Shadow Keeper Μάϊος 20, 2012 #8541 Μάϊος 20, 2012 Δεν καταλαβα απολυτως τπτ.... Απλα ο τυπας που τα εβαλε, μου ειπε οτι αν τα νοιωθεις σκληρα, εχουμε πειθωριο 4-5 να κατεβουμε. Οσο χαμηλωνεις, τοσο μαλακωνουν. Απλα μεχρι τους -2 ποντους θα ειμαι κατα ενα 90% ενταξει στους ελληνικους δρομους και θα μπορω να μπαινω σε καραβια χωρις να γρατσουναω απο κατω ! Λογικό να μην κατάλαβες, έτσι όπως γράφω υπονοώντας διάφορα. Ωραία ευκαιρία να γράψω ότι γνωρίζω για αναρτήσεις-coilovers. Για παράδειγμα αυτά φοράω εγώ. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, σε προφόρτιση ελατηρίου, σκληρότητα αμορτισέρ και ύψος που στέκεται το κάρο. Η κάθε ρύθμιση ξεχωριστή απο την άλλη. Στα μαύρα σημαδάκια που έβαλα, βιδώνοντας την κάτω μεριά του ελατηριού, το αναγκάζεις να είναι είναι πάντοτε υπο φορτίο (προφόρτιση), κάνοντας το ελατήριο να συμπεριφέρεται διαφορετικά και αναγκάζει το αμορτισέρ να έχει μικρότερη διαδρομή. (αλλάζει και το rebound αλλά αυτό είναι beyond me for now:P) Στα κόκκινα σημαδάκια, ξεβιδώνοντας την ίδια την κάτω βάση του coilover κερδίζεις ύψος. Η ρύθμιση στην σκληρότητα του αμορτισέρ γίνεται από την πάνω βάση εκεί που πατάει το coilover στην βάση του στο αμάξωμα. Σε τέτοιο coilover, είτε το ρυθμίσεις να είναι πολύ χαμηλό είτε πολύ ψηλό, το coilover θα έχει την ίδια συμπεριφορά, απλά θα έχει αλλάξει το ύψους του κάρου. Ωστόσο στα coilover και κάποιες στοκ αναρτήσεις, που δεν έχουν ξεχωριστή ρύθμιση για το ύψος, ο μόνος τρόπος να παίξεις με το ύψος είναι να ρυθμίζεις την προφόρτιση του ελατηρίου ή να κόψεις ελατήριο ή βρίσκεις άλλο κοντύτερο/ψηλότερο με άλλη σκληρότητα που θές. (δλδ η "κόκκινη" ρύθμιση δεν υπάρχει, είναι ένα με το αμορτισέρ, οπότε παίζοντας με το ελατήριο αλλάζει παράλληλα και το ύψος) Με βάση το λίνκ που έβαλες για τα coilovers σου, δεν μπορώ να καταλάβω αν το ύψος ρυθμίζεται ξεχωριστά, για να σου πώ πως και αν αλλάζει.
Alexgk Μάϊος 20, 2012 #8542 Μάϊος 20, 2012 Σοβαρά προβλήματα με τους TSI κινητήρες της Volkswagen στη καδένα χρονισμού - AutoBlog.grΓιατί όμως να το παρουσιάσει μόνον στις τούρμπο εκδόσεις με τα ας πούμε πολλά άλογα; Μήπως πιέζεται παραπάνω από όσο μπορεί η καδένα; Στους tsi με τα 122ps δε φαίνεται να το παρουσιάζει.
magicman Μάϊος 20, 2012 #8543 Μάϊος 20, 2012 Γιατί όμως να το παρουσιάσει μόνον στις τούρμπο εκδόσεις με τα ας πούμε πολλά άλογα; Μήπως πιέζεται παραπάνω από όσο μπορεί η καδένα; Στους tsi με τα 122ps δε φαίνεται να το παρουσιάζει.και στο 1200αρι leei οτι παρουσιαζεται... οποτε μαλλον αστοχια υλικου ειναι/κακη κατασκευη
Tsakonas Μάϊος 21, 2012 #8544 Μάϊος 21, 2012 Γιατί όμως να το παρουσιάσει μόνον στις τούρμπο εκδόσεις με τα ας πούμε πολλά άλογα; Μήπως πιέζεται παραπάνω από όσο μπορεί η καδένα; Στους tsi με τα 122ps δε φαίνεται να το παρουσιάζει.μα και στις ατμοσφαιρικες παλι βγαλανε προβλγματα ..οι fsi εχουν προβληματα με επικαθησεις πολυ πιο χοντρα απο οτι οι tfsi!!ΥΓ:μην ακουτε τον σπρεσβ ,πηγαινα πολυ σβελτα, καθε τρεις και λιγο εσπ εβλεπα, πλακα πλακα αν δεν ειχε κι αυτο θαχα γινει χαλκομανια, στα λαστιχα (potenza 050A) εχω αρχισει και βλεπω μικρες χαραγματιες στο πελμα και ψηνω τα AD08..
