Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

και τι δεν εχει :dance3:

dafuq + fox ανάρτηση....

U drive like a bawss

Έτσι και αλλιώς στο ίδιο group είναι με την ford ανταλλάσσουν ιδέες μεταξύ τους...

Πλέον έχει πολύ μικρό ποσοστό η ford στην Mazda

Link to comment
Share on other sites

Girls in high powered cars...

NSFW

3 ΕΥΡΩ Η 100αρα αμολυβδη???

στα @@ μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και με λιγοτερο απο το 1/3 της ιπποδυναμης του καλλιτεχνη κει περα, δεν μπορω να φανταστω πιο υπεροχο/καυλωτικο/ego boost πραγμα στον κοσμο απο σκασιματα του Μιλτιαδη με ταυτοχρονα μπιτσο-χαχανητα και να ψαχνουν να κρατηθουν...

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το ειχα αναφερει επανερχομαι.

Σημερα το δοξασμενο ποπελ εκλεισε 300k klm.

Ετσι θελησα να μοιραστω μαζι σας

τα τοσα χρονια πισω απο το τιμονι του.

Ξεκινωντας λοιπον το ποπελ αγοραστηκε απο ανταλλαγη που εγινε σε μοναδα BMW που εργαζομουν.

Ο πρωην ιδιοκτητης ειχε γραψει 98.000 χλμ στο καντραν οταν αποφασισε να το αντικαταστησει με μια Ε 36 Compact.:sick: .

To ποπελ οταν ηρθε στην κατοχη μου ειχε Billstein μαυρα σε συνδυασμο HR ελατηρια κια ανοξειδωτο τελικο ελευθερας στοιχεια που δειχνανε τις αγωνιστικες τασεις του ενος λιτρου 55 ονων τρικυλινδρου κινητηρα του.

Συμβιωσα μαζι με αυτο το πακετο για λιγο χρονικο διαστημα μιας και εκτελουσε χρεη μεταφορας του απεβιωσαντα

πατερα μου στην μοναδα αιμοκαθαρσης και μιας δεν ειχα ορεξη να τον ταλαιπωρω σε Paris-Dakar στους αθανατους ελληνικους δρομους αλλαχθηκαν με μαμα ελατηρια και Kayaba αμορτισερ.

Επισης αλλαξα ολο το σετ εξατμισης μαζι με το αγωνιστικο διαθεσεων τελικο με ανοξειδωτο σωληνα που τον κουρμπαρισα οπως τον μαμα και στο τελος προσθεσα το μαμα τελικο καζανακι .Συνεχιζοντας να περνανε τα χρονια

καποια στιγμη η πολλαπλη εξαγωγης αποφασισε να παει διακοπες.Εκει (οπως εχω προαναφερει) ηρθε ο κολλητος

με τις μοτοσυκλετες και ετσι εγινε το χταποδι του αγωνιστικου 53 ονων (ναι καναδυο πηγανε διακοπες)και ετσι επαψα να ασχολουμαι και με εκεινο το σημειο.

Πιανουμε ενα απο τα πολλα Πασχα και ο ποπελ αρνειται κατηγορηματικα να παρει μπροστα.

Δοκιμαζοντας ποσο γρηγορα μπορω να τον σπρωξω σε κατηφορα διαπιστωνω οτι παιρνει μπροστα (aka τον εβαλα

σκαστο εμπρος)Η διαγνωση απεφανθη αισθητηρας στροφαλου ο οποιος αλλαχθηκε με γνησιο καινουργιο.

Ενα ωραιο πρωινο πηγαινοντας στην δουλεια και εχοντας κατι τσιμπλες κοτρωνια ριχνοντας μια ματια στα καντραν

το κοντερ ηταν νεκρο.Αφου εκανα δεξια και χρησιμοποιωντας το ειδικο εργαλειο (δεξι χερι σε σχημα γροθιας και χτυπωντας το με ελαφρα κατακορυφη δυναμη)ειδα οτι δεν επανερχονταν αποφασισα οτι χαλασε και συνεχισα.

Στην διαγνωση διαπιστωθηκε οτι ο αισθητηρας που βρισκεται στο κιβωτιο ταχυτητων ελιωσε στη κυριολεξια και

αλλαχθηκε και αυτος.

