gbak Απρίλιος 26, 2012 #8221 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2012 Βασιλη,με γεια το μοτερ,καλα στρωσιματα και το νου σου ,αν και δεν θα παιρνει χαμπαρι τωρα..λογικα απο τα πιο γρηγορα S3 που κυκλοφορουν εκει όξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Απρίλιος 26, 2012 #8222 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2012 Βασιλη,με γεια το μοτερ,καλα στρωσιματα και το νου σου ,αν και δεν θα παιρνει χαμπαρι τωρα..λογικα απο τα πιο γρηγορα S3 που κυκλοφορουν εκει όξω. Να 'σαι καλά ΤζιΜπαΚα! Ούτε καν απο τα πιο γρήγορα...απο τα καλύτερα "στιβαρά" μπορεί Κυκλοφορουν αρκετά 400-450hp και μερικά 500-580hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Απρίλιος 26, 2012 #8223 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2012 γιατι ρε με το rs stage3 πανω,plus αυτα που κανες λογικα πρπει να σαι 380+,πριν ποσο εγραφες ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Απρίλιος 26, 2012 #8224 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2012 RSS-20 λεγόταν το κιτ και ήταν της VF. Έπαιζα κοντά στα 400 αλλά με παιδικές πιέσεις της τάξης του 1.5 & 2.1 σε σταθερή και over αντίστοιχα. Η τουρμπίνα βγάζει μέχρι ~470 αλλά δεν ήθελα να την "σκίσω". Τώρα αυτό που θα μου δώσει έιναι ο κώλος της τουρμπίνας, και η ροική. Θα πετάξω και ένα boost controller επάνω και θα πάιζω γύρω στα ~450. Αργότερα με watermeth και μια GTX3071 άλλα μπεκ(αν και σταμάτησε η παραγωγή τους, οπότε μάλλον με μπεκιέρα 8πλή) και άλλη αντλία φτάνω τα ~53Χ και σταματάω (αν και ποτέ δεν σταματάς απλά το λέω μπας και το πιστέψω :hang3: ) Κοίτα εδώ τι γράφουν S3 με κλειστό μοτέρ, DSG και μεθανόλες, χωρίς μέιωση βάρους και κανονικά λάστιχα. Ο συγκεκριμένος βγάζει 400 άλογα και με μεθανόλες 445 (59 κιλά ροπή) και φοράει αυτά: BCS Performance Custom Exhaust System AUTOTECH highflow fuel pump EUROJET front mount Intercooler 600+ Hp BCS Pro Induction BCS Suspension BSH PCV BSH FSI Integrated Throttle Pipe FORGE K04 upgrade Actuator FORGE valve RS4 Fuel Pressure Regulator GReddy PRofec B-Spec II Boost controller Snow Performance stage 2 water/methanol GIAC recalibrated ECU for pump/race/valet/kill modes GIAC Flashloader handheld option for switching software modes Δεν φοράει προγραμμα στο DSG για ταχύτερες αλλαγές (ακόμα ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Απρίλιος 26, 2012 #8225 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2012 (edited) νταξ καληνυχτα σας.. και θα σου λεγα να το δω απο κοντα,αλλα μετα θα μπω στο καραστοκ μου,και θα αρχισουν οι σκεψεις.. απο καταναλωση ρε Γοριλα ποσα να χει τωρα? μιλαμε γκαραζατο και κανα 2μερο μονο εξω την βδομαδα,για καθημερινο βολταρισμα το χω ξεχασει και στοκ που ειναι. αναρτηση στοκ ακομα? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 26, 2012 από gbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Απρίλιος 26, 2012 #8226 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2012 Επειδή η τουρμπίνα έιναι πιο μεγάλη απο την μαμά, εάν οδηγάς ήρεμα πρίν φουσκώσει η τουρμπίνα πάς και με 8 και με 9lt/100km. Εάν οδηγάς κόφτες 16-17. Εγω οδηγάω μέσο όρο με ~14. Στο τουρμπισμα επάνω γράφει 42 και τερματίζει Stock ανάρτηση ναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Απρίλιος 27, 2012 #8227 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Καλά κόψε κάτι : PΔεν είναι σαν του καινούριου η επιφάνεια πορτοκαλιού που βγάζει η αμμοβολή.Εντάξει το διορθώνω ., το μέταλλο που χτυπάς γίνεται σαν καινούριο τυλιγμένο με κορδέλα δώρου μάλιστα αλλα με υφή απο πορτοκάλι : P Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Απρίλιος 27, 2012 #8228 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Απρίλιος 27, 2012 #8229 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Πάει.....χάλασε ο κόσμος! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=tjn9PDQysxs&feature=colike]Amy Takes Robert For A Ride In Nissan GT-R - YouTube[/ame] προσέξτε στο 1:10sec. πως τρέμει το αριστερό της πόδι....έχει χ@στεί πάνω της! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_1ErvckOpQ8&feature=colike]Hot Chick Launching Porsche Panamera Turbo - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 27, 2012 #8230 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 proper Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Απρίλιος 27, 2012 #8231 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 FTFY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Απρίλιος 27, 2012 #8232 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Για αλλαγη ιμαντα χρονισμου (ολο το σετ), αντλια νερου, φιλτρα, λαδια και μπουζι σε opel vectra c τα 400 ειναι καλη τιμη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 27, 2012 #8233 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 πολλά. όταν είχα το αυτοκίνητο (επειδή έχουμε ίδια ανταλλακτικά λόγω κινητήρα) μου χε βγει ένα 150άρι τα ανταλλακτικά και 100ευρώ η εργασία. αν θες να σου στείλω site να παραγγείλεις ανταλλακτικά πες μου. λογικά φοράς το Z18XE σαν κινητήρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Απρίλιος 27, 2012 #8234 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 σετ ιμάντα χρονισμού + αντλία νερού+ 4λίτρα λάδι + φιλτρό λαδιού/αέρα καμπίνας/βενζίνης/αέρα μηχανής+4 μπουζί μόνο 150 ευρώ (προφανώς δεν μιλάμε για china parts αλλά σοβαρές εταιρείες )...ps. ναι το ξέρω πως ακούγομαι σαν άπιστος Θωμάς αλλά για ανταλλακτικά η τιμή μου φαίνεται μικρή(ή έπεσαν οι τιμές)η εργασία είναι λογική σαν χρέωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 27, 2012 #8235 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 για σοβαρή εταιρία μιλάω και όχι κινεζιές. συγκεκριμένα online καταστήματα μεταπωλητές sachs mahle κλπ σε αγγλία και γερμανία Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Απρίλιος 27, 2012 #8236 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 οκ τότε δεκτό....απλά είχα την (ψευδ)αίσθηση ότι γύρω στα 150 έκανε μόνο το σετ ιμάντα + η αντλίαanyway Simon ρώτα τον μάστορα σου πόσο θέλει για τα εργατικά μόνο....και αν είναι λογική η τιμή+μεταφορικά πάρε τα parts απ' τα καταστήματα που λέει ο fragmas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Απρίλιος 27, 2012 #8237 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 για βαλε λινκ να υπαρχει Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 27, 2012 #8238 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 πολλά.όταν είχα το αυτοκίνητο (επειδή έχουμε ίδια ανταλλακτικά λόγω κινητήρα) μου χε βγει ένα 150άρι τα ανταλλακτικά και 100ευρώ η εργασία. αν θες να σου στείλω site να παραγγείλεις ανταλλακτικά πες μου. λογικά φοράς το Z18XE σαν κινητήρα. are u sure? στο δικο μου το χιλιαρι η αντλια νερου κοστισε 150 ευρω. Τιμη πανω στην δουλεια αλλουνου δεν μπορω να κρινω . Στο θεμα των ανταλλακτικων μιας και ασχολουμαι δεν μπορω να πω οτι το ψαχνω η κανω ερευνα αγορας αλλα ρωταω τον μηχανικο μου παντα " στο δικο σου θα το εβαζες?" .Αν απαντησει θετικα το βαζω ασχετως τιμης αν αρχιζει και ρεταρει τον κραζω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Απρίλιος 27, 2012 #8239 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Παιδιά ξέω ότι δεν χρησιμοποιώ το search και πιθανολογώ ότι έχει αναφερθεί. Θέλω να γυαλίσω τα φανάρια εμπρός. Βρήκα αυτόν τον οδηγό Αποκατάσταση Φαναριών Golf 5 - VWClub.GR Forum Αντί του 3Μ Headlight lens restoration system που αναφέρει, υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην αγορά στα γνωστά πολυκαταστήματα; (όχι Αθήνα) Εκτός αν εχει ειπωθεί κάτι πιο φτηνό/γρήγορο, οπότε και με παραπέμπετε εκεί.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Απρίλιος 27, 2012 #8240 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Βασικα ο λογος που το ψαχνω ειναι ακριβως το οτι ο τεχνικος, μου ειπε εργασια 100 ευρω, που σημαινει 300 τα ανταλλακτικα Ρε φραγμα εσυ το 9-3 1.8 ατμοσφαιρα δεν ειχες? Ο ιδιος κινητηρας ακριβως ειναι.. Εισαι σιγουρος οτι ολα αυτα τα ειχες βρει μονο 150? Μπορω να τα παραγγειλω και να πω στον μαστορα να τα βαλει? Δε θελω να προσβαλω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts