Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

n1block.jpg

Αυτος ειναι ο κορμός, επάνω του μπαίνουν ολα τα κινουμενα μερη του κινητηρα. Πιστονια, μπιελες, στροφαλος. Επανω απο τον κορμο μπαινει η κεφαλή.

Σε ευχαριστώ LevelOne για τη βοήθεια :T: Αν δεν κάνω λάθος η τρύπα που έχει στο κάτω μέρος είναι εκεί που μπαίνει ο στρόφαλος για να βιδωθούν επάνω τα κουζινέτα; Νόμιζα πως ο στρόφαλος ήτανε πιο κάτω :slap::whip:

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Εχθές μου συνέβει κάτι εντελώς κουλό.

Πήρα μια στροφή με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο έπρεπε, (160Km/h) το είχα στα ίσα ίσα ώστε να μη φύγει... Και ενώ την έπερνα (αρκετά μεγάλη στροφή) είχα σχεδόν στο μισό ντεπόζιτο βενζίνης και μου άναψε λαμπάκι στη στροφή και έδειχνε ότι δεν είχα καθόλου βενζίνη..! Και μετά από 2-3 λεπτά αφού επανήλθα στην ευθεία επανήλθε στο φυσιολογικό.

Εχθές μου συνέβει κάτι εντελώς κουλό.

Πήρα μια στροφή με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο έπρεπε, (160Km/h) το είχα στα ίσα ίσα ώστε να μη φύγει... Και ενώ την έπερνα (αρκετά μεγάλη στροφή) είχα σχεδόν στο μισό ντεπόζιτο βενζίνης και μου άναψε λαμπάκι στη στροφή και έδειχνε ότι δεν είχα καθόλου βενζίνη..! Και μετά από 2-3 λεπτά αφού επανήλθα στην ευθεία επανήλθε στο φυσιολογικό.

Δεν είναι καθόλου κουλό. Από τη φυγόκεντρο δύναμη, το καύσιμο πήγε στη μια μεριά του ντεπόζιτου και το φλοτέρ κατέβηκε, σα να μην είχες καύσιμο. Τότε άναψε το λαμπάκι. Όταν επανήλθες στην ευθεία το φλοτέρ ανέβηκε στη σωστή του θέση. Το δεικτάκι όμως, λόγω αρχής λειτουργίας, καθυστέρησε κάποιο χρόνο να δείξει πάλι τη σωστή στάθμη καυσίμου.

Μετά από 4 χρόνια και 0 μηχανικά προβλήματα....

IMG_20120413_010836.jpg

Bαλτου και λιγο μπετζινα μεσα ρε μαστορα μην τ αφηνεις νηστικο!:p

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wDoZl_j-qjs&feature=related]BMW STUNTSHOW & DRIFT BEIM KING OF GERMANY - 1/4 MEILE ALKERSLEBEN 2010 - YouTube[/ame]

Δεν είναι καθόλου κουλό. Από τη φυγόκεντρο δύναμη, το καύσιμο πήγε στη μια μεριά του ντεπόζιτου και το φλοτέρ κατέβηκε, σα να μην είχες καύσιμο. Τότε άναψε το λαμπάκι. Όταν επανήλθες στην ευθεία το φλοτέρ ανέβηκε στη σωστή του θέση. Το δεικτάκι όμως, λόγω αρχής λειτουργίας, καθυστέρησε κάποιο χρόνο να δείξει πάλι τη σωστή στάθμη καυσίμου.

Nαι αλλά μου φάνηκε τρελή ένδειξη διότι σχεδόν μισό ντεπόζιτο πήγε όλο στην μια πλευρά? :D

Δηλαδή εαν έστριβα για άλλα 2-3Km, θα σταματούσε να προχωράει διότι δεν θα έφτανε να πάει στην μηχανη η βενζίνη...? :D

Άντε να δούμε εαν θα το πάθουμε και αυτό..

Δεν το ξέρεις αυτό. Το φλοτέρ κρέμεται από πάνω, δεν ξέρω αν είναι στη μέση του τεπόζιτου ή στην άκρη ή αν έχεις 2 όπως τα BMW, αλλά η τρύπα που ρουφάει βενζίνη είναι σίγουρα στον πάτο και μάλλον είναι δύσκολο να μείνει χωρίς καύσιμο.

Δεν επικροτώ τη συμπεριφορά του 15χρονου που έκλεψε το αυτοκίνητο στο παρακάτω βίντεο, αλλά δείτε 2 σημεία με προσοχή και διαβάστε τα σχόλια!!

Σημείο 1: 2:05 έως 2:17 τρομερό stopping power!

Σημείο 2: 2:41 έως 3:32 μάλλον βλακεία έκανε ο σερίφης, και στο 3:04 προσπαθεί να δικαιολογηθεί.

[ame]

[/ame]

Εκεί κόλλησες εσύ;

Από βενζίνη έμεινε, αλλά είπε ο εκφωνητής ότι "it broke down", που σε μετάφραση δε σημαίνει απαραιτήτως ότι χάλασε, αλλά ότι σταμάτησε να κινείται!:fun::p

Nαι αλλά μου φάνηκε τρελή ένδειξη διότι σχεδόν μισό ντεπόζιτο πήγε όλο στην μια πλευρά? :D

Δηλαδή εαν έστριβα για άλλα 2-3Km, θα σταματούσε να προχωράει διότι δεν θα έφτανε να πάει στην μηχανη η βενζίνη...? :D

Άντε να δούμε εαν θα το πάθουμε και αυτό..

Που να δείς σε πισωκούνες όταν παντιλικιάζεις:p

Bαλτου και λιγο μπετζινα μεσα ρε μαστορα μην τ αφηνεις νηστικο!:p

ευτυχώς που στην photo δεν φαίνεται ότι αναβοσβήνει και είμαι με λαμπάκι...

τον τελευταίο χρόνο το μέγιστο που έχει πάρει μέσα το ντεπόζιτο ήταν 30€ και συνήθως παίζει 10€ ή 15€.

Κρίση και 1,9 η βενζίνη = Nogo

Αρχίζω να αισθάνομαι έτοιμος απο basic γνώσεις για να δοκιμάσω να πειραματιστώ με το anti-lag. Όχι πως το έχω ανάγκη για να κερδίσω κάνα ms στο 0-100, αλλά μου αρέσει το challenge. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσω.:p

Άσε που το κρατάνε όλοι σαν να είναι top secret γνώση.:getlost:

[ame]

[/ame]

Τρελό build.

Δίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, εικοσαβάλβιδο. Εν έτει 1971.

Ερώτηση κρίσεως. Τι σας θυμίζει ο ήχος @ 2:06 ? Σκεφτείτε καλά πριν απαντήσετε. Η απάντηση στο spoiler.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=000pZdkaEsg&feature=related]Nissan "Hakosuka" Skyline GTR (KPGC10) onboard - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nZZ504TGDpE]StuKa Ju 87 siren (psychological effect) - YouTube[/ame]

Δίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, εικοσαβάλβιδο. Εν έτει 1971.

Ερώτηση κρίσεως. Τι σας θυμίζει ο ήχος @ 2:06 ? Σκεφτείτε καλά πριν απαντήσετε. Η απάντηση στο spoiler.

Σαν κοτέτσι με ρόδες είναι.

Κοίτα εδώ να "πλύνεις" τα μάτια σου. : )

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=uns0UD_kfBI]Seen In The Wild: The 1969 Jaguar 12 Cylinder Convertible (24p 1080p HD) - YouTube[/ame]

Δίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, εικοσαβάλβιδο. Εν έτει 1971.

Μάλλον 24βάλβιδο ήθελες να πεις. Επίσης μη ξεχνάς και τον ψεκασμό καυσίμου!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.