Περνωντας τα χιλιομετρα κατω απο τις ροδες του σε καποιο ταξιδι αναψε η διαχειριση κινητηρα (ναι ! ειδα το λαμπακι της διαχειρισης αναμμενο , νομιζα οτι δεν θα αναβε ποτε :p).Φοβουμενος για κατι σοβαρο γυρισα χαλαρα κατι οχι συμπαθες για τον αγωνιστικο κινητηρα των 52 ονων .Γυρνωντας η διαγνωση (πολυ καλη κυρια την συνιστω)

εδειξε αισθητηρα EGR κατι συνηθες για το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με πολλαπλη εξαγωγης .

Καλοκαιριασαμε πιασανε οι ζεστες και σε μια προσπαθεια να ανοιξω το παραθυρο του οδηγου εβγαλα πετρελαιο μιας ο μηχανισμος αποφασισε να χασει μερικα παξιμαδια και να φυγει ολος μεσα στην πορτα.Wth καλοκαιρι ειναι λεω και εβαλα νεα παξιμαδια και τον εσφιξα καλυτερα.

Χειμωνας κρυα και ενα απογεμα καθως παω να τον ξεπαρκαρω βλεπω τον ανεμοθωρακα σπαμενο.Βγαινω εξω και παρατηρωντας καλυτερα βλεπω οτι εχει φυγει μια μαρκιζα απο μια οικοδομη και εσκασε πανω σε εμενα και στο διπλανο Lada δεν εχει παει ουτε ενα κομματι.Αλλαζω με ιμιτασιον ανεμοθωρακα και εν συνεχεια σπαει και εκεινος στα επομενα κρυα.Αποφασιζω μιας και με καλυπτει η ασφαλει (και πριν με καλυπτε αλλα δεν ξερω τι με ειχε πιασει) να παω αντιπροσωπεια και να βαλω το γνησιο.Εκτοτε δεν ασχοληθηκα μαζι του.

Εδω θα σταματησω μιας και ηδη οποιος το διαβασε κουραστηκε :p Αν θελει την συνεχεια εδω ειμαστε :)

Οσο θυμαμαι στα γρηγορα εχουν αλλαχθει

300000 / 6000 χλμ αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου(10W40 Semisynthetic)

Aρκετοι υαλοκαθαριστηρες (μαλλον καμια 25αδα )

Στα μεγαλα service γινοταν αλλαγη ολων των φιλτρων ,ελεγχος/αλλαγη PARAFLU,ελεγχος/αλλαγη υγρων φρενων

γενικος ελεγχος οχηματος(συνεμπλοκ, σωληνωσεων,αμαξωματος, κινητηρα, εξατμισης)αλλαγη αναφλεκτηρων, ελεγχος/αλλαγη του μοναδικου ιμαντα, ελεγχος/αλλαγη φρενων.

Ενας αισθητηρας στροφαλου

Ενα σετ αμορτισερ και ελατηριων

Ενα ψυγειο

Μια αντλια νερου

Μια αντλια βενζινης

Ενα ακρομπαρο

Ενα καθισμα οδηγου

Ενας MAF sensor

Ενας τεντωτηρας ιμαντα με το ρουλεμαν του

Eνα τελικο καζανακι

Δυο μπροστινες λαμπες

Δυο θερμοστατες

Δυο ανεμοθωρακες (ενας ιμιτασιον ενας γνησιος)

Τρια σετ ελαστικων (TOYO Continental x2)

Τρεις αισθητηρες EGR (2 μεταχειρισμενοι και ενας γνησιος)

Τρια ρουλεμαν πισω τροχου

Τρεις καθρεφτες συνοδηγου

ΔΕΝ εχουν αλλαχθει

Δισκοπλακες ταμπουρα,δισκος συμπλεκτη,αισθητηρας λαμδα, καταλυτης, αεροσακος, καδενα -γλυσιερες

ιμιαξονια.

