dimitris_s Ιούνιος 26, 2012 #9181 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Φίλος, γιαυτό τα πουλάνε όλοι τώρα.Γιατί όλοι ήταν δανειούμπα και νταξ μωρέ όλα καλά πέρνω 1500 δίνω 750 το μήνα δάνειο τη βγάζω.Έχω πληρώσει κάτι 600άρι για πλάκα στο focus της αδερφής μου.. και ούτε που το κατάλαβα.για λάστιχα θες χιλιάρικο.Είναι πιο πολλά τα λεφτά στα σέρβις σε αυτά τα αυτοκίνητα από οτιδήποτε άλλο.Ρώτα το μάστορα εκεί να σου πει τι και πως.Εννοείται φυσικά ότι δε πρόκειται να το πηγαίνω στη porsche για service, έτσι; Η εργατοώρα service της porsche είναι από τις πιο ακριβές, και ούτε θα βάζω που λέει ο λόγος το κεραμικό τακάκι που κάνει 400 ευρώ. Για να ρωτήσω και το μάστορα και να δούμε τι θα πει κι αυτός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούνιος 26, 2012 #9182 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Εννοείται φυσικά ότι δε πρόκειται να το πηγαίνω στη porsche για service, έτσι; Η εργατοώρα service της porsche είναι από τις πιο ακριβές, και ούτε θα βάζω που λέει ο λόγος το κεραμικό τακάκι που κάνει 400 ευρώ. Για να ρωτήσω και το μάστορα και να δούμε τι θα πει κι αυτός.θα ελεγα να παρεις κατι πιο γηινο, να κυκλοφορει πιο πολυ ωστε να υπαρχει και τεχνογνωσια πανω σε αυτο... αμα θες καποιο κομματι της αναρτησης ξερω γω κανα συνδεσμο πως θα πας σε ξενο μαστορα? Η σου εγγυαται κανεις οτι θα βγαζει μονο τις συνηθεις ζημιες?Τα λαστιχα ειναι 1000αρικο στο χαλαρο (για 19αρες) , να παρεις τωρα κινεζικα με 400 στο cayenne δεν το βρισκω πολυ συνετο.ΥΓ: υπολογισε εξτρα κονδυλια στην συντηρηση, ΟΛΟΙ οταν βρουν αλογα γινονται υπερ-καφροι και θα το ταλαιπωρεις πολυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιούνιος 26, 2012 #9183 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 (edited) Tακακια παντως πανε ενα 150αρι τα μπροστα για Cayenne. Το θεμα ειναι μη βγαλει κανενα προβλημα και ματωσεις!Ανταλλακτικα & Αξεσουάρ Αυτοκινήτων » Φρένα Porsche - Car.grhttp://www.car.gr/parts/?ca=77&ca=160&makes=Porsche&q=cayenne®ion=%CE%91%CF%84%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2012 από csaris Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponaei8anasi Ιούνιος 26, 2012 #9184 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 θα ελεγα να παρεις κατι πιο γηινο, να κυκλοφορει πιο πολυ ωστε να υπαρχει και τεχνογνωσια πανω σε αυτο... αμα θες καποιο κομματι της αναρτησης ξερω γω κανα συνδεσμο πως θα πας σε ξενο μαστορα? Η σου εγγυαται κανεις οτι θα βγαζει μονο τις συνηθεις ζημιες?Τα λαστιχα ειναι 1000αρικο στο χαλαρο (για 19αρες) , να παρεις τωρα κινεζικα με 400 στο cayenne δεν το βρισκω πολυ συνετο.ΥΓ: υπολογισε εξτρα κονδυλια στην συντηρηση, ΟΛΟΙ οταν βρουν αλογα γινονται υπερ-καφροι και θα το ταλαιπωρεις πολυ.+10000 στα παραπανω. Ασε που αν δεν βαλεις φρενα μαμα/αναρτησεις μαμα όταν θα ερθει η ωρα να τα αλλαξεις δεν θα μπορεις να εχεις τα γκαζια που θες καθως θα αλλαξει η συμπεριφορα του αυτοκινητου και θα ναι πιο επικινδυνο..Sent from my BlackBerry 9700 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Ιούνιος 26, 2012 #9185 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 θα ελεγα να παρεις κατι πιο γηινο, να κυκλοφορει πιο πολυ ωστε να υπαρχει και τεχνογνωσια πανω σε αυτο... αμα θες καποιο κομματι της αναρτησης ξερω γω κανα συνδεσμο πως θα πας σε ξενο μαστορα? Η σου εγγυαται κανεις οτι θα βγαζει μονο τις συνηθεις ζημιες?Τα λαστιχα ειναι 1000αρικο στο χαλαρο (για 19αρες) , να παρεις τωρα κινεζικα με 400 στο cayenne δεν το βρισκω πολυ συνετο.ΥΓ: υπολογισε εξτρα κονδυλια στην συντηρηση, ΟΛΟΙ οταν βρουν αλογα γινονται υπερ-καφροι και θα το ταλαιπωρεις πολυ.Όταν λέω ότι δεν θα το πηγαίνω στη porsche δεν εννοώ ότι θα το κανιβαλίσω το αμάξι... Άμα θέλω κάποιο κομμάτι της ανάρτησης, θα το αλλάξω με το original part, απλά όχι στη porsche, που θα χρεώνουν και 150 ευρώ την ώρα για εργασία.Το ΥΓ είναι true εν μέρει, αλλά κι εδώ πάλι σχετικό είναι. Δε θα πάρω τέτοιο όχημα για να κάνω καφριλίκια, αν ήθελα καφριλίκια θα έπερνα κάναν ιάπωνα 97' με 300 άλογα κι αντε γεια.Τέσπα, γενικότερα πιστεύω πως δεν είναι απαγορευτικά τα έξοδα συντήρησης, Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Ιούνιος 26, 2012 #9186 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 θα ελεγα να παρεις κατι πιο γηινο, να κυκλοφορει πιο πολυ ωστε να υπαρχει και τεχνογνωσια πανω σε αυτο... Πονεμένη ιστορία. Εδώ πας σε αντιπροσωπίες που υποτίθεται εκπαιδεύονται πάνω σε 10 αμάξια και τα κάνουν μαντάρα είτε γιατί είναι στούρνοι είτε γιατί το support από τη μαμά εταιρία είναι άθλιο.Από την άλλη και τα εξωτερικά συνεργεία είναι 1 και 1. Έχουν γίνει κληρονομικοί μάστορες που η εμπειρία των ετών τους δίνει το δικαίωμα να "mend things" σαν τον Jeremy. Το να βρεις μάστορα να συμπεριφερθεί στην περιουσία σου όπως θα ενδιαφερόσουν εσύ, τουλάχιστον Ελλάδα είναι είδος προς εξαφάνιση. Και όχι άδικα γιατί δεν είναι επικερδές. Εξωτερικό δεν ξέρω πως δουλεύουν αλλά προσοχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hypnz Ιούνιος 26, 2012 #9187 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Όταν λέω ότι δεν θα το πηγαίνω στη porsche δεν εννοώ ότι θα το κανιβαλίσω το αμάξι... Άμα θέλω κάποιο κομμάτι της ανάρτησης, θα το αλλάξω με το original part, απλά όχι στη porsche, που θα χρεώνουν και 150 ευρώ την ώρα για εργασία.Το ΥΓ είναι true εν μέρει, αλλά κι εδώ πάλι σχετικό είναι. Δε θα πάρω τέτοιο όχημα για να κάνω καφριλίκια, αν ήθελα καφριλίκια θα έπερνα κάναν ιάπωνα 97' με 300 άλογα κι αντε γεια.Τέσπα, γενικότερα πιστεύω πως δεν είναι απαγορευτικά τα έξοδα συντήρησης,Φίλε Δημήτρη αν μάθεις απ το μάστορα σου για έξοδα συντήρησης ενημέρωσε σε παρακαλώ :-) Sent from my Desire HD using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
digitaltiger Ιούνιος 26, 2012 #9188 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=2SlO9w6OLqU&feature=g-all-u]Lada 2101 V&S vs Porsche 911 Carrera RS vs Nissan GT-R Boostlogic Godzilla (Funny ride) - YouTube[/ame]GT-R:inlove: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 26, 2012 #9189 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 (edited) Αμ δεν με επηρεαζαν τεκμηρια και ημουν αναμεσα σε astra opc,golf gti,focus rs θα πηγαινα ανετα για αυτο:crazy_pilot: πολθ καλο, φοβερος ηχος! ητανε