magicman Απρίλιος 1, 2012 #7961 Απρίλιος 1, 2012 πριν λιγες μερες, φιλος με vw golf 1.4 tsi 170hp εχασε 400αρι, απο 106 rallye 136hp..to rallye εχει ΦΠΕ, και το golf 18αρες... του εφυγε πολυ μακρια..ασχετο, ετσι ειπα να το αναφερω.
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2012 #7962 Απρίλιος 1, 2012 136hp δεν ήταν το rallyeΦΠΕ πάνε 140 ίσως κα παραπάνω ανάλογα το πόσο τσίτα το παίζεις.Μαζί ανοίγατε με αυτή; Ενώ νομίζω ένα ελάχιστο τσιιιικ πιο γρήγορα (έχω και μακρύ διαφορικό).Εννοείς αν πηγαίναμε μαζί?Δεν έχω ξανα δει τόσο επίμονη γκόμενα να λιώνει αμάξι και να το ξεκ@λιάζει από στάσηΗ πλάκα είναι ότι την επόμενη φορά που την πέτυχα στην Βουλιαγμένης, ήρθε με σφήνες δίπλα μου και κοζαρώμασταν κανα 10 λεπτο.
magicman Απρίλιος 1, 2012 #7963 Απρίλιος 1, 2012 δεν ημουν παρον.. μπορει να ειναι και παραπανω. ο φιλος με το golf μου ειπε οτι ηταν 136.
PetrosD Απρίλιος 1, 2012 #7964 Απρίλιος 1, 2012 Εννοείς αν πηγαίναμε μαζί?Ναι ρε παιδί μου, αν τα στήσατε και ανοίγατε το ίδιο.Δεν έχω ξανα δει τόσο επίμονη γκόμενα να λιώνει αμάξι και να το ξεκ@λιάζει από στάσηΗ πλάκα είναι ότι την επόμενη φορά που την πέτυχα στην Βουλιαγμένης, ήρθε με σφήνες δίπλα μου και κοζαρώμασταν κανα 10 λεπτο.Όντως! Και η σημερινή η δικιά μου συνέχεια σφήνες έκανε! Παίζει σοβαρά να είναι η ίδια!
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2012 #7965 Απρίλιος 1, 2012 Ναι ρε παιδί μου, αν τα στήσατε και ανοίγατε το ίδιο.Όντως! Και η σημερινή η δικιά μου συνέχεια σφήνες έκανε! Παίζει σοβαρά να είναι η ίδια! Μα, αυτό δεν είπα στην αρχή? τα στήσαμε σε 6-7 φανάρια που μας έπιασαν. Μας έπιαναν συνεχόμενα φανάρια και δεν προλάβαινε να μου φύγει λόγο δύναμης
PetrosD Απρίλιος 1, 2012 #7966 Απρίλιος 1, 2012 Άρα, θεωρητικά και μαζί αν τα στήναμε, θα πηγαίναμε το ίδιο.
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2012 #7967 Απρίλιος 1, 2012 Χλωμό. Το ελαφρύ αμάξι από στάση και στα πρώτα μέτρα, έχει πλεονέκτημα, αλλά στο κούμπωμα 3ης αρχίζουν και μιλούν τα άλογα
LevelOne Απρίλιος 1, 2012 Author #7968 Απρίλιος 1, 2012 Ε τωρα τα παραλές... Πισωκίνητο με 2.5αρι 24βαλβιδο ειναι... Ξεκολλάει, οχι απλα φεύγει.
jpcupra Απρίλιος 1, 2012 #7969 Απρίλιος 1, 2012 θελω αναρτηση? μπλοκε? 8αρια? το αμαξι πλεον δεν παταει (μεχρι τα 160 γραφει...)... :weep:
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2012 #7970 Απρίλιος 1, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=o329ZFqnsEM&feature=relmfu]Texas Mile - Highlights from Friday - March 2012 - YouTube[/ame]
Athens2004 Απρίλιος 1, 2012 #7971 Απρίλιος 1, 2012 πριν λιγες μερες, φιλος με vw golf 1.4 tsi 170hp εχασε 400αρι, απο 106 rallye 136hp..to rallye εχει ΦΠΕ, και το golf 18αρες... του εφυγε πολυ μακρια.. ασχετο, ετσι ειπα να το αναφερω. Μαν το ραλυ ειναι πανάλαφρο , λογικά και με το gti με τα 200ps να τα εστηνε θα το τσαγιαζε οπως και οποιοδήποτε σημερινό gti με 200+- αλογα . τα οποια ειναι βαρύτερα φοράνε φαρδια λάστιχα - μεγάλες ζάντες εχουν ηλεκτρόγκαζα κλπ κλπ . Και εμενα φίλος μου πρόσφατα πήρε ενα rallye 1ο στάδιο επειδη το βρήκε χώμα τιμή για 2ρο αμάξι και εχει στεναχωρήσει κόσμο .
LevelOne Απρίλιος 1, 2012 Author #7972 Απρίλιος 1, 2012 Τι ειδους σατανικό πριόνι ειναι αυτο το Camaro... Αλλα και ολα τα Viper ειναι αντε γεια... Αυτος ο V10 σπερνει.
Shadow Keeper Απρίλιος 1, 2012 #7973 Απρίλιος 1, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=lee62TmnUcQ]4AGE Turbo T61 2.5Bar boost 9000rpm - YouTube[/ame] Τρελό "βρισίδι" ρίχνει το μοτέρ.
Athens2004 Απρίλιος 1, 2012 #7974 Απρίλιος 1, 2012 Το έχω ξαναβάλει αλλα αξίζει . [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1BfcxOqBOGA]K20 Type R GT35R Turbo on a Toyota MR-S (Philippines) - YouTube[/ame] ( Στο 00.01 sec ανοίγει πρώτη και στο 00.11ο κουμπώνει έκτη Oo )
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2012 #7975 Απρίλιος 1, 2012 Αν δεν χρειαζόταν 6κ η μετατροπή ένας καλός φίλος θα είχε βάλει Κ20 αντί για το 2ZZ(tsport) που έβαλε199Ps JDM ECU Φ-Ε[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Nnir4AXIOOw]Royal dyno - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=ewivaa-4jzM]Royal 2ZZ MR2 16-3-2012 - YouTube[/ame]
ΓιαγκΤ Απρίλιος 2, 2012 #7976 Απρίλιος 2, 2012 Ε τωρα τα παραλές... Πισωκίνητο με 2.5αρι 24βαλβιδο ειναι... Ξεκολλάει, οχι απλα φεύγει.Αν έχει αυτόματο κιβώτιο χλωμό. Δεν το πιστεύεις πως ξεκινάει.
Tsakonas Απρίλιος 2, 2012 #7977 Απρίλιος 2, 2012 ο ροκκος φορεσε και εισαγωγη.Πηρε τα πανω του σε αποκριση,αλλα μετα θερμαινεται πολυ ο αλουμινενιος σωληνας της εισαγωγης.Θα φορεσει θερμομονωτικη εξατμισεων η κεραμικη επιστρωση,αν και δεν ξερω αν καθεται το κεραμικο πανω στην ηλεκτροστατικη βαφή.Ειδα τις σωληνωσεις του αυτοκινητου απο μεσα,τιγκα στο λαδι λεμε...
Dant3 Απρίλιος 2, 2012 #7978 Απρίλιος 2, 2012 καλα 500 bhp θα το φτασεις εσυ οπως πας για να ψαρωνουν οι μπιτσεζ
AN7 OverClocker Απρίλιος 2, 2012 #7979 Απρίλιος 2, 2012 ο ροκκος φορεσε και εισαγωγη.Πηρε τα πανω του σε αποκριση,αλλα μετα θερμαινεται πολυ ο αλουμινενιος σωληνας της εισαγωγης.Θα φορεσει θερμομονωτικη εξατμισεων η κεραμικη επιστρωση,αν και δεν ξερω αν καθεται το κεραμικο πανω στην ηλεκτροστατικη βαφή.Ειδα τις σωληνωσεις του αυτοκινητου απο μεσα,τιγκα στο λαδι λεμε...Εγώ θα σου δώσω μια συμβουλή που είχα πει στον Gorilla και μετά μου είπε ότι είχα δίκιο.Βάλε όπως και δήποτε δοχείο αναθυμιάσεων. Εκτός το ότι θα έχεις πιο καθαρή εισαγωγή, δεν θα λασπώσεις και τις βαλβίδες εισαγωγής σου με λάδι.Αυτό έχει αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και άμα παραγίνει ακόμα και ρετάρισμα.http://www.ttforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=19&p=1646044
kaynd Απρίλιος 2, 2012 #7980 Απρίλιος 2, 2012 Γραφώ και από κάτω γιατί δε μου αρκεί το like για να πω ποσό συμφωνώ με αυτό. Ειδικά σε turbo αυτοκίνητα με άμεσο ψεκασμό, όπου δεν έχεις το σπρέϊ βενζίνης να "πλένει" μέρος των αυλών εισαγωγής + τις βαλβίδες, το δοχείο αναθυμιάσεων είναι must, uberlike+++!!!!1111oneoneone.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.