fotme Μάϊος 21, 2012 #8545 Μάϊος 21, 2012 οι μικρες χαραγματιες ειναι επειδη καιγεται το λαστιχο στιγμιαια απτο καψιμο στο παντιλικακι.. εχεις ακομα, αλλα ζεσταινε το το λαστιχο αν θες να εισαι κυρια. τελικα japan και ιταλος στο μοτερ, ναι και ιταλος, τα υπολοιπα ειναι κουβαριστρες (ενταξει γενικευω τρελα!! ), κ το δικο μου ετσι ειχε σπασει απο καδενα εκκεντροφορου..
HotPeanut Μάϊος 21, 2012 #8546 Μάϊος 21, 2012 Σοβαρά προβλήματα με τους TSI κινητήρες της Volkswagen στη καδένα χρονισμού - AutoBlog.grΝα πάρεις το Golf 1,4 που έχει 25k και να σου κάνει κανά τέτοιο. Το γεμίζω 30 κιλά C4 και το φουντάρω στο εργοστάσιο τους.
spresv Μάϊος 21, 2012 #8547 Μάϊος 21, 2012 ΥΓ:μην ακουτε τον σπρεσβ ,πηγαινα πολυ σβελτα, καθε τρεις και λιγο εσπ εβλεπα, πλακα πλακα αν δεν ειχε κι αυτο θαχα γινει χαλκομανια, στα λαστιχα (potenza 050A) εχω αρχισει και βλεπω μικρες χαραγματιες στο πελμα και ψηνω τα AD08.. Tell you what. Θα διαλεξεις μια διαδρομη, θα με αφησεις να την κανω καμια δυο φορες να την δω, και μετα θα την κανουμε μαζι, εγω μπροστα, εσυ πισω. Και μετα θα δεις καταναλωση . Για να εχει περισσοτερο ενδιαφερον, δε θα ειμαι με τη gtv, θα διαλεξεις αν θα ρθω με το punto η με τη sprint
magicman Μάϊος 21, 2012 #8549 Μάϊος 21, 2012 Να πάρεις το Golf 1,4 που έχει 25k και να σου κάνει κανά τέτοιο. Το γεμίζω 30 κιλά C4 και το φουντάρω στο εργοστάσιο τους.χαλαρα. προσωπικα ενας λογος που απεριψα το polo ηταν αυτα τα χοντρα προβληματα.το Polo μεχρι στιγμης, εχει,θεμα με ελατηρια(καιει λαδια ο κινητηρας) προχωρανε σε ανακατασκευη(ανοιγουν σαν καρπουζι τον κινητηρα)ειχε ενα θεμα, με ενα σωληνακι που χτυπουσε. λυνοταν απλα.θεμα με update, εσβηνε στα καλα καθουμενα στα φαναρια. λυθηκε .και τωρα η καδενα.. δηλαδη τι ποιο χοντρο να βγαλει ενας κινητηρας, για να θεωρηθει, αποτυχημενος?και μετα μιλαμε, αν καιει 1 λιτρο λιγοτερο στα 100. ναι θα καιει, αλλα θα πρεπει να κυκλοφορεις με ενα λαδι στο πορτμπαγκαζ, και να εχεις στο νου σου ολα τα παραπανω...αν σου βγουν βεβαια τα προβληματα, μετα το τελος της εγγυησης, το κουστουμι θα ειναι αρκετα μεγαλο.. μιας και δεν ειναι κατι απλο..
racer Μάϊος 21, 2012 #8550 Μάϊος 21, 2012 Αν έχει κάποιος Daewoo Matiz, πείτε μου plz πόση μέση κατανάλωση βγάζει. Το δικό μας (800άρι Extreme) βγάζει ~7.5L/100KM και μου φαίνεται κάπως πολύ..
