Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σωστός, 24V.

[MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION] το τελευταίο γνησιο κοτέτσι που πωλήθηκε, έφυγε προς $170.000...

Δεν θες να μάθεις πόσο τιμάται το "οφθαλμολουτρό" σου :p

(πλακα κανω, η E-Type ειναι απο τα πιο ομορφα αμαξια ever).

Link to comment
Share on other sites

Δίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, εικοσαβάλβιδο. Εν έτει 1971.

Ερώτηση κρίσεως. Τι σας θυμίζει ο ήχος @ 2:06 ? Σκεφτείτε καλά πριν απαντήσετε. Η απάντηση στο spoiler.

[ame]

[/ame]

[ame]

[/ame]

Και ένα γενικής φύσης(πέρα από mazda + nissan)...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=sr9Vo0U3c80]toyota AE86 Special 2 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ifz4KM-acm0&feature=my_liked_videos&list=LLm1t43xD7OJKUMRVmsi1SZw][HD] Mont[/ame]

5:08 that was close...:p

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=VKbZ59j8mAU&feature=my_liked_videos&list=LLm1t43xD7OJKUMRVmsi1SZw]Best of 2011 [HD] by JM - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-ujNOSmqPQo]Best of Crash 2011 - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=cIAXOtqQjtY]Best Of Rally 2011 [HD] - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Μύθος η αξιοπιστία των Γερμανικών αυτοκινήτων... :fun:

Περισσότερο για την ποιότητα κατασκευής τα θεωρώ καλά παρά για την αξιοπιστία τους. Η αξιοπιστία πιστεύω είναι χαρακτηριστικό των ιαπωνικών αυτοκινήτων.

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερο για την ποιότητα κατασκευής τα θεωρώ καλά παρά για την αξιοπιστία τους. Η αξιοπιστία πιστεύω είναι χαρακτηριστικό των ιαπωνικών αυτοκινήτων.

Θεωρω πως πλεον ολα ειναι τα ιδια σκ@τ@.... Οσο πιο πολλα ηλεκτρονικα made in china φορανε τοσο πιο ευπαθη ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω πως πλεον ολα ειναι τα ιδια σκ@τ@.... Οσο πιο πολλα ηλεκτρονικα made in china φορανε τοσο πιο ευπαθη ειναι.

Δεν είναι ακόμα.

και γω τα ίδια έλεγα πιο παλιά.

Σε ένα καθαρά γιαπωνέζικο αμάξι, δύσκολα θα βρεις κάτι που δεν είναι made in japan. Ακόμα και η εταζέρα είναι.

Μόνο κάτι μονάδες ABS και κάτι Κρεμαργιέρες είναι εκτός Japan και τα συγκεκριμένα πχ είναι germany και italy

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακόμα.

και γω τα ίδια έλεγα πιο παλιά.

Σε ένα καθαρά γιαπωνέζικο αμάξι, δύσκολα θα βρεις κάτι που δεν είναι made in japan. Ακόμα και η εταζέρα είναι.

Μόνο κάτι μονάδες ABS και κάτι Κρεμαργιέρες είναι εκτός Japan και τα συγκεκριμένα πχ είναιtaiwan & taiwan

:p:p

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακόμα.

και γω τα ίδια έλεγα πιο παλιά.

Σε ένα καθαρά γιαπωνέζικο αμάξι, δύσκολα θα βρεις κάτι που δεν είναι made in japan. Ακόμα και η εταζέρα είναι.

Μόνο κάτι μονάδες ABS και κάτι Κρεμαργιέρες είναι εκτός Japan και τα συγκεκριμένα πχ είναι germany και italy

Πιστευω οτι η φημη των Japs που δε σπανε και δε χαλανε ηταν οταν ολο το αυτοκινητο ηταν made in japan -οπως λες- αλλα αυτο συνεβαινε πριν απο 15-20χρονια οταν ολα ηταν made in japan. Πλεον ομως εργοστασια υπαρχουν σε ολο τον κοσμο οποτε μπορει να παρεις ενα καρο που ειναι απο nagasaki και ενα αλλο που ειναι απο turkey και το 2ο να εχει ολο προβληματα. Οποτε ολα σχετικα ειναι.

Και παλια οταν τα VW, Mercs, BMW ηταν ολα made in germany δεν παθαιναν τιποτα.

Έγινε επεξεργασία από csaris
Link to comment
Share on other sites

:p:p

λες να λένε made in germany(bosch) κ made in italy(trw) και να είναι taiwan?

Πιστευω οτι η φημη των Japs που δε σπανε και δε χαλανε ηταν οταν ολο το αυτοκινητο ηταν made in japan -οπως λες- αλλα αυτο συνεβαινε πριν απο 15-20χρονια οταν ολα ηταν made in japan. Πλεον ομως εργοστασια υπαρχουν σε ολο τον κοσμο οποτε μπορει να παρεις ενα καρο που ειναι απο nagasaki και ενα αλλο που ειναι απο turkey και το 2ο να εχει ολο προβληματα. Οποτε ολα σχετικα ειναι.

Και παλια οταν τα VW, Mercs, BMW ηταν ολα made in germany δεν παθαιναν τιποτα.

Μην μπερδεύεσαι, μίλησα για καθαρά γιαπωνέζικο αμάξι σε πρώτη φάση. Και γίνεται ακόμα. Μην νομίζεις ότι οι Ιάπωνες δεν φτιάχνουν πια αμάξια στην Ιαπωνία

Μπορώ να σου πω ότι οποιοδήποτε mazda πάρεις στην ευρώπη αυτή τη στιγμή θα είναι made in japan με vin JMZ. Όπως και κάποια τoyota φτιάχνονται ακόμα japan, και κάποια Nissan κτλπ κτλπ.

Link to comment
Share on other sites

Απο αλλο φορα. Δεν ξερω αν εχει ξαναποσταριστει εδω...

Πηγή Streetdragster.gr:

Τώρα που το θέμα τελείωσε και οχι με καλή κατάληξη δυστυχώς, μπορούμε επιτέλους να πούμε τι συνέβη.

Το μαύρο Εβο βγαίνει και κάνει πέρασμα πάνω και κάτω το Ολυμπιακό χωριό. Ανεβαίνει τη γέφυρα και κατευθύνεται στο μαγαζί. Ανοίγει την ηλεκτρική πόρτα και μπαίνει στο δυναμόμετρο. Δυο λεπτά μετά ο τόπος γεμίζει με κουκουλοφόρους με όπλα οι οποίοι σαν πρώτη κίνηση παίρνουν τα κινητά και βάζουν χειροπέδες σε όσους ήταν εκεί, ψάχνοντας με τα ονόματα τους και διάφορους άλλους. Γνώριζαν κανονικά τα ονόματα όλων και πήραν τα κινητά για να μην μπορούν να τηλεφωνήσουν σε κάποιον. Οι κάμερες του μαγαζιού εντοπίζονται και αρχίζουν σπρωξιές και απειλές για να πάρουν την κασέτα του καταγραφικού, το οποίο όμως δεν υπάρχει. Τραβάνε μπλούζες και φωνάζουν για να πάρουν την ανύπαρκτη κασέτα. Ταυτόχρονα ρωτάνε για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου και αν καίει μεθανόλη (Ωπα της... Γίνανε και ειδικοί). Η απάντηση είναι 450 άλογα και οχι δεν καιει μεθανόλη.

Εισαγγελέςα δεν υπήρχε και ΟΥΤΕ και ένταλμα. Αρα αυτόματα υπάρχει παράβαση ιδιωτικού χώρου. ΔΕΝ ειχαν το δικαίωμα να μπουν στο μαγαζί. Βέβαια αυτό ρυθμίστηκε απο διάφορα άρθρα που φρόντισαν να εμπλέξουν. Η δουλειά ηταν καλά μελετημένη.

Η άδεια του αυτοκινήτου δεν ηταν μέσα, αλλά πάνω στο γραφείο. Γι αυτό έγραψαν κάποια σάπια blogs οτι το ένα αυτοκίνητο δεν έφερε άδεια. Το αυτοκίνητο ήταν πλήρως νομότυπο απο κάθε απαραίτητο έγγραφο. Ενας απο τους φίλους του Σπύρου με το άλλο αυτοκίνητο που πήραν μαζί, είχε 5000 μετρητά, που βαφτίστηκαν το έπαθλο της κόντρας. Μέσα κι αυτός λοιπόν και το αμάξι.

Γίνεται έλεγχος σε κάθε χαρτί του μαγαζιού για να βρεθεί με ο ζόρι παρατυπία, βιβλίο εισερχομένων και εξερχομένων, νούμερα αυτοκινήτων κλπ κλπ, αλλά είναι όλα νομότυπα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. γίνεται έλεγχος για ναρκωτικά και κλεμμένα και δεν αποδίδει καρπούς στο παραμικρό.

Εδω λοιπόν είναι και η σημαντική λεπτομέρεια. Το άρθρο για παρακόλληση συγκοινωνιών, προβλέπει κατάσχεση του αυτοκινήτου και είναι νόμος που έχουν βγάλει για τα τρακτέρ που κλείνουν δρόμους. Αποκτούν το δικαίωμα να πάρουν το αυτοκίνητο το οποίο έκανε επικίνδυνους ελιγμούς και παρακολούσε την κυκλοφορία (αν είναι δυνατόν) και να το πάνε για έλεγχο στο Κτεο και μετά ΟΔΔΥ. Σκόπιμα λοιπόν φορτώθηκε η παρακόλληση, καθώς αλλιώς δεν εχουν δικαίωμα να σηκώσουν αυτοκίνητο παρά μόνο να κόψουν κλήση για οποιαδήποτε παρανομία (κόντρες κλπ) και να αφαιρέσουν πινακίδες και άδεια.

νοίγουν το λάπτοπ που ήταν εκεί δίπλα και το φωτογραφίζουν μέσα στο αυτοκίνητο, καθώς και το ρεζερβουάρ, το μοτέρ και κάποια βαρέλια αγωνιστικής βενζίνης που σαν συνεργείο έχει κάθε δικαίωμα να τα έχει στο χώρο του. Κάνουν το μαγαζί φύλο και φτερό για να βρουν το οτιδήποτε αλλά μάταια.

Φτάνουν στο τμήμα όπου υπάρχουν τυπωμένα τα πάντα απο το φόρουμ, τα οποία όμως ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ ΣΑΝ ΒΑΣΙΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ οπως και εγινε. Απλά στάθηκαν στην πρόθεση. Αλλωστε είπαμε οτι τα πάντα εδω είναι προιον μυθοπλασίας και ένας καλός χώρος διαφήμισης επαγγελματία. Οσο είδαμε κόντρα εμείς είδανε και αυτοί. Απλά προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν τη διαφήμιση που κανουν εδω τα συνεργεία και δήθεν κανονίζουν κόντρες που δεν έγιναν ποτέ στους 2 μήνες τώρα.

Η δικογραφία είναι φορτωμένη με 3 κόκκινα, επικίνδυνους ελιγμούς. διάφορες σάλτσες αλλά και ΠΑΡΑΚΟΛΛΗΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ με καθαρό σκοπό να κατασχεθεί το αυτοκίνητο. Στο μαγαζί έγινε λεπτομερής έλεγχος για να βρεθεί κάτι παράνομο και να σφραγιστεί ή να αφαιρεθεί η άδεια, αλλά δεν βρέθηκε τίποτα, οπότε την πλήρωσε το αυτοκίνητο.

Στη δικογραφία αναφέρεται οτι το συνεργείο προετοιμάζει αυτοκίνητα για κόντρες και παράνομα στοιχήματα, καθώς και οτι έχει κάνει το ολυμπιακό χωριο πίστα δοκιμών.

Οι καταθέσεις των αστυνομικών λένε οτι να ναι και μάλιστα οτι έβλεπαν λέει απο το μαγαζί τα κόκκινα που πέρασε ο Σπύρος και τους επικίνδυνους ελιγμούς.

Στο δικαστήριο είτε μιλάνε ο δικηγόρος και ο Σπύρος είτε όχι, είναι ένα και το αυτό. Η σύλληψη έγινε 12:45 ενώ στη δικογραφία αναφέρει 11 για να μην φτάσει δευτέρα και ρπολάβει ο Σπύρος να προετοιμαστεί. Η δίκη έπρεπε να γίνει σύντομα, άρα Σάββατο. Στις 11 πάντως με μάρτυρες υπήρχε επικοινωνία με τον Σπύρο καθώς και πολύ αργότερα απο τις 11. Στο κρατητήριο δεν είχαν κινητά πάνω τους, άρα το σχετικό ποστ πυ έγινε εδω, έγινε προφανώς απο το κινητό του Σπύρου που είναι μόνιμα συνδεδεμένο με τους κδικούς του. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Οσο και να μίλαγε ο δικηγόρος και με επιχειρήματα να έβγαζε λάθος σημεία της δικογραφίας, ήταν ένα και το αυτο. Ολο το παραπάνω έγινε με καταγγελάι στις 4 το μεσημέρι και απο τις 5 παρακολουθούσαν ήδη το μαγαζί. Κάποιο καλό δόντι λοιπόν για να κινηθεί μια τέτοια διαδικασία για υποτιθέμενες κόντρες και να συμμετάσχουν 4 κλιμάκια της αστυνομίας. Οι στόχοι είναι στη δική σας κρίση. Απλά για μια καταγγελία για κόντρες που δεν έπιασαν καν επ αυτοφώρο, δεν κινείται κάτι τέτοιο. Το ΟΧ ήταν γεμάτο με κλήσεις αν ήθελαν. Το δικαστήριο αναφέρει οτι ο Σπύρος καυέθεσε πως το αμάξι είναι 1450 άλογα και κάει παράνομα καύσιμα. Ο ίδιος σήλωσε 450 και οτι δεν έχει σχέση με τέτοια καύσιμα.

Το αποτέλεσμα είναι 10 μήνες φυλάκιση, μεγάλα πρόστιμα και το αυτοκίνητο οριστική κατάσχεση. Αν παει στο ΟΔΔΥ ξέρουμε πως θα είναι μετά απο λίγο καιρό. Το έχουμε ξαναδεί το έργο. Κάποιος θα τσιμπήσει μοτεράκι, κιβώτιο κλπ κοψοχρονιά. Σκόπιμα λοιπόν μπήκε η παρακόλληση γιατί μόνο έτσι μπορούν να σηκώσουν το αυτοκίνητο.

Το φόρουμ δεν είχε καμία σχέση και ούτεσ τηρίχτηκε κάτι σε αυτό. Δεν γίνεται άλλωστε τις φαντασίες μας να τις έχουν σαν αποδεικτικό και ειδικά σε ένα μέσο που ο καθένας μπορεί να μπει με άλλο όνομα, να κλέψει κωδικούς κλπ. Πάλι καλά ο νόμος είναι σωστός εδω.

Η όλη ιστορία ήταν καρφωτή απο κάπου και απο κάποιον που είχε γνωστούς και ήθελε να κάνει ζημιά στο συγκεκριμένο άτομο. Ηταν πολύ καλά μελετημένο και σε πολλά σημεία δεν τηρήθηκε κατά γράμα ο νόμος.

Απο εκεί και κάτω πλέον τα συμπεράσματα δικά σας. Κρίμα πάντως που κυκλοφορούν τέτοια άτομα, όποια και αν είναι αυτά. Δεν ξέρω αν ήταν κάποιος που είχε προσωπικά με το Σπύρο, πρώην πελάτης, ανταγωνιστής, ή απλά κάποιος που ενοχλήθηκε, αλλά το αποτέλεσμα μετράει. Πάντως ήξεραν πολλές λεπτομέρειες για να είναι κάποια κυριούλα. Οποιος το έκανε... Απλά ντροπή.... Τα άλλα που θέλω να του πω δεν τα λέω...

Link to comment
Share on other sites

είμαι ο μόνος που βλέπω μεγάλες τρύπες στην ιστορία?

κωμωδια ειναι.

κουκουλοφορους που τους την επεσαν και του εβαλαν χειροπεδες...

νομοτυπο μετατροπη αυτοκινητο, με 450 αλογα.. ναι καλα..

μαλλον επιχειρηση οργανωμενη της αστυνομιας ηταν, απλα αγνοησαν στο κειμενο να γραψουν οτι στο μπρατσο τους εγραφε ελληνικη αστυνομια..

απλα μαλλον προσπαθουν να γλιτωσουν το evo απο οοδυ.

επισης, οταν ξερουν οτι παιζουν μεγαλα ποσα σε στοιχημα, και ξερουν οτι αν σε πιασουν, θα σου φορτωσουν τον μισο ποινικο και κωδικα οδικης κυκλοφοριας.. τετοιον καιρο, αυτοματως εισαι στοχος...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακόμα.

και γω τα ίδια έλεγα πιο παλιά.

Σε ένα καθαρά γιαπωνέζικο αμάξι, δύσκολα θα βρεις κάτι που δεν είναι made in japan. Ακόμα και η εταζέρα είναι.

Μόνο κάτι μονάδες ABS και κάτι Κρεμαργιέρες είναι εκτός Japan και τα συγκεκριμένα πχ είναι germany και italy

Ότι είναι από Ιταλία το φοβάμαι λόγω κακής εμπειρίας με ιταλικό αυτοκίνητο. :hang3:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.