z3et Μάϊος 24, 2012 #8601 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Παραλογο δεν ειναι αυτο? Δεν θα επρεπε να ισχυει το μεγαλυτερη επιφανεια προσφυσης=καλυτερο κρατημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 24, 2012 #8602 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Ναι, απλα μικρότερη τελική/επιτάχυνση και κατανάλωση αυξημένη. Τα πάντα με μέτρο, ο ροκκος ειναι με 19, οταν μαμα εχει 18, αν ηταν Saxo 1.0 με 19, πχ δεν θα ειχε 0-100 ούτε σε ελεύθερη πτώση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 24, 2012 #8603 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Παραλογο δεν ειναι αυτο? Δεν θα επρεπε να ισχυει το μεγαλυτερη επιφανεια προσφυσης=καλυτερο κρατημα?σε τετοια επιπεδα αυτοκινητου (φανταζομαι θαταν κανα ζουπερκαρ για ναχει μαμα 19αρες) φανταζομαι ειναι δυσκολο να εκμεταλλευτει κανεις το εξτρα κρατημα,γιατι δυσκολα θα μπορει να εξαντλησει τα ορια του αυτοκινητου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 24, 2012 #8604 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Έχει να κάνει και με το ότι το μεγαλύτερο προφίλ είανι μια "φυσική" ανάρτηση στην απόσβεση κραδασμών..Με μικρότερο προφίλ περνάνε περισσότεροι κραδασμοί.Αν κάνω λάθος κάποιος πιο "γνώστης" να μας τα πει ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 24, 2012 #8605 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 (edited) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=VYczUsb1A_I]Topgear Australia 22 vs 20inch wheels [/ame]γατόνι είμαι το βρήκα.Ας μου πει κάποιος επιτέλους πως τα ενσωματώνουμε για να τα βλέπεις απευθείας από εδώ και όχι σαν link !από σχόλιο viewer από κάτω :It's not the rim size making the difference, it's the tyre profile. Low profile = less tyre flex, which reduces tyre grip. Which is why the car was slower on low profile tyres. The same 22" rim with a higher profile tyre would be a little quicker due more tyre grip. The tyre profile also alters the character of the car. Those low profile tyres on the front reduced grip when turning, increasing understeer.βλέποντας το βιντεο , η διαφορά είναι 3+ δευτερόλεπτα ! όχι 1.3 ! Πάει..δεν έχω τόσο καλή μνήμη Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2012 από ΝTG δες το λινκ που πρεπει να μπαινει:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Μάϊος 24, 2012 #8606 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Ποσο να χανει απο ροπη ομως απο την μεγαλυτερη διαμετρο/βαρος του ζαντολαστιχου?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 24, 2012 #8607 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Μεγαλύτερη διάμετρο, δεν υπάρχει λόγος να έχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Μάϊος 24, 2012 #8608 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 αν ξεραμε και διαστασεις θα το λεγαμε με πιο σιγουρια. (παντως μου τη δινουν που κανουν -γενικα σε οτιδηποτε- τετοια τεστ και αποκρυπτουν πληροφοριες απλα και μονο για να βγαλουν ενα συμπερασμα. Ασχετως του αν ειναι σωστο ή οχι.Αφου μπαινει στη διαδικασια καντο σωστα..οχι σε μορφη κοροιδιας.) αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ Το οτι εχει 4 κυλινδρους παραπανω να ταισει δε μετραει?? Aκομα και ογκομετρικα να παρεις τον καθε κυλινδρο παλι σου ριχνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάϊος 24, 2012 #8609 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Τρελο γελιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Μάϊος 24, 2012 #8610 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=OaIbJxBy53w&feature=related]Trailer IBERGRENNEN 2007 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Μάϊος 24, 2012 #8611 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Τρελο γελιο Απο τα πιο ηλιθια "αθληματα" που εχω δει, αλλα οντως πολυ γελιο. Στο 2:35 που πεταξε 0ΑΧ0Χ0Χ0ΑΧ00ΧΑ0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάϊος 24, 2012 #8612 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 1971...Ford GT-40 + Ford Transit = Transit Supervan:)[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qg6WdboK1nY&feature=colike]Transit Supervan - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάϊος 25, 2012 #8613 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 γατόνι είμαι το βρήκα. Ας μου πει κάποιος επιτέλους πως τα ενσωματώνουμε για να τα βλέπεις απευθείας από εδώ και όχι σαν link ! από σχόλιο viewer από κάτω : It's not the rim size making the difference, it's the tyre profile. Low profile = less tyre flex, which reduces tyre grip. Which is why the car was slower on low profile tyres. The same 22" rim with a higher profile tyre would be a little quicker due more tyre grip. The tyre profile also alters the character of the car. Those low profile tyres on the front reduced grip when turning, increasing understeer. βλέποντας το βιντεο , η διαφορά είναι 3+ δευτερόλεπτα ! όχι 1.3 ! Πάει..