Εχω τρακαρει 2 φορες (γραρσιματα δεν αλλαχθηκε τιποτα)και με τρακαραν αλλες 3.Τις 2 με αφησαν σημειωμα

την μια φυγανε.Το χρωμα του αμαξωματος δεν εχει σπασει πουθενα το βερνικι του,με πλυσιμο οπωτε θυμαμαι

και μια φορα αλοιφη ενω δε στο εσωτερικο δεν εχει πεσει κανενα πλαστικο και τριζει μονο το πλαστικο της κολωνας τιμονιου και τελος ο κινητηρας καιει 250 εως 400 γραμμαρια λαδι και δεν με εχει αφησει ποτε στο δρομο.

Αυτα τα ολιγα σας ευχαριστω οσοι το διαβασετε και ευχομαι καλα χιλιομετρα σε ολους μας. :T:

post-3128-1416075925,4183_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γυρναω μολις τωρα απο κοπελα με το αυτοκινητο.παω να παρω απο χολαργο τον αδελφο μου.τον περιμενα σε μια πλατεια στην ακρη.βλεπω απο τον καθρεπτη φωτα και κοιταω και βλεπω ενα καγκουρα wanna be ken block με ενα seicento χαρο να κατεβαινει με παντες.αυτος η θα παει στη πλατεια η πανω μου λεω.δοξα το θεο (για μενα) που μαλλον ειχε ξανακανει τετοιες μαλ@κιες και το πηγε σωστα.

Τελος παντων συνεχιζω το δρομο μου και ειμαι σε φαναρι σε καθετη της μεσογειων για να μπω μεσογειων.ανοιγει πρασινο και το ιδιο και στην απεναντη πλευρα οπου ειναι ενα μηχανακι.ξεκιναει αυτος(δεν το ειχα παρει χαμπαρι οτι ανοιξε και αργησα να ξεκινησω) και ερχεται απο μεσογειων ενα παλικαρι με ενα ατος και παιρνει τελευταια στιγμη χαμπαρι οτι υπαρχουν και φαναρια και φρεναρει λιγο και περναει 2 μετρα πισω απο το μηχανακι!Η ειρωνια?στο αντιθετο ρευμα,στο φαναρι περιπολικο που ειδε ολο το συμβαν και φυσικα στα φρυδια τους.καλα αυτος που ειχε το ατος ενας μικρος ηταν(η που θα κοιμοταν ορθιος η ειχε πιει) και μετα χεστηκε πανω του γιατι πηγαινε σαν κοτα(ειχε και Ν πισω τρομαρα του).

Για ονομα του θεου παντως,εχουμε που εχουμε κ@λοδρομους αντι να προσεχουμε 3 φορες με τον καιρο αυτο,κανουμε ακομα χειροτερες μ@λ@κιες!

Link to comment
Share on other sites

παντως εδω πανω, βλεπω σε διαδρομες που τις ξερω πολυ καλα.. εχει διαλυθει η ασφαλτος.. κομματια ολοκληρα λειπουν...

λογικα απο το αλατι που επεσε στα χιονια, και σιγα σιγα σπαει...

αλλα ποτε δεν ηταν τοσες πολλες.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω αναρωτιέμαι ποτε θα την αλλάξω κλείνει 6 χρόνια το κάρο και παίρνει με την μία ακομη και ο χειμώνας που πέρασε ( -10 -15 ) δεν την προβλημάτισε . Ολα στοκ βέβαια και παίρνει με την πρώτη μιζιά οποτε δεν ζορίζεται...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα την άκουσε λόγο συναγερμού λογικά που ήταν 7 μέρες ακούνητο με τον συναγερμό.

Γιατί όταν κατέβηκα κάτω η μπαταρία ήταν στα 8v, αν είχε πάει εκεί από πρόβλημα θα ξανα έχω θέμα αλλά φάνηκαν όλα κομπλέ.

Σε 3 μήνες κλείνω 4 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

καλα ναι στα παπακια του ο ντοκτορ,εχει εκει το απιστευτο εργαλειο το πλακωνει για τα καλα απο οτι βλεπω,ε να του κατσει και κανα 2χιλιαρο προστιμο,δεν θα τον νοιαξει κιολας γιατι πολυ απλα ζει σε πελαγη ευτυχιας με αυτο το πραμα.

απο την αλλη βλεπω και ενα πορσικο μεσα στο βιντεακι με ιδιατερη επιθετικη οδηγηση και αυτο..χεχε

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.