Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Γραφώ και από κάτω γιατί δε μου αρκεί το like για να πω ποσό συμφωνώ με αυτό.

Ειδικά σε turbo αυτοκίνητα με άμεσο ψεκασμό, όπου δεν έχεις το σπρέϊ βενζίνης να "πλένει" μέρος των αυλών εισαγωγής + τις βαλβίδες, το δοχείο αναθυμιάσεων είναι must, uberlike+++!!!!1111oneoneone.

Ακόμα και τα σκέτα FSi είχαν πρόβλημα. Όχι τόσο έντονο αλλά υπήρχε.

Απ όσο είχα διαβάσει και με τα μέχρι τότε δεδομένα, ανα 50,000χλμ αν δεν έχεις catch can θέλεις καθάρισμα στις βαλβίδες εισαγωγής.

Link to comment
Share on other sites

Ποια λάδια έχεις δοκιμάσει μέχρι τώρα?

Motul 8100 5W30 και τα μαμίσια Toyota :p

Τo spec sheet ζητάει απλά προδιαγραφή API SM και από άποψη ιξώδους ένα 0W30 ή 5W30 είναι το πιο λογικό.

Αλλαγές προσπαθώ να κάνω κάθε 6μηνο (~6.500 km), αλλά αν σφίγγομαι οικονομικά τα αφήνω και χρόνο (~13.000 km).

Με βάση τα παραπάνω, αν έχεις να μου προτείνεις κάτι άλλο, είμαι όλος αυτιά :p

Link to comment
Share on other sites

Τι προδιαγραφές από άποψη ιξώδους δίνει η Toyota?

Αν σου δίνει 2, 0w-30 + 5w-30 προφανώς για ζεστά κλίματα θα έχει το 5w-30 και για λίγο πιο κρύα το 0w-30.

Αν αλλάζεις κάθε εξάμηνο, εγώ θα έβαζα τώρα 5w-30 και τον Οκτώβρη θα έβαζα τα 0-30

Βέβαια δεν είναι καλό να αλλάζεις τόσο συχνά ιξώδες :p

Link to comment
Share on other sites

Τι προδιαγραφές από άποψη ιξώδους δίνει η Toyota?

Αν σου δίνει 2, 0w-30 + 5w-30 προφανώς για ζεστά κλίματα θα έχει το 5w-30 και για λίγο πιο κρύα το 0w-30.

Αν αλλάζεις κάθε εξάμηνο, εγώ θα έβαζα τώρα 5w-30 και τον Οκτώβρη θα έβαζα τα 0-30

Βέβαια δεν είναι καλό να αλλάζεις τόσο συχνά ιξώδες :p

Καλά, η Toyota δίνει ό,τι να 'ναι.

Λέει ότι είναι προτεινόμενο το 0W-20, αλλά είναι αποδεκτά και τα παρακάτω:

0W-20 (API grade SM and energy-conserving or ILSAC* multigrade engine oil)

10W-30, 5W-30, 5W-20 (API grade SL “energy-conserving”, SM “energy-conserving” or ILSAC* multigrade engine oil)

20W-50 and 15W-40 (API grade SL or SM multigrade engine oil)

Εγώ 0W-20 δεν βάζω πάντως.

Και στην αντιπροσωπεία 5W-30 βάζουν, το οποίο γενικά δεν έχει διαφορές με το 0W-30 σε θερμοκρασία λειτουργίας απ' ό,τι βλέπω στα datasheets.

Απλά έχει μεγαλύτερο range λειτουργίας και είναι λιγάκι πιο ακριβό. Δεν με πειράζει προς το παρόν.

Στις μάρκες είχα κολλήσει εγώ και τελικά η ποικιλία στο Ελλάντα είναι τραγικά μικρή. :TD:

Ελπίζω να είναι καλά τα Redline τουλάχιστον. :p

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει μέσα διάγραμμα με θερμοκρασία που να προτείνει το ανάλογο ιξώδες?

Όχι, δεν έχω βρει πουθενά τέτοιο πράγμα (ακόμα και με paid subscription που είχα μπει στο techdoc.toyota-europe.com και είχα κατεβάσει τα πάντα)

Γενικά, άμα δεις τι γράφει το manual, θα καταλάβεις ότι είναι λίγο χύμα το πράγμα... :p

Γι' αυτό πιστεύω ένα 5W-30 είναι ό,τι πρέπει και είναι και αρκετά common στην αγορά.

Μην σκαλώνεις, τα Redline είναι απ τα κορυφαία λάδια.

