Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το συγκεκριμένο built thread πρεπει να το ειχα δει πριν κατι χρόνια στο k20a.org Και ηταν πραγματικος μερακλής ο builder ( αν ειναι το ιδιο θα το τσεκαρω καποια στιγμη . )

Το κ20 φοριέται παντού λέμε . Ατμοσφαιρικό 2λιτρο # 200+ps bulletproof που κατεβάζει 8ρες 24/7 χωρις πρόβλημα και turbata παιζουν πολλά ανετα 400ρόδα με στοκ ιντερναλς .

Ακομη θυμαμαι την εκπομπη που ο πρόεδρος της spoon sports κορόιδευε εναν βελτιωτή της τουοτα επειδη ειχανε βάλει στο μρ2 κ20 . . . :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν περιμένετε φτηνά, ελαφριά και δυνατά πισωκίνητα...λυπάμαι που θα σας στεναχωρήσω αλλα...δεν θα έρθουν ποτέ :p

Εδώ το subaru brz/toyota gt86 λένε ότι μπορεί να σκάσει Ελλάδα και με 40κ...η απληστία έχει πάει τόσο ψηλά που έχει χαθεί η μπαλίτσα σε όλα τα επίπεδα. (ούτε καν ελαφρύ και δυνατό πισωκίνητο είναι :p)

Αλλά δεν πειράζει, αν δεν υπάρχει αυτό που θές, κάθεσαι και το φτιάχνεις.:yes4:

33936493.jpg

Link to comment
Share on other sites

χαχα...θηρίο έβαλες :p

Σε αυτό που ήθελα περισσότερο να εστιάσω (πέρα από την κλασικού τύπου βελτίωση), είναι ότι μπορείς κάλλιστα να κάνεις ένα προσεγμένο "εργοστασιακό" φτιάξιμο και να έχεις ένα βελτιώμενο αμάξι για καθημερινή χρήση με καμία ή πολύ μικρές θυσίες, όπως θα έκανες με ένα έτοιμο εργοστασιακό, αλλά στην μισή τιμή. (αν δε, έβαζες μέσα και προσωπική εργάσια, μπορεί να πήγαινε και στο 1/4 :p)

Link to comment
Share on other sites

Και εδώ Έλληνες οδηγοί WRC οδηγούν 207RC στο ring(με τον πρέποντα ρυθμό) με χρόνο 9:38.631. Απολαύστε τους(πιωμένοι κατά προτίμηση).

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mMzROPC3AE4]207 Le Mans Series @ N[/ame]

-Που πάμε;

-Πάμε όπου πάει ο ήλιος...

EDIT: Πόσοι γελοίοι είναι τέλος πάντων; Ο ένας προσπαθεί να βρει γραμμές και ο άλλος παίζει με το κουμπί του esp. λολ

EDIT2: Γιατί χρειάζεται το roll bar...

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Remove Before Flight - Keychain Luggage Tag Zipper Pull Woven Embroidered Red | eBay

χτυπησα 2 μπρελοκακια για τα κλειδια. τα εχει σε καλη τιμη, και free shipping.

η χαμηλοτερη τιμη, που βρηκα εδω, ηταν 3.5 ευρο. + μεταφορικα.

πιστευω θα παρω 2-3 αλογα, λογω του μπρελοκ..

Link to comment
Share on other sites

Remove Before Flight - Keychain Luggage Tag Zipper Pull Woven Embroidered Red | eBay

χτυπησα 2 μπρελοκακια για τα κλειδια. τα εχει σε καλη τιμη, και free shipping.

η χαμηλοτερη τιμη, που βρηκα εδω, ηταν 3.5 ευρο. + μεταφορικα.

πιστευω θα παρω 2-3 αλογα, λογω του μπρελοκ..

Eχει και μοναστηρακι τετοια εκει που πουλανε τα στρατιωτικα...:)

Link to comment
Share on other sites

και μενα μου λειπει το ραλακι μου εδω και πολλα χρονια.., αλλα δεν πειραζει ρε μαγκες, τα συναισθηματα που μας εβγαλαν τα κανουμε παιδια για να ξερουμε κ να εκτιμαμε αλλα αυτοκινητα που θαρθουν.

Link to comment
Share on other sites

Μου λείπει η 8άρα του ναι.

Αλλά το μικρό είχε άλλη πλάκα / χαρη με το στήσιμο το κεντρομήχανο και με 990 κιλά και 144 άλογα.

Και με 2zz swap με 13.6-@400μ βλέπεις στα ίσα Μ3 Ε46

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ewivaa-4jzM]Royal 2ZZ MR2 16-3-2012 - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1JQfF8m-dNE]Drift Session - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Αστα είχε τότε βγάλει και η TRD ενα bolt on kit για τούρμο, με 210 άλογα, που κράταγες και εγγύηση και τα πάντα, και το μικρό κοιτόυσε (τότε, εν έτη 2004) τα ΠΑΝΤΑ (πάνω - κάτω) στα μάτια με το βάρος που είχε.

Link to comment
Share on other sites

Αστα είχε τότε βγάλει και η TRD ενα bolt on kit για τούρμο, με 210 άλογα, που κράταγες και εγγύηση και τα πάντα, και το μικρό κοιτόυσε (τότε, εν έτη 2004) τα ΠΑΝΤΑ (πάνω - κάτω) στα μάτια με το βάρος που είχε.

Και που να δείς το 2zz με ένα compressora πάνω που τραβάει 300ps Κλειστό μοτέρ.

Αλλά όπως είπε και ο fotme, έκαστος στο είδος τού. Άλλο πολεμική μηχανή και άλλο καθημερινό αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.