δεν έχω τόσο καλή μνήμη Δεν μας λέει σημαντικές παραμέτρους. Offset της ζάντας. Πολύ σημαντικό αφού στην ουσία αλλάζεις το πραγματικό μετατρόχιο. Aspec ratio ελαστικού width ελαστικού Η μεγαλύτερη άρα και βαρύτερη ζάντα είναι πιο δύσκολο να ξανα βρει πρόσφυση(εφ όσον έχει αρχίσει να σπινιάρει) απ ότι μια πιο ελαφριά λόγο ορμής. Δουλεύει διαφορετικά η ανάρτηση λόγο αλλαγής του βάρους. Από κει και πέρα διαφορές για γυρολόγιο φαίνεται λογικό γιατί εκτός από την ανάρτηση το λάστιχο με μεγαλύτερο προφίλ μπορεί να αποσβέσει επιπλέον κραδασμούς που θα κάνουν τον τροχό να χάσει πρόσφυση σε σχέση με ένα λάστιχο πιο χαμηλού προφιλ. Είναι πολλά που μπαίνουν στην εξίσωση.... Το μόνο σίγουρο είναι ότι το χαμηλό προφίλ σου δίνει μεγαλύτερη αμεσότητα και καταλαβαίνεις πιο εύκολα το όριο. (πχ 195/45/16 vs 195/50/15) Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 25, 2012 #8614 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 Ε μην περιμένεις από ένα top gear να κάτσει να στα αναλύσει !ΟΛΟΙ ξέρουμε ότι είναι το μοναδικό που δεν κάνουν..!Θενξ για την ενημέρωση πάντως, χρήσιμη ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Μάϊος 25, 2012 #8615 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 ..καταλαβαίνεις πιο εύκολα το όριο...Βασικά, δεν το καταλαβαίνεις πιο "εύκολα" το όριο απλά το πιάνεις πιο απότομα. Είναι αυτό που λέμε ξεκολλάει πιο απότομα. Το ψηλότερο πλαϊνό σέρνει πρώτα και μετά ξεκολλάει. Το χαμηλότερο κρατάει, κρατάει, σου 'φυγε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάϊος 25, 2012 #8616 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 Βασικά, δεν το καταλαβαίνεις πιο "εύκολα" το όριο απλά το πιάνεις πιο απότομα. Είναι αυτό που λέμε ξεκολλάει πιο απότομα. Το ψηλότερο πλαϊνό σέρνει πρώτα και μετά ξεκολλάει. Το χαμηλότερο κρατάει, κρατάει, σου 'φυγε.δεν είναι ακριβώς έτσι. Το αν το λάστιχο είναι προοδευτικό στο όριο ή όχι, έχει να κάνει με το που την έπαθες(ασφαλτο κτλπ), το ίδιο το λάστιχο ++++Αν δεν το έχεις δοκιμάσει(την διαφορά διάστασης) δεν μπορώ να στο εξηγήσω ακριβώς το τι διαφορές έχουν στην αίσθηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάϊος 25, 2012 #8617 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 Top Gear Won’t Return Until January 2013 :: FinalGear.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Μάϊος 25, 2012 #8618 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 δεν είναι ακριβώς έτσι. Το αν το λάστιχο είναι προοδευτικό στο όριο ή όχι, έχει να κάνει με το που την έπαθες(ασφαλτο κτλπ), το ίδιο το λάστιχο ++++Αν δεν το έχεις δοκιμάσει(την διαφορά διάστασης) δεν μπορώ να στο εξηγήσω ακριβώς το τι διαφορές έχουν στην αίσθηση.Αν και δεν κατάλαβα τι είπες με την άσφαλτο κλπ, does not compute, εγώ αναφέρθηκα στο προφίλ και όχι στην αλλαγή πελματος ή τη σκληρότητά του(πχ contintental vs bridgestone):kiss3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 25, 2012 #8619 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 (edited) 1971...Ford GT-40 + Ford Transit = Transit Supervan:) n 1995, Renault displayed a show car called the Espace F1 (created by Matra) to celebrate the 10 year anniversary of the Espace and Renault's involvement in Formula One racing. It was based on a V10-powered Williams Formula 1 racing car with an Espace J63 body reinforced with lightweight carbon-fibre instead of the glass fibre of the standard model. The Renault-Williams engine powered it from 0200 km/h (0124 mph) in 6 seconds, and helped by the carbon-ceramic brakes, it did 0270 km/h (0168 mph) and back to 0 in under 600 metres (1,969 ft). This version of the Espace was featured in the driving simulator, Gran Turismo 2. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=uklB0fgRkfQ]Renault Espace F1. Driven by Eric Bernard 1995. - YouTube[/ame] Έγινε επεξεργασία Μάϊος 25, 2012 από Athens2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 25, 2012 #8620 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2012 (edited) Έγινε επεξεργασία Μάϊος 25, 2012 από 2cpu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts