Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

wut?που κανουν σα κομπρεσερ?ξκιουζ μι αλλα χιλιες φορες παπακι-ντατσουν-ποδηλατο με εξατμιση παρα αυτοματο που επιταχυνει και κανει λες και κλ@νει ελεφαντας με αυτον τον συνεχομενο ηχο που κανουν.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=rXZBdKK7oec]Beverly Cruiser Akrapovic - YouTube[/ame] σε λεω εχω παθει πλακα λεμε

Link to comment
Share on other sites

πιστευω στο κτεο θα εχετε θεμα..

στο φορουμς διαβαζω οτι πολλους τους ζητησαν εκτος απο το χαρτι που δινει ο εγκαταστατης, την ειδικη σφραγιδα που μπαινει, πανω στην ζελατινα.

οταν βρω τα λινκς θα τα βαλω.

Oλα αυτα στα δινει η llumar που θα στα βαλει... Μην κολλας λεμε, και ΚΤΕΟ περνας!

Αlu light θα βαλεις ειπαμε!:T:

Link to comment
Share on other sites

σε λεω εχω παθει πλακα λεμε

Φαντασου τωρα αυτο να το ακους συνεχομενα χωρις καμια εναλλαγη!δεν λεω ωραιο ειναι αλλα ο τροπος που δουλευουν τα σκουτερ δεν ειναι για εξατμισεις.στα αλλα μηχανακια οι στροφες ανεβοκατεβαινουν ενω στα σκουτερ σταθερα στις 6000.μετα απο ενα σημειο σου παιρνει το κεφαλι και ειναι εκνευριστικο.ασε που και να θες να πας καπου με ησυχια δεν μπορεις γιατι ετσι ειταχυνουν...

Link to comment
Share on other sites

Oλα αυτα στα δινει η llumar που θα στα βαλει... Μην κολλας λεμε, και ΚΤΕΟ περνας!

Αlu light θα βαλεις ειπαμε!:T:

Νόμιμος δεν είσαι όμως, και μπορεί να σε γράψει η τροχαία.

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/37609.asp

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

σε λεω εχω παθει πλακα λεμε

AN κανεις την κινηση να την αγορασεις επειδη ειναι πολλα τα λεφτα Αρη ακουσε την ζωντανα

μια και μετα παρε.Στην δουλεια πηρε με ακουστικη απο youtube και αλλα συναφη βιντεοκαναλια

για ενα T-Μax και οταν την βαλαμε πανω εκανε μισο τετραγωνο γιατι απλα εχανες την ακοη σου.

Βαλαμε και τα dbkiller , βαλαμε και πετροβαμβακα, εκανε handmade dbkiller απο γνωστο εξατμισα

και το τελος την πουλησε ...να φανταστεις ουτε προλαβε να μπλεδιασει ο λαιμος μπροστα..

Στο λεω γιατι προκειται περι σκουτερ και οχι μοτοσυκλετα που στο κατω κατω λες βγαινω εθνικη

το χτυπαω μια στα καπουλια και εξαφανιζομαι.Και παλι αν πεις να κανεις ενα νορμαλ ταξιδι

(180~200 μεση ωριαια ταχυτητα)εκανες κεφαλι στο χαλαρο.Σκεψου το σκουτερ , μονοκυλινδρο

και μεσα στην πολη.Χωρια που δεν κερδιζεις τπτ σε επιδοσεις ΕΑΝ δεν βαλεις χερι βαθυτερα στην τσεπη.

[MENTION=1243]fotme[/MENTION] χθες αλλαξα στο δικο μου 45 ευρω αγγλικες + 20 ευρω τακακια της ιδιας μαρκας.(Opel Corsa B)

οπωτε καλα θα ελεγα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Νόμιμος δεν είσαι όμως, και μπορεί να σε γράψει η τροχαία.

auto 2009 - -

"νομιμος" εισαι αν εχεις παρπριζ και οδηγου-συνοδηγου παραθυρα χωρις ζελατινες αλλα ποτε μου δεν ειδα-ακουσα (στο internet) να εχουν γραψει κανεναν για μεμβρανες

Link to comment
Share on other sites

Νόμιμος δεν είσαι όμως, και μπορεί να σε γράψει η τροχαία.

auto 2009 - -

Καλα με το γραμμα του νομου και ενα μπουρι να βαλεις παλι μπορει να υπαρξει θεμα.

Παντως σου δινει ενα χαρτι και δεν θα εχεις θεμα (θεωρητικα).

Link to comment
Share on other sites

λοιπον μιλησα με ενα φιλο, βρισκω για panda 4x4 δισκους bendix με 60ε σετ μπροστινο κ 30ε τακακια textar, ειναι καλα?

Σε ξορκιζω, βαλε μαμα τακακι. Δεν πρεπει να ναι κατα πολυ ακριβοτερο, αν θες δωσε μου vin να σου πω ακριβως.

Link to comment
Share on other sites

Νόμιμος δεν είσαι όμως, και μπορεί να σε γράψει η τροχαία.

auto 2009 - -

Στο άρθρο που παρέθεσε ο Lakisss, λέει:

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός European Window Film Association (EWFA) διευκρινίζει, ότι οι αντηλιακές μεμβράνες δεν είναι παράνομες εφ' όσον πληρούν κάποιες προδιαγραφές σχετικά με το συντελεστή μετάδοσης του φωτός, ο οποίος δε θα πρέπει να είναι μικρότερος από:

-75% οι ανεμοθώρακες

-70% για τα παράθυρα εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού

-70% για τα πίσω παράθυρα, εκτός αν έχει δύο πλευρικούς καθρέφτες, οπότε και δεν ορίζεται.

Αυτό που ψώνισα είναι 70%, οπότε είναι νομιμότατο!
Link to comment
Share on other sites

χωρις αυτοκολλητο σαν αυτο που βαζουν οι εγκαταστατες, και το χαρτι που δινουν, δεν ειναι.

σε πολλα φορουμ αναφερεται οτι καποιοι ειχαν θεμα, σε κτεο κυριως χωρις το αυτοκολλητο..

ισως ειναι και που θα πεσεις..

Link to comment
Share on other sites

α ρε BMWαρα :p

«Τύφλα να 'χει το Viagra» θα σκεφτεί όποιος διαβάσει για την περίπτωση ενός άνδρα από την Καλιφόρνια, ο οποίος μήνυσε τη BMW Βόρειας Αμερικής και έναν κατασκευαστή θέσεων μοτοσικλέτας.

Όπως ισχυρίζεται ο ενάγων, μετά από ένα τετράωρο ταξίδι με τη BMW μηχανή του, εμφάνισε «μια σοβαρή περίπτωση πριαπισμού», που διήρκεσε 20 μήνες!

Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του USA Today, η αγωγή κατά της BMW και των γνωστών στην αγορά κατασκευαστών θέσεων μοτοσικλετών Corbin-Pacific, κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο Καλιφόρνιας στο Σαν Φρανσίσκο, την περασμένη Πέμπτη, από τον Henry Wolf και τον δικηγόρο του, Vernon Bradley.

Στην αγωγή αναφέρεται ότι ο Wolf συνέχισε να έχει το πρόβλημα στύσης από το Σεπτέμβριο του 2010- και, «όπως γνωρίζουμε από τις διαφημίσεις για το Viagra, οτιδήποτε πέραν των τεσσάρων ωρών είναι πρόβλημα».

Η αγωγή για συναισθηματική δυσφορία, λέει ότι ο Wolf «δεν είναι τώρα σε θέση να συμμετάσχει σε σεξουαλική δραστηριότητα, η οποία του προκαλεί συναισθηματική και ψυχική οδύνη».

Σύμφωνα με τη μήνυση, ο Wolf ζητά αποζημίωση από την BMW και τον Corbin για τους μισθούς που έχασε, τα ιατρικά έξοδα, τη συναισθηματική διαταραχή και τη «γενικότερη βλάβη» που υπέστη.

Αν και υπήρξαν ανησυχίες ότι οι στενές –«μπανάνα»- θέσεις μοτοσικλέτας προκαλούν απώλεια της αίσθησης σε εκείνη την περιοχή – και για τους άνδρες και για τις γυναίκες – αυτή είναι η πρώτη που αναφέρεται η πρόκληση ενός τόσο μεγάλου προβλήματος.

Πάντως, δεν είναι απίθανο ο άνδρας να κερδίσει τελικά την - κατά πάσα πιθανότητα - παχυλή αποζημίωση, καθώς πολλές φορές στο παρελθόν αμερικανικά δικαστήρια έχουν δικαιώσει ανάλογες, περίεργες περιπτώσεις..."

Link to comment
Share on other sites

Σε ξορκιζω, βαλε μαμα τακακι. Δεν πρεπει να ναι κατα πολυ ακριβοτερο, αν θες δωσε μου vin να σου πω ακριβως.

thnks για το ενδιαφερον, ειναι φιλος το παιδι και εχει χρονια απτον πατερα του ανταλακτικα fiat, ειμασταν και μαζι στην εποχη με κοντρες etc και ξερει καλα την οδηγηση μου.., τον εμπιστευομαι, εχει και γνησια με 60ε. Μου ειπε μακρια απο mintex (εχει) και ebc (η παστα τελειωνει για πλακα), τα δε brembo μου ειπε ειναι copycat ferodo.

Το vin δεν το ξερω, εχω ευκαιρο τωρα, αλλα το μοντελο ειναι fiat panda 4x4 (169 μοντελο) 1.2 .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτίμησα τα φτηνά ferodo (45 ευρώ τα 2 εμπρος σετ με αισθητήρα φθοράς για BMW) και μέχρι τώρα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την απόδοσή τους με τους καινούριους δίκους. Θέλω όμως να δω όταν φαγωθούν τελείως, πόση φθορά θα έχουν οι δίσκοι.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
ορθογραφικά
Link to comment
Share on other sites

Σαν γενικός κανόνας παίζει το - καθε δυο τακακια αλλαζω και δισκους. (Στην τριτη αλλαγη δηλαδη)

[MENTION=1243]fotme[/MENTION], αν βοηθάει, η Bendix ειναι copycat Brembo. Και σε τακάκια και σε δισκους.

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι εμπιστοσυνης, οκ, πασο.

Βαζω και εδω αυτουσιο ποστ μου απο αλλο φορουμ για τα ηλεκτρικα της GTV.

Εγκληματα κατα της βελτιωσης Vol 3 (ή 4? whatever)

Οταν πρωτοπηρα το αυτοκινητο, ενα απο τα πρωτα πραγματα που εκαναν εντυπωση και στον Κωστα (Alfatune) αλλα και στον Αλεξη που το ειδε ειναι οτι ο εγκεφαλος δεν ηταν στη σωστη θεση. More to the point, δεν υπηρχε καν, και η πεταλουδα ηταν αλλαγμενη με την παλια. Στην κανονικη θεση του εγκεφαλου υπηρχε ενα ανησυχητικο ειδος ανταπτορα με λαστιχενιο καλυμμα, πανω στο βυσμα της καινουριας πλεξουδας, στερεοποιημενο με tie wrap, που οπως ολοι γνωριζουμε ειναι σταθεροτατο, απαραβιαστο, αδιαβροχο και ανοιγει μονο με τσεκουρι.

th_DSC_5684.jpg

Με λιγο ψαξιματακι ειδα οτι ειχαν καταργησει εντελως το νεο εγκεφαλο (σειρας 1.5.5) και τον ειχαν αντικαταστησει με τον παλιο (2.10.4), τον ειχαν στριμωξει κατω απο τον υαλοκαθαριστηρα, διπλα στο φιλτρο καμπινας. Και για να τον ταιριαξουν με την νεα πλεξουδα, καθως οι δυο εγκεφαλοι εχουν εντελως διαφορετικα μεταξυ τους βυσματα, ειχαν φτιαξει αυτο το μυστηριο ανταπτορα. Ελα ομως που ειμαι φιλομαθης νεανιας και ηθελα να γνωριζω τι σοι ανταπτορας ηταν αυτος. Συν το γεγονος οτι ο αγραφος δε χωραγε στο ιδιο σημειο που ειχαν βαλει τον μαμα, οποτε επρεπε να βρω μια λυση. Αφου λοιπον εκοψα το (απαραβιαστο ειπαμε) tie wrap... Σοκ και δεος.

