Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

υπερβολες ρε,τσεκαρε το αμαξι καλα και προχωρα αν σου κανει,σιγουρα ο ιαπωνας εχει καλο δεικτη αξιοπιστιας,αυτο ομως δεν πα να πει οτι και ενα γερμανικο παιζει να σου βγει εξισου αξιοπιστο,βασικα ειναι τι θα σου κατσει με τα αμαξια,και φυσικα ολα εξαρτωνται απο την χρηση και την συντηρηση που χουν γινει

τον ιταλο το φοβαμαι αρκετα

Link to comment
Share on other sites

συντηρηση εχω ελεγξει το βιβλιαρακι και ειχαν γινει ολα κανονικα....

θα το παρω σε μηχανικο και αν παρει το οκ θα προχωρησω...βασικα μου αρεσε και σαν εμφανιση και απο μεσα αλλα και σαν οδηγηση...! τωρα να δουμε....

οσο το ψαχνω ολο και λιγοτερο ανησυχητικος γινεται αυτος ο θορυβος!

α και να συμπληρωσω...η τιμη στα 5200Ε!

κλιματιστικο, θερμανση στα καθισματα και στο τιμονι (!!!), ραδιο-mp3, ριμς αλουμινιου, ηλεκτρικα παραθυρα και καθρεφτακια...αυτα νομιζω!

Link to comment
Share on other sites

κοιτα και τιποτα αλλο,προσπαθησε να μην υπερβεις τα 30.000κμ,παιζουν αρκετες ευκαιριες

πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο,και προσπαθησε να μπεις στο συστημα και να δεις που εκανε σερβις και στα ποσα χλμ και με τι ημερομηνιες,ωστε να επιβεβαιωσεις τα χλμ αν ειναι πραγματικα.

αν τα εκανε βεβαια σε εξουσιοδοτημενα,τι να σε πω

τωρα που το σκεφτομαι ξανα σε αυτη την κατηγορια κοιτα και σε γιαπωνεζικο,με πιο καλο μοτερακι,αυτος ο 1,2 ειναι ψοφιμι,κοιτα για τον 1,4 ειναι αρκετα πιο ζωντανος,να πας και κανα ταξιδακι χαλαρος

@εδιτ

τελικα δεν ειναι και ασχημος ο 1.2,ειναι οκ

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

που βρισκω τετοιες τιμες ρε παιδια?

μοντελα του 2007-2008 με ~50000 χλμ που κοιταζω εκει κοντα στο 5χιλιαρο παιζουν...

κοιταζω λαθος μαλλον!:p

νταξει αυτο που βρηκα ειναι 12/2006, 5 χρονων αμαξι ειναι...δεν ειναι και τοσα πολλα!

Link to comment
Share on other sites

Ενοείτε πως θα παίξει παζάρι ειδικα στις εποχές που διανύουμε καθε μερα που περνάει ειναι εις βάρος του πωλήτη . Καποιος πχ μπορει να ζητά ενα τάλιρο αλλα αν εχεις 4 χιλιάρικα ρευστο να στο δώσει .

Link to comment
Share on other sites

θα το ψαξω περισσοτερο μιας και σχετικα δεν με πιεζει ο χρονος!

θα κανονισω ομως να παω και μια απο μηχανικο με το συγκεκριμενο opel να δω τι παιζει και θα πεσει και παζαρι!:)

Link to comment
Share on other sites

Ο στόχος ειναι τα 300. Κάθε άλογο απο εκει και πάνω καλοδεχούμενο, δεδομένου οτι εχω πλέον αντοχή στα internals ~ 900 άλογα. (πανω απο 200 ανα κυλινδρο λενε οι μπιέλες και 40PSI αντοχή τα πιστόνια).

Ιδανικά θα βγεί γυρω στα 350 με ροπή τρακτέρ...

Link to comment
Share on other sites

Καλά ο Γιαπνας για να ρίξει πρέπει να έχει αυτό που ο κόσμος λέει "λάστιχα" για να ξεκινήσει και να πατήσει κάτω 1η-2α-3η (να μην πώ 4η...).

Ο Μήτσος σαν κλασσικός Ελληνάρας έχει βάλει μηχανικά για 1000000 άλογα, αλλά τα λάστιχα είναι πιο παλιά απο το τοίχος του Βερολίνου :) (βεβαια θελει να πηγαίνει παντα με το πλαι, απλά δεν μπορεί να πάει ίσια )

Όσο για την Ιταλίδα σου, δεν θα σχολιάσω γιατί θα με πεις κακεντρεχή!!! :p

Ο καραφλας είναι σέιφ!!!

Link to comment
Share on other sites

Βαλτε στοιχημα ποιος θα ριξει πιο πολυ στον [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION], Ο γιαπνας 20ετιας ή η ιταλιδα 15ετιας :shout:

αμα δεν του ριξει ομως θα σε βαλω να μου τον χαιδεψεις....Τον Μιλτιαδη...

Volkswagen-Scirocco-R-2.0-TFSI-Milltek-05.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.