Κωστάκης Απρίλιος 4, 2012 #8041 Απρίλιος 4, 2012 Εάν υπάρξει χώρος κάπου δεν θα έλεγα όχι.. Edit πόση ώρα είναι περίπου οι Αφίδνες?
z3et Απρίλιος 4, 2012 #8042 Απρίλιος 4, 2012 Επειδη νομιζω ειχαν πεσει καποιες ερωτησεις περι αυτου εδω (μπορει να ηταν και σε αλλο Thread βεβαια...)Καταργείται πλήθος διατάξεων ταξινόμησης οχημάτων | κοινωνια | ethnos.gr
Shadow Keeper Απρίλιος 4, 2012 #8043 Απρίλιος 4, 2012 [MENTION=2165]Shadow Keeper[/MENTION] έχεις δυναμομετρήσει; Θα ήθελα να δω διάγραμμα. Πηγα σημερα με εναν φιλο για να πάρει το 4ο του MX5 (NB 18αρι Nardi, οχι sporty) και απεδείχθη μετατροπή ξε-κομπρεσοραρισμένο (αναθεμα και αν βγαίνει νοημα )[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] 25€ πλήρωσα καθαρισμο σημερα μπεκ και αλλαγή ολα τα o-rings (1% απόκλιση εχουν πλεον) :triniti: Δεν έχω δυναμομετρήσει, ο λόγος είναι ότι έχω κάνει μέχρι τώρα είναι in da house με ένα φίλο. Οπότε προχωράω αργααααά. Το πρόγραμμα ήταν από flyin miata και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με fine tuning. (στο ίδιο το base map πάντα, σε όλα τα παρελκόμενα το έχω λιώσει.) 1+ χρόνο μαζέυω γνώσεις, γιατι θέλω εγώ να τα κάνω όλα με ελάχιστη εξωτερική βοήθεια. Ο φίλος επενδύει και σε εργαλεία όλο αυτό το καιρό και για προσωπικά του πρότζεκτ. Oπότε μπορείς να πείς ότι είναι πιο πολύ engineering project:p Τώρα ετοιμάζω τον λάστ γύρο σε hardware, νέες δισκόπλακες γιατί αυτές ήταν για το φούτσο και δεν ταιριάζουν σωστά και νέο ψυγείο. Μετά απο τα πάνω θα πάω στο fine tuning, στο δυναμόμετρο και εκεί θα μάθω τι παίζει. EDIT Επίσης πριν λίγο επέστρεψα το καπό στην αρχική του θέση, είχα σηκώσει το πίσω μέρος 1 - 1,5cm με παξιμάδια. Μ@λ@κία είχα κάνει , αυτό μείωνε εν τέλει την ροή του αέρα στο ψυγείο μπροστά, γιατί κάτω απο τους υαλοκαθαρίστήρες σε όλα τα κάρα είναι σημείο υψηλής πίεσης λόγω του αεροδυναμικού σχεδίου, οπότε αντί να φεύγει ζεστός αέρας από εκεί ΜΠΑΙΝΕΙ κρύος. Ναι μέν μειώνεις την θερμοκρασία πιθανώς, εκεί κοντά στο πίσω μέρος του καπό, αλλά μειώνεις την απόδοση του ψυγείου. Το ίδιο ισχύει και για την ποδία κάτω απο το μοτέρ, μην τα μοντάρετε αυτά εκτός αν ξέρετε τι κάνετε.
Tsakonas Απρίλιος 4, 2012 #8044 Απρίλιος 4, 2012 Επειδη νομιζω ειχαν πεσει καποιες ερωτησεις περι αυτου εδω (μπορει να ηταν και σε αλλο Thread βεβαια...)Καταργείται πλήθος διατάξεων ταξινόμησης οχημάτων | κοινωνια | ethnos.grανοησιες ,το παρουσιαζουν λες και εγινε τιποτα σημαντικοΣε απλα ελληνικα,ΑΝ περπατησει αυτο,δεν θαχουν υποχρεωση να περασουν ΚΤΕΟ οσοι εισαγουν μεταχειρισμενο στην Ελλαδα.Σοβαρη διευκολυνση.ΥΓ: Ροκκος φορεσε εισαγωγη.Πηρε αισθητα σε αποκριση (Μπιατς certified,δεν λεω μλκιες).Εχει αλουμινενιο σωληνα.Αξιζει να του περασω θερμομονωση τυπου ταινια εξατμισεων?
AN7 OverClocker Απρίλιος 4, 2012 #8045 Απρίλιος 4, 2012 ανοησιες ,το παρουσιαζουν λες και εγινε τιποτα σημαντικοΣε απλα ελληνικα,ΑΝ περπατησει αυτο,δεν θαχουν υποχρεωση να περασουν ΚΤΕΟ οσοι εισαγουν μεταχειρισμενο στην Ελλαδα.Σοβαρη διευκολυνση.ΥΓ: Ροκκος φορεσε εισαγωγη.Πηρε αισθητα σε αποκριση (Μπιατς certified,δεν λεω μλκιες).Εχει αλουμινενιο σωληνα.Αξιζει να του περασω θερμομονωση τυπου ταινια εξατμισεων?Και μόνωση να τους περάσεις, ο αέρας που έχει μέσα το μοτέρ είναι ζεστός, οπότε αποτέλεσμα σχεδόν 0. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι πιο αργές διακυμάνσεις στην θερμοκρασία.
2cpu Απρίλιος 4, 2012 #8046 Απρίλιος 4, 2012 [MENTION=3128]2cpu[/MENTION] δεν γνωρίζω τι έγινε στην φώτο, απλά την βρήκε ένας φίλοςpftr μισες δουλειες Δεν ξέρεις τα redline Μάκης?Μου κάνει εντύπωση, εδώ κάτω και πιο νότια, είναι αρκετά γνωστά και αποδεδειγμένα καλά. Oχι Ακη και σημερα που ρωτησα κανεις δεν γνωριζε κατι. Θα ξαναρωτησω/ψαξω περισσοτερο. [MENTION=3128]2cpu[/MENTION] 25€ πλήρωσα καθαρισμο σημερα μπεκ και αλλαγή ολα τα o-rings (1% απόκλιση εχουν πλεον) :triniti: Nαι καπου εκει γιατι και εγω εχει χρονια που τα καθαρισα. Απλα το ποσο που ανεφερε στο λινκ ο [MENTION=6199]SirDiman[/MENTION] με παραξενεψε.και φυσικα ο επαναπρογραμματισμος.
AN7 OverClocker Απρίλιος 4, 2012 #8047 Απρίλιος 4, 2012 Oχι Ακη και σημερα που ρωτησα κανεις δεν γνωριζε κατι.Θα ξαναρωτησω/ψαξω περισσοτερο.Γερμανόφιλοι αυτοί που ρώτησες?Γιατί τα redline σταντε τα ξέρουν οι λίγο ψαγμένοι γιαπωνεζόφιλοι.
2cpu Απρίλιος 4, 2012 #8048 Απρίλιος 4, 2012 Ιταλοφιλοι, γαλλοφιλοι, γενικης χρησεως (τρακτερατζηδες,νταλικιερηδες) Γιαπωνεζακο δεν πετυχα ακομα.
Κωστάκης Απρίλιος 4, 2012 #8049 Απρίλιος 4, 2012 [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]Όταν ευκαιρήσετε ανεβάστε καμιά φωτογραφία απο το drift. :flower:Μήτσε οπωσδήποτε τα φλογίδια του impreza
Lakisss Απρίλιος 4, 2012 #8050 Απρίλιος 4, 2012 Τι έπρεπε να δούμε.... [ame=http://vimeo.com/39068848]First round of D.C.G Kartodromo 18/3/12 on Vimeo[/ame]
Κωστάκης Απρίλιος 4, 2012 #8051 Απρίλιος 4, 2012 Ούτε το 1/10 της οργάνωσης που βλέπω εδώ δεν υπήρχε σημέρα. Αρπαχτή για να τσιμπήσουν τα δεκάρικα
2cpu Απρίλιος 5, 2012 #8052 Απρίλιος 5, 2012 Cars That Stood The Test Of Time | English Russiahttp://englishrussia.com/2012/03/13/the-spirit-of-old-time-part-2/
Lakisss Απρίλιος 5, 2012 #8053 Απρίλιος 5, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=FUPCwolLrsY&feature=colike]2012 MAX ORIDO D1GP NEW MACHINE TOYOTA V8 86 SHAKEDOWN - YouTube[/ame]
digitaltiger Απρίλιος 6, 2012 #8055 Απρίλιος 6, 2012 Σαν το rx7 του mad mike δεν...Αυτο το αμαξι ειναι λες και εχει δημιουργηθει για drifting...
Κωστάκης Απρίλιος 6, 2012 #8057 Απρίλιος 6, 2012 dp.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=86LF8vNkMPQ]Meet Stavros Grillis, the younger drifter of the world (9,5 years old) - YouTube[/ame]
Lakisss Απρίλιος 6, 2012 #8058 Απρίλιος 6, 2012 Πω, πω πω.....δώστε στο παιδί ένα Nissan!:clap: Περίμενα πότε θα έβαζε χέρι στον ήλιο για να σιγουρευόμουν για τον νέο Vatanen.
Billys Απρίλιος 6, 2012 #8060 Απρίλιος 6, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=9ysE3CGxrWA&feature=g-all-u&context=G221355cFAAAAAAAACAA]Koenigsegg Agera R - 402km/h fly by on the Nurburgring! - YouTube[/ame]1:39 :wassat::wassat:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.