Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

πριν λιγες μερες, φιλος με vw golf 1.4 tsi 170hp εχασε 400αρι, απο 106 rallye 136hp..

to rallye εχει ΦΠΕ, και το golf 18αρες...

του εφυγε πολυ μακρια..

ασχετο, ετσι ειπα να το αναφερω.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

136hp δεν ήταν το rallye

ΦΠΕ πάνε 140 ίσως κα παραπάνω ανάλογα το πόσο τσίτα το παίζεις.

Μαζί ανοίγατε με αυτή; Ενώ νομίζω ένα ελάχιστο τσιιιικ πιο γρήγορα (έχω και μακρύ διαφορικό).

Εννοείς αν πηγαίναμε μαζί?

Δεν έχω ξανα δει τόσο επίμονη γκόμενα να λιώνει αμάξι και να το ξεκ@λιάζει από στάση

Η πλάκα είναι ότι την επόμενη φορά που την πέτυχα στην Βουλιαγμένης, ήρθε με σφήνες δίπλα μου και κοζαρώμασταν κανα 10 λεπτο.

δεν ημουν παρον.. μπορει να ειναι και παραπανω. ο φιλος με το golf μου ειπε οτι ηταν 136.

Εννοείς αν πηγαίναμε μαζί?

Ναι ρε παιδί μου, αν τα στήσατε και ανοίγατε το ίδιο.

Δεν έχω ξανα δει τόσο επίμονη γκόμενα να λιώνει αμάξι και να το ξεκ@λιάζει από στάση

Η πλάκα είναι ότι την επόμενη φορά που την πέτυχα στην Βουλιαγμένης, ήρθε με σφήνες δίπλα μου και κοζαρώμασταν κανα 10 λεπτο.

Όντως! Και η σημερινή η δικιά μου συνέχεια σφήνες έκανε! Παίζει σοβαρά να είναι η ίδια!

Ναι ρε παιδί μου, αν τα στήσατε και ανοίγατε το ίδιο.

Όντως! Και η σημερινή η δικιά μου συνέχεια σφήνες έκανε! Παίζει σοβαρά να είναι η ίδια!

Μα, αυτό δεν είπα στην αρχή? τα στήσαμε σε 6-7 φανάρια που μας έπιασαν. Μας έπιαναν συνεχόμενα φανάρια και δεν προλάβαινε να μου φύγει λόγο δύναμης :p

Χλωμό. Το ελαφρύ αμάξι από στάση και στα πρώτα μέτρα, έχει πλεονέκτημα, αλλά στο κούμπωμα 3ης αρχίζουν και μιλούν τα άλογα ;)

Ε τωρα τα παραλές... Πισωκίνητο με 2.5αρι 24βαλβιδο ειναι... Ξεκολλάει, οχι απλα φεύγει.

θελω αναρτηση? μπλοκε? 8αρια? το αμαξι πλεον δεν παταει (μεχρι τα 160 γραφει...)... :weep::weep::weep:

πριν λιγες μερες, φιλος με vw golf 1.4 tsi 170hp εχασε 400αρι, απο 106 rallye 136hp..

to rallye εχει ΦΠΕ, και το golf 18αρες...

του εφυγε πολυ μακρια..

ασχετο, ετσι ειπα να το αναφερω.

Μαν το ραλυ ειναι πανάλαφρο , λογικά και με το gti με τα 200ps να τα εστηνε θα το τσαγιαζε οπως και οποιοδήποτε σημερινό gti με 200+- αλογα . τα οποια ειναι βαρύτερα φοράνε φαρδια λάστιχα - μεγάλες ζάντες εχουν ηλεκτρόγκαζα κλπ κλπ . Και εμενα φίλος μου πρόσφατα πήρε ενα rallye 1ο στάδιο επειδη το βρήκε χώμα τιμή για 2ρο αμάξι και εχει στεναχωρήσει κόσμο . :D

Τι ειδους σατανικό πριόνι ειναι αυτο το Camaro... Αλλα και ολα τα Viper ειναι αντε γεια... Αυτος ο V10 σπερνει.

Το έχω ξαναβάλει αλλα αξίζει .

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1BfcxOqBOGA]K20 Type R GT35R Turbo on a Toyota MR-S (Philippines) - YouTube[/ame]

( Στο 00.01 sec ανοίγει πρώτη και στο 00.11ο κουμπώνει έκτη Oo )

Αν δεν χρειαζόταν 6κ η μετατροπή ένας καλός φίλος θα είχε βάλει Κ20 αντί για το 2ZZ(tsport) που έβαλε

199Ps JDM ECU Φ-Ε

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Nnir4AXIOOw]Royal dyno - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ewivaa-4jzM]Royal 2ZZ MR2 16-3-2012 - YouTube[/ame]

Ε τωρα τα παραλές... Πισωκίνητο με 2.5αρι 24βαλβιδο ειναι... Ξεκολλάει, οχι απλα φεύγει.

Αν έχει αυτόματο κιβώτιο χλωμό. Δεν το πιστεύεις πως ξεκινάει.

ο ροκκος φορεσε και εισαγωγη.Πηρε τα πανω του σε αποκριση,αλλα μετα θερμαινεται πολυ ο αλουμινενιος σωληνας της εισαγωγης.Θα φορεσει θερμομονωτικη εξατμισεων η κεραμικη επιστρωση,αν και δεν ξερω αν καθεται το κεραμικο πανω στην ηλεκτροστατικη βαφή.Ειδα τις σωληνωσεις του αυτοκινητου απο μεσα,τιγκα στο λαδι λεμε...

ο ροκκος φορεσε και εισαγωγη.Πηρε τα πανω του σε αποκριση,αλλα μετα θερμαινεται πολυ ο αλουμινενιος σωληνας της εισαγωγης.Θα φορεσει θερμομονωτικη εξατμισεων η κεραμικη επιστρωση,αν και δεν ξερω αν καθεται το κεραμικο πανω στην ηλεκτροστατικη βαφή.Ειδα τις σωληνωσεις του αυτοκινητου απο μεσα,τιγκα στο λαδι λεμε...

Εγώ θα σου δώσω μια συμβουλή που είχα πει στον Gorilla και μετά μου είπε ότι είχα δίκιο.

Βάλε όπως και δήποτε δοχείο αναθυμιάσεων. Εκτός το ότι θα έχεις πιο καθαρή εισαγωγή, δεν θα λασπώσεις και τις βαλβίδες εισαγωγής σου με λάδι.Αυτό έχει αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και άμα παραγίνει ακόμα και ρετάρισμα.

http://www.ttforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=19&p=1646044

Γραφώ και από κάτω γιατί δε μου αρκεί το like για να πω ποσό συμφωνώ με αυτό.

Ειδικά σε turbo αυτοκίνητα με άμεσο ψεκασμό, όπου δεν έχεις το σπρέϊ βενζίνης να "πλένει" μέρος των αυλών εισαγωγής + τις βαλβίδες, το δοχείο αναθυμιάσεων είναι must, uberlike+++!!!!1111oneoneone.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.