Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Παραλογο δεν ειναι αυτο? Δεν θα επρεπε να ισχυει το μεγαλυτερη επιφανεια προσφυσης=καλυτερο κρατημα?

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Ναι, απλα μικρότερη τελική/επιτάχυνση και κατανάλωση αυξημένη.

Τα πάντα με μέτρο, ο ροκκος ειναι με 19, οταν μαμα εχει 18, αν ηταν Saxo 1.0 με 19, πχ δεν θα ειχε 0-100 ούτε σε ελεύθερη πτώση.

Παραλογο δεν ειναι αυτο? Δεν θα επρεπε να ισχυει το μεγαλυτερη επιφανεια προσφυσης=καλυτερο κρατημα?

σε τετοια επιπεδα αυτοκινητου (φανταζομαι θαταν κανα ζουπερκαρ για ναχει μαμα 19αρες) φανταζομαι ειναι δυσκολο να εκμεταλλευτει κανεις το εξτρα κρατημα,γιατι δυσκολα θα μπορει να εξαντλησει τα ορια του αυτοκινητου...

Έχει να κάνει και με το ότι το μεγαλύτερο προφίλ είανι μια "φυσική" ανάρτηση στην απόσβεση κραδασμών..

Με μικρότερο προφίλ περνάνε περισσότεροι κραδασμοί.

Αν κάνω λάθος κάποιος πιο "γνώστης" να μας τα πει !

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=VYczUsb1A_I]Topgear Australia 22 vs 20inch wheels [/ame]

γατόνι είμαι το βρήκα.

Ας μου πει κάποιος επιτέλους πως τα ενσωματώνουμε για να τα βλέπεις απευθείας από εδώ και όχι σαν link !

από σχόλιο viewer από κάτω :

It's not the rim size making the difference, it's the tyre profile. Low profile = less tyre flex, which reduces tyre grip. Which is why the car was slower on low profile tyres. The same 22" rim with a higher profile tyre would be a little quicker due more tyre grip. The tyre profile also alters the character of the car. Those low profile tyres on the front reduced grip when turning, increasing understeer.

βλέποντας το βιντεο , η διαφορά είναι 3+ δευτερόλεπτα ! όχι 1.3 !

Πάει..δεν έχω τόσο καλή μνήμη

Ποσο να χανει απο ροπη ομως απο την μεγαλυτερη διαμετρο/βαρος του ζαντολαστιχου??

αν ξεραμε και διαστασεις θα το λεγαμε με πιο σιγουρια.

(παντως μου τη δινουν που κανουν -γενικα σε οτιδηποτε- τετοια τεστ και αποκρυπτουν πληροφοριες απλα και μονο για να βγαλουν ενα συμπερασμα.

Ασχετως του αν ειναι σωστο ή οχι.Αφου μπαινει στη διαδικασια καντο σωστα..οχι σε μορφη κοροιδιας.)

αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ

Το οτι εχει 4 κυλινδρους παραπανω να ταισει δε μετραει??:p

Aκομα και ογκομετρικα να παρεις τον καθε κυλινδρο παλι σου ριχνει.

Τρελο γελιο :woot:

Απο τα πιο ηλιθια "αθληματα" που εχω δει, αλλα οντως πολυ γελιο. Στο 2:35 που πεταξε 0ΑΧ0Χ0Χ0ΑΧ00ΧΑ0

1971...Ford GT-40 + Ford Transit = Transit Supervan:)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qg6WdboK1nY&feature=colike]Transit Supervan - YouTube[/ame]

γατόνι είμαι το βρήκα.

Ας μου πει κάποιος επιτέλους πως τα ενσωματώνουμε για να τα βλέπεις απευθείας από εδώ και όχι σαν link !

από σχόλιο viewer από κάτω :

It's not the rim size making the difference, it's the tyre profile. Low profile = less tyre flex, which reduces tyre grip. Which is why the car was slower on low profile tyres. The same 22" rim with a higher profile tyre would be a little quicker due more tyre grip. The tyre profile also alters the character of the car. Those low profile tyres on the front reduced grip when turning, increasing understeer.

βλέποντας το βιντεο , η διαφορά είναι 3+ δευτερόλεπτα ! όχι 1.3 !

Πάει..δεν έχω τόσο καλή μνήμη

Δεν μας λέει σημαντικές παραμέτρους.

