NoDsl Ιούλιος 3, 2012 #9361 Ιούλιος 3, 2012 το 13.7 σε cruising?? δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος λόγος να μην είναι 14.7Αυτό που λέει ο Άκης. Το να παίζεις με χαμηλό AFR το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ξεπλένεις τους κυλίνδρους και να μαυρίζεις τα υπόλοιπα.Γενικός κανόνας είναι να παίζεις όσο πιο στεγνός γίνεται κρατώντας την EGT εκεί που πρέπει. Κατά προτίμηση μέχρι 900° αν αντέχουν τα περιφερειακά σου.
Τζώρτζης Ιούλιος 3, 2012 #9362 Ιούλιος 3, 2012 Ρελαντί προσωπικά κρατάω 15.6-16 part trhottle 14.5-15 και ψηλά 1x.x
ΝTG Ιούλιος 3, 2012 #9363 Ιούλιος 3, 2012 Kαλο το παλιαμαξο εε??:baby: (jaguar E-type για οποιον του διαφευγει)
ΝTG Ιούλιος 3, 2012 #9365 Ιούλιος 3, 2012 Η σκονη δε με απασχολει Hταν αφημενο καιρο σε γκαραζ με προβλημα καπου στη μεταδοση -δε ρωτησα λεπτομερειες.
ΝTG Ιούλιος 3, 2012 #9367 Ιούλιος 3, 2012 ρε ανισσοροπε ανθρωπε...βρισκεσαι στη γη της επαγγελιας και ψαχνεις e-type στο ellada? XΛωμουλι παντως..μιας και α)το φτιαχνει...β)δε τον πιανει το τεκμηριο
ΝTG Ιούλιος 3, 2012 #9369 Ιούλιος 3, 2012 ελα..σου το βρηκα. Μολις παραλαβεις στειλε μυνημα να με πας μια βολτα lotusracing.co.uk : 1963, 3.8, fhc (πετυχα και κατι πιο ακριβα..αλλα αυτο δειχνει καλο...εκτος αν θες κανενα μισοτιμης για να το φτιαξεις μονος σου. πχ Jaguar : 1962 JAGUAR 3.8 E TYPE FOR RESTORATION)
uNick Ιούλιος 3, 2012 #9372 Ιούλιος 3, 2012 ο Παναγιωτης σημερα το πηρε το μηχανακι του... απλα τα σπαει!!! Βastard..
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2012 #9376 Ιούλιος 4, 2012 φίλε, σου λείπει μια βίδα απ το external ή μ φαίνεται ?
spresv Ιούλιος 4, 2012 #9378 Ιούλιος 4, 2012 φίλε, σου λείπει μια βίδα απ το external ή μ φαίνεται ?Ανοησιες.
Dolly Ιούλιος 4, 2012 #9379 Ιούλιος 4, 2012 φίλε, σου λείπει μια βίδα απ το external ή μ φαίνεται ? Μία βίδα γενικά του λείπει αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία!
2cpu Ιούλιος 4, 2012 #9380 Ιούλιος 4, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BFkX-Y0kT_s]TT3D Closer Edge Full Movie - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.