PetrosD Ιούνιος 4, 2012 #8781 Ιούνιος 4, 2012 Δε χρειάζεσαι εξοπλισμό. Δίνεις 12v στο μπεκ για να είναι ανοιχτό, δίνεις ρεύμα στην αντλία για 15sec. Μετράς αυτό που έβγαλε και το πολλαπλασιάζεις χ4. Αν ο ρυθμιστής σου είναι 4bar τότε ονομαστικά είναι λιγότερο τα μπεκ μιας και απ όσο ξέρω στα 3bar δηλώνουν οι εταιρείες.Καλή ιδέα!
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8782 Ιούνιος 4, 2012 Καλή ιδέα! idea provided by mazda service manual
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8783 Ιούνιος 4, 2012 μπορεις και 10 δευτερολεπτα φανταζομαι και πολλαπλασιαζεις επι 6 (για να βγαλεις cc/min) ετσι? η αντλια θα βγαλει full ροη απο 0.1ms ωστε να εχεις ενδεικτικο αποτελεσμα ή σταθεροποιει ροη μετα απο 1 sec ας πουμε?
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8784 Ιούνιος 4, 2012 μπορεις και 10 δευτερολεπτα φανταζομαι και πολλαπλασιαζεις επι 6 (για να βγαλεις cc/min) ετσι? η αντλια θα βγαλει full ροη απο 0.1ms ωστε να εχεις ενδεικτικο αποτελεσμα ή σταθεροποιει ροη μετα απο 1 sec ας πουμε?Απλά με 15δ φαντάζομαι έχεις καλύτερο δείγμα.Αν δεν έχεις φορτίσει πριν το κύκλωμα, απλά τρέχεις πρώτα την αντλία ώστε με το που ανοίξεις το που ανοίξεις το μπεκ να μην έχεις κανένα κενό. Με σύριγγα μετράς πόσο ψέκασε και βγάζεις το πόσα cc είναι πρακτικά αυτό που μπορεί να ψεκάσει στο μοτερ σου το μπεκ. Όπως είπα και πριν συνήθως τα μετράνε στα 3bar αλλά πλέον τα περισσότερα αμάξια έχουν 4baro οπότε αν τα μετρήσεις 296cc/min η ονομαστική τους είναι κάπου στα 260 στα 3bar.Έτσι μπορείς να δεις και πρακτικά αν έχεις κανένα βουλωμένο μπεκ και βλέποντας το spray pattern.
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8785 Ιούνιος 4, 2012 ΟΚ αλλα δεν εχω καταλαβει τι περιγραφεις με το 3bar-4bar, οσο και να ειναι, που μπορει να αλλαξει τη ροη (εχει σχεση κ ο τυπος ψεκασμου εδω), αυτο που χρειαζεται να μετρησω ειναι την ποσοτητα της βενζινης και να την πολλαπλασιασω. Η πιεση τι σχεση εχει στο τελικο αποτελεσμα, χρειαζεται να κανω καποια αναλογια?
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8786 Ιούνιος 4, 2012 ΟΚ αλλα δεν εχω καταλαβει τι περιγραφεις με το 3bar-4bar, οσο και να ειναι, που μπορει να αλλαξει τη ροη (εχει σχεση κ ο τυπος ψεκασμου εδω), αυτο που χρειαζεται να μετρησω ειναι την ποσοτητα της βενζινης και να την πολλαπλασιασω. Η πιεση τι σχεση εχει στο τελικο αποτελεσμα, χρειαζεται να κανω καποια αναλογια?Σε μπέρδεψα χωρίς λόγο, απλά το είπα αυτό αν πχ τα μετρήσεις 400cc(sta 4bar) και δεις στο inet ότι είναι 350cc ονομαστικά και ψάχνεσαι. Απλά οι εταιρίες τα μετράνε στα 3bar(νομίζω), αν το αμάξι σου έχει 4baro τότε θα ψεκάζει παραπάνω.Το σύστημα βενζίνης δουλεύει με κάποια πίεση. Αυτή την πίεση την ρυθμίζει ο ρυθμιστής πίεσης της βενζίνης. Έτσι όταν παίρνει μπρος η αντλία, ο ρυθμιστής φροντίζει να γεμίζει το κύκλωμα με κάποια συγκεκριμένη πίεση.Όταν φτάσει αυτή την πίεση, ο ρυθμιστής ανοίγει(σαν wastegate) και πετάει την παραπανίσια βενζίνη πίσω στο ρεζερβουάρ. Συνήθως οι ρυθμιστές είναι 3 ή 4 bar.Πρακτικά εσένα δεν σε πολυ απασχολεί το τι πίεση έχεις αλλά η πίεση μεταβάλλει την παροχή των μπεκ.πχ:Αν έχεις μια τρύπα που περνάς νερό με 3bar θα βγάλεις 100cc.Αν πας την πίεση στα 4 bar προφανώς θα περάσεις παραπάνω στο ίδιο διάστημα.Στα 20vt γιατί νομίζεις βάζατε 4barο ρυθμιστή? Για να ψεκάζουν πρακτικά τα μπεκ παραπάνω και να μην στεγνώνει επειδή στα 3bar τα μπεκ δεν μπορούσαν να ψεκάσουν άλλο.
LevelOne Ιούνιος 4, 2012 Author #8787 Ιούνιος 4, 2012 Επιβεβαιώνω και προσθέτω εναν τυπικό χάρτη απο τα μπέκ που πήρα με ονομαστική ροή 560cc :Denso MDL560PLow Impedance, Mitsubishi Evolution VIII.62ms @ 13.8v @ 38psi1.03ms @ 8.66v @ 38psiBattery voltage correction: .08ms/v.76ms @ 13.8v @ 38psi w/DSM injector resistor (6 ohms)1.28ms @ 8.66v @ 38psi w/DSM injector resistor (6 ohms)Battery voltage correction: .10ms/vFlow rate: 520cc @ 38psiTests on the Evo VIII injector were performed at 38psi and with a DSM injector ballast resistor to accurately represent the injector operating environment when swapped into the DSM platform.
spresv Ιούνιος 4, 2012 #8788 Ιούνιος 4, 2012 εχεις που εχεις καινουργια αμορτισεροπουλα, αντι να μπλεξεις με μαστορατζες/θορυβο (τελικο)/καταναλωσεις και ιδιορρυθμιες (λαμπακια κλπ) με κερδος ...0,4 στα φαναρια ,βομβο στην εθνικη κλπ γιατι δεν παιρνεις μια τετραδα ζουπερ λαστιχα (ad08-re070-parada-r1r)με τα ιδια λεφτα ωστε ναχεις μεν ενα ανθρωπινο αυτοκινητο ,αλλα οταν γουσταρεις να σιδερωνεις και καμμια αναβαση??γενικα παντως το τελικο ειναι χαλαρα αφορμη παντοφλας.Καμια σχεση το ενα με τ'αλλο ρε θειο, αλλα καμια ομως, δεν υποκαθιστα το ενα το αλλο. Αν το τελικο ειναι αφορμη παντοφλας, το ad08 ή το παραντα που θα κανει σα να απογειωνεται boeing ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ τι ειναι?
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8789 Ιούνιος 4, 2012 Σε μπέρδεψα χωρίς λόγο, απλά το είπα αυτό αν πχ τα μετρήσεις 400cc(sta 4bar) και δεις στο inet ότι είναι 350cc ονομαστικά και ψάχνεσαι. Απλά οι εταιρίες τα μετράνε στα 3bar(νομίζω), αν το αμάξι σου έχει 4baro τότε θα ψεκάζει παραπάνω.Το σύστημα βενζίνης δουλεύει με κάποια πίεση. Αυτή την πίεση την ρυθμίζει ο ρυθμιστής πίεσης της βενζίνης. Έτσι όταν παίρνει μπρος η αντλία, ο ρυθμιστής φροντίζει να γεμίζει το κύκλωμα με κάποια συγκεκριμένη πίεση.Όταν φτάσει αυτή την πίεση, ο ρυθμιστής ανοίγει(σαν wastegate) και πετάει την παραπανίσια βενζίνη πίσω στο ρεζερβουάρ. Συνήθως οι ρυθμιστές είναι 3 ή 4 bar.Πρακτικά εσένα δεν σε πολυ απασχολεί το τι πίεση έχεις αλλά η πίεση μεταβάλλει την παροχή των μπεκ.πχ:Αν έχεις μια τρύπα που περνάς νερό με 3bar θα βγάλεις 100cc.Αν πας την πίεση στα 4 bar προφανώς θα περάσεις παραπάνω στο ίδιο διάστημα.Στα 20vt γιατί νομίζεις βάζατε 4barο ρυθμιστή? Για να ψεκάζουν πρακτικά τα μπεκ παραπάνω και να μην στεγνώνει επειδή στα 3bar τα μπεκ δεν μπορούσαν να ψεκάσουν άλλο.Στα 20vt βαζανε για να δωσουν και αλλη βενζινη για περισσοτερη τσαμπα πιεση και βεβαια ετσι εμεναν τρομπες κ οχι μονο στο χερι.. Στο ραλυ που ειχα βαλει αλλο ρυθμιστη, μολις εβαλα και προγραμμα (2ο σταδιο superchips κονσερβα (για αλλο καπακι/εκκεντροφορο) τοτε ,1997) επηξα στην βενζινη, το αμαξι τραβαγε τρελες αρυθμιες και αναγκαστηκα να το ξηλωσω, ετσι κιαλλιως μου εδινε βενζινη το προγραμμα.
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8791 Ιούνιος 4, 2012 Στα 20vt βαζανε για να δωσουν και αλλη βενζινη για περισσοτερη τσαμπα πιεση και βεβαια ετσι εμεναν τρομπες κ οχι μονο στο χερι.. Στο ραλυ που ειχα βαλει αλλο ρυθμιστη, μολις εβαλα και προγραμμα (2ο σταδιο superchips κονσερβα (για αλλο καπακι/εκκεντροφορο) τοτε ,1997) επηξα στην βενζινη, το αμαξι τραβαγε τρελες αρυθμιες και αναγκαστηκα να το ξηλωσω, ετσι κιαλλιως μου εδινε βενζινη το προγραμμα.Τι να σου πω, φίλος με 20vt πριν τον 4barο δούλευε οριακά.Τότε ποιος ο λόγος που για πάνω από 260ps παίζουν με μπεκ-μαφ?
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8792 Ιούνιος 4, 2012 το ιδιο λεμε, για παραπανω πιεση στο τουρμπο θες παραπανω βενζινη κ airflow meter για ισοσταθμιση... το θεμα ειναι οτι σε μαμα αντλια μειωνεις το κυκλο ζωης της. Οταν ειχα την γκολφο (μεχρι το 2004), μπεκακια/λουφτ s3/rs4 βαζανε θυμαμε ... δυστυχως την εσπασα πριν την ανοιξω...Εισαι πιο πολυ μεσα στα πραγματα αυτη τη περιοδο, διορθωσε με αν κανω λαθος, στα πολλα αλογα στα διλιτρα βαζουν αντλιες υψηλης πιεσης αν δεν κανω λαθος.
z3et Ιούνιος 5, 2012 #8793 Ιούνιος 5, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=H8K3Nk3PghU]Lamborghini Gallardo UR Twin Turbo 405 kmh (251 mph) - YouTube[/ame]
Lakisss Ιούνιος 5, 2012 #8794 Ιούνιος 5, 2012 Mazda debuts supercharged MX-5 Miata Yusho concept in Leipzig
racer Ιούνιος 5, 2012 #8795 Ιούνιος 5, 2012 50€ παραπάνω η ασφάλεια λόγω "νεότητας". Ουρτ. 170€ για 6μηνο. VW Polo Classic 1.4. Το οποίο BTW είναι και επισήμως το πρώτο μου τουτού :crazy_pilot::crazy_pilot:
ΝTG Ιούνιος 5, 2012 #8796 Ιούνιος 5, 2012 50€ παραπάνω η ασφάλεια λόγω "νεότητας". Ουρτ. 170€ για 6μηνο. VW Polo Classic 1.4. Το οποίο BTW είναι και επισήμως το πρώτο μου τουτού :crazy_pilot::crazy_pilot:Σε ποια εταιρια ρε συ??Στα 170 μεσα ειναι και τα 50?(αρκετα φτηνα αν για αλλον παει στα 120Ε)
Tsakonas Ιούνιος 5, 2012 #8797 Ιούνιος 5, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=DOQFKgvA9AU]Ferrari 360 dyno exhaust flames pulling 2nd thru 6th - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.