HotPeanut Μάϊος 21, 2012 #8551 Μάϊος 21, 2012 χαλαρα. προσωπικα ενας λογος που απεριψα το polo ηταν αυτα τα χοντρα προβληματα.το Polo μεχρι στιγμης, εχει,θεμα με ελατηρια(καιει λαδια ο κινητηρας) προχωρανε σε ανακατασκευη(ανοιγουν σαν καρπουζι τον κινητηρα)ειχε ενα θεμα, με ενα σωληνακι που χτυπουσε. λυνοταν απλα.θεμα με update, εσβηνε στα καλα καθουμενα στα φαναρια. λυθηκε .και τωρα η καδενα.. δηλαδη τι ποιο χοντρο να βγαλει ενας κινητηρας, για να θεωρηθει, αποτυχημενος?και μετα μιλαμε, αν καιει 1 λιτρο λιγοτερο στα 100. ναι θα καιει, αλλα θα πρεπει να κυκλοφορεις με ενα λαδι στο πορτμπαγκαζ, και να εχεις στο νου σου ολα τα παραπανω...αν σου βγουν βεβαια τα προβληματα, μετα το τελος της εγγυησης, το κουστουμι θα ειναι αρκετα μεγαλο.. μιας και δεν ειναι κατι απλο..Κρίμα, και πριν δύο εβδομάδες πήρε ο ξάδερφος μου το Golf 1,4 R line.Μάκαρι να μην του βγάλει κανα πρόβλημα.
PetrosD Μάϊος 21, 2012 #8552 Μάϊος 21, 2012 Αν έχει κάποιος Daewoo Matiz, πείτε μου plz πόση μέση κατανάλωση βγάζει. Το δικό μας (800άρι Extreme) βγάζει ~7.5L/100KM και μου φαίνεται κάπως πολύ..Για δες εδώ:http://www.spritmonitor.de/en/overview/13-Daewoo/102-Matiz.html?fueltype=2&minkm=&gearing=1&exactmodel=0.8&powerunit=2
Tsakonas Μάϊος 21, 2012 #8553 Μάϊος 21, 2012 Tell you what. Θα διαλεξεις μια διαδρομη, θα με αφησεις να την κανω καμια δυο φορες να την δω, και μετα θα την κανουμε μαζι, εγω μπροστα, εσυ πισω. Και μετα θα δεις καταναλωση . Για να εχει περισσοτερο ενδιαφερον, δε θα ειμαι με τη gtv, θα διαλεξεις αν θα ρθω με το punto η με τη sprint Οκ μπιατς... Μεγαρα-θηβα θηβα-ιτεα....μετα θαρθεις να μου τον χαιδεψεις...τον μιλτιαδη...
Lakisss Μάϊος 21, 2012 #8555 Μάϊος 21, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=rMBLu0Na6mg&feature=colike]3000 HP Mustang - YouTube[/ame]
spresv Μάϊος 21, 2012 #8556 Μάϊος 21, 2012 Οκ μπιατς... Μεγαρα-θηβα θηβα-ιτεα....μετα θαρθεις να μου τον χαιδεψεις...τον μιλτιαδη... Το θεμα ρε μποκολη δεν ειναι ποιος θα φτασει πιο γρηγορα, ουτε ποιος εχει το πιο γρηγορο αμαξι, μαζι θα πηγαινουμε. Το θεμα ειναι να κανουμε τη διαδρομη με τον ιδιο ρυθμο και στο τελος να δεις τι καταναλωση θα χεις. Δεν ειναι αναγκη να κανουμε 300km δρομο...
performer Μάϊος 22, 2012 #8557 Μάϊος 22, 2012 καλησπέρα, μου πε ο πατέρας μου ότι έβαλε pirelli pzero rosso (225/45/17) στο αυτοκίνητο(A3 1.2 tfsi).470 έδωσε, καλά είναι;
performer Μάϊος 22, 2012 #8559 Μάϊος 22, 2012 yeap τα προηγούμενα είχαν γίνει.. όλο με μούτρα έμπαινα το esp υπερορίες...
Dolly Μάϊος 22, 2012 #8560 Μάϊος 22, 2012 Καλά τα πήρατε, και ειναι και καλό λάστιχο. [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] [MENTION=2661]spresv[/MENTION] θα ερθω και εγω με το V8 στην βολτα σας να δουμε ποιος θα βαλει το χαμογελο στον βενζινά!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.