Alexgk Απρίλιος 12, 2012 #8121 Απρίλιος 12, 2012 Αυτος ειναι ο κορμός, επάνω του μπαίνουν ολα τα κινουμενα μερη του κινητηρα. Πιστονια, μπιελες, στροφαλος. Επανω απο τον κορμο μπαινει η κεφαλή. Σε ευχαριστώ LevelOne για τη βοήθεια Αν δεν κάνω λάθος η τρύπα που έχει στο κάτω μέρος είναι εκεί που μπαίνει ο στρόφαλος για να βιδωθούν επάνω τα κουζινέτα; Νόμιζα πως ο στρόφαλος ήτανε πιο κάτω
Lakisss Απρίλιος 12, 2012 #8122 Απρίλιος 12, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=HscnaBhJ5DI&feature=colike]Russian Kamaz Truck Pulls Chinese Truck Fail - YouTube[/ame]
AN7 OverClocker Απρίλιος 13, 2012 #8123 Απρίλιος 13, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=KeGxGao_XoU&feature=related]My dad blew up my truck and pretends like he doesn't know why it wont start. ( Blow v8) - YouTube[/ame]
aris20 Απρίλιος 13, 2012 #8124 Απρίλιος 13, 2012 Εχθές μου συνέβει κάτι εντελώς κουλό.Πήρα μια στροφή με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο έπρεπε, (160Km/h) το είχα στα ίσα ίσα ώστε να μη φύγει... Και ενώ την έπερνα (αρκετά μεγάλη στροφή) είχα σχεδόν στο μισό ντεπόζιτο βενζίνης και μου άναψε λαμπάκι στη στροφή και έδειχνε ότι δεν είχα καθόλου βενζίνη..! Και μετά από 2-3 λεπτά αφού επανήλθα στην ευθεία επανήλθε στο φυσιολογικό.
AN7 OverClocker Απρίλιος 13, 2012 #8125 Απρίλιος 13, 2012 Μετά από 4 χρόνια και 0 μηχανικά προβλήματα....
PetrosD Απρίλιος 13, 2012 #8127 Απρίλιος 13, 2012 Εχθές μου συνέβει κάτι εντελώς κουλό.Πήρα μια στροφή με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο έπρεπε, (160Km/h) το είχα στα ίσα ίσα ώστε να μη φύγει... Και ενώ την έπερνα (αρκετά μεγάλη στροφή) είχα σχεδόν στο μισό ντεπόζιτο βενζίνης και μου άναψε λαμπάκι στη στροφή και έδειχνε ότι δεν είχα καθόλου βενζίνη..! Και μετά από 2-3 λεπτά αφού επανήλθα στην ευθεία επανήλθε στο φυσιολογικό.Δεν είναι καθόλου κουλό. Από τη φυγόκεντρο δύναμη, το καύσιμο πήγε στη μια μεριά του ντεπόζιτου και το φλοτέρ κατέβηκε, σα να μην είχες καύσιμο. Τότε άναψε το λαμπάκι. Όταν επανήλθες στην ευθεία το φλοτέρ ανέβηκε στη σωστή του θέση. Το δεικτάκι όμως, λόγω αρχής λειτουργίας, καθυστέρησε κάποιο χρόνο να δείξει πάλι τη σωστή στάθμη καυσίμου.
csaris Απρίλιος 13, 2012 #8128 Απρίλιος 13, 2012 Μετά από 4 χρόνια και 0 μηχανικά προβλήματα.... Bαλτου και λιγο μπετζινα μεσα ρε μαστορα μην τ αφηνεις νηστικο!
PetrosD Απρίλιος 13, 2012 #8129 Απρίλιος 13, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=wDoZl_j-qjs&feature=related]BMW STUNTSHOW & DRIFT BEIM KING OF GERMANY - 1/4 MEILE ALKERSLEBEN 2010 - YouTube[/ame]
aris20 Απρίλιος 13, 2012 #8130 Απρίλιος 13, 2012 Δεν είναι καθόλου κουλό. Από τη φυγόκεντρο δύναμη, το καύσιμο πήγε στη μια μεριά του ντεπόζιτου και το φλοτέρ κατέβηκε, σα να μην είχες καύσιμο. Τότε άναψε το λαμπάκι. Όταν επανήλθες στην ευθεία το φλοτέρ ανέβηκε στη σωστή του θέση. Το δεικτάκι όμως, λόγω αρχής λειτουργίας, καθυστέρησε κάποιο χρόνο να δείξει πάλι τη σωστή στάθμη καυσίμου. Nαι αλλά μου φάνηκε τρελή ένδειξη διότι σχεδόν μισό ντεπόζιτο πήγε όλο στην μια πλευρά? Δηλαδή εαν έστριβα για άλλα 2-3Km, θα σταματούσε να προχωράει διότι δεν θα έφτανε να πάει στην μηχανη η βενζίνη...? Άντε να δούμε εαν θα το πάθουμε και αυτό..
PetrosD Απρίλιος 13, 2012 #8131 Απρίλιος 13, 2012 Δεν το ξέρεις αυτό. Το φλοτέρ κρέμεται από πάνω, δεν ξέρω αν είναι στη μέση του τεπόζιτου ή στην άκρη ή αν έχεις 2 όπως τα BMW, αλλά η τρύπα που ρουφάει βενζίνη είναι σίγουρα στον πάτο και μάλλον είναι δύσκολο να μείνει χωρίς καύσιμο. Δεν επικροτώ τη συμπεριφορά του 15χρονου που έκλεψε το αυτοκίνητο στο παρακάτω βίντεο, αλλά δείτε 2 σημεία με προσοχή και διαβάστε τα σχόλια!! Σημείο 1: 2:05 έως 2:17 τρομερό stopping power! Σημείο 2: 2:41 έως 3:32 μάλλον βλακεία έκανε ο σερίφης, και στο 3:04 προσπαθεί να δικαιολογηθεί. [ame] [/ame]
ckbond Απρίλιος 13, 2012 #8132 Απρίλιος 13, 2012 Μύθος η αξιοπιστία των Γερμανικών αυτοκινήτων... :fun:
PetrosD Απρίλιος 13, 2012 #8133 Απρίλιος 13, 2012 Εκεί κόλλησες εσύ; Από βενζίνη έμεινε, αλλά είπε ο εκφωνητής ότι "it broke down", που σε μετάφραση δε σημαίνει απαραιτήτως ότι χάλασε, αλλά ότι σταμάτησε να κινείται!:fun:
Shadow Keeper Απρίλιος 13, 2012 #8134 Απρίλιος 13, 2012 Nαι αλλά μου φάνηκε τρελή ένδειξη διότι σχεδόν μισό ντεπόζιτο πήγε όλο στην μια πλευρά? Δηλαδή εαν έστριβα για άλλα 2-3Km, θα σταματούσε να προχωράει διότι δεν θα έφτανε να πάει στην μηχανη η βενζίνη...? Άντε να δούμε εαν θα το πάθουμε και αυτό.. Που να δείς σε πισωκούνες όταν παντιλικιάζεις
AN7 OverClocker Απρίλιος 13, 2012 #8136 Απρίλιος 13, 2012 Bαλτου και λιγο μπετζινα μεσα ρε μαστορα μην τ αφηνεις νηστικο! ευτυχώς που στην photo δεν φαίνεται ότι αναβοσβήνει και είμαι με λαμπάκι... τον τελευταίο χρόνο το μέγιστο που έχει πάρει μέσα το ντεπόζιτο ήταν 30€ και συνήθως παίζει 10€ ή 15€. Κρίση και 1,9 η βενζίνη = Nogo
Shadow Keeper Απρίλιος 13, 2012 #8137 Απρίλιος 13, 2012 Αρχίζω να αισθάνομαι έτοιμος απο basic γνώσεις για να δοκιμάσω να πειραματιστώ με το anti-lag. Όχι πως το έχω ανάγκη για να κερδίσω κάνα ms στο 0-100, αλλά μου αρέσει το challenge. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσω. Άσε που το κρατάνε όλοι σαν να είναι top secret γνώση. [ame] [/ame]Τρελό build.
LevelOne Απρίλιος 14, 2012 Author #8138 Απρίλιος 14, 2012 Δίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, εικοσαβάλβιδο. Εν έτει 1971.Ερώτηση κρίσεως. Τι σας θυμίζει ο ήχος @ 2:06 ? Σκεφτείτε καλά πριν απαντήσετε. Η απάντηση στο spoiler.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=000pZdkaEsg&feature=related]Nissan "Hakosuka" Skyline GTR (KPGC10) onboard - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=nZZ504TGDpE]StuKa Ju 87 siren (psychological effect) - YouTube[/ame]
ΓιαγκΤ Απρίλιος 14, 2012 #8139 Απρίλιος 14, 2012 Δίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, εικοσαβάλβιδο. Εν έτει 1971.Ερώτηση κρίσεως. Τι σας θυμίζει ο ήχος @ 2:06 ? Σκεφτείτε καλά πριν απαντήσετε. Η απάντηση στο spoiler. Σαν κοτέτσι με ρόδες είναι. Κοίτα εδώ να "πλύνεις" τα μάτια σου. : ) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=uns0UD_kfBI]Seen In The Wild: The 1969 Jaguar 12 Cylinder Convertible (24p 1080p HD) - YouTube[/ame]
PetrosD Απρίλιος 14, 2012 #8140 Απρίλιος 14, 2012 Δίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά, εικοσαβάλβιδο. Εν έτει 1971.Μάλλον 24βάλβιδο ήθελες να πεις. Επίσης μη ξεχνάς και τον ψεκασμό καυσίμου!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.