2cpu Ιούνιος 3, 2012 #8761 Ιούνιος 3, 2012 Το ειπε ο μπαμπης ο σουγιας στην καφετερια? Το οτι τα φορανε οδηγοι αγωνων ειναι σουγιαδες?Η τοσοι αλλοι οδηγοι μοτοσυκλετων? Και περι ιστοριας history | Arai Helmet (Europe) B.V. Κανενα επιχειρημα? Το παραδειγμα με το Ζ το ανεφερα για να σε πω οτι ναι μεν και με τα 2 κανεις την δουλεια σου αλλα πως την κανεις? Εχει φρενα το Ζ? Εχει πλαισιο?Εχει θεση οδηγησης? Ετσι και παει και με τα κρανη.Δες την βαφη απο ενα καλο κρανος, δες τα υλικα απο μεσα, δες πως σε καθεται στο κεφαλι,δες την ζελατινα,δες το βαρος του.Οτι δινεις παιρνεις σε αυτη την ζωη. Ανεφερες το LS2 και το συγκρινες με το arai. LS2 About Us - LS2Helmets, the most popular brand of motorcycle helmets in the world! και μερικα faq απο την arai. F.A.Q.’s | Arai Helmet (Europe) B.V. Tελειωνοντας (παλι μακρηγορισα χωρις επιχειρηματα) με καλυπτει η προταση σου στην τελικη μακαρι να μπορουσα και εγω να ειχα το arai(σαφως ειναι καλυτερο απο το δικο μου). ΒΛΑΣΦΗΜΕ !! σε πιασα !Οχι ρε ! Θα στειλω γραμμα στο αφεντη στο Japan μιας και εχω μετοχες να μην σε πουλησει κρανος ^^. Oταν μπορεσεις παντως που στο ευχομαι ριξε μια ματια σε αυτον FC-Moto.de - Motorrad-Helme, Motorradbekleidung, Jet Helme & Cross Helme απο εκει πηρα το δικο μου και στελνει και αντικαταβολη.
racer Ιούνιος 3, 2012 #8762 Ιούνιος 3, 2012 εγω για το ποδηλατο εχω κρανος 35Ε παντως Εγώ ο μλκς έσκασα 100
Dant3 Ιούνιος 3, 2012 #8763 Ιούνιος 3, 2012 ...Κοιτα δεν λεω οτι ειναι αχρηστη η arai η η καθε arai...το ξερω και εγω και ο καθενας οτι βγαζουν καλα κρανη και εχουν ιστορια για αυτο εαν ειχα το λεφτο θα επαιρνα κατι τετοιο.Αλλα ειναι καποια κρανη απο καποιες ανερχομενες εταιριες που σε καποιους τομεις(η ασφαλεια εν τη προκειμενω) φτανουν στα επιπεδα της.οπως και να το κανουμε οταν πας και παρεις το agv,shoei arai κτλ πληρωνεις και το ονομα που στο ls2 ,δεν εχει και ονομα ντε για να το πληρωσεις!Εγω απλα καταδικαζω αυτο (που το εκανες και εσυ :tongue: ) που εαν δεν ειναι μαρκα η δεν κοστιζει πολλα,ειναι αχρηστο τοτε αυτοματα!Στην τελικη ο καθενας ζυγιζει τα θελω του και τις αναγκες του και αναλογα με το τι διαθετει αγοραζει αναλογως.προς το παρον το ΜΤ που εχω(που κυκλοφορουν και πολυ και εχω διαβασει αρκετα καλα λογια για αυτα) με ικανοποιει πληρως!και μεσα στο χρονο που σκοπευω να παρω 600αρι για καθημερινο,σαφως θα πεσει και ενα 500αρι για κρανος-μπουφαν(γιατι και το δευτερο σωζει)
PetrosD Ιούνιος 3, 2012 #8764 Ιούνιος 3, 2012 Χτες είπα να επιθεωρήσω τα μπεκ. Ήταν κάτι που δεν είχα ξανακάνει (αφαίρεση, ψιλοτσεκάρισμα-καθαρισμός και επανατοποθέτηση).Καλά πήγε η κατάσταση από το 1ο μέχρι το 4ο. Καθαρό και το spray pattern από τις 4 τρύπες του καθενός. Επειδή όμως δεν είχα εύκολη πρόσβαση και πιο μέσα, δεν τσέκαρα το 5ο και το 6ο. Έτσι κι αλλιώς και τα άλλα 4 καθαρά ήταν οπότε δεν είχε και πολύ νόημα.
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8765 Ιούνιος 4, 2012 Χτες είπα να επιθεωρήσω τα μπεκ. Ήταν κάτι που δεν είχα ξανακάνει (αφαίρεση, ψιλοτσεκάρισμα-καθαρισμός και επανατοποθέτηση).Καλά πήγε η κατάσταση από το 1ο μέχρι το 4ο. Καθαρό και το spray pattern από τις 4 τρύπες του καθενός. Επειδή όμως δεν είχα εύκολη πρόσβαση και πιο μέσα, δεν τσέκαρα το 5ο και το 6ο. Έτσι κι αλλιώς και τα άλλα 4 καθαρά ήταν οπότε δεν είχε και πολύ νόημα.Τα μέτρησες να δεις αν είναι και εντός specs?
PetrosD Ιούνιος 4, 2012 #8766 Ιούνιος 4, 2012 Όχι, δεν έχω κατάλληλο εξοπλιμό. Απλά ήθελα να δω αν ανοιγοκλείνουν σωστά και δε μένει κανένα μισάνοιχτο, να στάζει όταν δεν πρέπει.
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8767 Ιούνιος 4, 2012 Όχι, δεν έχω κατάλληλο εξοπλιμό. Απλά ήθελα να δω αν ανοιγοκλείνουν σωστά και δε μένει κανένα μισάνοιχτο, να στάζει όταν δεν πρέπει.Δε χρειάζεσαι εξοπλισμό. Δίνεις 12v στο μπεκ για να είναι ανοιχτό, δίνεις ρεύμα στην αντλία για 15sec. Μετράς αυτό που έβγαλε και το πολλαπλασιάζεις χ4. Αν ο ρυθμιστής σου είναι 4bar τότε ονομαστικά είναι λιγότερο τα μπεκ μιας και απ όσο ξέρω στα 3bar δηλώνουν οι εταιρείες.
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8768 Ιούνιος 4, 2012 Δε χρειάζεσαι εξοπλισμό. Δίνεις 12v στο μπεκ για να είναι ανοιχτό, δίνεις ρεύμα στην αντλία για 15sec. ποσο ρευμα θελει η αντλια και απο που δινεις?
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8769 Ιούνιος 4, 2012 ποσο ρευμα θελει η αντλια και απο που δινεις? με πόσα δουλεύει το αμάξι? 12v ρει. Εγώ όταν τε μέτρησα στα μπεκ έδωσα από την μπαταρία που ήταν δίπλα και στην αντλία έδωσα από φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου.
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8770 Ιούνιος 4, 2012 ναι το ξερω οτι 12β ειναι το αμαξι, αλλα ηθελα να επιβεβαιωσω οτι τοσο θελει κ η αντλια. ΤΗν αντλια που την βρισκουμε, οπως και το φιλτρο βενζινης? εψαχνα στο πορτμπαγκαζ μου και δεν εβρισκα καμια βιδα(αναφερομαι για φιλτρο)...
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2012 #8771 Ιούνιος 4, 2012 -Συνήθως- κάτω από τα πίσω καθίσματαΤο φίλτρο αν έχεις εξωτερικό, στο ντεπόζιτο δίπλα
YDinopoulos Ιούνιος 4, 2012 #8772 Ιούνιος 4, 2012 Ξεκιναει καλοκαιρινο προτζεκτ στην GT μου. Αλλαξα φιλτρο με ελευθερας της BMC. Φυσικα καμια αλλαγη, παρα τον θορυβο που εγινε ελαφρος πιο αγριος. Σε κανα 2μηνο(να μαζεψουμε κ κανα φραγκο) παμε για χταποδι/τελικο κ προγραμμα.
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8773 Ιούνιος 4, 2012 Μην περιμενεις απο ΦΠΕ διαφορα στα αλογα αν εισαι ατμοσφαιρα, αναλογα το μοτερ βεβαια αλλα γυρω στα 10-15 περιμενε, κανε το μονο για τη λαυκα σου..
YDinopoulos Ιούνιος 4, 2012 #8774 Ιούνιος 4, 2012 Καπου εκει το περιμενω. Ισα ισα να τον ξυπνησω λιγακι (Alfa Romeo GT 1.8 TS)
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8775 Ιούνιος 4, 2012 Ναι πιο πολυ ροπουλες θα παρεις και θα νοωσεις μια ζωντανια, βεβαια μην βαλεις καμια διατομη εξατμισης για 3.2, διοτι μετα δεν εχεις backpressure και το αμαξι θα ειναι "κουφιο".
magicman Ιούνιος 4, 2012 #8776 Ιούνιος 4, 2012 πατησα μια βιδα σημερα, και εχει καρφωθει στο λαστιχο...φαινεται μονο το κεφαλι της βιδας...παει για αλλαγη λαστιχο? ή φτιαχνονται αυτα?απο οτι ειδα, πρεπει να εχει τρυπησει,δεν εχει χασει καθολου αερα. αλλα δεν την βγαζω...
2cpu Ιούνιος 4, 2012 #8777 Ιούνιος 4, 2012 Συνηθως αναλογα το μεγεθος της βιδας το κανουν(στριφωνι 8αρακι με το εκανε). Αν δεν σκοπευεις να μετακινηθεις σημερα μην την βγαζεις.Αν σκοπευεις να κανεις καμια βολτα βαλε ρεζερβα .Οσο ειναι μεσα και περιστρεφεται η ροδα μεγαλυτερη ζημια σε κανει.(μεγαλωνει την τρυπα). Και μερικα how to της ημερας [ame] [/ame][ame]http://www.youtube.com/watch?v=SwBRi2Pjluk[/ame] [ame] [/ame]
Tsakonas Ιούνιος 4, 2012 #8778 Ιούνιος 4, 2012 Ξεκιναει καλοκαιρινο προτζεκτ στην GT μου. Αλλαξα φιλτρο με ελευθερας της BMC. Φυσικα καμια αλλαγη, παρα τον θορυβο που εγινε ελαφρος πιο αγριος. Σε κανα 2μηνο(να μαζεψουμε κ κανα φραγκο) παμε για χταποδι/τελικο κ προγραμμα.εχεις που εχεις καινουργια αμορτισεροπουλα, αντι να μπλεξεις με μαστορατζες/θορυβο (τελικο)/καταναλωσεις και ιδιορρυθμιες (λαμπακια κλπ) με κερδος ...0,4 στα φαναρια ,βομβο στην εθνικη κλπ γιατι δεν παιρνεις μια τετραδα ζουπερ λαστιχα (ad08-re070-parada-r1r)με τα ιδια λεφτα ωστε ναχεις μεν ενα ανθρωπινο αυτοκινητο ,αλλα οταν γουσταρεις να σιδερωνεις και καμμια αναβαση??γενικα παντως το τελικο ειναι χαλαρα αφορμη παντοφλας.
magicman Ιούνιος 4, 2012 #8779 Ιούνιος 4, 2012 [MENTION=3128]2cpu[/MENTION]δεν το κουναω καθολου. ηδη εκανα 12χλμ για να γυρισω σπιτι. με μικρη ταχυτητα..πηρα τηλ. να παω στον λαστιχα.. αλα ειναι κλειστα σημερα.θα βγαζω φωτο μετα να δειτε.
fotme Ιούνιος 4, 2012 #8780 Ιούνιος 4, 2012 μην αγχωνεσαι, αν ειναι στο πελμα, θα στη βγαλει, θα στο τριψει απο μεσα και θα σου βαλει ενα pad, μια χαρα θα ειναι..Την βιδα προφανως μην την βγαλεις γτ θα χασεις ολο τον αερα, αν δεν ειναι πολυ μεγαλη προβλημα στη ζαντα δεν θα σου κανει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.