Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σωστός είσαι για την φορολογία.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω και να χέσω την Ευρωπαική Ένωση btw, αφού πληρώνω φόρους κανονικά εδώ, και έχω το ζεστό κασέρι, και θέλω να πάρω ένα αμάξι πρέπει να πληρώνω ΚΑΙ εκεί "για να μάθω" ενω δεν είμαι κάν κάτοικος... δηλαδή το κέρας μου.

Σωτηρη γκουντ Λακ... εγώ το πούλησα κάτω, αλλά αν δεν το είχα πουλήσει θα μου σκάγανε καμπάνες τώρα απο όσο βλέπω.

Αγάπη, το αμάξι μπορείς να το κλείνεις. Παίζει μια φάση που πας στην εφορία, δηλώνεις ότι είσαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, τους βεβαιώνεις οτι το έχεις φυλαγμένο σε κλειστό χώρο και είσαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε Αντώνη, και να πληρώνω και το τέλος το ετήσιο, οκ, απλά ΟΥΤΕ έτσι μπορώ να το έχω και να το κυκλοφορώ τα ΣΚ που έρχομαι... εκεί είναι το θέμα μου.

Θέλω να πάρω ένα μικρό να έχω αμάξι να μην είμαι με την μαούνα του φάδερ και θα το πληρώνω λες και έχω Carrera GT...

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι τι βάζεις πιο πάνω...

Απο όσο ξέρω και η Φορντ τώρα ποια (εμείς έχουμε Γιαρις βτγ) έχει 5 έτη εγγύηση οπότε δεν είναι και ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά απο τη Τοοτα.

Ναι ο Γιάπωνας ειναι για μια ζωή, και ναι είναι και για εμένα όπως τα λές στο θέμα "πατημα", "χώροι", "αξιοπιστία".

Τον Ιάπωνα τον παίρνεις και σκας το πρεμιουμ για το "να μην χαλάσει ποτέ", ΤΙΠΟΤΑ άλλο απο αυτά που σου δίνει, ΔΕΝ είναι καλύτερο απο τον ανταγωνισμό (ίσως χώροι).

Οπότε είναι στο τέλος της μέρας θέμα προτεραιότητας.

Εμείς όταν το πήραμε, έμαθε ο μικρος εκει να οδηγεί, και σήμερα 10 χρόνια μετα (βασικα παιζει 11-12) έχει 120.000 και έχει ζητήσει ΜΟΝΟ λάδι. Δεν ξέρω αν κάτι άλλο θα ήταν έτσι και σήμερα.

Απο την άλλη μπαίνω μέσα και θέλω να κρεμαστώ με το εσωτερικό, και δεν είναι και πως τα καινούργια είναι μέσα μ00000***ρες...

ΟΠότε αν ο φίλος βάζει το στυλ έστω και λίγο πάνω απο την αξιοπιστία μια χαρά είναι το Φιέστα. Μαμω τα αμαξάκια είναι.

Link to comment
Share on other sites

φανταζομαι μιλας για το καινουριο yaris σε συγκριση με το fiesta. εγω εχω yaris, και εχω οδηγησει και το fiesta. μιας και ημουν αναμεσα στα 2.

εγω αν διαλεγα παλι το yaris θα επερνα.

οικονομικοτερο, λογω 6ης.

εχει περισσοτερο νευρο.

φοραει καδενα

μεσα ειναι ποιοτικοτερο + εχεις το touch and go, με τους χαρτες. και εφαρμογες απο την toyota.

καμερα οπισθοποριας

ειναι μεγαλυτερο εσωτερικα, και ειδικα στα πισω καθισματα.

καλυτερη θεση οδηγησης απο το fiesta.

το fiesta. ειναι ποιο επιθετικο απεξω.

η συναρμογη του δεν ειναι και η καλυτερη.εχει ατελειες. πανε σε μια αντιπροσωπεια και ξεψαχνισε το.

ειναι 5ταχυτο.

εχει πολυ καλο πατημα, μπορει ενα κλικ καλυτερο τιμονι.

βγαινει φθηνοτερα. τα service ειναι φθηνα.

αυτα πανω κατω...

και τα 2 ειναι τιμια αυτοκινητα. παντως,και παιζεις με τις διαφορες/γουστο κτλ...

οσο χρονια και να δινει η ford, το after sales της toyota ειναι ετη φωτος μπροστα, απο ολους..

Έγινε επεξεργασία από MaGiCMaN
Link to comment
Share on other sites

Για ένα μοντέλο πριν το τελευταίο λέω. Για το after sales έχω ακούσει πολλά καλά λόγια και μου φαίνεται για σειρά ετών έβγαινε πρώτη στην ελλάδα. Το εσωτερικό με το καντράν στο κέντρο δε μου αρέσει, όμως συμβιβάζομαι :) (θα συμβιβαζόμουν δλδ αν είχα γιαρις, αλλά έμπλεξα με ιταλίδα :hang3: πληγωμένη).

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά, ούτε εμένα μου άρεσε το καντράν στο κέντρο (μιλάμε για το 2010 μοντέλο). Ευτυχώς είχα την δυνατότητα να το αγοράσω με αναλογικό καντράν. Αυτό όμως που με έκανε να το ξεπεράσω είναι ότι έχω το ΔΙΚΟ μου ντουλαπάκι πίσω από το τιμόνι. Το ντουλαπάκι στο οποίο η γυναίκα που δεν βάζει τίποτα. Ούτε χαρτομάντηλα, ούτε απολυμαντικά, ούτε γυαλιά ηλίου ούτε μικροκαλλυντικά. Το ντουλαπάκι που έχω τους αναπτήρες μου, τα CD μου και ότι άλλο θελήσω.

Πάμε τώρα στο θέμα της συντήρησης. Στην οικογένεια έχουμε ένα Ford Mondeo του 2002. Τα πρώτα χρόνια τα service ήταν φθηνά. Στην συνέχεια όμως εκτοξεύθηκαν καθώς έπρεπε να αλλάζουν διάφορα πράγματα τα οποία χρεώνονταν σε τιμές που το φθηνότερο service ήταν 250 ευρώ. Μετά άρχισαν οι διάφορες μικροβλάβες οι οποίες παρά τα 5 χρόνια εγγύησης δεν πέρναγαν εγγύηση. Π.χ. χάλασε η κλειδαριά του τιμονιού. Άλλαγμα όλες κόστος πάνω από 300 ευρώ. Στα 5μιση χρόνια, κούρεψε γρανάζια το διαφορικό. Το αυτοκίνητο οδηγείται με ταξιτζίδικο τρόπο.... Εκτός εγγύησης. Κόστος αντικατάστασης με μεταχειρισμένο σασμάν-διαφορικό 1000 ευρώ. Μετά χάλασε ο θερμοστάτης. Άλλα 280 ευρώ. Μετά άρχισαν τα χαζά με την πλαστική πολλαπλή εισαγωγής. 700 ευρώ η αντικατάσταση τελικά το φτιάξαμε με κάπου 250 και αρκετή προσωπική εργασία.

Διαβάζοντας το uk mondeo owners club βρήκα ότι οι πολλές από τις βλάβες που παρουσίασε το εν λόγω αυτοκίνητο δεν ήταν μεμονωμένα περιστατικά. Π.χ. το θέμα της πολλαπλής εισαγωγής διορθώθηκε το 2004. Ποτέ όμως η Ford δεν είχε τα @@ να κάνει ανάκληση τα εν λόγω μοντέλα. Σε τελική μιλάμε για κατασκευαστική πατάτα με την οποία μπορεί να πάρεις το μοτέρ στο χέρι.

Παρότι έχουμε οικογενειακώς καλές σχέσεις με την τοπική αντιπροσωπία της Ford και ο ιδιοκτήτης - αρχιμάστορας είναι ίσως ο καλύτερος μηχανικός αυτοκινήτων στην πόλη μου, τα παραπάνω γεγονότα με ώθησαν το 2010 να επιλέξω το Yaris έναντι του Fiesta. Τότε δεν υπήρχαν τα τέλη κυκλοφορίας βάσει εκπομπών CO2 οπότε ήθελα ένα αυτοκίνητο έως 1340 κ.εκ το οποίο να έχει φτηνά τέλη, ασφάλεια και παράλληλα να είναι οικονομικό όσον αφορά βενζίνες και να έχει αξιοπρεπείς χώρους για την κατηγορία του (κοινώς να μπορεί να κάτσει πίσω για 2 ώρες ένας άνθρωπος 1.80 χωρίς να ακουμπάνε τα γόνατά του στο κάθισμα των εμπρός - βλέπε Polo). Όπως καταλαβαίνετε έπαιζαν συγκεκριμένα μοντέλα, καθότι λίγες εταιρίες έβγαζαν αυτοκίνητα στα 1250-1340 κ.εκ.

Το Yaris δεν ήταν φτηνό ούτε ακριβό. Μου βγήκε 14.000 στην έκδοση Dynamic με ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και το σύστημα VSC/TSC με δισκόφρενα πίσω. Μετά από ακριβώς 2 έτη μαζί του, δεν το έχω μετανοιώσει ούτε στιγμή. Μου καίει 5.2-5.4 λτ/100χλμ το κόστος για το πρώτο service ήταν 110 ευρώ και άλλα 40 η ενδιάμεση αλλαγή λαδιών. Το κόστος του δεύτερου service το οποίο θα κάνω την επόμενη εβδομάδα είναι περίπου 170 ευρώ.

Όσον αφορά το θέμα της αξιοπιστίας τώρα. Στον πρώτο μήνα μου άρχισε τα χαζά το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι. Το πήγα στην αντιπροσωπία, μου άλλαξαν τον "εγκέφαλο" του ηλεκτρικού τιμονιού (μεταξύ μας δεν ξέρω καν εάν υφίσταται τέτοιος χωριστός εγκέφαλος - γεγονός είναι ότι το αυτοκίνητο δεν ξαναπαρουσίασε το πρόβλημα). Κάποια φάση μου τράκαραν την πόρτα του συνοδηγού, το πήγα στο φανοποιείο της αντιπροσωπίας, το έφτιαξαν και πληρώθηκαν κατευθείαν από την ασφάλεια. Στον ενάμιση χρόνο άρχισαν τα τριξίματα στο ταμπλό. Το πήγα αντιπροσωπία, και σε 2 ώρες το είχα πίσω με το πρόβλημα διορθωμένο.

Κάθε φορά που το αυτοκίνητο μπαίνει στο συνεργείο για οποιοδήποτε λόγο, ξέρω ότι το αργότερο μετά από 15 ημέρες θα λάβω τηλεφώνημα από τα κεντρικά της Toyota για να αξιολογήσω την δουλειά που έγινε και να αναφέρω τυχόν παράπονα. Προσωπικά μου αρέσει πολύ αυτό το πράγμα, γιατί ξέρω ότι η τοπική αντιπροσωπία λογοδοτεί για τα πάντα στην Toyota Ελλας.

Συνοψίζοντας το μακροσκελές αυτό ποστ, το Yaris δεν είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του σε όλους τους τομείς. Η συνολική εμπειρία όμως μετά από 2 χρόνια μαζί του (συνυπολογίζοντας την σχέση με την αντιπροσωπία) είναι ίσως η καλύτερη δυνατή. Εάν είχα την δυνατότητα να πάρω αυτοκίνητο με leasing και να ξέρω ότι κάποιος άλλος πληρώνει τις βλάβες και την συντήρησή του θα έπαιρνα κάποιο άλλο. Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει, όταν χρειαστώ ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο - και εφόσον υπάρχει η οικονομική δυνατότητα - θα πάω με κλειστά μάτια για ένα Avensis.

Link to comment
Share on other sites

μην ξεχνας οτι πισω απο την toyota hellas βρισκεται η toyota inscape...

οτι ειναι τυπικοι ειναι.