να το παρω το 2004 (το 5αρι ομως), δεν το πηρα διοτι περαν απτα πολλα λειτουργικα εξοδα (ασφαλιστρα, τεκμηρια etc.) εχει πολυ βαρυ μοτερ με αποτελεσμα να μουτρωνει πριν μπει το haldex + οτι ενα φπε GTI του ριχνει στα αυτια για πλακα... μονο με compressor ή twin turbo κανεις δουλεια... Τα Cayenne εδω ειναι τσαμπα, πριν ενα μηνα πουλησε ενα απλο 3.2 (60k km) o πατερας του κουμπαρου μου 10Κ (>>δεν χρωσταγε, το ειχε παρατησει χωρις πινακιδες γτ ητανε αργο) για να παρει ενα DS3! > Kαλυτερη λυση για μενα σε απλο τζιπακι, παιρνεις εναν εργατη rav4, του πετας κ ενα τακουνατο λαστιχο κ εισαι κυριος! Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2012 από fotme Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Ιούνιος 26, 2012 #9190 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Φίλε Δημήτρη αν μάθεις απ το μάστορα σου για έξοδα συντήρησης ενημέρωσε σε παρακαλώ :-) Sent from my Desire HD using Tapatalk 2 Λοιπόν, πήγα ρώτησα στον δικό μου και δε μου είπε τα καλύτερα, βασικά μου λέει "μακριά"... Όταν πήγα είχε έξω ένα cayenne, το οποίο παλιότερα είχε βγάλει σασμάν, και τώρα το είχε πάλι για ένα πρόβλημα με τη πίσω πόρτα. Bγάζουν προβλήματα με την αερανάρτηση, το 1 αμορτισέρ βγαίνει 1.200 ευρώ, βγάζουν σασμάν μερικά, τα ηλεκτρονικά τους είναι λίγο να σε πάρω να φύγουμε. Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος απ' ότι μου είπε, βασικά ο 3.2 περισσότερο από τον 4.5. Ο 3.2 είναι VW βασικά, με tuning από τη porsche. Απ' ότι μου είπε υπάρχουν αξιόπιστα aftermarket parts, αλλά φυσικά όχι τα πάντα. Επίσης έκατσε και κονέ, μιας και ο μάστορας έχει καλό γνωστό ο οποίος είναι αρχιμηχανικός στη porsche σοφιας. Και μου λέει, ότι αν πας να δεις κανα cayenne, γράψε τα νούμερα να τα στείλουμε στον δικό μου και θα μας δώσει full ιστορικό του αμαξιού, τα πάντα. Τι προβλήματα έχει βγάλει, τι αλλάχτηκε και το βασικότερο τι ΔΕΝ αλλάχτηκε, γιατί μπορεί κάλλιστα να είχε πάει ο ιδιοκτήτης στη Porsche, να είχε ψιλοχαλάσει κάτι, και να του βγάλαν κάνα ωραίο κουστουμάκι, και να διάλεξε να μην το επισκευάσει. Αν γίνει καλός τεχνικός έλεγχος, και εφόσον το ιστορικό είναι κομπλε, τότε οι κακοτοπιές περιορίζονται κατά πολυ. Τώρα το όχημα αν είναι να σου βγάλει, θα σου βγάλει ότι μάρκα κι αν είναι. Μόνο τα Toyota πάνε χωρίς λάδι, τα υπόλοιπα βγάζουν κι από κάτι... Παίζει μεγάλο ρόλο φυσικά, όπως είπε κι ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] πριν, ότι όποιος έχει άλογα στο δεξί το πόδι, θα το σκίσει, κάτι το οποίο ένα έμπειρο μάτι μπορεί να δει αν το αμάξι έχει βασανιστεί ή κατά πόσο οδηγούταν πολιτισμένα. Από κατανάλωση παίζει στα 18 λίτρα, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το νούμερο είναι για το 3.2, το 3.6 ή το 4.5. Έχω πετύχει ένα με 13k εδώ σόφια σε αγγελία, στο οποίο ο τύπος έχει και το offroad πακέτο επάνω το οποίο από μόνο του κοστίζει κάνα 5-6k, και το αμάξι φαίνεται σένιο, οπότε μπορεί να κανονίσω να πάω να το δω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιούνιος 26, 2012 #9191 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Ωραίος! Παρόλο που σου είπε μακρυά σε τρώει άπειρα ο