Offset της ζάντας. Πολύ σημαντικό αφού στην ουσία αλλάζεις το πραγματικό μετατρόχιο.

Aspec ratio ελαστικού

width ελαστικού

Η μεγαλύτερη άρα και βαρύτερη ζάντα είναι πιο δύσκολο να ξανα βρει πρόσφυση(εφ όσον έχει αρχίσει να σπινιάρει) απ ότι μια πιο ελαφριά λόγο ορμής.

Δουλεύει διαφορετικά η ανάρτηση λόγο αλλαγής του βάρους.

Από κει και πέρα διαφορές για γυρολόγιο φαίνεται λογικό γιατί εκτός από την ανάρτηση το λάστιχο με μεγαλύτερο προφίλ μπορεί να αποσβέσει επιπλέον κραδασμούς που θα κάνουν τον τροχό να χάσει πρόσφυση σε σχέση με ένα λάστιχο πιο χαμηλού προφιλ.

Είναι πολλά που μπαίνουν στην εξίσωση....

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το χαμηλό προφίλ σου δίνει μεγαλύτερη αμεσότητα και καταλαβαίνεις πιο εύκολα το όριο. (πχ 195/45/16 vs 195/50/15)

Ε μην περιμένεις από ένα top gear να κάτσει να στα αναλύσει !

ΟΛΟΙ ξέρουμε ότι είναι το μοναδικό που δεν κάνουν..!

Θενξ για την ενημέρωση πάντως, χρήσιμη !

..καταλαβαίνεις πιο εύκολα το όριο...

Βασικά, δεν το καταλαβαίνεις πιο "εύκολα" το όριο απλά το πιάνεις πιο απότομα. Είναι αυτό που λέμε ξεκολλάει πιο απότομα. Το ψηλότερο πλαϊνό σέρνει πρώτα και μετά ξεκολλάει. Το χαμηλότερο κρατάει, κρατάει, σου 'φυγε.

Βασικά, δεν το καταλαβαίνεις πιο "εύκολα" το όριο απλά το πιάνεις πιο απότομα. Είναι αυτό που λέμε ξεκολλάει πιο απότομα. Το ψηλότερο πλαϊνό σέρνει πρώτα και μετά ξεκολλάει. Το χαμηλότερο κρατάει, κρατάει, σου 'φυγε.

δεν είναι ακριβώς έτσι. Το αν το λάστιχο είναι προοδευτικό στο όριο ή όχι, έχει να κάνει με το που την έπαθες(ασφαλτο κτλπ), το ίδιο το λάστιχο ++++

Αν δεν το έχεις δοκιμάσει(την διαφορά διάστασης) δεν μπορώ να στο εξηγήσω ακριβώς το τι διαφορές έχουν στην αίσθηση.

δεν είναι ακριβώς έτσι. Το αν το λάστιχο είναι προοδευτικό στο όριο ή όχι, έχει να κάνει με το που την έπαθες(ασφαλτο κτλπ), το ίδιο το λάστιχο ++++

Αν δεν το έχεις δοκιμάσει(την διαφορά διάστασης) δεν μπορώ να στο εξηγήσω ακριβώς το τι διαφορές έχουν στην αίσθηση.

Αν και δεν κατάλαβα τι είπες με την άσφαλτο κλπ, does not compute, εγώ αναφέρθηκα στο προφίλ και όχι στην αλλαγή πελματος ή τη σκληρότητά του(πχ contintental vs bridgestone):kiss3:

1971...Ford GT-40 + Ford Transit = Transit Supervan:)

n 1995, Renault displayed a show car called the Espace F1 (created by Matra) to celebrate the 10 year anniversary of the Espace and Renault's involvement in Formula One racing. It was based on a V10-powered Williams Formula 1 racing car with an Espace J63 body reinforced with lightweight carbon-fibre instead of the glass fibre of the standard model. The Renault-Williams engine powered it from 0200 km/h (0124 mph) in 6 seconds, and helped by the carbon-ceramic brakes, it did 0270 km/h (0168 mph) and back to 0 in under 600 metres (1,969 ft). This version of the Espace was featured in the driving simulator, Gran Turismo 2.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=uklB0fgRkfQ]Renault Espace F1. Driven by Eric Bernard 1995. - YouTube[/ame]

Renault-Espace_F1_mp43_pic_18422.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.