Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
εχεις υψηλο ρελαντι.

:to_pick_ones_nose3:

Άλλες φορές το έχω παρατηρήσει στις ~800-900 στροφές.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω. Τόσα χρόνια είχα την εντύπωση ότι έχει 75, αλλά στο βικι τόσα λέει για το 1.6. Για το 6Ν δίνει 2 1.4 μοτέρ, ένα 8v στα 60 και ένα 16v στα 100. Και μάλλον δεν έχω το 16v. :X:

1.6 spi 75 αλογα επαιζε, ειχαμε ενα golf3 τετοιο, το δικο σου αν ειναι 16v μπορει να ειναι 75 αλογα, παιζει τετοιο μοτερ σε polo.

μεταχειρισμενα αυτοκινητα Volkswagen Polo 1.4 75PS Comfortline Climatic - mynextcar

> αλλα τι λεω εχεις τιμονι σαν το golf3, οποτε εισαι το κλασσικο polo που εβγαινε και με 100ps (οι αγαπημενοι μου στοχοι, αν ηταν ποζεραδες, με το ραλλυ!!)

>> τα καντραν εσυ τα εχεις βαλει?

Το δικό μου είναι του 99. Αν δεις, έχει αρκετές διαφορές με τα πιο παλιά.

VW Polo CLASSIC 1.4 '97 - € 1.000 EUR - Car.gr

VW Polo CLASSIC 1.4 '99 - € 2.900 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

Ίδιο με το 2ο, σε σχέση με το παλιό έχει αερόσακο, ζάντες, άσπρο καντράν, άχρωμα flash και άλλο καπάκι στο μοτέρ.

ωω τετραπορτο το εχεις ματμαζελιτσα μου? :kiss3: καφτο στα χειροφρενα!! ζωνη κ τα ματια σου παντα στο σημειο που θες να πας!

edit> τετραπορτο = σενταν

[MENTION=1446]Dolly[/MENTION] με τετοια ζεστα κρυο?

Μην το παίρνεις σαν ζέστη έξω-> ζέστη στο μοτέρ.

Τα νερά στο ψυγείο και τα λάδια στο μοτέρ δουλεύουν πολύ πιο ψηλά σε θερμοκρασίες απο όσο είναι το έξω "ζεστό", οπότε ναι κρύο είναι αναλογικά αν το νερό ή το λάδι πρέπει να πάνε 80 βαθμούς για να πέσει το ρελαντί ;)

Χρειάζομαι φίλτρα αέρα για το CBR1000RR '04.

Βάζω K&N.

Εδώ τα βρίσκω 110-130€

ebay, 90$ αλλά από US (τελωνείο...; )

Κάποια άλλη πρόταση;

Χρειάζομαι φίλτρα αέρα για το CBR1000RR '04.

Βάζω K&N.

Εδώ τα βρίσκω 110-130€

ebay, 90$ αλλά από US (τελωνείο...; )

Κάποια άλλη πρόταση;

Δεν πλενοντε αυτα που εχεις ηδη?

γιατι τα αφτερ απο οσο ξερω τα καθαριζεις και εισαι κομπλε

Δεν πλενοντε αυτα που εχεις ηδη?

γιατι τα αφτερ απο οσο ξερω τα καθαριζεις και εισαι κομπλε

Πλένονται και καθαρίζονται. Αλλά και πάλι, μετά από κάποια χιλιόμετρα, θέλουν αλλαγή. Τα Κ&Ν, αντέχουν με καθαρισμό, 50.000χλμ. Τα δικά μου έχουν ήδη 60.000χλμ και είναι τα μαμά.

καλα αυτο ειναι...το τελειο q car αν το εχεις μαμα απεξω....και 2.5 (tt rs) μοτερ ετσι..

Αντε σιγα σιγα να δουμε την Audi παλι στο wrc..

Μην το παίρνεις σαν ζέστη έξω-> ζέστη στο μοτέρ.

Τα νερά στο ψυγείο και τα λάδια στο μοτέρ δουλεύουν πολύ πιο ψηλά σε θερμοκρασίες απο όσο είναι το έξω "ζεστό", οπότε ναι κρύο είναι αναλογικά αν το νερό ή το λάδι πρέπει να πάνε 80 βαθμούς για να πέσει το ρελαντί ;)

Ναι δεν διαφωνω.Αλλα με τοση ζεστα ασχετα αν δουλευει η οχι το μοτερ ζεσταινονται.

Ουτως η αλλος ο αισθητηρας οσο θυμαμαι παιρνει θερμοκρασια εισερχομενου αερα και μαζι με αλλους αισθητηρες

(νερου κυριως) δινει εντολη για το καυσιμο ωστε να ζεσταθει το μοτερ ποιο γρηγορα.Δεν ειναι αναγκη να πανε

80 βαθμους.Σε μενα πχ το ποπελ δεκαετιας τσε βαλε το χειμωνα που το εχω και εξω μαξ κανει 1 λεπτο για να

πεσει το ρελαντι.

Χρειάζομαι φίλτρα αέρα για το CBR1000RR '04.

Βάζω K&N.

Εδώ τα βρίσκω 110-130€

ebay, 90$ αλλά από US (τελωνείο...; )

Κάποια άλλη πρόταση;

Μεινε με τα μαμα.Ναι μεν ειναι κουτουλια (70χ2 που εχεις εσυ εαν θυμαμαι καλα).

Πιστεψε με εχω δει πολλες μοτοσυκλετες με Κ&Ν και κανενα δεν με αρεσε η εικονα που ειδα.

Αν επιμενεις τωρα μπορω να μαθω τιμη (για Ελλαδα παντα).

Btw [MENTION=4655]racer[/MENTION] το πρωι οταν το βαζεις εχει σταθερο ρελαντι η ανεβοκατεβαινει?

Στις αλλαγες ταχυτητων ανεβαζει στροφες οταν αφηνεις το γκαζι?

Σε κανει κανενα βυθισμα οταν ειναι ζεστο το μοτερ και δωσεις γκαζι?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.