paparoach Ιούλιος 7, 2012 #9441 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2012 Θεωρητικά φίλε μου, σκεφτόμουν αν συμφέρει το auris 1.8 υβριδικό ή κάποιο σε αντίστοιχα κυβικά ντίζελ.Μπα. Με λιγότερα λεφτά και χωρίς έξτρα μετατροπές θα μπορέσεις να πάρεις ένα καλό 1600-1800 κυβικά diesel με 120-140 άλογα και θα είσαι κούκλος.Το auris για να του βάλεις LPG θα χάσεις και από port-bagage.+Δεν χάνεις σε αξιοπιστία σε το πετρέλαιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιούλιος 7, 2012 #9442 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2012 Δεν ξερω τι βηματα καταναλωσης εχουν αλλα αυτοκινητα εγω τουλαχιστον ρωτωντας σε κατοχους ιδιου αυτοκινητυ με 18αρες αντι 19αρες πουχω , παιζουν και 1-1.5 λιτρο κατω μεσηΔεν το πιστευω αυτο, γιατι παιζει ρολο και ο οδηγος. To πιο αντικειμενικο κριτηριο ειναι με τον ιδιο οδηγο στο ιδιο αυτοκινητο 18αρες vs 19αρες. Παντως οι εργοστασιακες ζαντες σε vag ειναι σαν να εχεις μπετο καμια σχεση με aftermarket.Στο Α3 απο 17αρες πηγα σε 19αρες με ιδιο πλατος ελαστικου και δεν ειχε καμια διαφορα με πριν... και υπ'οψιν οι 17αρες μαμα του Α3 με 225/45/17 λαστιχο φουσκωμενο ειναι ασηκωτες ενω οι 19αρες με 225/35/19 ηταν πολυ πιο ελαφριες. Ο φιλος με ΟΖ στο λεον -που οι ΟΖ ειναι παναλαφρες- οχι μονο βελτιωση δεν θα δει αλλα θα κανει μια τρυπα στο νερο imho. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιούλιος 7, 2012 #9443 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2012 Σε manuals κατασκευαστών για ζάντες από 14" σε 16" είχαν διαφορά στην κατανάλωση 0.2-0.3λτ/100χλμ.Άντε να είναι παραπάνω.το +1-1,5 θεωρώ ότι δεν παίζει με την καμία Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούλιος 7, 2012 #9444 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2012 Για μενα, στο θεμα ζαντας παιζουν 3 παραμετροι, 1. φαρδος ελαστικου=μεγαλυτερη τριβη2.βαρος ζαντας+ελαστικου=μεγαλυτερη κινουμενη μαζα3. ολικη διαμετρος= αν ειναι μεγαλυτερη, αλλαζει σε πιο αργο/μεγαλο βημα (καλυτερο για τελικες, χειροτερο στην επιταχυνση)Αρα αν θελω ιδια αποδοση κ 1,2,3 ειναι επιβαρυμενα, χρειαζομαι να παραγαγω μεγαλυτερο εργο=μεγαλυτερη καταναλωση.Αναλογα το μοτερ, ιδιως αν εχω λιγη δυναμη, για να κανω offset το μεγαλυτερο εργο, θα χρειαστω περισσοτερη βενζινη. Προφανως για να ισχυει η συγκριση, χρειαζεται ιδιο αυτοκινητο, ιδιο ποδαρι κ ιδια διαδρομη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούλιος 7, 2012 #9445 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2012 καλησπέρα. Για συντήρηση κλιματιστικού αυτοκινήτου, έχετε να προτείνετε συνεργείο (προς τα Βόρεια της Αθήνας); Επίσης, κάτι να προσέξω; Πόσο περίπου πάει; Καθαρισμό και συμπλήρωση φρέον. Για ένα nissan sunny που έχει να συντηρηθεί πολλά χρόνια Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 7, 2012 #9446 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2012 How differential steering works. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούλιος 7, 2012 #9447 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2012 καλησπέρα. Για συντήρηση κλιματιστικού αυτοκινήτου, έχετε να προτείνετε συνεργείο (προς τα Βόρεια της Αθήνας); Επίσης, κάτι να προσέξω; Πόσο περίπου πάει; Καθαρισμό και συμπλήρωση φρέον. Για ένα nissan sunny που έχει να συντηρηθεί πολλά χρόνια Καλαμάτα πήρε το μάτι μου από ένα συνεργείο ότι χρεώνει service a/c 40€. (σαν προσφορά το είχε) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Ιούλιος 8, 2012 #9448 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 Και θες να κατέβει απο Αθήνα στην Καλαμάτα για να κάνει service στο clima???? :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούλιος 8, 2012 #9449 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 Και θες να κατέβει απο Αθήνα στην Καλαμάτα για να κάνει service στο clima???? :p ωρες ωρες απορω, πραγματικα... ρωτησε ποσο περιπου να υπολογιζει σε τιμη γι αυτο το εγραψα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 8, 2012 #9450 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 και στο costa navarino ειναι ωραια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούλιος 8, 2012 #9451 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 Οπως ελεγα στο παπι δεν φορτιζε η μπαταρια...αλλαξα ανορθωτη και πηνια και τζιφος.οποτε κατι κανει βραχυκυκλωμα.τωρα ομως μου εβαλε αλλες φιτιλιες ενας φιλος.μου εκανε τωρα τελευταια σκασιματα η εξατμιση και το εκανε αυτο συνηθως οταν χαλαγε η φλατζα στο λαιμο η οταν ειχε χαλαρωσει.το τσεκαρα και ηταν οκ αλλα παλι τα ιδια.του το ειπα και μου ειπε οτι παιζει να ειναι απο αδυναμια ρευματος δηλαδη να μην κανει καλη σπιθα το μπουζι.παιζει αυτο σαν ενδεχομενο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιούλιος 8, 2012 #9452 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 καλησπέρα. Για συντήρηση κλιματιστικού αυτοκινήτου, έχετε να προτείνετε συνεργείο (προς τα Βόρεια της Αθήνας); Επίσης, κάτι να προσέξω; Πόσο περίπου πάει; Καθαρισμό και συμπλήρωση φρέον. Για ένα nissan sunny που έχει να συντηρηθεί πολλά χρόνια Αν είχε μείνει το σύστημα του AC χωρίς αέριο για μήνες +, να το αναφέρετε σε όποιον πάτε, γιατί αν δεν αφαιρεθεί η υγρασία τέλεια στο κύκλωμα, δεν θα λειτουργεί ποτέ σωστά και αποδοτικά το AC. Μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε και τον αφυγραντήρα για τον ίδιο λόγο. (την υγρασία την αφαιρούν με αντλία, δημιουργόντας κενό στο κύκλωμα, ελέγχεις και για διαρροές έτσι, βλέποντας αν κρατάει την υποπίεση για ένα χρονικό διάστημα, χωρίς να απελευθερώνεις τσάμπα αέριο στο περιβάλλον) Για αυτό άσχετα με το αν χρησιμοποείτε συχνα το ΑC ή όχι, να το ανοίγετε που και που για να δείτε οτι λειτουργεί καλά, για να αποφύγετε μεγαλύτερες ζημιές στο μέλλον, αν τυχόν είχε διαρροή. Καθαρισμό κάνεις μόνο στο condensator μπροστά, που είναι συνήθως απο πίσω απο το ψυγείο. Αν υπάρχει οποιαδήποτε βρώμα κόβει την ροή και μειώνει την απόδοση του AC. Επίσης στην πλήρωση του αερίου, βάζεις ακριβώς όση ποσότητα λέει ο κατασκευαστής, ούτε λιγότερη ούτε περισσότερη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Ιούλιος 8, 2012 #9453 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 ωρες ωρες απορω, πραγματικα...ρωτησε ποσο περιπου να υπολογιζει σε τιμη γι αυτο το εγραψα..για αρχή το υφακι και την ειρωνία έχω μια πολυ καλη πρόταση τι να την κάνεις αλλα δεν σου την λέω για να σ´εχω σε αγωνία....και τέλος αν νωμιζεις ότι οι τιμές της επαρχίας έχουν καμία επαφή με αυτές της Αθήνας τότε ήρθε η ώρα να ξυπνησεις στην πραγματικότητα... (για να γράψω και εγω ακολουθώντας το δικό σου μοτίβο...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 8, 2012 #9454 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 Συμπλήρωμα πάντως εγώ είχα πλερώσει 20 ευρώ στο αρκουδίσιο (σε έναν στο Μαρκόπουλο).Επίσης ο προφέσορας μου είχε διαγνώσει ότι θέλει άλλαγμα ο κομπρέσορας, δεν τον έχω αλλάξει ακόμα αλλά παίζει μια χαρά (+2 χρόνια).Τό χω στα υπόψιν στο πίσω μέρος του μυαλού μου.Επίσης για τις οσμές είχα πάρει ένα καθαριστικό από το πράκτικερ που το ρίχνεις στους αεραγωγούς και ξεβρώμισε.Στην Αγγλία πάντως το ανάβα πιο συχνά το χειμώνα απ'ότι το καλοκαίρι (για ξεθόλωμα).Καλοκαίρι το άναψα μέχρι στιγμής 1 φορά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούλιος 8, 2012 #9455 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 Χρήσιμες πληροφορίες Επίσης, για λάστιχα, που θέλουν αλλαγή προς τα που να κοιτάξω; Κυκλοφορεί σε όλα τα είδη δρόμων -από αττική οδό, ως τρύπιους δρόμους στην αθήνα, κι από επαρχιακή οδό, ως χωματόδρομους- όπως καταλαβαίνετε, πέρα από το να οδηγώ, να τσεκάρω λάδια & νερά, είμαι παντελώς άσχετος από αυτοκίνητα Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούλιος 8, 2012 #9456 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 αυτο που ζητας ειναι σκληρο σκελετο/πελμα, επισης κοιτα ο δεικτης ταχυτητας (T, H, V, W..etc) να ειναι κοντα με την τελικη του αυτοκινητου σου.Ενα λαστιχο με δεικτη V, W+ δεν θα μας δωσει παραπανω αλογα σε ενα αυτοκινητο που τελειωνει στα 180, απλως θα αργει πολυ ζεσταθει το λαστιχο, με κρυα ελαστικα το αμαξι γλυστραει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 8, 2012 #9457 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 Nα κοιταξεις σε ενα λαστιχα Περαν της πλακας επειδη δεν ξερω πως λειτουργουνε οι λαστιχαδες κατω και χωρις να προκαλεσω καποια προστριβη εαν ο λαστιχας ειναι σωστος θα σε προτεινει ακριβως το λαστιχο για το αυτοκινητο σου για την χρηση που θες και για την τσεπη σου. Προσωπικα για να σε βοηθησω εαν θες εχω αλλαξει μεχρι στιγμης 2 μαρκες στο καρο μου. Toyo + Continental.Τα δευτερα οταν δουλευα στην BMW ηταν η επιλογη με κλειστα ματια απο τις λιμουζινες μεχρι τα σπορ .Επισης κατασταλαξα στα δευτερα για δευτερη φορα μιας και δεν με απογοητευσαν .Κινουμαι στο ιδιο μηκος κυματος δρομων που κινησε και εσυ (χωμα λακουβες νερα το χειμωνα πολλα ξερες ασφαλτοι). Eαν δεν γνωριζεις που βλεπεις την ημερομηνια ενος ελαστικου αυτο Check Tyre Manufacture Date and its Certification μαζι με ενα λινκ που ειχε παραθεσει ο [MENTION=27]RootX[/MENTION] πριν μερικες σελιδες θα σε βοηθησει. Οσο για το κλιματιστικο αυτο που ειπε ο [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] ισχυει αρκει εαν κανεις το καθαρισμο μονος σου να ακολουθησεις ευλαβικα τις οδηγιες που θα αναφερει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούλιος 8, 2012 #9458 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 για αρχή το υφακι και την ειρωνία έχω μια πολυ καλη πρόταση τι να την κάνεις αλλα δεν σου την λέω για να σ´εχω σε αγωνία....και τέλος αν νωμιζεις ότι οι τιμές της επαρχίας έχουν καμία επαφή με αυτές της Αθήνας τότε ήρθε η ώρα να ξυπνησεις στην πραγματικότητα... (για να γράψω και εγω ακολουθώντας το δικό σου μοτίβο...)άλλο να μου πεις ότι δεν έχουν σχέση οι τιμές και άλλο να μου πεις ότι ποστάρωντας το από πάνω περιμένω να κατέβει Καλαμάτα να κάνει service.γι αυτό αν δεν έχεις κάτι να γράψεις με σκοπό να βοηθήσεις καλύτερα μην το κάνεις καθόλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούλιος 8, 2012 #9459 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 [MENTION=4171]deninho[/MENTION] τσιμπα και αυτο το λινκ Tire Rack - Your performance experts for tires and wheels για ενα μικρο research γνωσης πριν πας real life στον λαστιχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 8, 2012 #9460 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2012 ασχετο BMW K1600GTL:crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts