Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μάαααιστα.... ''κετόνες'' οι οποίες παρόλο που προέρχονται απο ασθένεια, παρουσιάζουν μείωση σε διαδοχικές μετρήσεις... δηλαδή αν τον ξαναμετράγανε μετα απο 2 ώρες θα είχε γιατρευτεί κιόλας (θαυμα !!)

αυτό που χρειάζεται είναι ένας τέτοιος ''ασθενής'' να θερίσει τις φαμίλιες του γιατρού και του δικηγόραρου, και μετά στο δικαστήριο να αθωωθεί ως ''ασθενής''

δηλαδής τόσο μαθηματικά είναι να διαλέξει κανένας ανάμεσα στο τιμόνι και το ποτήρι ??

Του γιατρού του εισαγγελέα και του προέδρου ναι.

Του δικηγόρου γιατί; Πληρώνετε για να υπερασπιστεί όχι να εκφράσει μύχιες προσωπικές απόψεις

Link to comment
Share on other sites

Του δικηγόρου γιατί; Πληρώνετε για να υπερασπιστεί όχι να εκφράσει μύχιες προσωπικές απόψεις

Γιατί άν ο εν λόγω ασθενής δεν είναι γιατρός (να γνωρίζει δηλαδή άτομα και περιστάσεις) τότε το πιο πιθανό είναι να παίζει συντεχνία δικηγόρου - γιατρού για να ξεπλένουν περιπτωσάρες (5 χρόνια χωρίς δίπλωμα ε ?) με καλό κέρδος.

όσο για το σεβαστό δικαστήριο θα ήταν περισσότερο σεβαστό αν δεν αρκούταν σε ένα πιστοποιητικό (που μπορεί να εκδοθεί απο επίορκο όχι 9 μέρες αλλά και 9 μήνες πρίν) αλλά να ζητούσε και μια κατάθεση του γιατρούκου καθώς και αποδείξεις εισαγωγής ασθενή, ημέρες παραμονής και νοσηλείας στην εν λόγω κλινική, καταχωρήσεις στα βιβλιάρια ασθενείας, συνταγογραφήσεις, αποδείξεις φαρμακείων κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

Το δημοσίευμα εμπεριέχει αντιφάσεις και ασάφειες.

Στην αρχή κάνει λόγο για:

Την απόφαση του Αρείου Πάγου που καθιστά άκυρα τα... συμβόλαια ιδιοκτησίας για θέσεις στάθμευσης σε πυλωτές πολυκατοικιών
και στη συνέχεια αναφέρει:
συνιδιοκτήτης πολυκατοικίας έκλεισε ένα χώρο στάθμευσης με τοίχους στην κοινόχρηστη πυλωτή, η οποία είχε χώρο για στάθμευση τεσσάρων αυτοκινήτων, χωρίς να ρωτήσει τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες. Μάλιστα, τοποθέτησε πόρτα την οποία κλείδωσε και είχε μόνο αυτός το κλειδί. Ο Άρειος Πάγος με την απόφαση 1362/2010, όπως και το Εφετείο έκριναν ότι σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρο 786 και 787) και το Ν. 3741/1929 περί κοινοχρήστων χώρων οικοδομής, ο συνιδιοκτήτης που «κάνει αποκλειστική χρήση του κοινού πράγματος, υποχρεούται σε αποζημίωση» των λοιπών συνιδιοκτητών. Έτσι, ο συνιδιοκτήτης που έκανε αποκλειστική χρήση της πυλωτής αναγκάστηκε να πληρώσει ενοίκιο για τη θέση στάθμευσης που έκλεισε.
Link to comment
Share on other sites

παλιοτερα παλι ειχε γινει θεμα με αυτους, που εχουν πχ, μαζι με τα συμβολαια του σπιτιου να αγοραζουν και την θεση, ωστε να την χρησιμοποιουν αποκλειστικα.

το οποιο, αναιρεθηκε απο τον αρειο παγο, και εβγαλε ακυρη την ιδιοκτησια θεσης.

αν θυμαμαι καλα, ο μονος τροπος για να καθοριστουν θεσεις, ειναι να συμφωνησουν ολοι οι ιδιοκτητες και να πανε σε συμβολαιογραφο..

αλλιως ειναι καθαρα κοινοχηστες...

ισως για αυτο το αναφερει.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο χρονια μεσα στα συνεργεια χθες αντικρυσα ενα τρακαρισμενο

αυτοκινητο το οποιο σκοτωσε ενα συναθρωπο μας.Οσο περιεργο και αν ακουγεται

οσα επισκευασα/με ποτε κανενα δεν ειχε σκοτωσε ανθρωπο.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί άν ο εν λόγω ασθενής δεν είναι γιατρός (να γνωρίζει δηλαδή άτομα και περιστάσεις) τότε το πιο πιθανό είναι να παίζει συντεχνία δικηγόρου - γιατρού για να ξεπλένουν περιπτωσάρες (5 χρόνια χωρίς δίπλωμα ε ?) με καλό κέρδος.

όσο για το σεβαστό δικαστήριο θα ήταν περισσότερο σεβαστό αν δεν αρκούταν σε ένα πιστοποιητικό (που μπορεί να εκδοθεί απο επίορκο όχι 9 μέρες αλλά και 9 μήνες πρίν) αλλά να ζητούσε και μια κατάθεση του γιατρούκου καθώς και αποδείξεις εισαγωγής ασθενή, ημέρες παραμονής και νοσηλείας στην εν λόγω κλινική, καταχωρήσεις στα βιβλιάρια ασθενείας, συνταγογραφήσεις, αποδείξεις φαρμακείων κλπ κλπ

η δικαιοσυνη στην ελλαδα αργει ηδη.Αν ικανοποιηθει η -λογικη κατα τα αλλα- απαιτηση σου αυτη θα μεινουμε χωρις δικαστηρια.

Link to comment
Share on other sites

η δικαιοσυνη στην ελλαδα αργει ηδη.Αν ικανοποιηθει η -λογικη κατα τα αλλα- απαιτηση σου αυτη θα μεινουμε χωρις δικαστηρια.

Ελπίζω πάντως να αντιλαμβάνεσαι πως με τέτοιες παραδοχές πολλά πράγματα -εκτός του τόπικ- που θα θέλαμε να αλλάξουν, δεν πρόκειται να αλλάξουν ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Το GT3 ΔΕΝ έχει λάστιχα με καρφιά.

Εχετε καταλαβει για ποσα κιλα φρύδια μιλάμε έτσ?

dude come on.... Ηθελες δηλαδη να οδηγησει το r1 με οτι αυτό συνεπάγεται ( πισταδόρικο κοντές αναρτήσεις λάστιχα δρόμου 101%) ετσι ? Το r1 ακομη και με τα καρφια ειναι δυσκολοτερο στο χιονι απο το πορσε χωρις καρφιά . Ειναι μηχανακι ακα ισοροπείς μόνιμα επάνω και χωρις τα καρφια και με την σκέψη και μόνο χωρις να κανει πράξη μονο με την σκεψη για φρενο , γκαζ , αλλαγη πορείας θα ευθυγραμιζόταν στο χιόνι . Δεν θελω να υποβαθμισω τον οδηγο του πορσικου και αυτος δύσκολο εργο εκτελεσε αλλα με τις μοτοσυκλετες πεφτεις για πλάκα ακομη και στο βρεγμενο με λαστιχα βροχής . ποσο μαλλον να οδηγουσε στο χιονι ετσι .

Link to comment
Share on other sites

και τι δεν εχει :dance3:

Μου άρεσαν οι αλά rx8 πίσω πόρτες...

Έτσι και αλλιώς στο ίδιο group είναι με την ford ανταλλάσσουν ιδέες μεταξύ τους...

Και τα cupholders και ο χώρος μεταξύ των επιβατών έχει παρόμοια χωροθέτηση...

Link to comment
Share on other sites

ειδα ενα τετοιο το καλοκαιρι που μας περασε στην χαλκιδικη. δεν απλονοταν προς τα πισω. μονο προς τα πανω ανοιγε..

και σαν επεκταση προς τα πισω. ειχε σκηνη...

πηγα το χαζεμα, και δεν λειπει τιποτα απο μεσα..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.