Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

το 13.7 σε cruising?? δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος λόγος να μην είναι 14.7

Αυτό που λέει ο Άκης. Το να παίζεις με χαμηλό AFR το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ξεπλένεις τους κυλίνδρους και να μαυρίζεις τα υπόλοιπα.

Γενικός κανόνας είναι να παίζεις όσο πιο στεγνός γίνεται κρατώντας την EGT εκεί που πρέπει. Κατά προτίμηση μέχρι 900° αν αντέχουν τα περιφερειακά σου.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Η σκονη δε με απασχολει :p

Hταν αφημενο καιρο σε γκαραζ με προβλημα καπου στη μεταδοση -δε ρωτησα λεπτομερειες.

ρε ανισσοροπε ανθρωπε...βρισκεσαι στη γη της επαγγελιας και ψαχνεις e-type στο ellada?

XΛωμουλι παντως..μιας και α)το φτιαχνει...β)δε τον πιανει το τεκμηριο:p

ελα..σου το βρηκα.

Μολις παραλαβεις στειλε μυνημα να με πας μια βολτα:p

lotusracing.co.uk : 1963, 3.8, fhc

(πετυχα και κατι πιο ακριβα..αλλα αυτο δειχνει καλο...εκτος αν θες κανενα μισοτιμης για να το φτιαξεις μονος σου.

πχ Jaguar : 1962 JAGUAR 3.8 E TYPE FOR RESTORATION)

ο Παναγιωτης :D σημερα το πηρε το μηχανακι του... απλα τα σπαει!!! :D Βastard.. :D

φίλε, σου λείπει μια βίδα απ το external ή μ φαίνεται ?

Μία βίδα γενικά του λείπει αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία! :hehe:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.