SirDiman Ιούνιος 14, 2012 #8981 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 τα κουβαδακια σας τα εχει το m3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 14, 2012 #8982 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Άλλο αυτοκίνητο. Να μου έλεγες για 1Μ να πω ναι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 14, 2012 #8983 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 (edited) Άλλο αυτοκίνητο. Να μου έλεγες για 1Μ να πω ναι..23-25k εχουν κ.επιστημονα...edit> αναφερομαι σε 135i cabrio βεβαιως βεβαιως...Για το mister-auto.gr το ειδε κανεις? Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 14, 2012 από fotme Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 14, 2012 #8984 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Για το mister-auto.gr το ειδε κανεις?Ναι.:banging: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 14, 2012 #8985 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 μπορεις να επιβεβαιωσεις για το δικο σου οχημα οτι εχει χαμηλες τιμες? μου κανουν πολυ χαμηλες, λετε να ειναι fraud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 14, 2012 #8986 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 3 ανταλλακτικά έψαξα και δε τα βρήκα. Δίσκο/πλατώ και τρόμπα καυσίμου (BTW αυτό το κοίταξα σε ebay.co.uk, βγαίνει περίπου 60-80€ και εδώ ο father έσκασε ~300..) για Matiz και τη μλκια που πιέζουμε στην πόρτα για να κλειδώσει για το Polo Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 14, 2012 #8987 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Παρτε και αυτα τα δυο κ.επιστημονα, για να διευρυνετε την ερευνα σας..Ecocarparts.grhttp://www.tpauto.gr/store/comersus_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=51δωρο> http://www1.kfzteile24-shop.de/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούνιος 14, 2012 #8988 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 :crazy_pilot:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=MRDUQ88rhIA]2012 Isle of Man TT Highlights by RMediaRacing - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=OZLRkYM0_NE]#2 SpecTTacular TT #2, ISLE of MAN, 200mph Street Race. - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 14, 2012 #8989 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Πάντως γενικά αυτό που βλέπω είναι ότι θέλουν ψάξιμο τα ανταλλακτικά. Ένα απλό και φτηνό παράδειγμα θα δώσω. Στο Α6 είχε φθαρεί το δέρμα (δερματίνη :X: ) στις ταχύτητες και στην αντιπροσωπεία μας είπαν για 2 τύπους, δερματίνη στα 20€ νομίζω και δέρμα στα 50€. Και τώρα στο ebay είδα ~8€ το κάλυμμα από δέρμα.. (έτσι λέει τουλάχιστον). Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 14, 2012 #8990 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 εννοειτε οτι εχει ψαξιμο, ειναι απειροι κωδικοι! πολυ περισσοτεροι απο pc hw, αλλα περιπου το ιδιο δουλευει...το θεμα ειναι να βρισκεις τις πηγες στη χωρα σου.. κ υπαρχουν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 14, 2012 #8991 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα ΦΠΕ???? τα "μαμά" που αναφέρεται και οι δύο να είσαστε σίγουροι ότι είναι μετά από tuning... Το AMG στο τίτλο δεν το έχουν βάλει τυχαία...Μιλάτε για αξιοπιστία, μπορώ να σας βρω πάρα πολλά EVO με ΦΠΕ και με πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχουν πάθει τίποτε... και με τόσα χιλιόμετρα μιλάμε για καθημερινό αυτοκίνητο...Αν θέλετε εγγύηση υπάρχουν και τα FQ τα οποία δυστυχώς δεν τα φέρνει ο Σαρακάκης όπου στα EVO X υπάρχει το FQ-400 είναι δηλαδή με 400 άλογα "μαμά"...Οτιδήποτε "σπάει" δεν είναι απαραίτητο να είναι βελτιωμένο, υπάρχουν πάρα πολύ παράμετροι... είναι ο οδηγός, είναι αστοχία υλικού είναι πολλά... Δεν θέλω να συγκρίνω τα δύο αυτοκίνητα ούτε να εκθειάσω τα EVO απλά πιστεύω ότι το 350 αυτήν την εποχή ΔΕΝ είναι κάτι τόσο δύσκολο... δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και δύσκολο...Σε πρώτη φάση μπέρδεψες την AMG με την Brabus.To AMG δεν θα είναι ένα ΦΠΕ αλλά θα είναι μαμά.Το ότι ένα κάρο δίλιτρα φτιαγμένα βγάζουν 350 άλογα αποβλημάτιστα, δεν διαφωνούμε. Και 400+ πάνε τα 9άρια.Αλλά όχι προφανώς με την αξιοπιστία που θα είχε στα 280 που έβγαινε.Δεν χρειάζεται να πούμε τον λόγο, είναι αυτονόητος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 14, 2012 #8992 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 [MENTION=1109]ckbond[/MENTION] προφανως δεν εννουμε οτι τα αλογα αυτα ειναι εξωπραγματικα, το θεμα το σημαντικο ειναι το γεγονος οτι κατασκευαστριες εταιριες, μη ποντικιε τοποθετημενες-απτην ακριβη πιτα η αρχοντοφλωρικη επιλογη- κι ομως, βγαζει μαμα απο το εργοστασιο 2λιτρο 350 αλογατα. Οικιοποιει δηλαδη τετοιες λυσεις στην αγορα, ποια η Mercedes, αρα θα ακολουθησουν κιαλλοι, οχι 3τουρμπο αλλα 2λιτρα με 300+ αλογα, φαντασου τι θα γινει στις ποντικατεσεν εταιριες!! Ε αυτο πραγματικα ειναι εξωπραγματικα καλη φαση!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Ιούνιος 15, 2012 #8993 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 Σε πρώτη φάση μπέρδεψες την AMG με την Brabus.To AMG δεν θα είναι ένα ΦΠΕ αλλά θα είναι μαμά.Το ότι ένα κάρο δίλιτρα φτιαγμένα βγάζουν 350 άλογα αποβλημάτιστα, δεν διαφωνούμε. Και 400+ πάνε τα 9άρια.Αλλά όχι προφανώς με την αξιοπιστία που θα είχε στα 280 που έβγαινε.Δεν χρειάζεται να πούμε τον λόγο, είναι αυτονόητος.Γιατί κάνω λάθος η AMG δεν είναι βελτιωτικός οίκος????[MENTION=1109]ckbond[/MENTION] προφανως δεν εννουμε οτι τα αλογα αυτα ειναι εξωπραγματικα, το θεμα το σημαντικο ειναι το γεγονος οτι κατασκευαστριες εταιριες, μη ποντικιε τοποθετημενες-απτην ακριβη πιτα η αρχοντοφλωρικη επιλογη- κι ομως, βγαζει μαμα απο το εργοστασιο 2λιτρο 350 αλογατα. Οικιοποιει δηλαδη τετοιες λυσεις στην αγορα, ποια η Mercedes, αρα θα ακολουθησουν κιαλλοι, οχι 3τουρμπο αλλα 2λιτρα με 300+ αλογα, φαντασου τι θα γινει στις ποντικατεσεν εταιριες!! Ε αυτο πραγματικα ειναι εξωπραγματικα καλη φαση!!Η τεχνολογίες και τα υλικά με την πάροδο του χρόνου εννοείτε ότι βελτιώνονται με αποτέλεσμα να το εκμεταλλεύονται αυτό και να ανεβάζουν την απόδοση των κινητήρων χωρίς να θυσιάζουν την αξιοπιστία τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Ιούνιος 15, 2012 #8994 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 ...χωρίς να θυσιάζουν την αξιοπιστία τους...Αυτό είναι πολύ σχετικό. Τα τελευταία χρόνια έχουν βγάλει μικρά κυβικά με πολλά άλογα και υποθέτω έχεις δει τι παίζει γενικά; Γιατί εκτός του ότι οι κινητήρες είναι αρκετά πιο πιεσμένοι αφού η ειδική απόδοσή τους έχει ανέβει, η νοοτροπία μας σαν συντήρηση και οι μάστορες έχουν μείνει στη δεκαετία του 70 που είχε(π.χ) πατέρας μου τον αγρότη 1800 με 60 άλογα και έχει κάνει 400.000χλμ, τα μισά χωρίς λάδι χωρίς να κάνει κιχ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 15, 2012 #8995 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 Η τεχνολογίες και τα υλικά με την πάροδο του χρόνου εννοείτε ότι βελτιώνονται με αποτέλεσμα να το εκμεταλλεύονται αυτό και να ανεβάζουν την απόδοση των κινητήρων χωρίς να θυσιάζουν την αξιοπιστία τους...H AMG αν θυμαμαι καλα ηταν μια εταιρια με ειδικευση στα performance parts της mercedes, η οποια αργοτερα συγχωνευτηκε με την μαμα εταιρια, ειναι σαν το motorsport της bmw, δεν ειναι alpina ομως..