Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Βασιλη,με γεια το μοτερ,καλα στρωσιματα και το νου σου ,αν και δεν θα παιρνει χαμπαρι τωρα..λογικα απο τα πιο γρηγορα S3 που κυκλοφορουν εκει όξω.

Να 'σαι καλά ΤζιΜπαΚα!

Ούτε καν απο τα πιο γρήγορα...απο τα καλύτερα "στιβαρά" μπορεί :)

Κυκλοφορουν αρκετά 400-450hp και μερικά 500-580hp :)

Link to comment
Share on other sites

RSS-20 λεγόταν το κιτ και ήταν της VF. Έπαιζα κοντά στα 400 αλλά με παιδικές πιέσεις της τάξης του 1.5 & 2.1 σε σταθερή και over αντίστοιχα. Η τουρμπίνα βγάζει μέχρι ~470 αλλά δεν ήθελα να την "σκίσω".

Τώρα αυτό που θα μου δώσει έιναι ο κώλος της τουρμπίνας, και η ροική. Θα πετάξω και ένα boost controller επάνω και θα πάιζω γύρω στα ~450.

Αργότερα με watermeth και μια GTX3071 άλλα μπεκ(αν και σταμάτησε η παραγωγή τους, οπότε μάλλον με μπεκιέρα 8πλή) και άλλη αντλία φτάνω τα ~53Χ και σταματάω :D

(αν και ποτέ δεν σταματάς :wall: απλά το λέω μπας και το πιστέψω :hang3: )

Κοίτα εδώ τι γράφουν S3 με κλειστό μοτέρ, DSG και μεθανόλες, χωρίς μέιωση βάρους

και κανονικά λάστιχα. Ο συγκεκριμένος βγάζει 400 άλογα και με μεθανόλες 445 :o (59 κιλά ροπή) και φοράει αυτά:

BCS Performance Custom Exhaust System

AUTOTECH highflow fuel pump

EUROJET front mount Intercooler 600+ Hp

BCS Pro Induction

BCS Suspension

BSH PCV

BSH FSI Integrated Throttle Pipe

FORGE K04 upgrade Actuator

FORGE valve

RS4 Fuel Pressure Regulator

GReddy PRofec B-Spec II Boost controller

Snow Performance stage 2 water/methanol

GIAC recalibrated ECU for pump/race/valet/kill modes

GIAC Flashloader handheld option for switching software modes

Δεν φοράει προγραμμα στο DSG για ταχύτερες αλλαγές (ακόμα :hehe:)

580949_397077276984105_100000455096893_1396661_909972418_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

νταξ καληνυχτα σας..:hehe:

και θα σου λεγα να το δω απο κοντα,αλλα μετα θα μπω στο καραστοκ μου,και θα αρχισουν οι σκεψεις..

απο καταναλωση ρε Γοριλα ποσα να χει τωρα? μιλαμε γκαραζατο και κανα 2μερο μονο εξω την βδομαδα,για καθημερινο βολταρισμα το χω ξεχασει και στοκ που ειναι.

αναρτηση στοκ ακομα?

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Επειδή η τουρμπίνα έιναι πιο μεγάλη απο την μαμά, εάν οδηγάς ήρεμα πρίν φουσκώσει η τουρμπίνα πάς και με 8 και με 9lt/100km. Εάν οδηγάς κόφτες 16-17. Εγω οδηγάω μέσο όρο με ~14. Στο τουρμπισμα επάνω γράφει 42 και τερματίζει :hehe:

Stock ανάρτηση ναι.

Link to comment
Share on other sites

Καλά κόψε κάτι : P

Δεν είναι σαν του καινούριου η επιφάνεια πορτοκαλιού που βγάζει η αμμοβολή.

Εντάξει το διορθώνω ., το μέταλλο που χτυπάς γίνεται σαν καινούριο τυλιγμένο με κορδέλα δώρου μάλιστα αλλα με υφή απο πορτοκάλι : P

Link to comment
Share on other sites

Πάει.....χάλασε ο κόσμος!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=tjn9PDQysxs&feature=colike]Amy Takes Robert For A Ride In Nissan GT-R - YouTube[/ame]

προσέξτε στο 1:10sec. πως τρέμει το αριστερό της πόδι....έχει χ@στεί πάνω της!:p

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=_1ErvckOpQ8&feature=colike]Hot Chick Launching Porsche Panamera Turbo - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

πολλά.

όταν είχα το αυτοκίνητο (επειδή έχουμε ίδια ανταλλακτικά λόγω κινητήρα) μου χε βγει ένα 150άρι τα ανταλλακτικά και 100ευρώ η εργασία.

αν θες να σου στείλω site να παραγγείλεις ανταλλακτικά πες μου. :)

λογικά φοράς το Z18XE σαν κινητήρα. :)

Link to comment
Share on other sites

σετ ιμάντα χρονισμού + αντλία νερού+ 4λίτρα λάδι + φιλτρό λαδιού/αέρα καμπίνας/βενζίνης/αέρα μηχανής+4 μπουζί μόνο 150 ευρώ (προφανώς δεν μιλάμε για china parts αλλά σοβαρές εταιρείες )...

ps. ναι το ξέρω πως ακούγομαι σαν άπιστος Θωμάς αλλά για ανταλλακτικά η τιμή μου φαίνεται μικρή(ή έπεσαν οι τιμές)

η εργασία είναι λογική σαν χρέωση

Link to comment
Share on other sites

οκ τότε δεκτό....

απλά είχα την (ψευδ)αίσθηση ότι γύρω στα 150 έκανε μόνο το σετ ιμάντα + η αντλία

anyway Simon ρώτα τον μάστορα σου πόσο θέλει για τα εργατικά μόνο....και αν είναι λογική η τιμή+μεταφορικά πάρε τα parts απ' τα καταστήματα που λέει ο fragmas

Link to comment
Share on other sites

πολλά.

όταν είχα το αυτοκίνητο (επειδή έχουμε ίδια ανταλλακτικά λόγω κινητήρα) μου χε βγει ένα 150άρι τα ανταλλακτικά και 100ευρώ η εργασία.

αν θες να σου στείλω site να παραγγείλεις ανταλλακτικά πες μου. :)

λογικά φοράς το Z18XE σαν κινητήρα. :)

are u sure? στο δικο μου το χιλιαρι η αντλια νερου κοστισε 150 ευρω.

Τιμη πανω στην δουλεια αλλουνου δεν μπορω να κρινω .

Στο θεμα των ανταλλακτικων μιας και ασχολουμαι δεν μπορω να πω οτι το ψαχνω η κανω ερευνα

αγορας αλλα ρωταω τον μηχανικο μου παντα " στο δικο σου θα το εβαζες?" .Αν απαντησει θετικα

το βαζω ασχετως τιμης αν αρχιζει και ρεταρει τον κραζω :p

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέω ότι δεν χρησιμοποιώ το search και πιθανολογώ ότι έχει αναφερθεί.

Θέλω να γυαλίσω τα φανάρια εμπρός.

Βρήκα αυτόν τον οδηγό

Αποκατάσταση Φαναριών Golf 5 - VWClub.GR Forum

Αντί του 3Μ Headlight lens restoration system που αναφέρει, υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην αγορά στα γνωστά πολυκαταστήματα; (όχι Αθήνα)

Εκτός αν εχει ειπωθεί κάτι πιο φτηνό/γρήγορο, οπότε και με παραπέμπετε εκεί..

:)

Link to comment
Share on other sites

Βασικα ο λογος που το ψαχνω ειναι ακριβως το οτι ο τεχνικος, μου ειπε εργασια 100 ευρω, που σημαινει 300 τα ανταλλακτικα :wall:

Ρε φραγμα εσυ το 9-3 1.8 ατμοσφαιρα δεν ειχες? Ο ιδιος κινητηρας ακριβως ειναι.. Εισαι σιγουρος οτι ολα αυτα τα ειχες βρει μονο 150? Μπορω να τα παραγγειλω και να πω στον μαστορα να τα βαλει? Δε θελω να προσβαλω.. :help:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.