th_IMG_20120328_185819.jpg th_DSC_6617.jpg

Δεν εχει σημασια που οποιοσδηποτε νοημων ανθρωπος θεωρει οτι τα θηληκα βυσματα πρεπει να ζευγαρωνονται με αρσενικα. Ουτε εχει σημασια που οποιοσδηποτε σοβαρος επαγγελματιας θα μπορουσε να επικοινωνησει με τη bosch και να παρει 2 αρσενικα βυσματα. Οχι. Οποιος το εφτιαξε αυτο, εκατσε και εβαλε ενα προς ενα με το χερι πινακια και το ζευγαρωσε με δυο db25 βυσματακια απο υπολογιστη (πριστινωμενα), και το εδεσε με tie wrap. Εννοιες οπως στοιχειωδης σταθεροτητα, αδιαβροχοποιηση κλπ περασαν και δεν ακουμπησαν.

Φυσικα αυτο το πραγμα δε δουλεψε ποτε ξανα. Με το που ξαναμπηκε πανω αρχισαν οι διακοπες στο wideband (ειπαμε, περνει ρευμα απο τη μαμα πλεξουδα), τα τρεμοπαιζοντα λαμπακια μοτερ στις αποτομες εναλλαγες του γκαζιου, τα βυθισματα του στροφομετρου και αλλα τετοια χαριτωμενα. Προφανως αυτο το τερατουργημα δεν μπορουσε πλεον να υπαρχει σε δικο μου αυτοκινητο. Πηγα και πηρα μερικα χιλιομετρα καλωδιο, ξηλωσα τον ανταπτορα, τον εγκεφαλο και την μαμα πλεξουδα και αρχισε το πετσοκομμα και η προεκταση. Στοχος μου να καταργησω εντελως τα νεου τυπου φισακια (οχι και τοσο πρακτικο, αλλα αναγκαιο) και να φτιαξω μια προεκταση που θα περναγε πισω απο το μοτερ (οπως στη μαμα ph1 GTV) και θα κατεληγε στο ντουλαπακι του συνοδηγου, στο παλαιου τυπου φισακι που χρησιμοποιει ο εγκεφαλος που εβαλαν, αλλα και ο αγραφος που εφτιαξα. Ολο ενα κομματι, χωρις φισακια ενδιαμεσα.

Μιας και το ενα κομματι της πλεξουδας ηταν αφαιρουμενο, το εβγαλα και αρχισα στο γραφειο:

th_DSC_8004.jpg

Και το τερατουργημα το ιδιο, αφου τελειωσα με το πρωτο κομματι:

th_DSC_8005.jpg

Το δευτερο κομματι ομως εβγαινε πολυ δυσκολα απο το αυτοκινητο, οποτε αναγκαστικα η δουλεια εγινε στο μηχανοστασιο:

th_DSC_8017.jpg

Τελος περασα ολη την πλεξουδα με convoluted tubing, την μαζεψα οσο καλυτερα μπορουσα περνωντας την απο ολα τα μαμα σημεια. Δεν εβγαλα φωτογραφια απο τη διαδικασια, αλλα αυτη ειναι η τελικη οψη του μηχανοστασιου:

th_DSC_8024.jpg

Συμπερασμα: Αν πνιγεστε και ενα μαγικο χερι σας πεταξει ενα σωσιβιο novitec, δεν ειναι ο Θεος. Ο βελζεβουλ ειναι που θελει να πνιγειτε και να καειτε ταυτοχρονα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] μια χαρα λοιπον τα bindex ετσι? διοτι δεν τα ηξερα αλλα ειδα group honeywell και λεω ΟΚ. Ο αριστερος δισκος εχει γρεζαρει σε ενα σημειο, αλλα δεν εχει και την μεγαλη πατουρα να πεις οτι ειναι super τελειωμενος. Δεν θα το κανω αλλα ετσι για την ποντικια, αν ετρωγε ενα λαπαρισμα με 320+ ντουκοχαρτο, λες να ητανε ΟΚ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.