Τέλεια τότε :D

EDIT: Έχει στο manual ένα διάγραμμα με θερμοκρασίες και ιξώδη, αλλά είναι εντελώς general (δηλαδή λέει γενικότερα για τα ιξώδη τι σημαίνουν και τη σχέση με τη θερμοκρασία). Ένα τέτοιο είναι.

Φαντάζομαι όμως ότι εννοούσες κάτι πιο specific για το συγκεκριμένο μοτέρ έτσι?

Αλλιώς σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα μπορώ να βάλω και 20W-50, αφού δεν παίζει να βρεθώ σε μέρος τόσο ψυχρό, αλλά προφανώς αυτό είναι πολύ βαρύ λάδι για το μοτέρ μου.

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

EDIT: Έχει στο manual ένα διάγραμμα με θερμοκρασίες και ιξώδη, αλλά είναι εντελώς general (δηλαδή λέει γενικότερα για τα ιξώδη τι σημαίνουν και τη σχέση με τη θερμοκρασία). Ένα τέτοιο είναι.

Φαντάζομαι όμως ότι εννοούσες κάτι πιο specific για το συγκεκριμένο μοτέρ έτσι?

Αλλιώς σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα μπορώ να βάλω και 20W-50, αφού δεν παίζει να βρεθώ σε μέρος τόσο ψυχρό, αλλά προφανώς αυτό είναι πολύ βαρύ λάδι για το μοτέρ μου.

Ενα τέτοιο διάγραμμα λέω αλλά για το μοτερ σου. ;)

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4PBsH4Xry9U&feature=player_embedded]Extreme Triumph Street Triple Offroad - Julien Welsch - StreetBike Motocross - YouTube[/ame]

η αλλιως πως καταστρεφεις μια υπεροχη μοτοσυκλετα :hang3:

http://www.motorvision.nl/pim/uploadedimages/bigtriumphstreettriple0gl7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Motul 8100 5W30 και τα μαμίσια Toyota :p

Τo spec sheet ζητάει απλά προδιαγραφή API SM και από άποψη ιξώδους ένα 0W30 ή 5W30 είναι το πιο λογικό.

Αλλαγές προσπαθώ να κάνω κάθε 6μηνο (~6.500 km), αλλά αν σφίγγομαι οικονομικά τα αφήνω και χρόνο (~13.000 km).

Με βάση τα παραπάνω, αν έχεις να μου προτείνεις κάτι άλλο, είμαι όλος αυτιά :p

Ποια motul απο ολα??Αν δεν απατωμαι βγαινουν σε διαφορες εκδοχες ..τουλαχιστον σε 0-30 που κοιτουσα.

Και τα εναλλαζεις ολα για δοκιμη ...ή δε σου αρεσαν ??(σε σχεση με οτι ειχες δοκιμασει πριν).

Link to comment
Share on other sites

Ποια motul απο ολα??Αν δεν απατωμαι βγαινουν σε διαφορες εκδοχες ..τουλαχιστον σε 0-30 που κοιτουσα.

Και τα εναλλαζεις ολα για δοκιμη ...ή δε σου αρεσαν ??(σε σχεση με οτι ειχες δοκιμασει πριν).

σου απανταω εγω.

αυτα φορουσε..

Motul 8100 Eco-Clean C2 (5W-30)

και λεω να τα βαλω και γω..

το πλεονεκτημα ειναι το χαμηλο HTHS

Motul

εχω στειλει μαιλ να δω αν πουλαει λιανικη ο χαμπης(εισαγωγεας)...

αν πας προιοντα εχει pdf ολο τον καταλογο.

Link to comment
Share on other sites

Ποια motul απο ολα??Αν δεν απατωμαι βγαινουν σε διαφορες εκδοχες ..τουλαχιστον σε 0-30 που κοιτουσα.

Και τα εναλλαζεις ολα για δοκιμη ...ή δε σου αρεσαν ??(σε σχεση με οτι ειχες δοκιμασει πριν).

Αυτά που λέει ο Magic από πάνω. Μία φορά πήγα σε Motul γιατί ήταν λύση "βιαστική".

Δεν έχω σκοπό να αλλάζω μάρκα λάδια για πλάκα.

Απλά τώρα δεν ξαναβρίσκω τα ίδια και, αν αποδειχθούν τα Redline όσο καλά τα λένε, θα μείνω σε αυτά που φαίνεται ότι θα τα βρίσκω πιο εύκολα μελλοντικά.

Σορυ κιολας αλλα αφηνεις λαδια για τοσα χιλιομετρα?

Το περίμενα κι αυτό :p Κοίτα:

Λάδια-φίλτρο-εργασία κάνουν 70-80 ευρώ (αναλόγως το λάδι). Ε, δεν είναι κι εύκολο, φοιτητής είμαι.

Υπάρχουν ένα σωρό άλλα Yaris εταιρικά, που μένουν κάθε φορά με το ίδιο λάδι για πάνω από 15.000 km (και βάζουν λαδάκια Toyota, όχι Redline). Είναι εγγυημένο ότι δεν θα καταλάβει τίποτα, αν μία φορά δεν μπορέσω να πάω για ενδιάμεση και αφήσω τα λάδια παραπάνω. Ούτε τούρμπο είναι, ούτε το σκίζω. Όταν πάρω αμάξι της προκοπής, θα βγάζω και λεφτά να το συντηρώ, και τότε, i promise, θα αλλάζω κάθε 5k. :p Ως τότε, πλιζ don't bug me, πρώτο μου αμάξι είναι και ούτε κι εγώ ξέρω πόσο χρήμα και χρόνο έχω αφιερώσει για να είναι μετά από 3 χρόνια όπως τη μέρα που το πήρα :)

Link to comment
Share on other sites

"βιαστικη" λυση τοτε και πλεον δεν τα βρισκεις??:p

ΠΕρα απο αυτο πως τα ειδες χειροτερα-καλυτερα-θα τα ξαναεβαζες..μακρια απο μας..κλπ..τι απο ολα?

Τελικα τα 5-30 ειχα σταμπαρει παλιοτερα..αλλα ακομα δεν εχει ερθει η ωρα τους..

Link to comment
Share on other sites

"βιαστικη" λυση τοτε και πλεον δεν τα βρισκεις??:p

ΠΕρα απο αυτο πως τα ειδες χειροτερα-καλυτερα-θα τα ξαναεβαζες..μακρια απο μας..κλπ..τι απο ολα?

Τελικα τα 5-30 ειχα σταμπαρει παλιοτερα..αλλα ακομα δεν εχει ερθει η ωρα τους..

Στο δικό μου μοτέρ ήταν μία χαρά. Και φαίνεται ότι έχουν κρατήσει καλά μέχρι σήμερα.

Συμπτωματικά, διάβασα ότι κι εδώ κατέληξαν ότι είναι μία χαρά για μένα.

Λίγο η "καταγωγή" τους δεν μου αρέσει :p αλλά μάλλον θα τα ξαναέβαζα (moar feedback αύριο που θα παίξουν και τα Redline)

Γενικά είναι ποιοτικά λάδια, αλλά πιστεύω το δικό μου δεν έχει τις "ιδιοτροπίες" ούτε την καταπόνηση ενός TSI, για παράδειγμα.

Οπότε έξω από τη σφαίρα της δικής μου εμπειρίας, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη :p

Link to comment
Share on other sites

το πλεονεκτημα ειναι το χαμηλο HTHS

Πλεονέκτημα για τον μηχανικό που θα λύσει τα μέταλλα για αλλαγή από φθορά.

High-Temperature/High-Shear

This test is a simulation of the shearing effects that would occur within an engine. In fact,

it's actually designed to simulate motor oil viscosity in operating crankshaft bearings.

Under high stress conditions where shearing can occur, the VI Improvers (polymers)

break down. As they do, the viscosity of the oil decreases. This is what the High

Temperature/High Shear test checks for.

The HT/HS test is measured in Centipoise (cP) as the Cold Crank Simulator test is.

However, in this case, because you're hoping for the least loss of viscosity with an

increase in heat and stress, you want the cP value to remain high.

Each SAE multi-viscosity grade has a specific lower limit for the HT/HS cP value. If a

multi-viscosity oil cannot achieve a cP value above that limit, it cannot be classified

under that viscosity grade. For instance, according to the SAE specifications, an oil must

achieve an HT/HS cP value of 3.7 or higher in order to be classified at the 15w40

viscosity grade. The thinner the oil the lower the number.

So, whether this data appears on a manufacturer's

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/comparing-tech-specs.pdf

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν είναι πλεονέκτημα το χαμηλό HTHS.

Απλά λέει Number=2385396'>εδώ ότι δεν χρειάζεται να ξεπερνάει πολύ το 3.0.

Τώρα, άμα λένε βλακείες σε εκείνο το φόρουμ, θα πάω να χτυπήσω το κεφάλι μου που τόσο καιρό δεν έπαιρνα κατευθείαν τα Mobil1 ESP :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.