Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αν το πάνε κοντά στον τονο με 300 άτια, μιλάμε για <5 0-100.

Πίσω κίνηση και μπλοκέ, και 4πίστονα, και θα κλάψει πολύς κόσμος.

Άσε που με βλέπω για κανένα πρι-ορντερ...

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε συγκριτικα ποιο tts, ειναι πολυ βαρυ χωρις πολλα παραπανω κυβικα να πεις οτι εχεις μεγαλη διαφορα, βεβαια και το tts ειναι τρελο εργαλειο μην λεμε οτι θελουμε...απεναντιας ολα τα μπροστινα ττ ειναι ναχαμε να λεγαμε.

εδιτ> και μην ξεχναμε το πιο σημαντικο παιδια, πισωκινητο!!

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη 60+? καταλαβα χειρογκλυκανο...

Fear not ομως διοτι ανακοινωθηκε συνεργασια με την Mazda για το επομενο roadster. Κοινη πλατφορμα με βαση το επομενο mx-5, το οποιο θα βγει κανα χρονο νωριτερα. Πρακτικα δηλαδη η επομενη spider θα ειναι ενα mx-5 με μοτερ μηχανικα και σουλουπι Alfa Romeo :p.

Αν το πάνε κοντά στον τονο με 300 άτια, μιλάμε για <5 0-100.

Πίσω κίνηση και μπλοκέ, και 4πίστονα, και θα κλάψει πολύς κόσμος.

Άσε που με βλέπω για κανένα πρι-ορντερ...

4πιστονα μπρος-πισω :p. Ο δικος μου παντως εκει εχει βαλει ηδη προκαταβολη για pre-order.

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

Πέρασε και δεν κόλλησε... Lotus ειναι στη φώτο. :p

Πέρασε και ουτε καν ακούμπησε το 4C. Κακάσχημο. Τουλάχιστον ξερουμε, τα Lotus εχουν πιστάδικο χαρακτήρα. Οσο πιο lightweight γίνεται και συμπεριφορά καρτ.

Ας αποφασίσουν πρώτα αν θα το κάνουν 2 τόνους η 800 κιλά, 230 ή 300 άλογα και τότε το συζητάμε (με σακούλα πάντα).

Link to comment
Share on other sites

Μιλησε ο Ιαπωνας για σακούλες!

Τα λοτους ειναι παιχνιδιαρικα (όχι όλα τώρα ποια, μέχρι και το Ελισε βαρυνε), αλλά μέσα είναι σκαλωσιά, το 4C δεν ειναι για αυτο τον σκοπο. αν είναι μέσα σαν το Μιτο και ειναι 1 τονο και εχει 300 αλογα, πισω κινηση, και μπλοκε, και ασχοληθούν να το κάνουν καλο ( αυτο είναι το μέλημα μου), θα κοιτάει τρελά πράγματα στα μάτια.

Εσυ λαστηχα πήρες η μονο προφιτερολ τρώς? :p:D

Link to comment
Share on other sites

Ρε θύματα του Ιταλικού design, το 4C είναι λες και εχεις παρει το swirl φιλτρο του Photoshop και το εβαλες στο πισω μερος του αμαξιού. Και για του λόγου το αληθές:

sdftgb-7401.jpg

IS THAT UNDERSTOOD? :p

(Και ναι, η Εσπριτ είναι πανέμορφη).

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα ποντιξ αλερτ!!! νταξει Μητσαρα σε σεβομαι αυτοκινητιστικα δεν το συζητω, αλλα εδω εισαι αδικος, το 4c ειναι η πιο μ0υ-ν@-ρα (3συλλαβο) αμαξι που εχει βγει σε αυτη την κατηγορια! ΤΟ θεμα ειναι να μην το κοστολογησουν ακριβα γτ χαιρω πολυ, ετσι σου φτιαχνω κ εγω αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα ποντιξ αλερτ!!! νταξει Μητσαρα σε σεβομαι αυτοκινητιστικα δεν το συζητω, αλλα εδω εισαι αδικος αμπαλος, το 4c ειναι η πιο μ0υ-ν@-ρα (3συλλαβο) αμαξι που εχει βγει σε αυτη την κατηγορια! ΤΟ θεμα ειναι να μην το κοστολογησουν ακριβα γτ χαιρω πολυ, ετσι σου φτιαχνω κ εγω αμαξι.

Nα τα λεμεμε τ'ονομα τους :p

Link to comment
Share on other sites

Ειναι V8 αυτό σαν το παλιο "καλο" η οχι?

Και σιγα μην ειναι 1 τονο μονο, και έχει <100.000

χωρις να γνωριζω χλωμο το κοβω, το downsizing ειναι defacto στην αυτοβιομηχανια κ η lotus κατεξοχην downscaler..

εδιτ>spresv lol :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.