2cpu Ιούνιος 19, 2012 #9041 Ιούνιος 19, 2012 Best. Upgrade. Ever. εχεις υψηλο ρελαντι. :to_pick_ones_nose3:
AN7 OverClocker Ιούνιος 19, 2012 #9045 Ιούνιος 19, 2012 Επισκευασμένο(αν και δεν χρειαζόταν) και καθαρισμένο
racer Ιούνιος 19, 2012 #9046 Ιούνιος 19, 2012 εχεις υψηλο ρελαντι.:to_pick_ones_nose3:Άλλες φορές το έχω παρατηρήσει στις ~800-900 στροφές.
racer Ιούνιος 20, 2012 #9048 Ιούνιος 20, 2012 Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω. Τόσα χρόνια είχα την εντύπωση ότι έχει 75, αλλά στο βικι τόσα λέει για το 1.6. Για το 6Ν δίνει 2 1.4 μοτέρ, ένα 8v στα 60 και ένα 16v στα 100. Και μάλλον δεν έχω το 16v. :X:
fotme Ιούνιος 20, 2012 #9049 Ιούνιος 20, 2012 1.6 spi 75 αλογα επαιζε, ειχαμε ενα golf3 τετοιο, το δικο σου αν ειναι 16v μπορει να ειναι 75 αλογα, παιζει τετοιο μοτερ σε polo.μεταχειρισμενα αυτοκινητα Volkswagen Polo 1.4 75PS Comfortline Climatic - mynextcar> αλλα τι λεω εχεις τιμονι σαν το golf3, οποτε εισαι το κλασσικο polo που εβγαινε και με 100ps (οι αγαπημενοι μου στοχοι, αν ηταν ποζεραδες, με το ραλλυ!!)>> τα καντραν εσυ τα εχεις βαλει?
racer Ιούνιος 20, 2012 #9050 Ιούνιος 20, 2012 Το δικό μου είναι του 99. Αν δεις, έχει αρκετές διαφορές με τα πιο παλιά. VW Polo CLASSIC 1.4 '97 - € 1.000 EUR - Car.grVW Polo CLASSIC 1.4 '99 - € 2.900 EUR (Συζητήσιμη) - Car.grΊδιο με το 2ο, σε σχέση με το παλιό έχει αερόσακο, ζάντες, άσπρο καντράν, άχρωμα flash και άλλο καπάκι στο μοτέρ.
fotme Ιούνιος 20, 2012 #9051 Ιούνιος 20, 2012 ωω τετραπορτο το εχεις ματμαζελιτσα μου? :kiss3: καφτο στα χειροφρενα!! ζωνη κ τα ματια σου παντα στο σημειο που θες να πας!edit> τετραπορτο = σενταν
fotme Ιούνιος 20, 2012 #9052 Ιούνιος 20, 2012 Audi S1 Erlkπς. το μοτερ του ειναι 2ιτρο tfsi σφηνομενο στα 220 αλογα, καταλαβαινεται οτι ειναι ενα s3 βασικα..
Dolly Ιούνιος 20, 2012 #9053 Ιούνιος 20, 2012 [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] με τετοια ζεστα κρυο? Μην το παίρνεις σαν ζέστη έξω-> ζέστη στο μοτέρ. Τα νερά στο ψυγείο και τα λάδια στο μοτέρ δουλεύουν πολύ πιο ψηλά σε θερμοκρασίες απο όσο είναι το έξω "ζεστό", οπότε ναι κρύο είναι αναλογικά αν το νερό ή το λάδι πρέπει να πάνε 80 βαθμούς για να πέσει το ρελαντί
Wizard! Ιούνιος 20, 2012 #9054 Ιούνιος 20, 2012 Χρειάζομαι φίλτρα αέρα για το CBR1000RR '04.Βάζω K&N.Εδώ τα βρίσκω 110-130€ebay, 90$ αλλά από US (τελωνείο...; )Κάποια άλλη πρόταση;
paparoach Ιούνιος 20, 2012 #9055 Ιούνιος 20, 2012 Χρειάζομαι φίλτρα αέρα για το CBR1000RR '04.Βάζω K&N. Εδώ τα βρίσκω 110-130€ ebay, 90$ αλλά από US (τελωνείο...; ) Κάποια άλλη πρόταση; Αλλο '08 - € 100 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr Πάνω κάτω στα λεφτά που ζητάς ...
Dant3 Ιούνιος 20, 2012 #9056 Ιούνιος 20, 2012 Χρειάζομαι φίλτρα αέρα για το CBR1000RR '04.Βάζω K&N.Εδώ τα βρίσκω 110-130€ebay, 90$ αλλά από US (τελωνείο...; )Κάποια άλλη πρόταση;Δεν πλενοντε αυτα που εχεις ηδη?γιατι τα αφτερ απο οσο ξερω τα καθαριζεις και εισαι κομπλε
Wizard! Ιούνιος 20, 2012 #9057 Ιούνιος 20, 2012 Δεν πλενοντε αυτα που εχεις ηδη?γιατι τα αφτερ απο οσο ξερω τα καθαριζεις και εισαι κομπλεΠλένονται και καθαρίζονται. Αλλά και πάλι, μετά από κάποια χιλιόμετρα, θέλουν αλλαγή. Τα Κ&Ν, αντέχουν με καθαρισμό, 50.000χλμ. Τα δικά μου έχουν ήδη 60.000χλμ και είναι τα μαμά.
RootX Ιούνιος 20, 2012 #9058 Ιούνιος 20, 2012 Audi S1 Erlkπς. το μοτερ του ειναι 2ιτρο tfsi σφηνομενο στα 220 αλογα, καταλαβαινεται οτι ειναι ενα s3 βασικα..Audi A1 Clubsport Quattro: 503 PS-Kraftzweg am W :drool:Super και το video.
fotme Ιούνιος 20, 2012 #9059 Ιούνιος 20, 2012 καλα αυτο ειναι...το τελειο q car αν το εχεις μαμα απεξω....και 2.5 (tt rs) μοτερ ετσι..Αντε σιγα σιγα να δουμε την Audi παλι στο wrc..
2cpu Ιούνιος 20, 2012 #9060 Ιούνιος 20, 2012 Μην το παίρνεις σαν ζέστη έξω-> ζέστη στο μοτέρ.Τα νερά στο ψυγείο και τα λάδια στο μοτέρ δουλεύουν πολύ πιο ψηλά σε θερμοκρασίες απο όσο είναι το έξω "ζεστό", οπότε ναι κρύο είναι αναλογικά αν το νερό ή το λάδι πρέπει να πάνε 80 βαθμούς για να πέσει το ρελαντί Ναι δεν διαφωνω.Αλλα με τοση ζεστα ασχετα αν δουλευει η οχι το μοτερ ζεσταινονται. Ουτως η αλλος ο αισθητηρας οσο θυμαμαι παιρνει θερμοκρασια εισερχομενου αερα και μαζι με αλλους αισθητηρες (νερου κυριως) δινει εντολη για το καυσιμο ωστε να ζεσταθει το μοτερ ποιο γρηγορα.Δεν ειναι αναγκη να πανε 80 βαθμους.Σε μενα πχ το ποπελ δεκαετιας τσε βαλε το χειμωνα που το εχω και εξω μαξ κανει 1 λεπτο για να πεσει το ρελαντι. Χρειάζομαι φίλτρα αέρα για το CBR1000RR '04.Βάζω K&N. Εδώ τα βρίσκω 110-130€ ebay, 90$ αλλά από US (τελωνείο...; ) Κάποια άλλη πρόταση; Μεινε με τα μαμα.Ναι μεν ειναι κουτουλια (70χ2 που εχεις εσυ εαν θυμαμαι καλα). Πιστεψε με εχω δει πολλες μοτοσυκλετες με Κ&Ν και κανενα δεν με αρεσε η εικονα που ειδα. Αν επιμενεις τωρα μπορω να μαθω τιμη (για Ελλαδα παντα). Btw [MENTION=4655]racer[/MENTION] το πρωι οταν το βαζεις εχει σταθερο ρελαντι η ανεβοκατεβαινει? Στις αλλαγες ταχυτητων ανεβαζει στροφες οταν αφηνεις το γκαζι? Σε κανει κανενα βυθισμα οταν ειναι ζεστο το μοτερ και δωσεις γκαζι?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.