κ@λ@ς σου !! Από σαζμάν σου είπε πόσο πάει ? Για να δω αν έλεγε λαλακίες ο γνωστός μου . Όχι ότι με νοιάζει. απλά έτσι ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponaei8anasi Ιούνιος 26, 2012 #9192 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 πολθ καλο, φοβερος ηχος! ητανε να το παρω το 2004 (το 5αρι ομως), δεν το πηρα διοτι περαν απτα πολλα λειτουργικα εξοδα (ασφαλιστρα, τεκμηρια etc.) εχει πολυ βαρυ μοτερ με αποτελεσμα να μουτρωνει πριν μπει το haldex + οτι ενα φπε GTI του ριχνει στα αυτια για πλακα... μονο με compressor ή twin turbo κανεις δουλεια... μαλλον θα εννοεις το 4αρι το golf καθως το 5αρι κυκλοφορησε απο 2005.Μπορει οπως λες να ναι βαρυ λογω του v6 αλλα ο ηχος του απλα δεν παιζεται..:inlove:Σε εκδρομη με την κοπελα στη βυτινα μου σκανε 3 R32 που βολταρανε και μεσα στον καυσωνα ανοιξα παραθυρο και τα απολαμβανα ηχητικα. Τωρα με το gti καλο χρυσο το 2λιτρο tfsi αλλα αν ειναι να τα παρεις μεταχειρισμενα βαζω στοιχημα οτι θα σκεφτεις δυο φορες να παρεις ενα gti με 70.000 παρα ενα R32 με 120.000 μονο και μονο επειδη το ατμοσφαιρικο δεν προκειται να ζοριστει ποτε οσο ενα τουρμπατο ακομα και σε μαμα καταστασεις και τα δυο... Οσο για τα περι compressor/turbo αφηνω το εργο τεχνης να μιλησει απο μονο του:crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hypnz Ιούνιος 26, 2012 #9193 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Λοιπόν, πήγα ρώτησα στον δικό μου και δε μου είπε τα καλύτερα, βασικά μου λέει "μακριά"... Όταν πήγα είχε έξω ένα cayenne, το οποίο παλιότερα είχε βγάλει σασμάν, και τώρα το είχε πάλι για ένα πρόβλημα με τη πίσω πόρτα. Bγάζουν προβλήματα με την αερανάρτηση, το 1 αμορτισέρ βγαίνει 1.200 ευρώ, βγάζουν σασμάν μερικά, τα ηλεκτρονικά τους είναι λίγο να σε πάρω να φύγουμε. Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος απ' ότι μου είπε, βασικά ο 3.2 περισσότερο από τον 4.5. Ο 3.2 είναι VW βασικά, με tuning από τη porsche. Απ' ότι μου είπε υπάρχουν αξιόπιστα aftermarket parts, αλλά φυσικά όχι τα πάντα. Επίσης έκατσε και κονέ, μιας και ο μάστορας έχει καλό γνωστό ο οποίος είναι αρχιμηχανικός στη porsche σοφιας. Και μου λέει, ότι αν πας να δεις κανα cayenne, γράψε τα νούμερα να τα στείλουμε στον δικό μου και θα μας δώσει full ιστορικό του αμαξιού, τα πάντα. Τι προβλήματα έχει βγάλει, τι αλλάχτηκε και το βασικότερο τι ΔΕΝ αλλάχτηκε, γιατί μπορεί κάλλιστα να είχε πάει ο ιδιοκτήτης στη Porsche, να είχε ψιλοχαλάσει κάτι, και να του βγάλαν κάνα ωραίο κουστουμάκι, και να διάλεξε να μην το επισκευάσει. Αν γίνει καλός τεχνικός έλεγχος, και εφόσον το ιστορικό είναι κομπλε, τότε οι κακοτοπιές περιορίζονται κατά πολυ. Τώρα το όχημα αν είναι να σου βγάλει, θα σου βγάλει ότι μάρκα κι αν είναι. Μόνο τα Toyota πάνε χωρίς λάδι, τα υπόλοιπα βγάζουν κι από κάτι... Παίζει μεγάλο ρόλο φυσικά, όπως είπε κι ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] πριν, ότι όποιος έχει άλογα στο δεξί το πόδι, θα το σκίσει, κάτι το οποίο ένα έμπειρο μάτι μπορεί να δει αν το αμάξι έχει βασανιστεί ή κατά πόσο οδηγούταν πολιτισμένα. Από κατανάλωση παίζει στα 18 λίτρα, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το νούμερο είναι για το 3.2, το 3.6 ή το 4.5. Έχω πετύχει ένα με 13k εδώ σόφια σε αγγελία, στο οποίο ο τύπος έχει και το offroad πακέτο επάνω το οποίο από μόνο του κοστίζει κάνα 5-6k, και το αμάξι φαίνεται σένιο, οπότε μπορεί να κανονίσω να πάω να το δω. Φίλε Δημήτρη Ευχαριστώ για το χρόνο σου! Λίγο με χάλασες βέβαια αλλά Εντάξει τι να κάνουμε Έτσι είναι αυτά :-) Οπότε Έτσι όπως τα λες καλό είναι το 3.2 μοτέρ. Γενικά ένα σέρβις ποσό βγαίνει; σου είπε; Sent from my Desire HD using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 26, 2012 #9194 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 (edited) [MENTION=21223]ponaei8anasi[/MENTION] ναι sorry το 4αρι εννοουσα my bad! ο τρελοτερος ηχος αυτο το μοτερ!>μια χαρα ειναι μωρε κ τα gti, ενταχει δεν σου λεω να παρεις απο κανα ομφαλμοφανη καννιβαλο και μην ξεχνας οτι μοτερ ατμοσφαιρκα οπως m3/r32 βγαζουν την δυναμη τους ψηλα, οποτε τρωνε μεγαλες κοπωσεις για να γκαζωσουν/απλωσουν...ενω τα turbata ζοριζονται μονο απτις αυξημενες ροπες αν δεν ειναι μαμα....Μην αγχωνεσαι, παιζουν πολλες γκολφο, αρα υπαρχει οικοσυστημα ανταλλακτικων, αρα κ φθηνων. Το νου σου μονο στις τουρμπινες που λογω οχι επιμελους σβυσιματος παιζει να παρουσιασουν κανα ραγισμα στα 100κ. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2012 από fotme Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Ιούνιος 26, 2012 #9195 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 (edited) Ωραίος!Παρόλο που σου είπε μακρυά σε τρώει άπειρα ο κ@λ@ς σου !! Από σαζμάν σου είπε πόσο πάει ? Για να δω αν έλεγε λαλακίες ο γνωστός μου . Όχι ότι με νοιάζει. απλά έτσι ! Ότι με τρώει, με τρώει... Δεν ρώτησα για σασμάν πόσο πάει. Φίλε Δημήτρη Ευχαριστώ για το χρόνο σου! Λίγο με χάλασες βέβαια αλλά Εντάξει τι να κάνουμε Έτσι είναι αυτά :-) Οπότε Έτσι όπως τα λες καλό είναι το 3.2 μοτέρ. Γενικά ένα σέρβις ποσό βγαίνει; σου είπε;Sent from my Desire HD using Tapatalk 2 Δε ρώτησα για σερβις, είχε 2 r35 (και τα δύο σασμάν btw) στις ράμπες και δεν ήθελα να τον απασχολήσω πολυ. Βασικά, αν το σεβαστείς το όχημα, θα σε σεβαστεί κι αυτό, αν το σκίζεις θα σε σκίσει κι αυτό... το πορτοφόλι. Αν ο προηγούμενος του έχει πετάξει τα μάτια, τι να λέει. Για τα 2 r35 που είπα παραπάνω. Πριν κάτι μήνες που είχα το avensis μέσα σε αυτόν τον μηχανικό για να του ρυθμίσω τα koni, στη διπλανή ράμπα ήταν το ένα από τα 2 R35 skyline. Και τότε για σασμάν. Ήρθε σε κάποια φάση ο ιδιοκτήτης να το πάρει, και με το που το παίρνει και βγαίνει στο δρόμο, κρύο όπως ήταν κιόλας, άφησε κάτω και την τετάρτη σε κόφτες. Δηλαδή θέλω να πω, ότι άμα κάποιος είναι κάγκουρας και σιδεροφάγος, θα σπάσει το καημένο ότι κι αν είναι. Αλλά άμα έχεις και φράγκα δε σε ενδιαφέρει κιόλας, αν σπάσει ο συγκεκριμένος θα πάρει κι άλλο. Θα τον πάρω ένα τηλ και θα ρωτήσω για σερβις να μου πει πάνω κάτω. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2012 από dimitris_s Link to comment Share on other sites More sharing options...
hypnz Ιούνιος 26, 2012 #9196 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Ότι με τρώει, με τρώει... Δεν ρώτησα για σασμάν πόσο πάει. Δε ρώτησα για σερβις, είχε 2 r35 (και τα δύο σασμάν btw) στις ράμπες και δεν ήθελα να τον απασχολήσω πολυ. Βασικά, αν το σεβαστείς το όχημα, θα σε σεβαστεί κι αυτό, αν το σκίζεις θα σε σκίσει κι αυτό... το πορτοφόλι. Αν ο προηγούμενος του έχει πετάξει τα μάτια, τι να λέει. Για τα 2 r35 που είπα παραπάνω. Πριν κάτι μήνες που είχα το avensis μέσα σε αυτόν τον μηχανικό για να του ρυθμίσω τα koni, στη διπλανή ράμπα ήταν το ένα από τα 2 R35 skyline. Και τότε για σασμάν. Ήρθε σε κάποια φάση ο ιδιοκτήτης να το πάρει, και με το που το παίρνει και βγαίνει στο δρόμο, κρύο όπως ήταν κιόλας, άφησε κάτω και την τετάρτη σε κόφτες. Δηλαδή θέλω να πω, ότι άμα κάποιος είναι κάγκουρας και σιδεροφάγος, θα σπάσει το καημένο ότι κι αν είναι. Αλλά άμα έχεις και φράγκα δε σε ενδιαφέρει κιόλας, αν σπάσει ο συγκεκριμένος θα πάρει κι άλλο. Θα τον πάρω ένα τηλ και θα ρωτήσω για σερβις να μου πει πάνω κάτω. Βασικά εννοείται αυτό που λες. Κοίτα είναι αυτό που λένε ότι άλλος έχει τα χέρια και δεν έχει τα φράγκα και άλλος έχει τα φράγκα αλλά δεν έχει τα χέρια... Sent from my Desire HD using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούνιος 26, 2012 #9197 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Ρε παιδια, καλο χρυσο το r32, αλλα οχι και v6, μην υπερβαλλουμε Να 2 αντρικεια V6 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UdcAhOUmPEw]Alfa Romeo 156 GTA 330HP - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ySKuZo14K70]300zx Twin Turbo greddy exhaust - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 26, 2012 #9198 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 Σημερινή παραλαβή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 26, 2012 #9199 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 ενταζει ρε Ιταλε, εσυ δειχνεις καυλαντισμενα αμαξια, εμεις μιλαμε για μαμα. Και οντως, δεν ειναι κλασσικο V6, ειναι VR6 (απτο reih νομιζω, δηλαδη στενο- λιγες μοιρες).>Μεγεια ΑΝ7, καλοριζικα κ καλοφορετα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούνιος 26, 2012 #9200 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2012 μαλλον θα εννοεις το 4αρι το golf καθως το 5αρι κυκλοφορησε απο 2005.Μπορει οπως λες να ναι βαρυ λογω του v6 αλλα ο ηχος του απλα δεν παιζεται..:inlove:Σε εκδρομη με την κοπελα στη βυτινα μου σκανε 3 R32 που βολταρανε και μεσα στον καυσωνα ανοιξα παραθυρο και τα απολαμβανα ηχητικα.Τωρα με το gti καλο χρυσο το 2λιτρο tfsi αλλα αν ειναι να τα παρεις μεταχειρισμενα βαζω στοιχημα οτι θα σκεφτεις δυο φορες να παρεις ενα gti με 70.000 παρα ενα R32 με 120.000 μονο και μονο επειδη το ατμοσφαιρικο δεν προκειται να ζοριστει ποτε οσο ενα τουρμπατο ακομα και σε μαμα καταστασεις και τα δυο... Οσο για τα περι compressor/turbo αφηνω το εργο τεχνης να μιλησει απο μονο του:crazy_pilot: Το τφσι (γκολφ) εχει το καλο οτι εχει ολος ο κοσμος..αρα τιουνινγκ κ ανταλλακτικα και συντηρηση ν φανε κ οι κοτες, καταναλωση μικρη σε σχεση με το ρ32, αλλα ευαισθησια σε καμ φολλουερ, επικαθησεις, πι σι βι, και αν ειναι του 2009 παιζει να βγαλει προβλεμ με βαλβιδες.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts