nickstamat Φεβρουάριος 27, 2012 #7501 Φεβρουάριος 27, 2012 holy crap[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7n5zHxvKZF0]Nissan Navara 24.02.12 - YouTube[/ame]
magicman Φεβρουάριος 27, 2012 #7502 Φεβρουάριος 27, 2012 ορατότητα στο fiesta πίσω δεν έχεις λόγο τζαμιού αλλά μπροστά τι πρόβλημα είχες?οι μπροστα κολωνες μου φαινεται καπως περιεργα η κλιση που εχουν.. και το μπαμπριζ.[MENTION=2160]nickstamat[/MENTION]οχι μονο εχει διαφορα, αλλα ειναι τελειως διαφορετικη... λιγο καλυτερη θα ηταν αν τα καθισματα ηταν λιγο ποιο μπακετ...στο δικο σου yaris, καθεσαι ψηλα, και το τιμονι ειναι ψηλα.. ακριβως οπως το ειπαν και οι αλλοι, σαν να καθεσαι πανω σε αυτο.ενω στο καινουριο εγω δεν εχω νιωσει ποτε ετσι.
Athens2004 Φεβρουάριος 27, 2012 #7503 Φεβρουάριος 27, 2012 holy crapNissan Navara 24.02.12 - YouTube Πω πω φίλε εντάξει . Απο τα συγκλονιστικότερα στον tubie . Ποιος ξέρει Ρώσικα να μας πει αν έζησε ? ( που δεν νομίζω ) Αρε γαμώτο , υπερεκτιμάς λίγο και την πατάς . Νομισε επειδη εχει 4Χ4 θα κανει προσπέραση πατώντας στην μέση στο χιόνι και δεν τρέχει τπτ . :/
magicman Φεβρουάριος 27, 2012 #7504 Φεβρουάριος 27, 2012 αραγε με τι ταχυτητες πηγαιναν? ετσι οπως το βλεπω 80-100 μου φαινεται..
astrolabos Φεβρουάριος 27, 2012 #7505 Φεβρουάριος 27, 2012 Πω πω φίλε εντάξει . Απο τα συγκλονιστικότερα στον tubie . Ποιος ξέρει Ρώσικα να μας πει αν έζησε ? ( που δεν νομίζω ) Αρε γαμώτο , υπερεκτιμάς λίγο και την πατάς . Νομισε επειδη εχει 4Χ4 θα κανει προσπέραση πατώντας στην μέση στο χιόνι και δεν τρέχει τπτ . :/Που να ζήσει..... Από google translate: "ατύχημα στον αυτοκινητόδρομο Μ-7 στην περιοχή Petushki της περιοχής Βλαντιμίρ κοντά στο χωριό της Omutischi 24 Φεβρουαρίου. Nissan Navara αυτοκίνητο για την επερχόμενη εκδίδονται στο πλαίσιο της Freightliner. οδηγός από τη Nissan, η τρέχουσα ένα πόδι και βρήκε ένα μέρος της ... Έγραψε ότι σε αυτό το βίντεο, είδα πως πέθανε ο φίλος της. Το όνομά του ήταν ο Αλέξανδρος, είπε ότι ήταν ένας καλός άνθρωπος, ένας έμπειρος οδηγός. Ήμουν δρόμο για το σπίτι με τη σύζυγό του και 2 m παιδιά ... 24η Φεβρουαρίου συνέβη. Κηδεία στις 12:30 στις 28 Φεβρουαρίου στο Balashikha ... Το σώμα δεν έχει δοθεί στο νεκροτομείο ..... εμείς (φίλους) αναζητούν πληροφορίες σχετικά με αυτό το ατύχημα, η ημέρα πριν .. είναι μια τραγωδία για μας ... Είναι τέτοια θλίψη. " Σήμερα, αντέγραψαν το βίντεο και έδειξε με τη γυναίκα του ... Σε γενικές γραμμές, .. όλα σε σοκ Κανείς δεν καταλαβαίνει πως όλα αυτά συνέβησαν Εδώ είναι το πράγμα - όταν γράφετε μια περίληψη και σχολιασμό, μερικές φορές δεν μπορείτε να δείτε τους ζωντανούς ανθρώπους, αλλά όταν η προσωπική συνιστώσα μιας ξαφνικής εκεί ... Λοιπόν, το πρόβλημα και σπασμένα ζωές. .."
billpeppas Φεβρουάριος 27, 2012 #7506 Φεβρουάριος 27, 2012 Δεν υπάρχει περίπτωση να έζησε. Παρατήρησες πόσα κομματάκια έγινε το αμάξι ? Πω πω
Athens2004 Φεβρουάριος 27, 2012 #7507 Φεβρουάριος 27, 2012 γα μ@ τα , και ολα ετυχαν οπως επρεπε χτυπησε στο πλαινο που ηταν φορτηγακι και τον κοντραρε στο αντιθετο ( πχ αν ηταν ιχ θα το ειχε παρασυρει εξω απο τον δρομο και θα βγαίναν και οι 2 εξω απο την αλλη πλευρα) ... Και επισης η νταλικα απο το αντιθετο ηταν την καταλληλη στιγμη στο καταλληλο σημειο . 2 μετρα πιο πισω θα τον ειχε βρει απλα στην καροτσα και θα εβγαινε απο την μερια της νταλικας με την καροτσα τσαλακωμενη το νισαν και 5 μετρα πιο μπροστα θα χτυπουσε το ναβαρα στην μουρη πλαγια της νταλικας και ισως ζουσε. τι να πεις....
DJD Φεβρουάριος 27, 2012 #7508 Φεβρουάριος 27, 2012 γα μ@ τα , και ολα ετυχαν οπως επρεπε χτυπησε στο πλαινο που ηταν φορτηγακι και τον κοντραρε στο αντιθετο ( πχ αν ηταν ιχ θα το ειχε παρασυρει εξω απο τον δρομο και θα βγαίναν και οι 2 εξω απο την αλλη πλευρα) ... Και επισης η νταλικα απο το αντιθετο ηταν την καταλληλη στιγμη στο καταλληλο σημειο . 2 μετρα πιο πισω θα τον ειχε βρει απλα στην καροτσα και θα εβγαινε απο την μερια της νταλικας με την καροτσα τσαλακωμενη το νισαν και 5 μετρα πιο μπροστα θα χτυπουσε το ναβαρα στην μουρη πλαγια της νταλικας και ισως ζουσε. τι να πεις.... Freaky εντελώς.. σαν σκηνή από το Final Destination ήταν
gbak Φεβρουάριος 27, 2012 #7509 Φεβρουάριος 27, 2012 μου κανει εντυπωση πως εφυγε απο την πορεια του,ετσι ξαφνικαδειχνει σταθερο σε ταχυτητα και σε κατευθυνση,μακαβριο λιγο το id του user που το ανεβασε GOtoHELL378,επισης λιγο τραγικο πως επιασε αυτο το πλανο,τρομερα δυσκολοκριμα ρε γμτο,καμια φορα το live σκηνικο ειναι τοσο τρομαχτικο,που ακομα και το πιο δυσκολο και ρεαλιστικο σκηνικο σε ταινια,δειχνει απλα λιγο μπροστα σε αυτο..
defiant Φεβρουάριος 27, 2012 #7510 Φεβρουάριος 27, 2012 Πολυ ατυχος.1)Γλυστραει επειδη πατησε στον παγο και φευγει προς τα δεξια προς το ημιφορτηγο2)Το χτυπημα με το ημιφορτηγο δινει κατευθυνση στο αμαξι προς τα αριστερα3)Στο αντιθετο ρευμα ερχεται νταλικα οπου δεν υπαρχει χρονος αντιδρασης4)Ο αλλος το τραβαει με onboard καμερα.Τραγικες συμπτωσεις.
Shadow Keeper Φεβρουάριος 27, 2012 #7511 Φεβρουάριος 27, 2012 Εικοσι τόσα χιλιόμετρα στροφιλίκια ειναι σίγουρα παιζουν πολλά πράγματα ρόλο οπως βάρος το setup της ανάρτησης τα λάστιχα και το πόσο καλά ξέρει την διαδρομή ο οδηγος για να πάρει το 100% του αυτοκινήτου . Δεν ειδα το βίντεο με το μχ5 πιο πάνω αλλα αν . 1. Ειναι stripped στα 900 κιλά . 2 Εχει στεταρισμένη ανάρτηση και οχι πολιτικη 3. Φοράει σλικς . 4 Ο οδηγός ξέρει την διαδρομή οπως το υπνοδωμάτιο-τουαλέτα του σπιτιού του . Λογικό είναι να το βλέπουν με τα κιάλια πολιτικά αυτοκίνητα πολλαπλάσιων ίππων .Το αυτοκίνητο είναι 180 άλογα. Στα 1150 κιλά λόγω roll cage. Έχει HSD coilovers, όχι κάτι το ιδιαίτερο απο κόστος. (αυτά φοράω και εγώ στο δικό μου μχ5, 800 ευρά). Non slicks ελαστικά. Επίσης έχει και anti roll bars. Ο οδηγός σίγουρα ξέρει πολύ καλά την πίστα. Η διαφορά παραμένει γελοία ακόμα και άλλα τόσα ΑΝ να ισχύουν.[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] δεν πρέπει να είναι "έγκυρο" (το λινκ με τα λαπ times) με την λογική που το αναφέρεις...άλλωστε τι θα πεί έγκυρο; Ότι τα οδηγάνε όλα τα κάρα οδηγοί αγώνων; Ή μήπως τα οδηγάει όλα ο ίδιος οδηγός; (όπου θα ήταν και το καλύτερο). Απλά πέρνεις μια ιδέα στο τι μπορούν να κάνουν κάποια "απλά" αμάξια, που δεν είναι supercars με ομάδες 50 ατόμων που κυνηγούν ms στην nurburging, τίποτα παραπάνω. Προφανώς πολλαπλές πηγές με διάφορους οδηγούς θα ήταν πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα.
