Tsakonas Μάϊος 25, 2012 #8621 Μάϊος 25, 2012 Φαντασου τι τρολλαρισμα μπορεις να κανεις με αυτο σε μ5-φερραρι...
racer Μάϊος 25, 2012 #8622 Μάϊος 25, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WPnJyyIWzKk&feature=player_embedded]Audi R18 e-tron quattro launch trailer - YouTube[/ame]<3<3
Athens2004 Μάϊος 25, 2012 #8623 Μάϊος 25, 2012 Φαντασου τι τρολλαρισμα μπορεις να κανεις με αυτο σε μ5-φερραρι... 0-270 λεει και full στοπ σε 600μ αυτο σε ελευθερη μετάφραση smells like τσαγιαζω veyron στο 400ρι και με περνάει αναγκαστικά ξανα στα φρένα
Lakisss Μάϊος 25, 2012 #8624 Μάϊος 25, 2012 Πω, πω, πω, πω...!!![ame=http://www.youtube.com/watch?v=fA3-wXXW6ok&feature=colike]770 HP Audi Quattro S1 Group B Monster by ProSpeed Bulgaria - YouTube[/ame]
racer Μάϊος 25, 2012 #8625 Μάϊος 25, 2012 Μόνο εμένα με πιάνει δέος όταν βλέπω/ακούω αυτό το αυτοκίνητο;
spresv Μάϊος 25, 2012 #8627 Μάϊος 25, 2012 Μμμμμαλιστα... Οοοοκκκκ.... Ρεπλικα με μοτερ 3.2 V6 GTA, turbo με 475 αλογα... ροδα...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=oq6KfcXhVZY]STRATOS TURBO ENGINE RUNNING - YouTube[/ame]
AN7 OverClocker Μάϊος 26, 2012 #8628 Μάϊος 26, 2012 Αν και δεν κατάλαβα τι είπες με την άσφαλτο κλπ, does not compute, εγώ αναφέρθηκα στο προφίλ και όχι στην αλλαγή πελματος ή τη σκληρότητά του(πχ contintental vs bridgestone):kiss3:τότε άλλο πράγμα έγραψα εγώ και άλλο πράγμα σχολίασες.Το αν καταλαβαίνεις το όριο δεν έχει να κάνει με τι γίνεται μετά το όριο και πως αντιδράει το εκάστοτε προφίλ. Το χαμηλό προφίλ είναι πιο άμεσο απ όλες τις απόψεις μέσα σε αυτές είναι και οι άμεσες αντιδράσεις.2 different things.Όταν στίνεις 1 αμάξι και το κάνεις πιο σκληρό με λιγότερες κλήσεις, δεν το κάνεις για να είναι πιο προοδευτικό στο όριο αλλά για να έχεις (και) την αμεσότητα στις κινήσεις του αμαξώματος με ότι αυτό συνεπάγεται στην προοδευτικότητα.
2cpu Μάϊος 26, 2012 #8629 Μάϊος 26, 2012 το χω το χω.. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=IgIxlxiqvdM]Ute rolls, flips and drives away (New Zealand) - YouTube[/ame]
Alexgk Μάϊος 26, 2012 #8630 Μάϊος 26, 2012 Oi Ιάπωνες προτιμούν μέχρι στιγμής την ατμόσφαιρα στα μικρομεσαία κυβικά. Μήπως το κάνουν γιατί πιστεύουν πως μειώνεται η αξιοπιστία (αν μειώνεται, δεν ξέρω) με τη χρήση της τουρμπίνας; Μου κάνει εντύπωση που δεν βγάζουν μοτέρ με τούρμπο σε αυτήν την κατηγορία.
NoDsl Μάϊος 26, 2012 #8634 Μάϊος 26, 2012 Almost there... :D Αγορίνα δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά εκείνη τη ριμάδα την αριστερή σωλήνωση του IC άλλαξέ σε κάτι πιο στρωτό γιατί είναι κρίμα και άδικο με τόσο καλή δουλειά που έχει γίνει συνολικά. Άντε με το καλό να "στρώσεις"
LevelOne Μάϊος 26, 2012 Author #8635 Μάϊος 26, 2012 Δυστυχώς Διονύση μου ειναι μονόδρομος, γιατι εκει ακριβώς ήταν η μπαταρία, η οποία πήγε πλεον πίσω. Δεν εχει καθόλου χωρο για οποιοδήποτε αλλο σωλήνα ή μανούβρα του ίδιου, ουτε αριστερά ούτε δεξιά.
Billys Μάϊος 26, 2012 #8636 Μάϊος 26, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=URsJChV_PGU&feature=g-all-u]DCG Drift Round 2 20-5-2012 Lavrio - YouTube[/ame]
LevelOne Μάϊος 26, 2012 Author #8637 Μάϊος 26, 2012 Ρε guys, ψάχνω να βρω ενα βιντεάκι που είχε ανέβει εδω μεσα, με κάτι Αμερικάνους με κατι χρεπια 240SX που περναγανε με το πλάϊ απο το booth και μεσα ηταν η υπαλληλος της πιστας και της πετάγανε τα εισιτηρια/χρηματα. Ο [MENTION=3128]2cpu[/MENTION] ανεβάζει κατι τέτοιες καφρίλες, αλλα anyone?
PetrosD Μάϊος 26, 2012 #8638 Μάϊος 26, 2012 Ναι το θυμάμαι, αλλά τώρα πόσες σελίδες πίσω να είναι;EDIT: Ά, ρε κ@λ@φαρδε, σε έφτιαξα! (σελίδα 349)http://www.thelab.gr/1063176556-post6970.html
paparoach Μάϊος 27, 2012 #8640 Μάϊος 27, 2012 Γύρισα αργά χτες από Ακρόπολις.Ακόμα φτύνω καφέ !Βρήκα σημείο στη 12η ειδική (Άρε google Earth τα σπας λέμε) όπου είχε μαμώ το θέαμα.Αργό κατηφορικό με φουλ ανάποδο!Και τελικά σε αυτό το σημείο το #141 αναποδογλυρισε 4-5 φορές έκανε και 2 πιρουέτες και προσγειώθηκε 30 μέτρα πιο κάτω!Τζάμι λέμεεεε!!!!Μετά πήγα γυμνό.Εκεί που πήγα δεν έλεγε πολλά και η πρόσβαση ήταν δύσκολη και χρονοβόρα!Ωραία ήταν ... τώρα για υλικό... αναμονή!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.