy saver εχουν A rating σε βρεγμένο. Η άλλη επιλογή, σε michelin πάντα, είναι τα Primacy HP(με B rating σε βρεγμένο). Μόνο αυτά τα 2 μου δίνει το site τους διαθέσιμα, με βάση τα χαρακτηριστικά των μαμά ελαστικών που φοράει τώρα.

[MENTION=1243]fotme[/MENTION]: Το site της Goodyear μου δίνει και αυτό 2 επιλογές, EfficientGrip και Excellence.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες απο μπουλονια μεταροπης καρε εχει κανεις καμια εμπειρια?

Εχω βρει κατι γ@μω τις ζαντες για merc 5χ112 και το δικο μου ειναι 5χ110....

fiat_500_wobble-2.jpg

variation_lugnuts.jpg

e403f4b5.jpg

Έγινε επεξεργασία από csaris
Link to comment
Share on other sites

Matador ε? αυτα βαζανε στα ναυαρχικα στο στρατο, ειναι καλα? αξιζουν λες? ποσο τις % ειναι πιο φθηνα απο ενα continental πχ?

Ο φιλος τα εβαλε με ολες τις επιφυλαξεις στην αρχη γιατι οπως λεει και ο [MENTION=27]RootX[/MENTION] μεσα

στο αμαξι βαζει 3 παιδια γυναικα και αποσκευες και δεν ηθελε να διακινδυνευει.Ο προηγουμενος

φιλος (με το Ε39) του τα προτεινε μιας και εκοβε πολλα χλμ. καθημερινα και ηταν να γινει και εκεινος μπαμπας.

Αποδειχτηκαν παρα πολυ καλη επιλογη μιας και δεν εκανε κανενα χαζο στο βρεγμενο δρομο , παντα στα ορια

της λογικης γιατι μιλαμε εναμισι τοννο πισωκινητο καρο :laughing: και τον επιανε ωρες ωρες η μαλακυνση

αψογα στο στεγνο ιδιως στο φρεναρισμα χαιροσουν να τα πατας οσο δε για το κρατημα η εξοδος απο το τουνελ

του περιφερειακου Θεσσαλονικης παντα εγραφε καλυτερο χρονο ;)

Οσο για το θεμα τιμης δεν θυμαμαι ακριβως ποσο κυμαινονταν γιατι ηταν μαγαζι που συνεργαζοταν χρονια και τους

εκανε ζουπερ τιμη .

Btw αυτο που ειπα για τον λαστιχα ποιο πριν .

Ο προηγουμενος που του ειχε βαλει τα conti τον ειχε βαλει ελαστικες βαλβιδες....και ενα βραδυ γυρνωντας απο

Βεροια αρχισε να ντουμανιαζει το πισω δεξι .Το αλλαξαμε και την αλλη μερα εβαλε τα matador.

[MENTION=27]RootX[/MENTION] in case u dint see it ριχτο μια ματια και εδω.

Ελαστικά Continental -Tirefinder

Link to comment
Share on other sites

Παιδες εχω δοκιμασει τα energy saver παλαιοτερα και μεσα στο εξαμηνο ειχαν αρχισει τα περιεργα(γλιστρηματα σε βρεγμενο δρομο).Στο τελος που τα ετοιμαζα για αλλαγη ειδα οτι ειχε κοπει και ενα κομματι απο το προφιλ(μαλλον απο καποιο καρουμπαλο)..Εν τελει εβαλα pilot exalto και εχω δει μεγαλη διαφορα ως το καλυτερο..

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=27]RootX[/MENTION], μπορεις να πας και ενα κλικ πανω διασταση αν θες να εχεις μεγαλυτερο ευρος επιλογων, πχ στην δικη σου περιπτωση θα κρατησεις την διαμετρο σταθερη (87 βημα) και μπορεις να πας σε 205/50/16.

Αυτη ειναι η πεπατημενη, ομως στο δικο μου αυτοκινητο, εμπαιναν απο μαμα 195/55/16 και 205/55/16 (το δικο μου ηρθε με αυτα, dynamic εκδοση).

Αρα, κοιτας σε 195/55/16, 205/50/16 (κοινο 87αρι βημα) καθως και 205/55/16. Ορισε το ευρος σου, βγαλε 4-5 προτιμησεις και εδω ειμαστε να βγαλουμε την ακρη μας. :flower:

Link to comment
Share on other sites

Το 87 βημα που το βρηκες??

Δεν εκανα πραξεις αλλα δε πιστευω να ειναι το 87Η που εβαλε το αφεντικο στη πισω σελιδα?

[MENTION=27]RootX[/MENTION]

Σε περιπτωση που δεν βαλεις τα asymetric 2 δες και τα pirelli cinturato P7(blue)

Δεν βγαινουν στη διασταση σου αλλα στην 205/50R16 87W και στην 205/55R16 91W τα οποια δευτερα ειναι runflat

Link to comment
Share on other sites

Το 87 βημα που το βρηκες??

Δεν εκανα πραξεις αλλα δε πιστευω να ειναι το 87Η που εβαλε το αφεντικο στη πισω σελιδα?

[MENTION=27]RootX[/MENTION]

Σε περιπτωση που δεν βαλεις τα asymetric 2 δες και τα pirelli cinturato P7(blue)

Δεν βγαινουν στη διασταση σου αλλα στην 205/50R16 87W και στην 205/55R16 91W τα οποια δευτερα ειναι runflat

87 είναι το load index, 545kg στην περίπτωσή μου.

Δεν είμαι σίγουρος για τα 205 διότι στην 16άρα, τα μόνα λάστιχα που αναφέρει το manualι είναι τα 195/55.

Link to comment
Share on other sites

Για το load index το ξερω ..για αυτο και μου εκανε εντυπωση το 87 που αναφερει ο fotme.

Παντως δεν παιρνω και ορκο μιας και δεν ειχα τα απειρα αυτοκινητα ,συνηθως δεν αναφερουν αλλη διασταση περα απο την μαμα.

Δες εδω επιτρεπτο πλατος ελαστικου αναλογα με το πλατος της ζαντας.

Cross reference table: Car tyre tips - Pneus Online

Στο manual μαλλον θα λεει τι ζαντα φορας ..αλλα πιθανολογω οτι δεν θα ειναι και 6".(για 5.5 ουτε λογος)

Δε ξερω και τι αμαξι εχεις..αλλα μαλλον για 6.5 το κοβω.

Link to comment
Share on other sites

Δες εδω επιτρεπτο πλατος ελαστικου αναλογα με το πλατος της ζαντας.

Cross reference table: Car tyre tips - Pneus Online

Στο manual μαλλον θα λεει τι ζαντα φορας ..αλλα πιθανολογω οτι δεν θα ειναι και 6".(για 5.5 ουτε λογος)

Δε ξερω και τι αμαξι εχεις..αλλα μαλλον για 6.5 το κοβω.

6Jx15"-ET43 λέει(6αρα δλδ) και 3 τύπους ελαστικών, για 15αρα, 16αρα(οι δικές μου) και 17. Το αμάξι είναι grande punto t-jet.

Έγινε επεξεργασία από RootX
Link to comment
Share on other sites

Το 87 βημα που το βρηκες??

Δεν εκανα πραξεις αλλα δε πιστευω να ειναι το 87Η που εβαλε το αφεντικο στη πισω σελιδα?

[MENTION=27]RootX[/MENTION]

Σε περιπτωση που δεν βαλεις τα asymetric 2 δες και τα pirelli cinturato P7(blue)

Δεν βγαινουν στη διασταση σου αλλα στην 205/50R16 87W και στην 205/55R16 91W τα οποια δευτερα ειναι runflat

το 87 δεν ειναι η διαμετρος, ειναι σειρα μεγεθους, ειναι αυτο που καθοριζει τα συμβατα λαστιχα με το εργοστασιακο setup.

πχ σε ενα golf 3 που επαιζε καποτε, το 185/60/14 ειχε ιδια "σειρα" με τα 195/50/15, ηταν και τα 2 82 σειρα.. Βεβαια στα 16αρια 205/45/16 (αντεγεια διασταση τοτε, τι θυμηθηκα-μεγαλη ονειρωξη) ειχαν νομιζω αλλη σειρα.

Ειναι λιγο ενα μπρεδεμα πλεον οταν αλλαζεις την διασταση, αλλα το κλασικο που λεγανε οι λαστιχαδες πριν 15-20 χρονια (γματα..!) ειναι οτι αν ανεβαζεις ενα ποντο το φαρδος, πχ απο 175 πας σε 185, ριχνεις κατα 5 το προφιλ, δηλαδη απο 65 πας 60, το ιδιο ισχυε οταν πηγαινες και σε μια ιντσα παραπανω ζαντα. Στις 2 ιντσες ομως αλλα και αργοτερα στα κλασσικα 225/45/17 και πανω, αρχιζε να αλλαζει αυτο.

Παντως για να μην λεμε πολλα, σε γενικο κανονα κοιτας την σειρα τυπου 82, αν δεις μετα οτι φευγει το νουμερο, αυτο που θες να εχεις στο μυαλο σου κ να υπολογισεις ειναι η τελικη διαμετρος μαζι με λαστιχο να ειναι πανω κατω η ιδια.. Αν δεν ειναι, ΟΚ κ παλι, απλως αλλαζει λιγο ο τροπος μεταδοσης κ σε πιο ακραιες καταστασεις επιβαρυνεις μπιλιοφορους.

Link to comment
Share on other sites

87 είναι το load index, 545kg στην περίπτωσή μου.

Δεν είμαι σίγουρος για τα 205 διότι στην 16άρα, τα μόνα λάστιχα που αναφέρει το manualι είναι τα 195/55.

μια χαρα εισαι με 205/55/16, εγω αυτα εχω στην ψοφεξ αλλα γυριστρουλα μπεμπα μου, απτο εργοστασιο. Στις φθηνες εκδοσεις εβγαινε με 195/55/16. Κανονικα θα επρεπε να ειναι, συμφωνα με λογικη λαστιχαδων 205/50/16 που σουπα πιο πανω, αλλα σου λεω και τι συμβαινει απτο ιδιο το εργοστασιο της BMW. Ως εκ τουτου, για να καταληξουμε καπου, προτεινω να δεις ολες τις επιλογες που εχεις, να κανεις ενα shortlist και να δουμε τι μας συμφερει.

Επισης τσεκαρε σε αλλες εκδοσεις του αυτοκινητου σου (τι ειναι?), αν εχουν και αλλο εργοστασιακο setup, οπου εκει πλεον γνωριζεις οτι θα εισαι by the holy book OK.

> στην ζαντα χρειαζετai να δεις το πλατος της, τυπου 6/7/8 J, αν ειναι στενη, το λαστιχο εξεχει, αν ειναι φαρδια το λαστιχο στρετσαρει, σε κατι JDM αυτοκινητο ειναι της ψιλομοδας, αλλα εμενα προσωπικα μαρεσει να ειναι just.

>> disclaimer: @NTG, αγορι καλο, μην με σταυρωνεις κατευθειαν :), δεν λεω οτι εγω ειμαι ο fotme, ο καλυτερος..., ο μικρος Βουδας, οτι γνωριζω λεω για να βοηθαω τους συνανθρωπους μου, δεν ειμαι εγκυκλοπαιδια κ εγω μαθαινω... (με εκτιμηση τα λεω χωρις ιχνος νευρου) :flower:

>>> disclaimer2: απλως οτι λεω, το λεω γιατι το εχω κανει hands-on, δεν ψαχνομαι εκεινη την ωρα στο google για να το παιζω ιστοριας, οτι λεω το εχω κανει, αλλιως ειτε το ξεκαθαριζω ειτε δεν λεω τιποτα :)

4> παω να φαω, [MENTION=27]RootX[/MENTION], βγαλε ενα shortlist και μεχρι αυριο maxmax θα εχουμε κατληξει.

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

6αρα στη 15αρα 6αρα στη 16αρα??

Τεσπα...

Δες και τα premiumcontact5 της continental που βγαινουν σε 195/55/16

[MENTION=1243]fotme[/MENTION]

Μαλλον δεν κραταω εγω σφυρια και καρφια.

Και οι δυο τη γνωμη μας λεμε.Κανενας δεν ειναι ειδικοτερος του αλλου..ασχετως αν δε ξερεις τι εχω δοκιμασει ή οχι.

Εξακολουθω να μην εχω καταλαβει τι εννοεις με αυτο το νουμερο.

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

τι αξια εχει o καθε σαν εμενα να το παιζει ειδικοτερος απο καποιον αλλον μεσα σε ενα φορουμ... ειδικος ειμαι στην δουλεια μου.

Μια η αλλη γηρασκω αει διδασκομενος ελεγε ο Σωκρατης.. :)

[MENTION=27]RootX[/MENTION], βγαλε μια λιστα με οτι σαρεσει πιο πολυ, ας ειναι κ μαπα στην τελικη, δεν πειραζει, βγαλε ομως 4-5 επιλογες που σαρεσουν, μετα, θα βρουμε κ το ιδανικο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.