Athens2004 Φεβρουάριος 27, 2012 #7512 Φεβρουάριος 27, 2012 To πιο έγκυρο ειναι ο χρόνος που στροφάρει στοκ ο οποιος ειναι 2 λεπτά πάνω σχεδόν και εκει κάνει καποια αίσθηση ο πίνακας που δινεις 3 σελίδες πίσω. Δεν νομίζω να πέφτει 2 λεπτα ( ακομη και για το ring οπου ειναι τεραστια πίστα ) απο τα 50 -60 αλογα που εχει παραπάνω απο το στοκ αλλα γενικά σαν αμαξι και στήσιμο... ( αν εξαιρεσουμε το παραφυσικο και την Εκκλησια : P ) Απλά πέρνεις μια ιδέα στο τι μπορούν να κάνουν κάποια "απλά" αμάξια, που δεν είναι supercars με ομάδες 50 ατόμων που κυνηγούν ms στην nurburging, τίποτα παραπάνω σωστα..
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 27, 2012 #7513 Φεβρουάριος 27, 2012 To ring είναι και πίστα δύναμης όχι μόνο τεχνική.
Shadow Keeper Φεβρουάριος 27, 2012 #7514 Φεβρουάριος 27, 2012 To πιο έγκυρο ειναι ο χρόνος που στροφάρει στοκ ο οποιος ειναι 2 λεπτά πάνω σχεδόν και εκει κάνει καποια αίσθηση ο πίνακας που δινεις 3 σελίδες πίσω. Δεν νομίζω να πέφτει 2 λεπτα ( ακομη και για το ring οπου ειναι τεραστια πίστα ) απο τα 50 -60 αλογα που εχει παραπάνω απο το στοκ αλλα γενικά σαν αμαξι και στήσιμο... ( αν εξαιρεσουμε το παραφυσικο και την Εκκλησια : P ) σωστα..Χαχα μου αρέσει η σιγουριά σου στο θέμα. Ο χρόνος που γυρίζει το αμάξι στοκ έχει τον ίδιο περιορισμό με όλους τους άλλους χρόνους που περιέγραψα. Τον έγκυρο στόκ χρόνο ποιος τον έκανε; Πως συγκρίνεται με τον οδηγό στο βιντεάκι;Αν λοιπόν το Scirocco R με 5,1kg/hp κάνει ~8.30 σου φαίνεται περίεργο ένα mx5 με ~6kg/hp σε στροφάτι πίστα να είναι γρηγορότερο; (δεδομένο όλες τις μετατροπές του)Απο προσωπική εμπειρία με το δικό μου μχ5, με τα ίδια coilovers, 4πίστονα φρένα και 200 άλογα στο στρόφαλο, δεν έχει ΚΑΜΙΑ επαφή με το στοκ αμάξι. Και είμαι κατά 99% σίγουρος ότι θα έριχνα στο scirocco R ή σε άλλο αμάξι σε αυτό το εύρος hp/kg χωρίς καν να ιδρώσω. (σε πίστα, αν και σε μετρήσεις σε ευθεία είμαι το ίδιο γρήγορος, εξαιρούνται άλλα αμάξια που έχουν πισωκίνηση ή τετρακίνηση και παραμένουν χαμηλά στο συνολικό βάρος)
Alexgk Φεβρουάριος 27, 2012 #7515 Φεβρουάριος 27, 2012 Κάπου στις απόψεις των φίλων διάβασα πως το yaris (όχι το τελευταίο, το προτελευταίο) έχει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους από το fiesta (το τελευταίο). Και εμένα με το μάτι μου φαίνεται μεγαλύτερο και μέσα και έξω το yaris. Παλιότερα όμως που είχα κοιτάξει τους χώρους στο ιντερνετ αν θυμάμαι το yaris ήτανε μικρότερο εσωτερικά!
Athens2004 Φεβρουάριος 28, 2012 #7516 Φεβρουάριος 28, 2012 Χαχα μου αρέσει η σιγουριά σου στο θέμα. Ο χρόνος που γυρίζει το αμάξι στοκ έχει τον ίδιο περιορισμό με όλους τους άλλους χρόνους που περιέγραψα. Τον έγκυρο στόκ χρόνο ποιος τον έκανε; Πως συγκρίνεται με τον οδηγό στο βιντεάκι;Αν λοιπόν το Scirocco R με 5,1kg/hp κάνει ~8.30 σου φαίνεται περίεργο ένα mx5 με ~6kg/hp σε στροφάτι πίστα να είναι γρηγορότερο; (δεδομένο όλες τις μετατροπές του)Απο προσωπική εμπειρία με το δικό μου μχ5, με τα ίδια coilovers, 4πίστονα φρένα και 200 άλογα στο στρόφαλο, δεν έχει ΚΑΜΙΑ επαφή με το στοκ αμάξι. Και είμαι κατά 99% σίγουρος ότι θα έριχνα στο scirocco R ή σε άλλο αμάξι σε αυτό το εύρος hp/kg χωρίς καν να ιδρώσω. (σε πίστα, αν και σε μετρήσεις σε ευθεία είμαι το ίδιο γρήγορος, εξαιρούνται άλλα αμάξια που έχουν πισωκίνηση ή τετρακίνηση και παραμένουν χαμηλά στο συνολικό βάρος) Μα δεν λεω κατι διαφορετικό Τιποτα δεν μου φαινετε περίεργο εξαρχης αυτο λεω οτι ενα στημενο αμαξι ειναι μερα με την νυχτα με ενα στοκ ειδικα μεσα σε πιστα και στα χέρια ενός professional . Τωρα αν φυγουμε απο το ring και πάμε σε μια απαιτητικότερη και πιο κλειστή ( πχ tsukuba ) τα πράγματα αλλάζουν κιαλλο . Τον στοκ χρονο απλα τον googlara και πηρα τα πρωτα 2-3 αποτελέσματα με κανονικους οδηγους.
goku_dbz Φεβρουάριος 28, 2012 #7518 Φεβρουάριος 28, 2012 παίδες χρειάζομαι την βοήθεια σας, αν κάποιος ξέρει και νομίζω εδώ είμαι σωστά! είδα χθες ένα opel corsa D 1.2 Benzin model 12/2006 50.000KM...το πήγα και για testdrive και γενικώς μου άρεσε και σκέφτομαι να το πάρω. κατά την οδήγηση όμως ακουγόταν ένας παράξενος ηλεκτρικός θόρυβος οποτε πάταγα τον συμπλέκτη η γενικώς οποτε άφηνα το πόδι από το γκάζι και το αμάξι επιβράδυνε... ο ιδιοκτητης μου είπε ότι το θεωρεί φυσιολογικό αλλα μέχρι τώρα κανένα αμάξι που είχα δεν το έκανε και έτσι είπα να το ψάξω...δυστυχώς όμως δεν βρήκα κάτι... με το που πέφταν οι στροφές μειωνόταν και ο θόρυβος...δεν ξέρω πως ακριβώς να τον περιγράψω..είναι σαν τον ήχο που κάνουν τα ηλεκτρικά τηλεκατευθυνόμενα αυτοκινητάκια απαλός ηλεκτρικός ήχος, συνεχόμενος, περισσότερο σαν zzzzzzzzz θα τον παρομοίαζα φωνητικά! any ideas? να ασχοληθώ και να το προχωρήσω, να πάω σε μηχανικό πρώτα η να το αφήσω και πάμε παρακάτω?
greekfragma Φεβρουάριος 28, 2012 #7519 Φεβρουάριος 28, 2012 μεταχειρισμένο αμάξι το πας ΣΤΑΝΤΑΡ σε δικό σου μηχανικό να το τσεκάρει.....ακόμα καλύτερα στην αντιπροσωπεια μια βόλτα όπου θα κοιτάξεις και το ιστορικό του σε σερβις και βλάβες. όλες οι αντιπροσωπείες τα κρατάνε σε αρχεία.
Dolly Φεβρουάριος 28, 2012 #7520 Φεβρουάριος 28, 2012 Παιδιά ειδικά στο Nurburgring με 21 χιλιόμετρα, και 3 δεύτερα το ΧΜ να ρίξεις με το να φτιάξεις λίγο τις γραμμές σου, κερδίζεις 1 λεπτό...Με ανάρτηση και λάστιχα αυτό μπορεί να γίνει και 4-5 δεύτερα / χμ σε τόσο γρήγορη και "ρευστή" πίστα. Και ναι, το ΜΧ-5 δεν μου κάνει καμία αίσθηση που ρίχνει σε Ροκκο, αν και ειδικά στο ρινγ με τις γαμωκλήσεις που έχεις και τα bumps που σου κάνουν την ισορροπία κώλο ο οδηγός παιζει ΜΕΓΑΛΟ ρόλο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.