εγω οταν εκανα την παραγγελια επαιρνα sms συνεχεια στο κινητο για την εξελιξη.

και οταν ηρθε, μετα με πηραν τηλ. απο την toyota hellas, οχι απο την αντιπροσωπεια, αν ολα ειναι οκ απο το αμαξι, και αν εχω κανενα παραπονο, συνολικα προς την αγορα.

σιγουρα δεν ειναι φθηνο το yaris. αλλα και ξερεις οτι δεν θα φας τον χρονο σου/ την ζωη σου/ να ασχολησε με προβληματα.

εγω εχω εμπειρια απο ford fiesta 2004 ,το προηγουμενο μοντελο δηλαδη, και απο το κτεο που περασε τωρα του βρηκαν αμορτισερ πισω(οδηγειτε μονο σε τοπικους επαρχιακους δρομους,λογικο), ολα τα αλλα ειναι αψογα...

δεν εχει βγαλει τιποτα απο βλαβη.. περαν απο κατι πλαστικα, κτλ εχεις περιπου 80.000 χλμ σχεδον ολα απο γυναικα οδηγο, που εμαθε να οδηγαει σε αυτο.

αλλα καιει λιγο παραπανω απο το yaris μου τωρα, και εχει 85hp.

για το καινουριο fiesta, παντως, το μεγαλο αρνητικο που του βρηκα, ειναι οι χωροι πισω..

που να πας ταξιδι, θα παθεις καταθλιψη.. τα παραθυρα ειναι μικρα,και δεν εχει καθολου υψος στην πισω κολωνα.

μιλαω για ψηλα ατομα 1.80+

ενω στο yaris, κανενα προβλημα..

Έγινε επεξεργασία από MaGiCMaN
Link to comment
Share on other sites

--- Μονόλογος του Γύφτου με έναυσμα τον διάλογο αυτό ---

Πάντως παρατηρώ όσο μεγαλώνω πόσο αλλάζουν τα γούστα και οι προτεραιότητες μου στα αυτοκίνητα. και είμαι σίγουρος πως έχω πολλά να δω ακόμα.

Μεγάλωσα σε σπίτι που παραδοσιακά με εξαίρεση ΠΟΛΥ παλιά που είχαμε ένα ΦΙΑΤ 121, και το Νίβα, είχα κλασσικά Ιάπωνες, και ειδικά Τοοτες!

Πραγματικά λάτρεψα την αξιοπιστία τους, και το ότι ειδικά απο τα 15 που άρχισα να οδηγώ συχνά, τα έσκιζα δίχως αύριο και δεν κάνανε κιχ...

Για αυτό και όταν πήρα το 1ο μου σπόρ, πήρα φυσικά ΜR-2 το τελευταίο που είχε βγει.

Μετά ανακάλυψα τους Γερμανούς (Passat 1.8T, Audi A4 1.8T, Audi A4 1.8TQ (196)) και αγάπησα την μηχανική υπερπλήρωση και την ποιότητα κατασκευής, και τα ωραία πλαστικά και συναρμολόγηση.

Ναι στο σερβις στον πιάνανε, και ήταν μουντά μέχρι αηδίας μέσα, αλλά είχαν γκάζι (το να πάς απο Carina E σε 1.8Τ μοτέρ ΤΟΤΕ ήταν σαν να πάω απο το Μιτο σε 430), και μια ασφάλεια με την 4κίνηση πολύ ωραία (αν και το Χαλντεξ είναι λίγο ΓΤΠ).

Βέβαια ακόμα παιδί ήμουν, αλλά ήταν αλλιώς το αυτοκίνητο. Μπορεί που και που να έτρεχα συνεργείο που ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα, αλλά δεν με πείραζε. (Ίσως γιατί δεν το πλήρωνα κιόλας)

Μετά βέβαια ήρθε και το Ε46 με τα 343 άλογα και έδεσε η κομπόστα.

Και πριν 2.5 χρόνια και αφού μου έσπασε τα φρύδια ο @spersv είπα το "Ο ΧΑΙ" στον Ιταλό.

Δεν μου έκανε δόξα το Θεό, ΠΟΤΕ, ΚΙΧ, στα 2 χρόνια, δεν άναψε ούτε μια λυχνία, και δεν έχω κανένα παράπονο, και αυτό όπως πχ και το Μινάκι του @ΓιανγκΤ οταν τα βλέπεις θέλεις να κάτσεις να τα χαζέψεις.

Μπορεί μακροσκελώς να άρχιζα να παίρνω τίποτα στο χέρι, αλλά δεν με ένοιαζε γιατί κάθε πρωί που το έβλεπα μου έφτιαχνε την μέρα, σαν να βλέπεις το πρωί μια μ00νάρα στο μετρό ένα πράγμα.

Είναι παράξενο πως η ψυχολογία, η (σχετική πάντα) οικονομική ευμάρεια, και η καταστάσεις υποδηλώνουν σε ένα βαθμό το αυτοκίνητο που θα σε δελεάσει σε κάθε φάση / περίοδο της ζωής σου.

Στα 18 μου που πριν τον κόφτη ήταν ντροπή να αλλάξω ήθελα Γιάπνα!

Στα 22 μου εκτίμησα τον Γερμανό (και τώρα αν έπαιρνα οικογενειακό Passat θα έπαιρνα)

Στα 28 μου σαγηνευτικα απο τον Ιταλό.

Ελπιζω στα 32 μου να παρασυρθώ απο κάτι άλλο απο Κορεάτη :p αν και για κανένα station με βλέπω!!!

Αλλά όπως το βλέπω, αν θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ακόμα και σήμερα στατιστικά θα πάω σε Ιάπωνα, αν και αυτή την στιγμή, δεν μπορώ να τους κοιτάω...

--- End or rant ---

Link to comment
Share on other sites

Ασχετο με τους μονολογους σας.

Ενα ονειρο εχω εγω

Πριν αποσυρω το suzuki,τελευταια μερα πριν ληξει η ασφαλεια και καταθεσω πινακιδες και παει για παλιοσιδερα...

να παω στη κατεχακη στο φαναρι που στριβουν για παπαγο που περνανε 3 αυτοκινητα παντα με κοκκινο και οπως ερχομαι απο πανω μολις ανοιξει πρασινο να ριξω γκαζια και οποιον παρω.πειτε με τρελο ηλιθιο,αλλα το σκεφτομαι και θα το κανω.φυσικα φορωντας κρανος,το δερματινο μπουφαν κτλ.

Αμα βγει και ολικη ακομα καλυτερα.

Δεν μπορω αλλο να περνανε με κοκκινο,να ξεκινας να τους κορναρεις,να τους μουτζωνεις και να σου εχουν και υφακι,ποσο μαλλον γυναικα.

Και εκτος απο αυτο,αμα μεινει τιποτα απο το αυτοκινητο και μπορει να κυκλοφορησει,το βραδυ θα παρω σβαρνα ολα τα παρανομα παρκαρισμενα(αυτους τους ηλιθιους που τα αραζουν στη μεση του δρομου και μας κανουν τη ζωη δυσκολη,γιατι ολοι μας πανω κατω παρανομα παρκαρουμε.αλλα παντα υπαρχει ενα ηλιθιος που μας κανει να λεμε,ε αυτος το παραγ@μ@σε το θεμα!)

Ευχαριστω για την προσοχη σας :p

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

απορω δηλαδη πως υπαρχουν ανθρωποι που ασχολουνται με πλαστικα/συναρμολογηση/θορυβο/κυλιση κλπ...Εγω χωρις θορυβο και κραδασμους δεν νιωθω αυτοκινητο.Ειχα θεμα στην αρχη με τον ροκκο,δεν ηξερα ποτε ηταν αναμμενο λεμε...Ευτυχως με τον μιλτιαδη παταει κανα σκασιμο και ισιωσα.Τα VW παντως ακομη δεν τα χωνευω,ας οψεται το μοτερ και το ποσο ανετα στριβει με warp speed.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.