Οι τεχνολογιες που βλεπουμε (turbo, αμεσος ψεκασμος) εχουν προελθει απο τα diesel, τα οποια ειχαν κατηγορηθει στο παρελθον ως μη αποδοτικα κ αντι-οικολογικα. Ετσι οι κατασκευαστες το εβαλαν κατω και εξελιξαν τα μοτερ αυτα με διαφορα βοηθηματα (μη ξεχναμε και τα variable nozzle turbo)...εβαλαν και στα λεμαν τα diesel για να κανουν το r&d τους και αποφασισανε να ριξουνε την τεχνολογια και στην βενζινη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιούνιος 15, 2012 #8996 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 Μάλλον θα βγει και Black seiries...Οπότε ετοιμαστείτε για 200 άλογα στο λίτρο, μαμά.Και κάτι διαφορετικό : Η MTM βελτίωσε μηχανικά ένα Audi RS6 (C6) και η fostla το έντυσε με αυτό το μπλε ματ μεταλλικό αυτοκόλλητο βινυλίου. Μηχανικά, το αυτοκίνητο φορά το Stage 4 της MTM που κάνει τον V10 5.0-λίτρων κινητήρα να αποδίδει 759 άλογα με 912 Nm ροπής (580 άλογα και 650 Nm ροπής εργοστασιακές τιμές), κάνοντας το οικογενειακό σεντάν να πιάνει τελική ταχύτητα 348 χλμ/ώρα.Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Audi RS6 by MTM - AutoBlog.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 15, 2012 #8997 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 90 κιλα ροπη, αντε γεια... το κιβωτιο του πρπει να ειναι οσο το panda ολο μαζι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 15, 2012 #8998 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 Γιατί κάνω λάθος η AMG δεν είναι βελτιωτικός οίκος????όπως σου είπε και ο fotme, η AMG είναι σαν το Μ division της BMW. Για την ακρίβεια ξεκίνησε σαν racing development division για τα μοτερ και στο τελος την εξαγόρασε η Mercedes και πλέον λέγεται Mercedes-AMG.Μην αγχώνεσαι, και ο 4G63 μια χαρά είναι, αλλά λίγο παλιός πλέον. Έχει και 25 χρόνια στην πλάτη του.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιούνιος 15, 2012 #8999 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 90 κιλα ροπη, αντε γεια... το κιβωτιο του πρπει να ειναι οσο το panda ολο μαζι...απευθείας από τρακτέρ θα το πήραν .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούνιος 15, 2012 #9000 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2012 Δε γνωρίζω πρακτικά πολλά από μοτέρ. Όμως για εμένα το επίπεδο τεχνογνωσίας στα μοτέρ φαίνεται περισσότερο στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Είναι εύκολο σχετικά για μία εταιρία να βάλει έναν σαλίγκαρο και να εκτοξεύσει την ιπποδύναμη. Δεν είναι το ίδιο εύκολο να βγάλει ένα δίλιτρο με 200 και 250 άλογα (honda s2000) με αξιοπιστία ή toyota ts 1800 192 ps αν θυμάμαι καλά.Στα τούρμπο τώρα, οι Ιάπωνες έχουν αποδείξει στο wrc αλλά και στο δρόμο ότι ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα ολοκληρωμένα (και στρίβουν και φρενάρουν καλά). Υστερούσαν στην παθητική ασφάλεια και το διόρθωσαν, υστερούσαν στο κράτημα και το διόρθωσαν, υστερούσαν στην ποιότητα κατασκευής και το διόρθωσαν, υστερούν στο ίματζ και αυτό δε διορθώνεται αν κάποιος είναι προκατειλημμένος. Δε μου φαίνεται τυχαίο που μία hyundai (kai η μητρική KIA) κατάφερε να ξεπεράσει κατά την άποψή μου πολλή παλαιότερες γαλλοιταλικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Όπως δε μου φαίνεται τυχαίο που τα γιαπωνέζικα παπάκια τρώνε σκίσιμο και όμως αντέχουν :crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts