Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Βρε μπας και κάνει πλάκα;

"Εγω δεν πηγαινα στα χιονια γιατί κρύωνα.

Αμα δεν κρύωνα όμως θα πήγαινα γιατί μ αρέσουν.

Το μόνο χωμα που έχω πατήσει, είναι που πήγαινα μια μέρα στην Π.Ράλλη και έπεσε ενα σακί με κοκκινόχωμα από εναν γύφτο που πήγαινε μπροστά μου, έσπασε το σακί και χύθηκε το χρώμα και το πάτησα.

Μονο hand made πλυσιμο εκανα και το σκουπιζα με πετσι που χα παρει απο το φαναρι στα Village στη Θηβων.

Έχω φέρει κι απ την Αμερική που μένει μια ξαδέρφη της μάνας μου, πολλά έξτρα και του χω βάλει. Ελάτε να το δείτε από κοντά να καταλάβετε για τι διαμάντι μιλάμε."

:fist:

Link to comment
Share on other sites

γιεα ραητ, τον πιστεψαμε

εχω κανει κι εγω κατι τετοιο.

εγραψα σε ολα τα καρτοτηλεφωνα της ομονοιας

"ζουμαιρω αγωρει ψαχνυ γυα τρυχοτω επειβυτωρα" με το τηλεφωνο του Ντολι απο κατω.

Link to comment
Share on other sites

εχεις που εχεις καινουργια αμορτισεροπουλα, αντι να μπλεξεις με μαστορατζες/θορυβο (τελικο)/καταναλωσεις και ιδιορρυθμιες (λαμπακια κλπ) με κερδος ...0,4 στα φαναρια ,βομβο στην εθνικη κλπ γιατι δεν παιρνεις μια τετραδα ζουπερ λαστιχα (ad08-re070-parada-r1r)με τα ιδια λεφτα ωστε ναχεις μεν ενα ανθρωπινο αυτοκινητο ,αλλα οταν γουσταρεις να σιδερωνεις και καμμια αναβαση??

γενικα παντως το τελικο ειναι χαλαρα αφορμη παντοφλας.

Ηδη εχω αλλαξει απο περυσι σε 225/45/17 (215/50 εργοστασιακα) της Bridgestone, σειρα V Potenza RE050 Ecopia (runflats)

Χτες εσπασε εκει που ενωνεται το χταποδι με το σιλανσιε. Το παλικαρι ηθελε 2€ να το κολησει, αλλα μιας και με εχει πιασει η κ@υλα για αλλαγες, βγηκαν οι προκαταλυτες/μαμα χταποδι και αλλαχτηκε με αλλο χταποδι 4-1 χειροποιητο. Λαμπακια ουδεν :)

Παρασκευη αλλαζω τελικο καζανακι με ενα αλλο παλι χειροποιητο το οποιο θα εχει πιο μπασο θορυβο, αλλα οχι τπτ γυφτικο/μουτζομαγνητη. Καταλυτη θα αλλαξω μεσα Αυγουστου και προγραμμα σε συμφορουμιτη αρχες Σεπτεμβριου.

Αυταααα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ηδη εχω αλλαξει απο περυσι σε 225/45/17 (215/50 εργοστασιακα) της Bridgestone, σειρα V Potenza RE050 Ecopia (runflats)

Χτες εσπασε εκει που ενωνεται το χταποδι με το σιλανσιε. Το παλικαρι ηθελε 2€ να το κολησει, αλλα μιας και με εχει πιασει η κ@υλα για αλλαγες, βγηκαν οι προκαταλυτες/μαμα χταποδι και αλλαχτηκε με αλλο χταποδι 4-1 χειροποιητο. Λαμπακια ουδεν :)

Παρασκευη αλλαζω τελικο καζανακι με ενα αλλο παλι χειροποιητο το οποιο θα εχει πιο μπασο θορυβο, αλλα οχι τπτ γυφτικο/μουτζομαγνητη. Καταλυτη θα αλλαξω μεσα Αυγουστου και προγραμμα σε συμφορουμιτη αρχες Σεπτεμβριου.

Αυταααα :hehe:

σκεψου το καλα για χειροποιητες εξατμισεις, με τον καιρο γινονται πιο θορυβωδεις (καπως χαλαει η μονωση πουχουν στους σιγαστηρες).. και 2ον εχω την εντυπωση πως εχουν πολυ πιο λεπτα τοιχωματα απο οτι οι επωνυμες - γνωστος αντιπροσωπος που τραβαει την προσοχη πολλων φορουμς κατσαρολες τις ανεβαζει κατσαρολες τις κατεβαζει...(με ο,τι αυτο σημαινει σε αντοχη κλπ) καθοτι οι εξατμισαδες μπορουν να επεξεργαστουν ενα στανταρ παχος υλικου...

Link to comment
Share on other sites

σκεψου το καλα για χειροποιητες εξατμισεις, με τον καιρο γινονται πιο θορυβωδεις (καπως χαλαει η μονωση πουχουν στους σιγαστηρες).. και 2ον εχω την εντυπωση πως εχουν πολυ πιο λεπτα τοιχωματα απο οτι οι επωνυμες - γνωστος αντιπροσωπος που τραβαει την προσοχη πολλων φορουμς κατσαρολες τις ανεβαζει κατσαρολες τις κατεβαζει...(με ο,τι αυτο σημαινει σε αντοχη κλπ) καθοτι οι εξατμισαδες μπορουν να επεξεργαστουν ενα στανταρ παχος υλικου...

μπλα μπλα μπλα μπλα. Έχω βαρεθεί.

Ο Γοριλλας μου λέει ότι όποιο S3 δεν είναι μαμά και έχει miltek την κόβει και η miltek δεν αναλαμβάνει εγγύηση.

What about that batman?

Θα τον ρωτησω. Πηγαινω σε εναν στην Γλυφαδα που -υποτιθεται- ειναι απο τους καλους σε θεματα εξατμησεων/καταλυτων κλπ.

Mavroidako?

Link to comment
Share on other sites

Μου φανηκαν καλες...160 το τελικο, 300-320 ο καταλυτης (μεταλλικος), 180 το χταποδι.

Ολα με την τοποθετηση φυσικα. Και το παλικαρακι (Γιαννης κ αυτος) να σου εξηγησει τα παντα, και να σου πει ολες τις επιλογες που μπορεις να κανεις. Με κερδισε παντως...

Link to comment
Share on other sites

Μου φανηκαν καλες...160 το τελικο, 300-320 ο καταλυτης (μεταλλικος), 180 το χταποδι.

Ολα με την τοποθετηση φυσικα. Και το παλικαρακι (Γιαννης κ αυτος) να σου εξηγησει τα παντα, και να σου πει ολες τις επιλογες που μπορεις να κανεις. Με κερδισε παντως...

Ανάλογα την δουλειά που πας να κάνεις.

Νταξει εσύ πας για κάτι απλό, δε θα σε γδύσει.

Link to comment
Share on other sites

μπλα μπλα μπλα μπλα. Έχω βαρεθεί.

Ο Γοριλλας μου λέει ότι όποιο S3 δεν είναι μαμά και έχει miltek την κόβει και η miltek δεν αναλαμβάνει εγγύηση.

What about that batman?

Mavroidako?

αρχηγε μου φανταζομαι το επαγγελμα μου το ξερεις, ουτε χειροποιητες εξατμισεις πουλαω ,ουτε επωνυμες, λιγο με ενδιαφερει τι ειναι καλυτερο απο τι. Προσπαθεις τωρα να με τσιγκλισεις για να βγαλεις τι?

Τι θες να παραδεχτω για να ηρεμησεις και να παψεις να μου κανεις τον ξερολα σε καθε δευτερο ποστ, πες μου και θα το βαλω σε μπολντ 20αρια γιατι μου θυμιζεις τις μπιτσιζ γραμματεις των δικαστηριων που μου γκρινιαζουν επειδη τους την σπαει η γραβατα.

Θα παραδεχτω οτι θες και με οτι ορθογραφια θες

ενδεικτικα προσφερω τα εξης

ΤΑ ΤΣΙ ΣΚΟΡΠΙΖΟΥΝ

ΣΤΟ GRAN TURISMO 5 ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ

Ο ΑΝ7 ΑΧΡΗΣΤΕΨΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ,ΕΜΑΘΕ,ΑΚΟΥΣΕ.

Ο ΑΝ7 ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ GT5

Αναρωτιεμαι ωρες ωρες, αν σε ενα παραλληλο συμπαν ειχες εσυ up 1.2 tsi και εγω s2k ,θα μου ταπρηζες οτι το s2k ειναι θορυβωδες και καιει πολλα, και κανει θορυβο το διαφορικο στην οπισθεν?

με απλα λογια τωρα

Οι μιλλτεκ σπαγανε μια περιοδο συνεχεια , οπως σπανε και ολες οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις και τωρα απο τις δονησεις του κινητηρα στην συγκεκριμενη πλατφορμα, και για αυτο μπαινει και εκεινη η κοντρα βαση στο dogbone που λυσσαξαμε να βαλουμε με τον σπρεσβ, ωστε να μειωθουν οι κινησεις του κινητηρα.

Απο κει και περα, οπτικα τουλαχιστον οι χειροποιητες μου φαινονται πιο λεπτο υλικο απο οτι οι επωνυμες (φανταζομαι πιο παχιοι σωληνες δουλευονται και πιο δυσκολα), μεγεθη κλπ δεν ξερω ο μιλτιαδης τουλαχιστον ειναι 14-16 ...

Link to comment
Share on other sites

αρχηγε μου φανταζομαι το επαγγελμα μου το ξερεις, ουτε χειροποιητες εξατμισεις πουλαω ,ουτε επωνυμες, λιγο με ενδιαφερει τι ειναι καλυτερο απο τι. Προσπαθεις τωρα να με τσιγκλισεις για να βγαλεις τι?

Τι θες να παραδεχτω για να ηρεμησεις και να παψεις να μου κανεις τον ξερολα σε καθε δευτερο ποστ, πες μου και θα το βαλω σε μπολντ 20αρια γιατι μου θυμιζεις τις μπιτσιζ γραμματεις των δικαστηριων που μου γκρινιαζουν επειδη τους την σπαει η γραβατα.

Θα παραδεχτω οτι θες και με οτι ορθογραφια θες

ενδεικτικα προσφερω τα εξης

ΤΑ ΤΣΙ ΣΚΟΡΠΙΖΟΥΝ

ΣΤΟ GRAN TURISMO 5 ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ

Ο ΑΝ7 ΑΧΡΗΣΤΕΨΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ,ΕΜΑΘΕ,ΑΚΟΥΣΕ.

Ο ΑΝ7 ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ GT5

Αναρωτιεμαι ωρες ωρες, αν σε ενα παραλληλο συμπαν ειχες εσυ up 1.2 tsi και εγω s2k ,θα μου ταπρηζες οτι το s2k ειναι θορυβωδες και καιει πολλα, και κανει θορυβο το διαφορικο στην οπισθεν?

με απλα λογια τωρα

Οι μιλλτεκ σπαγανε μια περιοδο συνεχεια , οπως σπανε και ολες οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις και τωρα απο τις δονησεις του κινητηρα στην συγκεκριμενη πλατφορμα, και για αυτο μπαινει και εκεινη η κοντρα βαση στο dogbone που λυσσαξαμε να βαλουμε με τον σπρεσβ, ωστε να μειωθουν οι κινησεις του κινητηρα.

Απο κει και περα, οπτικα τουλαχιστον οι χειροποιητες μου φαινονται πιο λεπτο υλικο απο οτι οι επωνυμες (φανταζομαι πιο παχιοι σωληνες δουλευονται και πιο δυσκολα), μεγεθη κλπ δεν ξερω ο μιλτιαδης τουλαχιστον ειναι 14-16 ...

Έχεις πλάκα ρε τσάκωνα γιατί ενώ πρακτικά δεν έχεις ιδέα, έχεις άποψη και λόγο επαγγέλματος μπορείς και την υποστηρίζεις.

14-16 είναι μικρή.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.