Dant3 Ιούνιος 26, 2012 #9201 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 South America GS Adventure | ΔΙΑΣΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΕ BMW R 1200 GS…Τα παλικαρια θα πανε με δυο 1200GS μπουενος αιρες και απο κει θα κανουν σχεδον ολο το γυρω της νοτιας αμερικης! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponaei8anasi Ιούνιος 26, 2012 #9202 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Το τφσι (γκολφ) εχει το καλο οτι εχει ολος ο κοσμος..αρα τιουνινγκ κ ανταλλακτικα και συντηρηση ν φανε κ οι κοτες, καταναλωση μικρη σε σχεση με το ρ32, αλλα ευαισθησια σε καμ φολλουερ, επικαθησεις, πι σι βι, και αν ειναι του 2009 παιζει να βγαλει προβλεμ με βαλβιδες..Ισχυουν ολα οσα ειπες σε θεμα ευαισθησιας..Αλλα ξεχασες ενα βασικο κατα την γνωμη μου...Οταν παιρνεις τουρμπατο μεταχειρο κανεις στο σαλιγκαρι κολωνοσκοπηση και κανεις το σταυρο σου για τυχον ρωγμες..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούνιος 26, 2012 #9203 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 ενταζει ρε Ιταλε, εσυ δειχνεις καυλαντισμενα αμαξια, εμεις μιλαμε για μαμα. Και οντως, δεν ειναι κλασσικο V6, ειναι VR6 (απτο reih νομιζω, δηλαδη στενο- λιγες μοιρες).>Μεγεια ΑΝ7, καλοριζικα κ καλοφορετα! Ναι ρε συ, kidding. Μαμα? τι εννοεις μαμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 26, 2012 #9204 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] , οταν λες "καμ φολλουερ" τι εννοεις ?ιμαντα εκκεντροφορου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιούνιος 26, 2012 #9205 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Εννοεί τον μηχανισμό που ακουλουθεί την κίνηση του εκκεντροφόρου. Ο μηχανισμός είναι πάνω απο το μεταλλικό εξόγκωμα πάνω στο εκκεντροφόρο και αυτός ανοίγει-κλείνει βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής ανάλογα με το σχήμα του έκκεντρου. (μοιάζει με σταγόνα το σχήμα) Αποτελείται απο διάφορα parts αλλά πιστεύω you get my drift Τώρα αν εννοούσε με άλλη ορθογραφία το "καμ", δεν μπορώ να βοηθήσω. :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 26, 2012 #9206 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 (edited) η αντλία υψηλής που έχουν για τα μπεκ άμεσου παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο λες και είναι βαλβίδα. Απλά το ωστήριο που έχουν βάλει πάνω στην αντλία και το χτυπάει ο εκκεντροφόρος είναι gtp και το λιώνει με αποτέλεσμα αν δεν το πάρεις πρέφα νωρίς να κλαις και τον εκκεντροφόρο .... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2012 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 26, 2012 #9207 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 ... και αν παρεις τον εκκεντροφορο στη μασχαλη, περνεις και το μοτερ ευκολα... δηλαδη εννοειτε τον χρονισμο των εκκεντροφορων ή τον οδηγο που παταει ο ιμαντας των εκκεντροφορων? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 26, 2012 #9208 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 δεν παίρνεις το μοτερ, γιατί απλά χαλάει το αμύγδαλο που χτυπάει την βαλβίδα της αντλίας. Αλλά επειδή είναι 1 κομμάτι, πρεπει να τον αλλάξεις ολόκληρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 26, 2012 #9209 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 δεν καταλαβαινω, αν χασεις τον χρονισμο του εκκεντροφορου χανεις βαλβιδα, μπορει πιστονι/μπιελα κ κατβαινεις προς τα κατω...εδω λες οτι χαλαει το αμυγδαλο πριν γινει ολο αυτο? Δηάδη το πολυ να φας βαλβιδα?sorry που ροταω, ειναι πολυ ενδιαφερεον το μοτερ και θα ηθελα να μαθω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 26, 2012 #9210 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Δεν χάνεις χρονισμό ρε συ. Σκέψου άλλο ένα αμύγδαλο επιπλέον, δλδ 16+1 που αυτό το αμύγδαλο χτυπάει ένα ωστήριο που είναι πάνω στην αντλία. Δεξια πάνω, είναι το ξεχωριστό αμύγδαλο για την αντλία(leva triple para la bomba). Πρώτα χαλάει το ωστήριο Και μετά γίνεται αυτό στο αμύγδαλο κίνησης της αντλίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιούνιος 27, 2012 #9211 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 Μάλιστα...τώρα πήρα πρέφα εγώ ότι η αντλία τραβάει πάνω απο τον εκκεντροφόρο...Ποιό μοτέρ λέτε;[MENTION=1243]fotme[/MENTION] ακόμα και να έχανες όλο τον εκκεντροφόρο, το αν μετά θα κάνεις ζημιά στα πιστόνια/βαλβίδες εξαρτάται απο το σχεδιασμό του μοτέρ. Αν είναι δηλαδή interference ή non interference. Αν δηλαδή το πιστόνι ανεβαίνει πάνω απο το χαμηλότερο σημείο που φτάνει όταν ανοίγει η βαλβίδα. Χωρίς να ξέρω για τους σχεδιασμούς του άμεσου ψεκασμού μάλλον θα είναι interference, και αν γίνονταν θα τα έπερνες στο χέρι. Λογικά θα ξέρει ο AN7. (έχω σκουριάσει πλέον στα πρόσφατα designs) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 27, 2012 #9212 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 ωραιαοι ρε μαγκες, οποτε το δικο μου που ειχε σπασει θα ειναι interference... παντως εχει πλακα το thread εδω, αλλος τα γραφει, αλλος τα εξηγει κ αλλος τα κανει like! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούνιος 27, 2012 #9213 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 ωραιαοι ρε μαγκες, οποτε το δικο μου που ειχε σπασει θα ειναι interference...παντως εχει πλακα το thread εδω, αλλος τα γραφει, αλλος τα εξηγει κ αλλος τα κανει like! κι αλλος τα οδηγει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 27, 2012 #9214 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 Άτιμη καινωνία.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bombito Ιούνιος 27, 2012 #9215 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 ωραίοι οι μάγκες! Απ' ότι διάβασα έχω μείνει έκπληκτος από το τι θα κάνουν! Αξίζει ένα διάβασμα παίδες![MENTION=12158]Dant3[/MENTION] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 27, 2012 #9216 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 Μάλιστα...τώρα πήρα πρέφα εγώ ότι η αντλία τραβάει πάνω απο τον εκκεντροφόρο...Ποιό μοτέρ λέτε;[MENTION=1243]fotme[/MENTION] ακόμα και να έχανες όλο τον εκκεντροφόρο, το αν μετά θα κάνεις ζημιά στα πιστόνια/βαλβίδες εξαρτάται απο το σχεδιασμό του μοτέρ. Αν είναι δηλαδή interference ή non interference. Αν δηλαδή το πιστόνι ανεβαίνει πάνω απο το χαμηλότερο σημείο που φτάνει όταν ανοίγει η βαλβίδα. Χωρίς να ξέρω για τους σχεδιασμούς του άμεσου ψεκασμού μάλλον θα είναι interference, και αν γίνονταν θα τα έπερνες στο χέρι. Λογικά θα ξέρει ο AN7. (έχω σκουριάσει πλέον στα πρόσφατα designs)2.0 TFSIΓια να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι παίζει με τα designs γιατί δεν το έχω ψάξει αλλά απ όσο έχω καταλάβει τα περισσότερα καινούργια καρφώνουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιούνιος 27, 2012 #9217 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 Ψηνεται κανεις? Uploaded with ImageShack.us Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούνιος 27, 2012 #9218 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 Στο παπι οπως ειχα πει δεν φορτιζε την μπαταρια και δεν ειχα κορνα.μετρησα με πολυμετρο και η μπαταρια ηταν στα 11,6.με ανοιγμενη την μηχανη αλλα στο ρελαντι ηταν καπου 10 κατι.δεν μετρησα χωρις την μπαταρια και μαρσαρωντας γιατι δεν το σκεφτηκα.τελος παντων ρωτησα και εναν ηλεκτρολογο εδω αυτοκινητων και μου ειπε συνηθως ειναι ανορθωτης αλλιως πηνια.πηγα και πηρα ανορθωτη τον αλλαξα και μετρησα.στο ρελαντι δινει 6 παρα κατι βολτ ενω με λιγο γκαζι παει σχεδον στα 8.εβαλα δε τη μπαταρια να φορτισει,θα την εχω αυριο.μου φαινεται τελικα δεν ηταν ο ανορθωτης ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 27, 2012 #9219 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 Αν δεν δεις 12,9+ δεν φορτώνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 27, 2012 #9220 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2012 (edited) κι αλλος τα οδηγει... Τσακονα δεν το συζητω, το ανω τμημα της κοινωνικης πυραμιδας ειναι μονο για λιγους... τι να κανουμε εμεις οι υπολοιποι?, σας βλεπουμε και σας δοξαζουμε! [MENTION=10015]csaris[/MENTION], απο τι αυτοκινουμενο ειναι αυτη η τουρμπινα? 2 κυλινδροι η v4 δεν βλεπω? Να σου πω κατι, εσυ εχεις opel gt? εισαι ευχαριστημενος, απο φρενα πως τα πας, η καταναλωση μεσα στην πολη λιγο μαζεμενος ποση ειναι? Το προτεινεις για μεταχειρισμενο και τι πρπει να κοιταει ο υποψηφιος αγοραστης? Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2012 από fotme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts