Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ιταλια ναι ρε απο Μιλανο και πανω μεχρι Βερονα,κομπλε ειναι οκ,στην ναπολι ηταν αφγανισταν,σαν και δω ενα πραμα

κοιτα εγω πλεον επειδη κατεβαινω πλακωτος,σπανια μπαινω στην διαδικασια να περιμενω τον αλλο ποτε θα μπει μεσαια,απλα τους περναω ολους απο δεξια και τελος,καμια φορα αττικη οδο η δεξια ειναι η γρηγορη ελεος.

αλλα γενικα εχουν ενα κομπλεξ οι ελληνες,ακομα και με χρεπια ερχονται και σου κολλανε σαν μ@λακες απο πισω.

εγω ανεκαθεν και με χρεπι που ημουν δεν εκανα τετοια,αλλα και με γρηγορο παλι ειμαι coolios

@το μερτσεντακι Α ειναι πανεμορφο!

Χειρότερο κόμπλεξ από το "μόλις πας να τον προσπεράσεις πατάει γκάζι και κοντράρει" ( ειδικότερα αν εσύ έχεις π.χ. κάποιο "normal" αμάξι και αυτός κανά S3/TT/350Z/Civic/BMW/etc ) δεν υπάρχει.

Θα έβαζα κοντά το "πάει σαν την κότα, αλλά τα φανάρια τα περνάει με κόκκινο", αλλά είναι λιγότερο καγκούρικο :p

Link to comment
Share on other sites

^τζαμπα μπαν, χεχε

cruising στην attiki odo στα αριστερα,με 130km εγω ,καγκουρας εν οψη στα δεξια ντατσουν αλμερα πιτα χαμηλωμενο ψιλοκιτρινο με λεντακια παντου,ζενον φωτα εκτυφλωτικα κινεζια με 30ε απο τα παζαρι ,και ζαντα τυπου Works απομιμηση ,μπαινει μπροστα μου αποτομα διχως φλας,κολλαει απο πισω σαν βδελα σε ενα σμαρτακι που εκανε κατεβασμα αττικη οδο με νορμαλ ταχυτητα 130+,αναβε προβολεις,φλας αριστερο και τετοια στο σμαρτ,γενικα τρομοκρατια ο γυφτος για το τιποτα,κανει δεξια εν ολιγοις το σμαρτ με τον μ@λακα

τεσπα τα παιρνω στο κεφαλι με την γυφτια,γιατι δεν μου αρεσουν αυτα,φορτωνει ο tfsi γοργα τεταρτη μεσα,τον κολλαω στο ενα εκατοστο με προβολεις δικους μου τεζα,και τον παω αιμα για κανα λεπτο,λυγισε ο καγκουρας στα 180km και εκοψε δεξια τρομοκρατημενος,φουσκωμα και η 5th στον tfsi,220Km+,στο σμαρτ πρεπει να γελαγανε με το σκηνικο.

μαθημα 1

ποτε δεν κολλαμε απο πισω σαν ξελιγωμενοι,οσα αλογα και να χουμε,ειδικα αν το προπορευομενο οχημα παει και με σεβαστο οριο ταχυτητας

δεν παιζουμε προβολεις,φλασακια,και αλλα,περιμενουμε μεχρι να πανε απο μονοι τους δεξια,ειδικα αττικη οδο δεν μπορεις να επιβαλλεις στον αλλο να ξεπερασει τα ορια ταχυτητας,επειδη θες να πας εσυ τεζα.

Γενικα οι ελληνες οδηγοι παιζει να ειναι και οι πιο απαραδεκτοι που χω δει.

και χω οδηγησει αρκετα και σε αλλες χωρες

Έκανες ακριβώς αυτό για το οποίο τον κατηγορείς.

Για να τον τιμωρήσεις; Να τον διδάξεις; : O

Πιστεύω ότι το μόνο που κατάφερες είναι να του δήξεις ότι έχεις καλύτερο αμάξι, που στην τελική είναι θέμα χρημάτων.

Έχεις δίκιο, γενικά οι Έλληνες οδηγοί είναι απαράδεκτοι, κυρίως γιατί θεωρούν το αυτοκίνητο επέκταση του εγώ τους.

Link to comment
Share on other sites

μια και διάβασα για απόσταση, εγώ αφήνω από τον μπροστινό μου αρκετή απόσταση για παν ενδεχόμενο. Γιατί πρέπει ο κάθε βλάκας να έρχεται και να σφηνώνεται ανάμεσα?? και μερικοί που κάνουν προσπέραση και έρχονται να χωθούν τι θα καταλάβουν να κερδίσουν μερικά μέτρα?

Link to comment
Share on other sites

μια και διάβασα για απόσταση, εγώ αφήνω από τον μπροστινό μου αρκετή απόσταση για παν ενδεχόμενο. Γιατί πρέπει ο κάθε βλάκας να έρχεται και να σφηνώνεται ανάμεσα?? και μερικοί που κάνουν προσπέραση και έρχονται να χωθούν τι θα καταλάβουν να κερδίσουν μερικά μέτρα?

Το αυτο.το εχω πει και εγω απειρες φορες.και γενικα ειδικα με το αυτοκινητο αφηνω πολυ μεγαλυτερη αποσταση απο οτι οι αλλοι(επαθα και εμαθα).και ειναι ιδιαιτερα εκνευριστικο να σου χωνονται και ειδικα χωρις φλας χωρις να τσεκαρουν καθρεπτη κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Έκανες ακριβώς αυτό για το οποίο τον κατηγορείς.

Για να τον τιμωρήσεις; Να τον διδάξεις; : O

Πιστεύω ότι το μόνο που κατάφερες είναι να του δήξεις ότι έχεις καλύτερο αμάξι, που στην τελική είναι θέμα χρημάτων.

Έχεις δίκιο, γενικά οι Έλληνες οδηγοί είναι απαράδεκτοι, κυρίως γιατί θεωρούν το αυτοκίνητο επέκταση του εγώ τους.

δεν ειχα σκοπο να το παιξω τιμωρος,απλα τον εφερα σε δυσκολη θεση,οπως εκανε αυτος στον προπορευομενο.

και για να το επιτυχεις αυτο ,θες καλο αμαξι :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά κατακρίνω και το "είμαι στην αριστερή με 130".

Εκτός αν γίνεται της ιερόδουλης στην μεσαία/δεξιά, δεν έχεις / έχουμε κανένα λόγο να αράζουμε στην αριστερή.

Η αριστερή είναι για προσπέραση, όχι για πορεία.

Βέβαια στην Ελλάδα κλασσικά στην αριστερή γίνεται της ρουφάνας, και οι άλλες 2 είναι άδειες :)

Οσο για τις αποστάσεις, να το προσέχεται λίγο αυτό γιατί φίλος με ακριβό αμάξι την έχει πατήσει έτσι γιατι ο κάγκουρας σανίδωσε το φρένο "γιατί κάτι πετάχτηκε" και πλήρωνε και το BMW, και τα λαμπιόνια του κάγκουρα :)

Link to comment
Share on other sites

βασικα ειναι η ειδικη κατηγορια οι συγκεκριμενοι,και το μονο πραγμα για να τους αποτελειωσεις ειναι αμαξι με 250Hp+ και πανω,εκει βαζουν μυαλο και προσγειωνονται στην πραγματικοτητα,εγω για αυτο το κανα.

Στην συγκεκριμενη φαση ηταν σχετικα τιγκα οι λωριδες,και το 130-140 του σμαρτ ηταν ακρως φυσιολογικα,δλδ ο καγκουρας το πιεζε απο πισω,διχως να χει χωρο για να κανει δεξια το σμαρτ,καταλαβαινεις τωρα για ποσα κιλα μλκια κουβαλανε μερικοι.

@θυμαμαι στις αρχες του 2004 που ειχα πρωτο κυκλοφορησει το Ρχ8,πως με κυνηγαγανε τα σαξοραλα,εχω προιστορια με δαυτους

βρηκα και μια ωραια φωτο απο τα μαζντακι μου,αρε μου λειψε το μπλοκε και τα παιχνιδια του!

3321pxz.jpg

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Βασικά στην Ελλάδα είμαστε λίγο γτπ!

Έχεις καλό αμάξι και σε αφήνουνε όλοι να περάσεις γιατί νομίζουν πώς κάνουν καλή πράξη, για να το θαυμάσουν ή γιατί νιώθουν καλά με τον εαυτό τους ξέρω γω.

Δεν έχει καλό αμάξι και δεν σε αφήνει κανένας να περάσεις πουθενά.

Αφήστε ρε γαϊδούρια καμιά κυριούλα, κανέναν παππού να περάσει που δυσκολέυεται.

Κόψτε στον δρόμο άμα είναι να περάσει καμιά γριούλα και βλέπετε πώς δεν την αφήνει κανείς.

Link to comment
Share on other sites

πρωτη νυχτα με τον ροκκο ειχα βγαλει φλας για δεξια λωριδα και με προσπερασε απο δεξια ενας μλκας με s2000.Ο ιδιος μλκας με ξαναπετυχε και εκανε το ιδιο μετα απο 3 μερες.

Link to comment
Share on other sites

πρωτη νυχτα με τον ροκκο ειχα βγαλει φλας για δεξια λωριδα και με προσπερασε απο δεξια ενας μλκας με s2000.Ο ιδιος μλκας με ξαναπετυχε και εκανε το ιδιο μετα απο 3 μερες.

Σωστός ο Ιάπωνας. Στην Ιαπωνία η προσπέραση είναι από δεξιά.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειχα σκοπο να το παιξω τιμωρος,απλα τον εφερα σε δυσκολη θεση,οπως εκανε αυτος στον προπορευομενο.

και για να το επιτυχεις αυτο ,θες καλο αμαξι :)

'οταν θα γυρίσει το datsun όμως με τον sr20det και θα σε πηγαίνει με μισό γκάζι στα 250 να σε δώ τι θα λες :p

Το να έχεις ένα γρήγορο αμάξι, δεν έχει να κάνει απόλυτα με τα λεφτά, γιατί ένα sunny με έναν sr20det στα 350ps και αναλογία κιλών ανα ίππο στο μισό από το s3, στοιχίζει το 1/10 από το S3.

Και να στο πω αλλιώς, το datsun δεν έχει δικαίωμα να πηγαίνει με 180 επειδή εσύ με το S3 κάθεσαι μπροστά του με 120?

Link to comment
Share on other sites

sunny με 350hp? μεγα καγκουρια!:hehe: δεν πηγαινα εγω ρε με 120,παρακολουθησε το σκηνικο..

απο ντατσουν μονο ενα παραδεχομαι gtr και τελος

κοιταγα τιμες σε μεταχ ρχ8 στα 5500! :nada:

τι να το κανεις μας κατεστρεψαν οι φουστιδες στα 2e το λιτρο! θα τα πουλησω ολα σε λιγο και θα ειμαι με ποδηλατο.

Link to comment
Share on other sites

Οι "ελληναράδες" ψωνισμένοι οδηγοί που περιγράφησαν προηγουμένως θέλουνε ένα πράγμα.

Να έχεις ένα "χρέπι", ας πούμε ένα τουμπανιασμένο "καθημερινό" αμάξι ( π.χ. VW Kolo ) αλλά εξωτερικά να μην έχει το παραμικρό πείραγμα, να μην φαίνεται με τίποτα ότι το έχεις κωλοτουμπανιάσει.

Αν είναι και σε ψιλοκακή κατάσταση ( γρατζουνίτσες, κανά σημάδι στούκας, "καμμένο" χρώμα σε κανά σημείο, κλπ ), ακόμα καλύτερη.

Να του την κάνεις και να μείνει ******* :D

Link to comment
Share on other sites

sunny με 350hp? μεγα καγκουρια!:hehe: δεν πηγαινα εγω ρε με 120,παρακολουθησε το σκηνικο..

απο ντατσουν μονο ενα παραδεχομαι gtr και τελος

κοιταγα τιμες σε μεταχ ρχ8 στα 5500! :nada:

τι να το κανεις μας κατεστρεψαν οι φουστιδες στα 2e το λιτρο! θα τα πουλησω ολα σε λιγο και θα ειμαι με ποδηλατο.

το παρακολούθησα το σκηνικό, αλλά αντέδρασες λες και ήταν πίσω από εσένα, και ανέτρεξες με το 50κ€ αμάξι σου να τον τιμωρήσεις επειδή θέλει να πάει με 180 με ένα αμάξι του 1κ?

Και?

Link to comment
Share on other sites

ρε εμενα δεν με ενδιαφερει ποσα θα παει και 300 να βγαλει το ντατσουν με γεια του και χαρα του,μαζι του και γω!:hehe:

με ενοχλησε η καγκουρια που μπηκε μπροστα μου αποτομα διχως φλας,και οτι πλακωθηκε στους προβολεις στον μπροστα απο εμενα,λες και ειχε το supercar και ηθελε να το ανοιξει στην αττικη οδο.

που ακομα και γρηγορο αυτοκινητο να χεις τετοια κινηση δεν την κανεις

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

ρε εμενα δεν με ενδιαφερει ποσα θα παει και 300 να βγαλει το ντατσουν με γεια του και χαρα του,μαζι του και γω!:hehe:

με ενοχλησε η καγκουρια που μπηκε μπροστα μου αποτομα διχως φλας,και οτι πλακωθηκε στους προβολεις στον μπροστα απο εμενα,λες και ειχε το supercar και ηθελε να το ανοιξει στην αττικη οδο.

που ακομα και γρηγορο αυτοκινητο να χεις τετοια κινηση δεν την κανεις

Άρα έκανες ότι είπε ο Γιάγκος από πάνω?

Link to comment
Share on other sites

το παρακολούθησα το σκηνικό, αλλά αντέδρασες λες και ήταν πίσω από εσένα, και ανέτρεξες με το 50κ€ αμάξι σου να τον τιμωρήσεις επειδή θέλει να πάει με 180 με ένα αμάξι του 1κ?

Και?

Κοίτα Άκη, στο παραπάνω συμφωνώ απολύτως με τον Γιώργο.

Αν είναι "γάιδαρος" ο Smartάκιας που πάει αριστερή π.χ. με 120κλμ, πολύ περισσότερο γάιδαρος είναι ο κάγκουρας και μη που πάει από πίσω του κολλητά και αναβοσβήνει φώτα, flash, κορνάρει, κλπ.

Η ελευθερία σου σταματάει εκεί που ξεκινάει του άλλου.

Τυπικά και οι 2 λάθος είναι.

Η αριστερή κανονικά σύμφωνα με τον COCK ( Κ.Ο.Κ. ) είναι μόνο για να προσπερνάς, όχι για να πηγαίνεις 2-3-4-5-6-10κλμ ταξιδάκι.

Το να κολλάς στον άλλο είναι επίσης παράβαση του ΚΟΚ ( απόσταση ασφαλείας ).

Στο κάτω κάτω, αν εσύ θες να τρέξεις ( που παρανομείς πάλι, εκτός και αν έχουμε κανέναν δρόμο εδώ Ελλάδα με κανονισμούς Autobahn και δεν το 'χω πάρει πρέφα, άστον αν κάνει δεξιά μόνος του, διαφορετικά άσε κενό και κάντου την από δεξιά.

Δεν μπορείς να αναγκάσεις τον άλλο ούτε να τρέξει περισσότερο ( ναι, μπορεί να έχει Ferrari για τα γούστα του, όχι για να πηγαίνει παντιλικωμένος κλπ ) αλλά ούτε και να αλλάξει λωρίδα ή να κάνει στην άκρη επειδή εσύ έτσι γουστάρεις.

Και επειδή τα γαϊδούρια δεν μαθαίνουνε τίποτα με την καλή, καμμιά φορά τα χρειάζεται ο κώλος τους.

Link to comment
Share on other sites

βασικα ειναι η ειδικη κατηγορια οι συγκεκριμενοι,και το μονο πραγμα για να τους αποτελειωσεις ειναι αμαξι με 250Hp+ και πανω,εκει βαζουν μυαλο και προσγειωνονται στην πραγματικοτητα,εγω για αυτο το κανα.

Στην συγκεκριμενη φαση ηταν σχετικα τιγκα οι λωριδες,και το 130-140 του σμαρτ ηταν ακρως φυσιολογικα,δλδ ο καγκουρας το πιεζε απο πισω,διχως να χει χωρο για να κανει δεξια το σμαρτ,καταλαβαινεις τωρα για ποσα κιλα μλκια κουβαλανε μερικοι.

@θυμαμαι στις αρχες του 2004 που ειχα πρωτο κυκλοφορησει το Ρχ8,πως με κυνηγαγανε τα σαξοραλα,εχω προιστορια με δαυτους

βρηκα και μια ωραια φωτο απο τα μαζντακι μου,αρε μου λειψε το μπλοκε και τα παιχνιδια του!

Και εγώ το έχω από τον Απρίλιο του 2006 και δεν πρόκειται να το δώσω...

Το πολύ-πολύ κάποια στιγμή να το τουρμπίσω να κατέβει και λίγο η κατανάλωση κάτω από τα 15λ/100χλμ...

:)

Το μετάνιωσες που πήρες το S3 στη θέση του; Εγώ θα κράταγα και το rx8 θα χτύπαγα και ένα S3. Τώρα είναι ευκαιρία να πάρεις ένα μετάχειρο στα 5.500euros...

;)

Link to comment
Share on other sites

^τεσπα παρτο οπως θες :)

απλα αττικη οδο,το χουν παρακανει ολοι στην αριστερη,κατευθειαν προβολεις,αριστερο φλας και αλλα πολλα!

Η αριστερή κανονικά σύμφωνα με τον COCK ( Κ.Ο.Κ. ) είναι μόνο για να προσπερνάς, όχι για να πηγαίνεις 2-3-4-5-6-10κλμ ταξιδάκι.

Δεν συζητάω για το αν είναι παράνομα ή όχι κάτι από τα 2. Προφανώς και είναι.

Εγώ σχολιάζω απλά την αντίδραση και τον λόγο της αντίδρασης. Nothing more.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.